Mitkä ovat kynnyskysymykset qruiserissa?

vastuuntuntoinen

Eli kysyisin kaikilta muiltakin qruiserin käyttäjiltä että mitä edellyttää ensimmäisen viestinne lähettäminen? Luettelen tässä myös omat ehtoni. Perusteluni voin kertoa myöhemmin jos tarve vaatii.

1. Ensinnäkin koska homoja ollaan niin etsin vain ja ainoastaan miehiä.

2. Olen kiinnostunut nuoremmista joten ikää saa olla alle 30.

3. No niin kun löydän sen alle 3 kymppisen komean pojan naama taulun niin seuraavaksi menen hänen profiiliin.

4. Profiilissa täytyy lukea homoseksuaali ja sen täytyy myös oikeasti tarkoittaa sitä.

5. Seuraavaksi menen sivun alareunaan etsii sarakkeeseen ja siinä täytyy lukea vain poikia/miehiä ja se minkälaista seuraa niistä etsii.

6. Sitten tarkistan valokuva albumin ja sieltä ei saa löytyä yhtään sellaista kuvaa mikä viittaa vähäkään biseksualismiin.

7. Jos hänellä on muitakin sivustoja kuten esimerkiksi instagram niin tarkistan myös nekin ja sielläkin pätee sama sääntö kuin kohdassa 6.

8. Suosikki listalla ei saa olla yhtään naista.

9. Lopuksi tarkistan vielä henkilökohtaiset tiedot ja sielläkin on 2 kynnyskysymystä. Elikkä ensinnäkin kohdassa Lapset/Vanhemmuus täytyy lukea en halua lapsia, ja päihteet kohdassa hyväksyn kaikki muut paitsi muu koska se tarkoittaa huumeita.

No niin ja loppu yhteenvetona vielä että jos yksikään noista edellä mainituista ehdoista ei täsmää niin sellainen tyyppi on välittömästi pois pelistä joten sellaiselle en lähetä ensimmäistäkään viestiä. Mutta kaikessa muussa itse olen valmis joustamaan.

22

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiihanaaaaaaa

      Jaaha, vaihteeks "tosihomo" täällä on sanelemassa omia ehtojaan. Tottakai miehen pitää suunnilleen olla omissa oloissa oleva peräkammarinpoika, jota ei naiset millään ole päässyt saastuttamaan! Miten toi jätkä jaksaa tota mantraa täällä hokea??? Kuvista oikein biseksualisminkin näkee? Voi perse! Väkisin huutonaurut tolle jätkälle pääsee joka kerta! Älyttömyyden multihuipentuma! MUAHAHHHHAHHHAAAA!!! Ole sitten vittu yksin äläkä täällä inise tyhmyyttäs!

    • vastuuntuntoinen

      Ensinnäkin minun ei ole mikään pakko lähettää viestejä sellaisille joihin en luota. Jokaisella on omat kynnyskysymyksensä. Itse taidat olla kans joku tuuliviiri joka ei osaa päättää ollakko homo vai hetero kun kaikesta päätellen pidät akkoihin sekaantumista hyväksyttävänä. Enkä ole mikään sokea, sellainen tyyppi joka kuvissa lääppii ja jopa nuolee akan lutkia, on turha väittää itseään ainakaan homoksi. En ole tyhmä!

      • en.viitsi.kirjautua

        Qruiserissa on sun kaksoiskappale tehnyt oman keskustelunsa ihan samasta aiheesta.

        Yhtä yksin on kynnyksellään.


      • vastuuntuntoinen
        en.viitsi.kirjautua kirjoitti:

        Qruiserissa on sun kaksoiskappale tehnyt oman keskustelunsa ihan samasta aiheesta.

        Yhtä yksin on kynnyksellään.

        Kas kun en itse tiedä siitä kaksoiskappaleesta yhtään mitään. Joten valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen.


      • en.viitsi.kirjautua
        vastuuntuntoinen kirjoitti:

        Kas kun en itse tiedä siitä kaksoiskappaleesta yhtään mitään. Joten valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen.

        Ääh, sua kukaan usko. Katkera, yksinäinen vanha pieru ja neitsytkin vielä oot.

        Menenpä tästä pussaamaan naista, josko saisit hepulin.


      • totuus.ei.pala
        en.viitsi.kirjautua kirjoitti:

        Ääh, sua kukaan usko. Katkera, yksinäinen vanha pieru ja neitsytkin vielä oot.

        Menenpä tästä pussaamaan naista, josko saisit hepulin.

        Nainen on saastainen.


      • vastuuntuntoinen
        en.viitsi.kirjautua kirjoitti:

        Ääh, sua kukaan usko. Katkera, yksinäinen vanha pieru ja neitsytkin vielä oot.

        Menenpä tästä pussaamaan naista, josko saisit hepulin.

        Usko tai älä niin en tiedä tuosta väittämästäsi kaksoiskappaleesta yhtään mitään, vaan tuo kaikki on ihan sinun omaa mielikuvitustasi. Joo tapanani ei ole alentua mihinkään akan lutkiin. Katsos kun minä olen ihan aito homo enkä mikään homoksi itseään valehteleva bisse, toisin kuin eräs. Juuri tuollaiset sinun kaltaisesi veikki homot pilaavat kaikkien oikeiden homojen maineen. Painu venäjälle siitä siellä sinun ei tarvitse edes yrittää sietää poikarakkautta vaan saat lääppiä ja kuolata niitä akka huorias niin paljon kuin ehdit!


      • vastuuntuntoinen
        totuus.ei.pala kirjoitti:

        Nainen on saastainen.

        Juuri niin!


      • Eri.mieltä

        Ei ole.


      • vastuuntuntoinen
        Eri.mieltä kirjoitti:

        Ei ole.

        Pysy sinä vaan siellä heteroiden palstalla. Nimittäin tämä on gay palsta ja gay on suomeksi homo.


      • iiiihanaaaaaaa

        LOL vielä kerran. NO tiedoksi herra vastuuntuntoiselle, ettet yhäkään voi sanella toisen seksuaalisuutta sen perusteella kenen kaveri mies sattuu olemaan. Niin se vaan reppana menee. Ja tuohon luulotautiin kannattais ehkä hakee apuu.
        Tyhmä oot. Sen sä todistat tuolla jatkuvalla meuhaamisella tästä samasta aiheesta. Niinkö pahasti keinut siinä homouden ja bisseyden rajalla, että täällä pitää naiset haukkua tasaisin väliajoin vaan sen vuoksi että itse tuntisit itsesi enemmän homoksi? Meinaan seksuaalisuudestaan varmat homot tuskin on sen koommin naisista mitään mieltä, eikä heitä ne haittaa. Miksi pitäisi, kun ne eivät seksuaalisessa mielessä kiinnosta? Asia on täysin sama heteroilla; kun he tietävät olevansa heteroita, niin heitä ei yleensä homot häiritse. Mutta tämähän ei jakeluun mene, ei sitten millään. Ja ystävyys ei yhäkään tarkoita seksuaalista kanssakäymistä, vaikka sä niin kuvitteletkin.
        Etsi sä vaan sitä vitun kiiltokuvapoikaas ihan rauhassa, äläkä täällä jatkuvasti todistele homouttas. Ihan säälittää jo etukäteen se poikaparka joka sattuu suhunki sortumaan. Toki sitten lie asialle aivan sama jos hällä on yhtä ahdas mieli kuin sulla ja on yhtä pinnallinen kuin sä. Mutta luulempa, ettei sun kaa tarvis montaa viestii vaihtaa huomatakseen millaisen idiootin "machon" kans on tekemisissä.
        Ja muuten, netti lienee pullollaan pelkkiä feikkejä ja valheita. Monellako lie quiserissakaan sellanen "aito" profiili on. Voin vain kuvitella sen tuskan, ku herra luulotautinen selailee profiileja, eikä pysty todennäköisesti luottamaan yhteenkään... HAHHAAHAHHAHA


      • vastuuntuntoinen
        iiiihanaaaaaaa kirjoitti:

        LOL vielä kerran. NO tiedoksi herra vastuuntuntoiselle, ettet yhäkään voi sanella toisen seksuaalisuutta sen perusteella kenen kaveri mies sattuu olemaan. Niin se vaan reppana menee. Ja tuohon luulotautiin kannattais ehkä hakee apuu.
        Tyhmä oot. Sen sä todistat tuolla jatkuvalla meuhaamisella tästä samasta aiheesta. Niinkö pahasti keinut siinä homouden ja bisseyden rajalla, että täällä pitää naiset haukkua tasaisin väliajoin vaan sen vuoksi että itse tuntisit itsesi enemmän homoksi? Meinaan seksuaalisuudestaan varmat homot tuskin on sen koommin naisista mitään mieltä, eikä heitä ne haittaa. Miksi pitäisi, kun ne eivät seksuaalisessa mielessä kiinnosta? Asia on täysin sama heteroilla; kun he tietävät olevansa heteroita, niin heitä ei yleensä homot häiritse. Mutta tämähän ei jakeluun mene, ei sitten millään. Ja ystävyys ei yhäkään tarkoita seksuaalista kanssakäymistä, vaikka sä niin kuvitteletkin.
        Etsi sä vaan sitä vitun kiiltokuvapoikaas ihan rauhassa, äläkä täällä jatkuvasti todistele homouttas. Ihan säälittää jo etukäteen se poikaparka joka sattuu suhunki sortumaan. Toki sitten lie asialle aivan sama jos hällä on yhtä ahdas mieli kuin sulla ja on yhtä pinnallinen kuin sä. Mutta luulempa, ettei sun kaa tarvis montaa viestii vaihtaa huomatakseen millaisen idiootin "machon" kans on tekemisissä.
        Ja muuten, netti lienee pullollaan pelkkiä feikkejä ja valheita. Monellako lie quiserissakaan sellanen "aito" profiili on. Voin vain kuvitella sen tuskan, ku herra luulotautinen selailee profiileja, eikä pysty todennäköisesti luottamaan yhteenkään... HAHHAAHAHHAHA

        Kuuleppas hevonen pannaanpas vähän valoja päälle. Ensinnäkin mitä on ystävyys?
        Ystävät eivät lääpi eikä varsinkaan nuole toisiaan, eivätkä puhuttele muruksi ja jaa sydämmiä yhteisiin kuviin. Itselläni ei tulisi mieleenkään että menisin hiplaamaan sellaista ihmistä josta en oikeasti ole kiinnostunut tai muuta sen sellaista, vaikka se olisi mieskin. Niinhän ne monet hetero paritkin väittävät alkuun että "me ollaan vain ystäviä", mutta hups, kohta alkaakin akalla maha kasvamaan että sellaista ystävyyttä. Ja mitä tulee tuohon nimittelyyn niin sillä sinä kerrot vain itsestäsi.


      • sitäseee

        Homoilla se ystävyys on, että pannaan keskenään ja pannaan muita.


      • iiiihanaaaaaaa
        vastuuntuntoinen kirjoitti:

        Kuuleppas hevonen pannaanpas vähän valoja päälle. Ensinnäkin mitä on ystävyys?
        Ystävät eivät lääpi eikä varsinkaan nuole toisiaan, eivätkä puhuttele muruksi ja jaa sydämmiä yhteisiin kuviin. Itselläni ei tulisi mieleenkään että menisin hiplaamaan sellaista ihmistä josta en oikeasti ole kiinnostunut tai muuta sen sellaista, vaikka se olisi mieskin. Niinhän ne monet hetero paritkin väittävät alkuun että "me ollaan vain ystäviä", mutta hups, kohta alkaakin akalla maha kasvamaan että sellaista ystävyyttä. Ja mitä tulee tuohon nimittelyyn niin sillä sinä kerrot vain itsestäsi.

        Sori vaan ku en satu hevonen olemaan, älykääpiö!
        Sen kuule itse jokainen päättää mikä on ystävyyttä, mikä ei ja mitä siihen kuuluu. Siihen ei pysty kukaan ulkopuolinen kyllä vaikuttamaan. Oot kyllä ihme idiootti, ku et moista tajua! Se ei ole kuule muilta pois, jos sä et voi jotain sietää tai ymmärtää. Mutta se asia ei kummene vaikka kuinka jäkätät tuota samaa. Ne lääppii, jotka lääppii, pussailijat pussaavaat ja ne tulee raskaaks, ketkä (yleensä) haluavat. Get over it! Vittuako tuosta jatkuvasti vaahtoot? Hommaa se elämä, ettei tartte ihmetellä toisten elämiä ja tekemisiä!


    • Älätaasjaksa

      Ja taas sama kirjoittaja, joka ei ole vieläkään toipunut tulleensa torjutuksi. Aloittaja kun oli pättänyt mielessään toisen olevan homo, vaikkei ollut, ja sai pakit. Näin ei voi käydä ou mai gaad! Aloittaja kun tietää kaikkien seksuaalisen suuntautuneisuuden 150% varmuudella

      • nähtyon

        Ja samat vastaili sille useilla eri nimimerkillä. Oli ihan tunnistettavissa tunnettu qruiserilainen.


      • vastuuntuntoinen
        nähtyon kirjoitti:

        Ja samat vastaili sille useilla eri nimimerkillä. Oli ihan tunnistettavissa tunnettu qruiserilainen.

        Et ole voinut nähdä minua koska minulla on qruiserissa kuvaton profiili, ja muutenkin nuo syytökset menevät täysin metsään. Et tiedä minusta yhtään mitään.


      • älätaasjaksa

        Kyllä kuule reppana sinusta jo tiedetään kaikki oleellinen. Kasva aikuiseksi vässykkä. Voi voi, kun ei iskemäsi mies ollutkaan homo, koita nyt nyt vaan päästä siitä yli äläkä pillitä täällä koko ajan eri nickeillä


      • iiiihanaaaaaaa
        vastuuntuntoinen kirjoitti:

        Et ole voinut nähdä minua koska minulla on qruiserissa kuvaton profiili, ja muutenkin nuo syytökset menevät täysin metsään. Et tiedä minusta yhtään mitään.

        Juupa juu ja niimpä niin... jätkä ite ettii komeita poikii, mutta ei ole itellä munaa laittaa sinne kuvaa. Aika tavallinen feikkaajan profiili siis. Itse en kyllä viestittelis edes sellasen kanssa, jolla ei sitä kuvaa ole. Oikeastaan se oli syy itsellä lähtee koko sivustolta. Liikaa kuvattomia, feikkaavia tai naimisissa olevia miehiä. On hieman turha olettaa olevansa kovinki hyvä saalis, jos ei kuvaa laita. Vai luuletkos, että ne tyypit joita jahtaat uskovat sua, kun sä vingut olevas ihan hyvännäkönen tyyppi? Luultavasti käyttäytyvät samoin kuin sä niitä ei haluttuja kohtaan.


    • vastuuntuntoinen

      No ainakin sinä hirnut täällä samalla tavalla kuin mikäkin hevonen. Tuolla sinun lokiikallasi voi näköjään päättää mustankin valkoiseksi. Mutta ihan vaan tiedoksi että ystävyys ja parisuhde ovat 2 eri asiaa vaikka kuin yrität toisin väittää. Kyllä sen näkee sokea reetakin milloin on kysymys jostain muustakin kuin ystävyydestä. Itsellesi voit uskotella noita satujas mutta et minulle. Tuli mieleen muutaman vuoden takaa eräskin bisse tyyppi joka esitteli ylpeänä facebookissa tyttöystäväänsä ja profiilissa luki parisuhteessa. Mutta samaan aikaan tämä kyseinen tyyppi etsi qruiserissa miehiä ja siellä luki profiilissa sinkku. Että sellainen sika. Joo en ole laittanut kuvaa profiiliin koska haluan säilyttää yksityisyyteni koska minulla on siihen täysi oikeus. Mutta en todellakaan ole mikään kulissielämää elävä pelle vaan ihan yksinäinen sinkku.

      • iiiihanaaaaaaa

        Voi, voi pikku imbesilliä... ja sinkkuna luultavasti tulet pysymään, mutta eip oo mun päänsärky. Meinaan ahdasmielinen paska ei luultavasti ole kauhean ideaalinen kaveri parisuhteeseen monellekkaan. Ja ne pellen tuntomerkit ainakin täällä täytät täydellisesti!
        Sinä siinä logiikasta oot jauhamassa, vaikka tuskin tiedät edes mitä se tarkoittaa tai ainakin se sulta puuttuu. Lueppas uudelleen mitä mä kirjotin ja ala sitten jauhamaan, että väitän rakkauden ja ystävyyden olevan sama asia! Sinähän se varmaan näät bisseyttä ja feikkihomoja joka puolella, kun aito homo ei ole naisten kanssa tekemisissä. Kuten tuossa edellä jo sanottiinkin, että "tiedät toisten seksuaalisuuuden 150%:n tarkkuudella" tai ainaki luulet niin. Nuo samat fraasit joka vitun kerta, kun ei ole päässä näköjään muuta. Vai ihan pastetatko vanhoista teksteistäs, ettei tarvii sormia rasittaa?
        Ja tosiaan, luuletko tosiaan, että jos löydät sen komean pojan kuvan ja miellyttävän profiilin, että tätä kiinnostais sun kuvaton profiili? Toisilta suunnilleen vaadit sen töydellisen profiilin, muttet ite tarjoa samaa. Tuossakaan logiikassa ei liene mitään ihmeellistä???
        Jos tuolla tyhjänjauhamisella jotain luulet jälleen kerran voittavas niin siinäpä pihise rauhassa. Eipä tuo juttu tosta sen ihmeemmäksi muutu vaikka kuin jauhais, joten... hyvää yksinäistä loppuelämää!


    • vastuuntuntoinen

      No siihen sinkkuuteen löytyy kyllä ihan käytännön syyt. Asun pienessä maalaiskylässä enkä tunne täältä ainoatakaan homoa tai en ainakaan tiedä tuntevani. Joten tyhjästä on paha nyhjästä. Tarkoitin kyllä sitä että moni yrittää ulkomaailmalta varsinkin suhteen alkuvaiheessa kiistää rakkauden väittäen sitä ystävyydeksi. Kuten jo aikasemmin mainitsin niin tiedän hetero parejakin jotka ovat väittäneet ensin olevan "vain ystäviä" mutta loppu on saattanut todistaa aivan jotain muuta. Eikä minulla ole ainakaan yleensä tapana kopioida vanhoja tekstejä mutta jos joskus päätän niin tehdä joko ajan säästämiseksi tai jostain muusta syystä niin ilmoitan siitä avoimesti että kysymyksessä on lainaus. Ja jos joku pyytää minulta qruiserissa kuvaa niin lähetän sen viestin mukana ja monesti on pyytänytkin. Mutta en ole laittanut sitä julkisesti näkyviin koska siellä näyttää pyörivän myös heteroitakin ei paljon mutta on kumminkin. Ja senkin voi arvata että heidän ainoa motiivinsa on tulla vain kyttäämään sinne että jos joku tuttu sattuis olemaan homo että pääsevät kylille levittämään juoruja. Joten he eivät tee sillä tiedolla yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe