Parinvaihtoa

Tahdotaankokemuksia

Onko millaisia kokemuksia parinvaihto hommista?
Onko helppoa löytää paria?

24

985

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksiakin

      Näyttää toimivan siedettävästi vain silloin kun se tapahtuu naisten aloitteesta ja sopimuksesta. Kaikki on mennyt ongelmitta yleensä silloin kun naiset valitsevat ”vaihtarin” ja naiset ei ole lähisukulaisia keskenään.

      • Jännityksessä_oleva

        Meillä kiertää myös siskokset miehineen mukana ja hyvin vielä ainakin menee


      • Ystäväporukka
        Jännityksessä_oleva kirjoitti:

        Meillä kiertää myös siskokset miehineen mukana ja hyvin vielä ainakin menee

        Miän olen nainut vaimoni siskoa kavareita ja serkkuakin ja vaimo nainut minun kavereita serkkuja minun siskon miestä omaa siskonmiestä.


    • Kimppassa.sen.salaisuus

      Hyvin löytyy sen verran iso ystäväpiiri että löytyy aina joku mukaan koska Harrastamme kaikkea kimppajuttuja parinvaihdosta 1M 2N
      1N 2M -3M

    • Kimppakivan_nimeen

      Helppo löytää ei tarvitse hakea, kaverimme tietävät että harrastamme kimppakivaa niin he pyytävät päästä mukaan petipuuhiin ja olemme olleet melkein kaikkien kavereittemme kanssa sekä miesten että naisten suosikkimme on
      1N 2M -3M mutta ainoa toive on että miehiä on enemmän kuin naisia mielellään vähintään 2 miestä naista kohden

    • yhdenkerran.kokenut

      Vain kerran.
      Ensin pomo että mitä tykkään hänen vaimostaan ja sitten hänen vaimonsa tuli puhumaan minulle asiasta. Sanoi, että hänen miehensä himoitsee vaimoani ja hän on itsekin erittäin halukas vaihtoon. Pikkujoulun jatkoilla sitten vaihdettiin. Oli todella upea kokemus ja paras koskaan tapaamani nainen. Päätimme yhdessä, että tämä oli ”vain kerran” sopimus, ettei tule ongelmia.
      Meistä tuli erittäin läheisiä ja tapaamme edelleen usein. Joskus muistelemme menneitä, mutta vaihdon uusinnasta edes keskustella. Tapahtuneesta jäi tunne, että he ovat ylivoimaisesti luotettavimmat ystävämme.

    • Kimppakivan_nimeen

      Aloitamme siitä että riisumme vaimoni yhdessä suutelemalla häntä paljastuville kohteille sitten vaimo selälleen sängylle ja miehet molemmin puolin hyväilllee ja suutelee ja nuolee klitorista ja tissejä kun vaimo on kiimassa käännämme hänet kyljelleen ja minä tulen eteen 69 asentoon ja nuolen klitorista ja levitän hänen pakaroita ja kaveri työntyy pilluun ja vaimo ottaa minulta suihin jatkamme tätä kunnes kaverilta tulee siemensyöksy ja sitten käännämme vaimon toiselle kyljelle ja hommat jatkuu kunnes olen lauennut tässä vaiheessa aloittajalla on jo uusi seisokki ja osat vaihtuvat jne.. jne.. kunnes kaikki on saaneet täyden tyydytyksen olemme täysin heteroja

      • aahahaa

        Buuaahahaa siis pyörittelet koomassa olevaa mummoas veljesi kanssa ja lopuksi mummo saa kauhaa johan olikin taas satu


      • fgghghj
        aahahaa kirjoitti:

        Buuaahahaa siis pyörittelet koomassa olevaa mummoas veljesi kanssa ja lopuksi mummo saa kauhaa johan olikin taas satu

        Pyörittelet kipukoukkua perseessäs ja se onkin totta


    • nainenpohjanmaalta

      ei ole mut haluisin kokeilla. tai mä mieheni ja toinen nainen. ai että ku olis ihanaa. mut saa vaan haaveilla sellaisesta, mies ei suostu mihinkää normaalitilanteesta poikkeavaan.. onneksi suostuu edes muuallaki ku sängyssä et on edes jotai vaihtelua tylsään avioseksiin...

      • Ystäväporukka

        Meillä on melko vaihteleva naimme melko vapaasti vaimoni kanssa minä olen nainut hänen siskonsa ja veljenvaimon kanssa ja kavereiden kans ja hän vielä useamman välillä kun minä hommaan miehet vaimoni kysyy että kenen kanssa panon eilen


    • Vaimollekin.kivaa

      Meillä on pelkästään hyviä kokemuksia
      Me olemme omineet
      Ryhmän 1N 2M passaa meille parhaiten joskus kun olemme olleet 1N 3M niin vieraat ovat olleet mustasukkaisia toisistaan joka on ollut älytöntä eivät ole mukana enää

    • Palveluammattilainen

      Me olemme tyytyväisiä kun ollaan kimpassa vaimo minä ja 1-2M koska olemme täysin heteroja niin yksi mies ei yksin pysty tyydyttämään kahta naista muuta kuin käsin ja nuolemalla ja laukeamisen jälkeen on pienen lepohetken aika naiset voivat pettyä palveluun

      • Ystäväporukka

        Samasta syystä me ollaan kimpan
        1N 2M - 3M puolesta on paras tai parinvaihto ja mahdollisesti 2 -4 miestä lisää tuo myös vaihtelua


    • Kimppassa

      Kyllä meidänkin mielestä pitää kimpassa olla enempi miehiä kuin naisia niin jälki on parempi

    • Ystäväporukka

      Vaimo sano että on riittävästi parinvaihtoa kun pannaan parin vieraan miehen kanssa

      • ccgghhh

        Eli jörnitte kimpassa muijalle löylykauhan perseeseen


    • Ystäväporukka

      Meillä ainakin ollaan tyytyväisiä koko hommaan
      Ei voi valittaa
      Oli hyvä ratkaisu 27 vuotta sitten kun aloimme harrastaa kimppapanoa ja homma jatkuu yhä

    • Pettäminen

      Melko sekava fiilis on itellä parin kohdattuani tai lopulta naisen kanssa. Tyylikäs neito oli jonka tapasin joka oli ilmeisen puutteessa ja sai useasti jo nuollessani ja hän otti taitavasti suihin..Painoin häntä ja hän nautti saadessaan orkkujen perään paksua kullia,isoa kuten olivat hakeneet.. Siitä ei lopulta isäntä ollu mielissään ja suhteessa on nyt säröjä.. Koti oli hiukan sotkuisa jo silloin nyt ehkä enempi,miten liene joulurauha.. Mielestäni tuskin suhteessa toimii vaikka kauniisti puhutaan,samaa kuin pettäminen on mielipiteeni tästä mitä ajattelen.

      • Ystäväporukka

        Ei ole pettämistä sellainen mitä yhdessä tehdyn päätöksen toteutus on,
        Kimppaan jääköön mitä kimpassa tehdään siitä ei suututa eikä syytellä eikä myöskään pahalla muistella


    • Ystäväporukka

      Parinvaihto on hieno asia niin kuin Kimppapanotkin eri muodot
      Mutta silloin täytyy olla oma suhde ja luottamus omaan pariin kunnossa muuten nämä asiat pahentavat omaa suhdettanne

    • Nautiskelevat

      Ainoastaan positiivinen ja kiihottavaa muistella välillä

    • Vastaaja83

      Esim meistä.. 33 ja35v kerro teistä jotain ,myöh voit facesta kuvat kattoo.

    • PilluLainaksi

      Vaimon pylly vapaaseen käyttöön kanssani kohde ainoastaan vaimon pilluun ja pyllyyn ja suuhun saa panna pilluun saa kokeilla kaksi yhtaikaa jos haluaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe