Straponilla pano naiseksi pukeutuneena

111113

Onko kellään kokemuksia leikeistä jossa mies pukeutuu naiseksi ja nainen panee häntä straponilla? Olisi jännää kokeilla seksiä toisen näkökulmasta. Saako naiset tästä mitään kiksejä ja kiihottaako tämä heitä?

20

1691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samulipori

      Ihmiset löytävät uuden seksielämän ja maailman kun he pääsevät irti ajattelusta esim tässä yhteydessä että on homojen hommaa tuo. Miehille on tärkeää oma miehisyys ja se minkälainen on macho mies joka ei näytä tunteitaan. Seksissä on kyse myös tunnetilojen kokemisesta. Yksi ikimuistoisimmista kokemuksestani on se kun olin naiseni kanssa ulkomuseossa jossa kuvattiin vanhanajan elämää Suomessa. Eläydyimme siihen aikakauteen niissä mökeissä ja seksi oli aivan uskomatonta. Se mitä tämmöinen erilainen ja mielikuvitus tuo seksiin voi vain kokea, ei sitä voi kertoa tässä. Sama juttu on varmasti aloituksen ehdotuksessa.

      Seksi on askel syvemmälle kokemaan rakkaus kahden ihmisen välillä. Toki ihmiset ovat erilaisia ja jotkin avoimempia mutta seksissäkin vain mielikuvitus on rajana. Seksielämää voi ja mielestäni pitää myös suunnitella samallalailla kuin elämää ja siihen pitää panostaa samallalailla kuin parisuhteeseen.

    • cq3

      Harrastamme vaimoni kanssa strapon ja dildo leikkejä mutta naiseksi en ole pukeutunut. On kaiketi henkilökohtaista mutta ainakin hän sanoo kiihottuvan ja pitävän siitä kun saa panna minua peppuun. En tiedä mistä johtuu mutta en pysty edes kuvittelemaan että mies panisi minua peppuun mutta naisen kanssa se on todella kiihottavaa.

      • ääähhöööhh

        Paskattaa ainakin kun näitä lukee ei tarvita laksatiiveja


    • kokeiltu

      On kokemusta straponista ja on ollut ihanaa. Suosittelen kaikille pareille :) Joitain naisia kiihottaa paljonkin vaihtaa välillä rooleja. Myös naisen alusvaatteita on tullut kokeiltua ja toivottavasti tulevaisuudessa pääsee yhdistämään nämä leikit ;) Toisin kuin jotkut luulevat tällaiset jutut eivät tee miehestä homoa. Olen kokeillut myös miehen kanssa, eikä olisi mitään ongelmaa myöntää olevani bi, mutta jostain syystä se ei vaan kiihottanut, niin kuin naisen pantavana oleminen...

      • nemoviem

        Siinä on pervoutta ja irstautta kun nainen laittaa straponin, käskee polvilleen hänen eteensä imemään sitä ja lopuksi panee peppuun. Varsinkin jos hän pukeutunut vaikka koulutytön asuun. Se tuo naisesta sisäisen seksikkään villikissan esiin.

        Minä en näe tissejä ja peppua kiihottavimpana (kaveripiirini keskittyy näihin) vaan minussa herää kiinnostus, himot ja kiima mitä kinkympi ja erikoisemmasta seksistä hän pitää. Se mikä ei ole näkyvissä muille.

        Strapon pano tuo miehelle sen että hän saa olla pantavana ja otettavana kun normaalisti tunne on toisinpäin. Mielestäni tämä on ihan eri asia kuin mies panisi vaikka samasta tapahtumasta onkin kyse. Mulle se tuo naisesta semmoisen puolen esiin mistä tykkään ettei seksielämä ole vain tavallista panemista ennen nukkumaan menemistä.


      • Päivystäjälle

        Kokeile vaihteeksi pesäpallomailaa tai rautakankea.


      • paskahaisee

        Kuka nyt ukkoonsa nuijii perseeseen sikojen kaappihomojen hommia


    • sefantasiamkari

      Oma vaimo halusi pukea minut tyyliin nainen ja lopuksi alistaa peppuseksiin. Suostuin sillä sehän oli seksiä vain vaimon ja mun fantasian totetus. Se että saan toteuttaa omaa fantasiaa olla meikattuna ja pukeutuneena koulutytöksi koko päivän tuntuu kiihottavalta ja tästä kiitos ymmärtävälle seksi kaverille.

      • kylläontyhmä

        Aaahahaa päivän paras vitsi eukkos pitää sua pilkkanaan


      • americanpiekolme

        Mä haluaisin tuollaisen vaimon. Tuohon vielä pissaleikit mukaan.


    • strapponi

      Eikös tällainen auta ymmärtämään toista (sukupuolta) paremmin kun vaihdetaan seksissä rooleja? Tätä kautta seksielämä paranee.

    • molemmatpanee

      Ihanaa kun rakastajar panee mua peppuu strponilla ja sen jälkeen minä nain häntä pilluun tai peppuun kumpaan hän haluaa.....

    • Shamyy

      Olen hyvällyt miestäni sormin ja tapilla anuksesta ja kiihotun mielettömästi, ajatuksesta, että voisin panna häntä straponilla.

      Roolien vaihtuessa vaihtuu myös valta, hän on minun ja täysin minun tyydytettävissä, minä voin valita annanko hänelle tyydytyksen vai en.

      • 30o24

        Juuri tuo on kiihottavaa kun molemmat pääsevät tilanteeseen joka poikkeaa perinteisestä yhdynnästä ja palikat menee sekaisin.


    • Peppuseksipariskunta

      Kyllä se on niin on että kun molemmat ovat valmiita kokeilemaan uusia juttuja seksiin liittyen niin nautinto on taattu. Vaimoni halusi joskus 5vuotta sitten että puen sukkahousut jalkaani saunan jälkeen. Hetken emmin ja puin sukkahousut, tuntu ja näytti kiihoittavavalta itsestänikin ;) Vaimoni puki kanssa sukkahousut ja päädyimme piehtaroimaan sohvalle.

      Seuraavalla kerralla hän halusi että puen stay-up sukat, laitoin sukat jalkaani ja vaimoni myös. Taas päädyttiin sohvalle ;)

      Sitten seuraava kerta, sukkahousut molemmille ja lisäksi vaimoni haki ohuen dildonsa. Hän halusi hyväillä minua sillä. Hetken taas emmin ja suosuin. Näin kuinka vaimoni kiihoittui kun hyväili peppuani dildolla, sitten hän laski sukkahousuni pepun päältä pois ja laittoi liukuvoidetta dildoon ja pepulle. Se tunne kun dildo vaeltelee peppureiälläsi oli aivan uskomattoman kiihoitttava ja lopulta oli sisällä pepussani. Aivan mieletön kokemus ja orgasmi tuli loppujen lopuksi.

      Seuraava kerta olikin jo jotain ihan muuta, stay-up sukat molemmille ja vaimoni lanteille strap-on. Vuorotellen nussimme toisiamme peppuun, tätä kesti noin puoli tuntia ja sitten vaimoni sanoi, nussi mulle orkku mut koita ettet tulisi ite. Nussin hänelle orkun ja sitten hän meni selälleen ja sanoi, tuu mun päälleni niin että oot naama muhun päin. Menin hänen päällensä ja asettelin strap-on:in peppuuni, vaimo alkoi nussimaan minua ja sano, anna että nussin sua hetken ja sit runkkaa orkku itellesi. Hän oli ehkä noin minuutin pari nussinut minua niin otin munan käteeni ja aloin runkkaamaan. Vaimo sanoi, kun olet lähellä orkkua niin kerro. Sanoin hetken päästä, kohta tulen. Hän alkoi nussimaan oikein kunnolla minua ja jatkoin runkkaamista ja voi pojat, aivan uskomattoman kova orgasmi tuli. Näin meillä on nykyään usein seksiä harrastettu, vähän jotain seksikästä molemmille päälle ja peppureiät kovassa käytössä puolin ja toisin ;)

      • M-42

        On sulla vaan eri ihana vaimo, ei voi muuta sanoa :)


    • Nainen-73

      Voi teitä poikia, löylykauhako se on se mistä kiksit saatte. Siitä puhe mistä puute ;) Käykäähän ostamassa ne löylykauhat ja toteuttakaa fantasianne.

    • naisystävä50

      Sain eilen nais ystävät strapoilta peppuuni...nimipäivä lahjaksi....tuntui hyvältä kun runkkasi minua samalla mahtava laukeaminen....tänään saan uudellaan....

      • buuaahahaa

        Haahaa saat siis lahoa löylykauhaa perseeseen kaappihomo peräkamari poika ihanko äitis tyrkkää


      • naisystävä51

        työnnä itse löylykauhasi ,koska pidä kauhasta nii kovasti,,,,taidat olla joku pikku poju joka parkuu kun ei saa pillua eikä peppua


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe