Eri huoneet

Hullukuorsaaja

Monesti olen esim kuorsauksesta lukiessani aivan yksipuolista tekstiä siitä että kuorsaus rasittaa suhdetta.
Meillä nukutaan eri huoneissa eikä ole minkäänlaista ongelmaa. Päinvastoin.
Kuorsaan kyllä mutta syy eri huoneisiin ei ole pelkästään kuorsauksessa.
Myös kuorsaus mielletään lähes yksinomaan liikapainosta johtuvaksi jos ei ole uniapneaa. Minulla ei ole todettu uniapneaa enkä ole ylipainoinen ja kurkunpää on leikattu. Silti kuorsaan.
Miksi syyllistetään kuorsaajaa, eri makuuhuoneet ne on kuninkaallisillakin ja näyttävät muksuja saavan silti.

13

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttelintiire

      En oikein ymmärtänyt, mikä on pointtisi, kuorsaamiseen liittynee kuitenkin...?

      Mieheni kuorsaa. Hän on hoikka, kuuskymppinen urheilullinen mies. Arkisin nukumme eri huoneissa, jotta saamme kunnon yöunet, molemmat,. Viikonloppuisin nukumme parisängyssä. Seksiä voimme harrastaa muuallakin kuin sängyssä peiton alla.

      • Hullukuorsaaja

        Pointtini oli juuri tuo mitä kirjoitit. Teilläkin menee ilmeisen hyvin.
        Viimeksi lukemassani artikkelissa mainittiin että kun kuorsaus on saatu parannettua, voivat puolisot palata samaan sänkyyn nukkumaan. Ja kerrottiin kuorsauksen olevan myös tekosyy nukkua eri huoneessa.
        Kuorsaus on sairaus joka on pyrittävä parantamaan, muuten liittonne loppuu.
        Näiden artikkeleiden mukaan on suorastaan sairasta tai rikollista nukkua eri vuoteissa. Näinhän ei ole.


      • askaldf
        Hullukuorsaaja kirjoitti:

        Pointtini oli juuri tuo mitä kirjoitit. Teilläkin menee ilmeisen hyvin.
        Viimeksi lukemassani artikkelissa mainittiin että kun kuorsaus on saatu parannettua, voivat puolisot palata samaan sänkyyn nukkumaan. Ja kerrottiin kuorsauksen olevan myös tekosyy nukkua eri huoneessa.
        Kuorsaus on sairaus joka on pyrittävä parantamaan, muuten liittonne loppuu.
        Näiden artikkeleiden mukaan on suorastaan sairasta tai rikollista nukkua eri vuoteissa. Näinhän ei ole.

        Artikkelin tarkoituksena oli melko varmasti myydä keinoa kuorsauksen parantamiseen, joten pitäähän siitä tehdä ensin ongelma. Ei kannata ottaa liian vakavasti kaiken maailman kirjoituksia.

        Meillä kuorsaus ei ole ongelma, koska mulla on hyvät unenlahjat - vaikka joskus satunnaisesti heräisin puolison melko kovaääniseen kuorsaukseen, nukahdan heti uudelleen.


    • totuuskomissio

      Eri huoneet, kiva ajatus. Toinen Tampereella, toinen Turussa.

    • Hyvätunet

      Mukava olla eri huoneissa, eikä tarvitse vaivautua edes ajattelemaan seksiä!

    • Skunkkix

      Miehet ovat perseestä

      • reijästätullu

        Ai jaa, mie oon ainakin sieltä "kumpareen" toiselt puolelt!


    • ex-kuorsaajan-vaimo

      Tarkoitatko tällä aloituksella sitä, että sinä ja miehesi olisitte ilman kuorsaustakin muuttaneet eri huoneisiin nukkumaan?
      Teillä on siis kuorsauksen lisäksi muitakin syitä nukkua erillään ja sehän on vaan hyvä jos olette tyytyväisiä. Ei teidän parisuhdetta elä kukaan muu kuin te, joten itsepähän parhaiten tiedätte mikä teille sopii.

      Itselläni on kuorsaava mies, ja voin sanoa, että kuorsaus rasitti minun elämää ja sen myötä parisuhdetta, koska minä heräsin monta kertaa yössä ja olin hyvin väsynyt päivät. Asia korjaantui naamarilla, kummankaan ei tarvinnut muuttaa eri huoneisiin.
      Tilaa olisi ollut, mutta me tykätään nukkua lähekkäin, mekin ollaan tyytyväisiä tähän asiantilaan mikä nyt vallitsee.

    • Miepämie

      Yks entinen tyttöystäväni jopa töni mua silloin jos EN kuorsannut. Hänestä tuntu turvallisemmalta kun vierestä kuului kuorsausta.

      Ja tosiaan. Aikoinaan olin kuukauden reissussa kaverin kanssa joka oli aivan tolkuton kuorsaaja. Ei se mua lopulta mitenkään haitannut, vaikka hän nukahtikin ensin. Oikeastaan oli aika kotoisaa, kun oltiin sitten missä kaupungissa tahansa yöpymässä, niin tuttu kuorsaus kuului aina parisängystä. Hyvin minä nukahdan kuorsausta kuunnellen.

      Myös ova 12v tyttäreni valittaa välillä kuorsauksestani, mutta silti haluaa nukkua mieluummin vieressäni kuin omassa huoneessaan. Millainenkohan suhtautuminen hänellä tulee aikuisena olemaan kuorsaukseen.



      Ja niin, varmaan kaikille tuli samalla selväksi, ettei yhdessä nukkuminen tarkoita seksiä.

    • KärpäsestäHärkänen

      Jokaisen oma asia nukkuuko eri huoneissa vaiko samassa. Monet parit jaksaa arjessa paremmin kun nukkuvat eri huoneissa, on siihen syy mikä tahansa. Aina voi olla yhdessäkin siitä huolimatta aina tilanteiden mukaan. Ei syyn tarvitse aina olla kuorsaamisessa, se voi olla toisen herkkäunisuudessakin. Jos jokainen risahdus herättää tai kiusaa toista, on parempi nukkuakin erillään. Mitä sen on lopulta väliä missä nukkuu jos elämä sujuu. Turha näistä on tehdä suurempia asioita kuin ovatkaan. Saman katon alla kuitenkin.

    • Naineen

      Juu meillä ainakin nukutaan eri huoneissa. Alkoi siitä kun tyttö halus nukkuu mun vieressä.
      Ukon kuorsaus nykyään häiritsee sen takia nyt enemmän kuin nuorena, koska oma uni pinnallisempaa ja herään usein.
      Saan siis paremmin nukuttua.

    • kaikkiloppuu

      Meillä ei kuorsata mutta nukutaan silti erillään, ja ei se seksin harrastaminen tarkoita samassa petissä nukkumista, tosin ei meillä sitäkään enää harrasteta.

    • jokainentavallaanok

      En ole koskaan kuullut, että ketään olisi syyllistetty eri huoneessa nukkumisesta.
      En ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa mukana jossa olisi ystäväpariskuntien tai sukulaisten kanssa vertailtu tai juteltu siitä miten muut nukkuvat. Eikä olla kenenkään ystäväpariskunnan makuuhuoneissa vierailtu miehen kanssa. Ei tosin olla seksistäkään puhuttu, olen sitä mieltä että meidän ikäiset (päälle 50) osaa hoitaa nekin asiat jo niin kuin parhaaksi itselleen näkee.
      Meillä on ollut ystävien kanssa muita puheenaiheita ihan riittävästi.
      Kuorsauksesta olemme puhuneet toki, mutta enemmän siltä kantilta onko se vaarallista vai ei kuorsaajan itsensä kannalta katsottuna, tarvitaanko laitteita vai ei.

      Itse tykkään köllötellä miehen kainalossa yöt (välillä päivälläkin) ja mieskin ilmeisesti minun vieressäni, koska on vierellä pysynyt jo 45 vuotta. En voisi kuvitella mistään syystä nukkuvani eri huoneessa kuin hän. Nukun kuin hakotukki, pää tyynyyn ja unta palloon 8h ja aamulla tikkana pystyyn päivän hommiin. Ei ole haitannut vaihdevuodet unen laatua.

      Tehkää jokainen tavallaan, pääasia on, että te itse olette tyytyväisiä järjestelyynne. Eikös se ole ihan se ja sama mitä joku ulkopuolinen ajattelee järjestelyistänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe