Saara Aalto

lovelikethisbefore

......aivan uskomaton ääni. Epäilemättä hänellä on uraa ulkomailla. Muualla, kuin täällä.

Epäilen kyllä, että kumppanilepakko, tuloton, pikkutyttö, lentää pihalle siinä vaiheessa.

Näinhän siinä yleensäkäy, no money - no honey. kun ei rahaa, "rakkaus" lentää ikkunasta ulos. Enkä usko, että toinen jaksaa elättää lepakkoa, jolla ei ole koulutusta, ei uraa, ei mitään. Rakkaus ei kanna niin kauan....tai ehkä hetken...

Eipä silti. Saara on ansainnut parempaa. Todella upea artisti!!!!!!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihuhuh

      Mitä se kumppani lepakko on saavuttanut, kun sen apinan näköinen naamavärkki näkyy lehdissä.
      Onkin aikamoinen siipiveikko. Onko edes ikinä töitä tehnyt.
      Onko S palkannut sen pimpin nuolijaksi. Mitä muutakaan tekemistä sillä siellä on?

    • jokinmättää

      Ottamatta kantaa lesbopuolisoon en oikein vaan näe Aallossa sitä jotain. En oikein tiedä mutta minulle aina tulee hänestä jotenkin outo olo. Aivan kuin kaikki ei olisi kohdallaan.

      • massapaskaa

        Saara Aallolla on hyvin geneerinen pop soundi ja laulaa huonoa musiikkia. Ei jatkoon.


    • petolinnunnaama

      Laulusta en mitään ymmärrä, mutta naiskauneudesta ymmärrän. Kyllä Saara on valitettavasti harvinaisen ruma. Kroppa on ihan ok, mutta pärstä ei, eikä kaunista saa edes meikillä.

      • huonoimpia

        Saara on kyllä rumilus ja ei mitään tyyliä. Äänikään ei pelasta.


    • kjjh

      Onko tuo nyt ihan normaalia hehkuttaa joka lehdessä lepsouttaan, ikään kuin se olisi jokin ylpeyden aihe. Jos Aalto menestyy, miksi se toinen lepakko näkyy kuvissa.
      Tosi ruma ihminen. Pitäisi sen toisen ääliön edes piilossa.
      Eikö se tajua, että mitä enempi niitä lepakkoja näkyy julkisuudessa, sen enemmän haukkuja tulee.

    • 444

      Saara toi voiton kotiin X FAKTORISSA!
      Torilla tavatan taas!

    • supersaara

      Hyvä Saara olit ehdottomasti paras laulaja ja monipuolisin esiintyjä. Olit uskomattoman hyvä. Kyllä ura lähtee nousuun kun kolkuttelee isoja ovia sinnikkäästi.Sisu ja Saara on hyvä pari. Johan nähtiin x-factorissa se. Onnea hyvä kakkonen. Minulle olet ykkönen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe