Kysy minulta

SininenSue

Hei,

Jos haluat että katson korteista, niin esitä tähän ketjuun kysymys. Vastaan mielelläni :)

T. SininenSue

Olen perehtynyt Tarot-kortteihin ja henkisiin asioihin jo vuosia sitten ja haluan nyt pitkästä aikaa herätellä tämän taidon uudelleen, koska tästä tulee niin hyvä mieli ja saa voimia itsellekin ja minulla on tunne, että minulle on nyt annettu tämä tehtäväksi <3

160

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuliennet

      Saanko töitä vuoden ollut työttömänä?

      • SininenSue

        Hei,

        Tässä suhteessa ainakin kortit lupaavat sinulle hyvää!

        Nykyinen tilanne kuvastaa tilannetta, jossa ehkä etsit ja odottelet, mutta pohjasi on vakaalla alustalla, tiedät mitä haluat pohjimmiltasi elämässä ja henkioppaat ovat tukenasi. sinulla on myös paljon tulista eteen päin menevää energiaa, jolla saat aikaan asioita. Elämäsi on myös aika onnellista, perusasiat ovat kunnossa.

        Menneisyydessä näkyy kuitenkin joku ikävä taphtuma, jonka on ehkä ollut aiheuttamassa jokin ulkopuolinen tekijä. Tulevaisuus neuvoo, että sinun tulisi jatkaa matkaasi yksin. Nämä kortit kuvaavat minusta minusta vahvasti sitä, että jos olet tällä hetkellä työttömänä, niin sinun kannattaa nyt käyttää tämä aika sisäisten voimavarojesi aktivoimiseen - niitä sinulla nimittäin on - ja iettiä mitä ihan syvimmiltäsi haluat tehdä tässä elämässä. Tämä voisi viitata myös jonkinlaisen elämäntehtävän löytämiseen.

        Ulkopuoliset näkevät sinut ongelmanratkaisijana, mutta saatat ehkä itse huolehtia taloudellisesta toimeentulosta tulevaisuudessa. Lopputulos näyttäisi kuitenkin olevan hedelmällinen. En osaa tarkasti sanoa, millä aikataululla töitä ilmestyy tai mitä työ tulee olemaan mutta kortit kehoittavat tosiaan ottamaan sisäiset henkiset voimavarat käyttöön :)


      • juuliennet
        SininenSue kirjoitti:

        Hei,

        Tässä suhteessa ainakin kortit lupaavat sinulle hyvää!

        Nykyinen tilanne kuvastaa tilannetta, jossa ehkä etsit ja odottelet, mutta pohjasi on vakaalla alustalla, tiedät mitä haluat pohjimmiltasi elämässä ja henkioppaat ovat tukenasi. sinulla on myös paljon tulista eteen päin menevää energiaa, jolla saat aikaan asioita. Elämäsi on myös aika onnellista, perusasiat ovat kunnossa.

        Menneisyydessä näkyy kuitenkin joku ikävä taphtuma, jonka on ehkä ollut aiheuttamassa jokin ulkopuolinen tekijä. Tulevaisuus neuvoo, että sinun tulisi jatkaa matkaasi yksin. Nämä kortit kuvaavat minusta minusta vahvasti sitä, että jos olet tällä hetkellä työttömänä, niin sinun kannattaa nyt käyttää tämä aika sisäisten voimavarojesi aktivoimiseen - niitä sinulla nimittäin on - ja iettiä mitä ihan syvimmiltäsi haluat tehdä tässä elämässä. Tämä voisi viitata myös jonkinlaisen elämäntehtävän löytämiseen.

        Ulkopuoliset näkevät sinut ongelmanratkaisijana, mutta saatat ehkä itse huolehtia taloudellisesta toimeentulosta tulevaisuudessa. Lopputulos näyttäisi kuitenkin olevan hedelmällinen. En osaa tarkasti sanoa, millä aikataululla töitä ilmestyy tai mitä työ tulee olemaan mutta kortit kehoittavat tosiaan ottamaan sisäiset henkiset voimavarat käyttöön :)

        Olen kyllä myös henkisentien kulkija käynyt Shamaanikoulun enkelit pienestä pitäen mukana elämässä. Jotenkin laittanut ne asiat takaalalle ne kuitenkin kulkee matkassa aina mukana.Kiitos <3


      • SininenSue

        Hei! Nämä taidot kannattaa tosiaan nyt ottaa käyttöön :)


      • juuliennet
        SininenSue kirjoitti:

        Hei! Nämä taidot kannattaa tosiaan nyt ottaa käyttöön :)

        Sinulle Sininen Sue.
        Nostin kolme enkelikorttia sinulle kiitokseksi.

        Chantal..Uusi rakkaus odottaa sinua.Elämääsi tulee uusi kumppanitai nykyinen suhteesi alkaa kukoistamaan.Ole avoin antamaan ja vastaanottamaan rakkautta.

        Serefiina..Olen perheiden suojelusenkeli.Onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi tai sinulle itsellesi.

        Rosetta..Sinulla on kyky tulla tulla toimeennuorten ihmisten parissa.Henkinen elämäntehtäväsiliittyy lasten auttamiseen ,opettamiseen tai kasvattamiseen.


      • SininenSue

        Voi kiitos! :') Taisin täällä pyytää itsellenikin ennustusta <3

        Ja tuo kuulostaisi kyllä ihanalle, olen ollut pitkään yksin. Yksi toinenkin ihminen vaistosi vähän aikaa sitten vahvasti, että kyllä joku ihana ihminen on nyt piakkoin tulossa elämään. Sitä tässä onkin odotettu! :D

        Eikä tuo lasten ja nuorten parissa toimiminenkaan ihan kaukaa haetulta kuulosta. sitä työtä tein viimeksi ja nyt etsin taas töitä... Vaikka en ihan suoraan lasten ja nuorten parista enää ole hakenutkaan, voi olla että sinne kuitenkin päädyn...


      • juuliennet

        Voisin ajatella niin että sen uuden Rakkaan myötä voi tulla lapsi elämääsi. Toki se voi olla myös lemmikki :) Työ lasten ja nuorten parissa ei välttämättä tarkoita työtä esim päiväkodissa. Vaan paljon haastavampaa Työ voi olla myös ulkomailla mutta rakkautta on tulossa, olet vain avoin tunteissasi ja toimi vaistosi varassa. Jos sinulle tulee tunne mennä johonkin uuteen paikkaan niin tee se älä emmi se on viesti meiltä enkeleiltä. Onnea matkaan :)


      • SininenSue

        Jännä juttu, koska minulle on ennustettu myös aiemmin jo pari kertaa, että tulen lähtemään ulkomaille :O Kuulosti silloin aika kaukaa haetulta, mutta tällä hetkellä minulla olisi sieltä jo opiskelupaikkakin tiedossa, mutta minulla ei ole vielä tarpeeksi rahaa lähteä? Tämä ei kyllä varsinaisesti liity lapsiin tämä opiskelu? Lasten teon kanssa on kyllä jo melkoisen kiire, enkä ole ihan varma, jaksanko sitä enää tässä iässä? Riippuu todella paljon siitä, millainen tyyppi kävelee vastaan :D

        Mutta kiitos tästä, kai se on kohta pakko alkaa uskoa, kun kaikki ennustavat samaa? :O


      • juuliennet
        SininenSue kirjoitti:

        Jännä juttu, koska minulle on ennustettu myös aiemmin jo pari kertaa, että tulen lähtemään ulkomaille :O Kuulosti silloin aika kaukaa haetulta, mutta tällä hetkellä minulla olisi sieltä jo opiskelupaikkakin tiedossa, mutta minulla ei ole vielä tarpeeksi rahaa lähteä? Tämä ei kyllä varsinaisesti liity lapsiin tämä opiskelu? Lasten teon kanssa on kyllä jo melkoisen kiire, enkä ole ihan varma, jaksanko sitä enää tässä iässä? Riippuu todella paljon siitä, millainen tyyppi kävelee vastaan :D

        Mutta kiitos tästä, kai se on kohta pakko alkaa uskoa, kun kaikki ennustavat samaa? :O

        No sitten tuo Serafiina on sinulle perheenlisäys. Ensin uusi rakkaus ja suhde:) ja tuo ulkomaat tulee niin voimakkaasti kokoajan.Jollain tavalla se tulee liittymään elämääsi. Joskus asiat tapahtuvat todella nopeassa tahdissa. Nostin vielä yhden tuli Omega..Olet onnistunut toiveesi ovat toteutumassa, jatka eteenpäin samalla tavalla.


      • SininenSue

        Hei,

        Tuli vielä mieleen, että voisiko tämä tulos viitata myös erääseen ulkomaalaiseen mieshenkilöön, jonka kautta olen nyt tuonne ulkomaille suuntaamassa? Meillä on ollut hyvin vahva henkinen yhteys ja hän on ollut minulle tärkeä ihminen <3 Mutta nyt väit ollet jo pitkään poikki.

        Kiitos jos pystyt näkemään tähän <3


      • juuliennet
        SininenSue kirjoitti:

        Hei,

        Tuli vielä mieleen, että voisiko tämä tulos viitata myös erääseen ulkomaalaiseen mieshenkilöön, jonka kautta olen nyt tuonne ulkomaille suuntaamassa? Meillä on ollut hyvin vahva henkinen yhteys ja hän on ollut minulle tärkeä ihminen <3 Mutta nyt väit ollet jo pitkään poikki.

        Kiitos jos pystyt näkemään tähän <3

        Hyvä kui kerroit koska ensinmäinen ajatus oli sinusta , että tulet asumaan vielä ulkomailla ja todella onnellisena :) nyt vaan rohkeasti tartut asioihin ja hyppäät tuntemattomaan. Todellakin näen perheen siellä ja tulet työskentelemään lasten parissa jollain tasolla en tiedä millä. Onnea matkaan jos niin päätät se on sinun käsissäsi.


    • Medaljonki

      Aamua! Sekava aika, mitä minun pitäisi tietää?

      • SininenSue

        Aamua :)

        Hiukan sekavalta tosiaan vaikuttaa...

        Nykyhetkessä näkyy kaaosta ja elämän tukipilarien sortumista, mutta toisaalta myös täyttymystä. Menneisyydessä asiat ovat olleet hyvin hallinnassa ja tietoisesti koet vieläkin, että asiat ovat kaikesta huolimatta hyvin. Olet vapautumassa peloistasi, eli osaat selkeästikin ratkoa näitä ongelmia, joita nyt on tullut eteen.

        Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin joku pettymys... En osaa tarkalleen kertoa, mihin tämä liittyy, mutta koet ehkä tulevasi torjutuksi joltain taholta. Sinun kannattaa kuitenkin luottaa ongelmanratkaisukykyysi, sillä se on voimavarasi, jolla selviät näistä eteen tulevista haasteista. Sinusta löytyy myös maanläheistä ja turvallista äitienergiaa.

        Toivon sinulle oikein paljon voimia näiden vastoinkäymisten kanssa!

        Sain sinulle voimakortiksi Maljojen prinsessan. Se antaa sinulle juuri sitä tarvittavaa rohkeutta kohdata näitä joskus hankalia ja monimutkaiselta tuntuvia vastoinkäymisiä. Ole kuitenkin varovainen, sillä hyväksikäytetyksi tulemisen vaara näkyy selkeästi näistä korteista.

        Voimia ja suojelusenkeleitä! <3


      • Medaljonki

        Kiitos, SininenSue. Näin olen itsekin ajatellut. Risteyksiä, risteyksiä..Voimia Sinulle jatkaa tällä tiellä. Rakkautta elämääsi.


      • SininenSue

        Kiitos <3


    • Lumenpeittämämaa

      Rakkausasiat kiinnostaa.. mitä näkyy keski-ikää lähestyvälle naiselle siihen? Sinkkuutta takana viitisen vuotta.

      • SininenSue

        Hei,

        Nykyhetkessä näkyy hyvin tiedostavaa, ehkä myös vähän mahtailevaa energiaa :) Olet toiminnallinen ihminen, mutta et ehkä aina osaa arvioida voimavarojasi oikein. Rakkaudessa tämä voisi tarkoittaa tilannetta, jossa toivot parisuhdetta, mutta et ihan tarkalleen tiedä mitä haluat. Syöksyt ehkä suin päin suhteisiin ja sitten hetken päästä huomaat, ettei se ollutkaan niin ihanaa tai toiminut niin kuin ajattelit. Toisaalta sinulla on kykyä ja voimia saada parisuhde toimimaan, vaikka olosuhteet sille eivät aina olisi otolliset. Sinulla on myös tunnetasolla paljon annettavaa.

        Tuntuuko sinusta siltä, että vaikka olet tehnyt ja saavuttanut paljon, niin silti mitään ei oikein jää käteen? Olet hyvin rohkea tekemään aloitteita, mutta lähipiirisi on hieman huolissaan tekemisistäsi? Suuntasi taitaa olla vähän hukassa?

        Tällä hetkellä sinun kannattaisi ehkä viettää vähän aikaa itseksesi ja miettiä mitä todella haluat ja etsiä sitä mikä sinusta tuntuu oikeasti hyvältä. Rajan vetäminen myös sen suhteen, miten annat itseäsi kohdella voisi olla tärkeää.

        Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin joku ihminen tai tilanne, joka on hyppy uuteen ja tuntemattomaan. Tämä voisi olla vaikka se elämän rakkaus tai sitten löydät sisältäsi jonkun asian tai selkeyden, joka ohjaa sinut uusille urille, jonka kautta kohtaat samanhenkisiä ihmisiä.


      • Lumenpeittämämaa
        SininenSue kirjoitti:

        Hei,

        Nykyhetkessä näkyy hyvin tiedostavaa, ehkä myös vähän mahtailevaa energiaa :) Olet toiminnallinen ihminen, mutta et ehkä aina osaa arvioida voimavarojasi oikein. Rakkaudessa tämä voisi tarkoittaa tilannetta, jossa toivot parisuhdetta, mutta et ihan tarkalleen tiedä mitä haluat. Syöksyt ehkä suin päin suhteisiin ja sitten hetken päästä huomaat, ettei se ollutkaan niin ihanaa tai toiminut niin kuin ajattelit. Toisaalta sinulla on kykyä ja voimia saada parisuhde toimimaan, vaikka olosuhteet sille eivät aina olisi otolliset. Sinulla on myös tunnetasolla paljon annettavaa.

        Tuntuuko sinusta siltä, että vaikka olet tehnyt ja saavuttanut paljon, niin silti mitään ei oikein jää käteen? Olet hyvin rohkea tekemään aloitteita, mutta lähipiirisi on hieman huolissaan tekemisistäsi? Suuntasi taitaa olla vähän hukassa?

        Tällä hetkellä sinun kannattaisi ehkä viettää vähän aikaa itseksesi ja miettiä mitä todella haluat ja etsiä sitä mikä sinusta tuntuu oikeasti hyvältä. Rajan vetäminen myös sen suhteen, miten annat itseäsi kohdella voisi olla tärkeää.

        Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin joku ihminen tai tilanne, joka on hyppy uuteen ja tuntemattomaan. Tämä voisi olla vaikka se elämän rakkaus tai sitten löydät sisältäsi jonkun asian tai selkeyden, joka ohjaa sinut uusille urille, jonka kautta kohtaat samanhenkisiä ihmisiä.

        Hei, kiitos viestistäsi/vastauksestasi. No suinpäin en todellakaan ole ryhtynyt suhteeseen :D Se on tainnut olla vähän ehkä toisinpäin, että lyön jarrut kiinni heti kun potentiaiaalinen ihminen on tullut vastaan. Toki kuuntelen paljon intuitiotani asioiden suhteen ja etenen sen mukaan. Olen edennyt urallani vähän vastentahtoani. Siinä pitäisi olla selkeämpi linja ja kuunnella voimavarojaan. Yksin olen ollut kauan lapsineni ja yksin jatkan edelleen ilman kumppania jos sitä oikeaa ei tule vastaan :)


    • PunapääAikuinenNainen

      Mitä näkyy rakkauteeni? Olen yksin ja haluaisin tietää siksi tulevasta. Kotiasiat yleensä sekä ihmissuhteet?

      • SininenSue

        Hei,

        Taidat olla huolehtijatyyppiä, sillä nykyhetkessä näkyy huolia ja joitain ongelmia, jotka sinulla on kuitenkin rohkeutta kohdata. Jonkinlainen peloista vapautumisen aika taitaa olla sinullakin meneillään? Sinullakin näkyisi, että elämässäsi on periaatteessa kaikki asiat hyvin, mutta et ehkä itse koe olevasi täysin tyytyväinen, tai et osaa ottaa vastaan niitä asioita, mitä sinulle tarjotaan?

        Sinun pitäisi vain osata oppia luottamaan elämään ja ottamaan vastaan niitä hyviä asioita, sillä olet ansainnut ne, vaikka se joskus tuntuisi hieman itsekkäältä. Kun saat, pystyt myös antamaan enemmän toisille. Tulevaisuudessa näyttäisi sinulle olevan avoinna jokin uusi hedelmällinen tie, joka tuo sinulle täyttymyksen tunteita muiden ihmisten kautta.

        Ongelma tuntuu olevan lähinnä menettämisen pelko, jonka vuoksi et uskalla ottaa kaikkea hyvää vastaan. Tähän voi auttaa, että mietit, mitä kaikkia hyviä asioita sinulla on jo nyt elämässäsi ja vahvistat niitä :)


    • Sininen_Enkeli

      Mitä näkyy kotiasioihin sekä raha/talous? Rakkaus ? Kiitos!

      • SininenSue

        Sininen enkeli,

        Näyttää siltä, että elämässäsi on alkanut jokin uusi selkeä ajanjakso. Sinulla näyttäisi olevan selkeä ja vahva moraali ja olet hyvin päättäväinen. Haluat elää arvojesi mukaista elämää.

        Tämä on ollut sinulle haaveittesi täyttymys/helpotus, mutta taustalla näkyy jotain surua, epäselvyyttä tai kolmen ihmisen välistä draamaa. Tulkitsisin tämän jotenkin niin, että olet päästänyt tai päästämässä irti suhteesta, joka on ollut vaikea, tai jossa on ollut pettämistä/kolmas osapuoli mukana. Tai ihminen joka ei ole vain antanut sinulle tarpeeksi aikaa. Tämä asia tulee vaivaamaan sinua vielä jonkin verran jatkossakin. Tämä kuvastaa myös tilannetta, johon on saattanut liittyä jonkinasteen hyväksikäyttöä.

        Tässä tulee tosiaan aika vahvasti näkyville tilanne, jossa sinut on ehkä petetty ja olet kertakaikkisesti loukkaantunut tilanteesta, joka on ollut täysin arvomaailmaasi vastaan. Sinulle on myös saatettu tarjota erilaisia vaihtoehtoja, mutta et ole halunnut ottaa niitä vastaan? Voisiko tämä kuvata myös työtilannetta?

        Toivot muutosta, mutta samalla pelkäät tehdä asioita. Tässä on vaarana menettää joku mahdollisuus. Tarvin ehkä vähän lisää tietoa, että voin tulkita tilannetta paremmin?


      • Sininen_Enkeli

        Kiitos kaikki näkemäsi on mennyt elämässäni näin: mm. ihminen joka ei ole vain antanut sinulle tarpeeksi aikaa. Tämä vaalea mies ei jätä minua rauhaan. Ei usko minua vaan soittelee -eilen viimeksi. Yrittää kaikin tavoin tapailla. En vastaa hänelle mitään. Lopettaa kyllä joskus:) Mitä näet tähän lisää?
        Työtilanne on myös sekavaa näetkö siihen jatkot? Minun rakkaus saatko siihen mitään uutta? Anteeksi laitoin kysymystulvan!


      • SininenSue

        Näyttäisi tosiaan siltä, että joku täällä tosiaan häiriköi, sillä häirinnän kortti nousi jo toistamiseen. Ja tähän liittyy myös manipulointia. Tämä mies vaikuttaa olevan sinusta jotenkin riippuvainen, eikä taida luovuttaa, ennen kuin on jotenkin saanut haluamansa, tai päässyt asian kanssa muuten sopusointuun. Hän tuntuu pitävän sinua jonain ratkaisuna. Tästä tulee vähän mieleen narsistityyppinen käytös, saattaa olla nimittäin tosi hurmaava ja ihanakin ajoittain? Eikä ihan hevillä luovuta. Jos tilanne ottaa voimille, tai mies on vaarallinen ja uhkailee, voi olla todella hyvä ottaa etäisyyttä ja hakea apua. Taidat kuitenkin vielä odottaa, että tämä mies muuttaisi käytöstään?

        Työtilanne sen sijaan vaikutta vähän paremmalta. Jonkinlainen "läpimurto" on tapahtumassa ja työssä haluat pitää näistä hyvistä asioista ja arvoistasi kiinni. Niistä saat voimia jaksaa eteen päin.


      • Sininen_Enkeli

        Kiitos ajastasi ja Enkeleitä elämääsi:) Tuo työasia onneksi antaa voimia ja hyvältä näyttää. Kiitos taas<3


    • Kohtionneako

      Näkyykö minulle muuttoa? .Näkyykö minulle uutta miestä?

      • SininenSue

        Hei,

        Olet selkeästikin vatvonut jotain asiaa päässä jo pitkään ja olisit jo valmis lähtemään sen suhteen myös liikkeele. Jotenkin tuntuu että olet asian kanssa yksin ja pidät omia puoliasi kynsin hampain. Selkeää puolustuskannalla oloa. Mutta haluat silti päästä asiassa eteen päin.

        Myös menneisyydessä näkyy itsenäisyyden tavoittelua ja riippumattomuuden kaipuuta. Eihän tässä vain ole kyse tilanteesta, jossa kotona esiintyy perheväkivaltaa, ja koet että sinun tulee keksiä keinoja suojella itseäsi ja perhettäsi, ja ns. riisumaan miestäsi aseista? Tilanteeseen liittyy myös joku kolmas osapuoli.

        Lähipiirisi kuitenkin tukee ja auttaa sinua. Pelkäät itse teetkö oikeita ratkaisuja tai pelkäät tehdä niitä? Lopputulos näyttäisi hyvin vahvasti siltä, että jollain tapaa kuitenkin irtaudut tästä tilanteesta. Se tarkoittaa kuitenkin sisäisen valon löytymistä ja sitä, että sinun täytyy tulla toimeen omillasi.

        Toivon voimia! Voit kysyä lisää.


      • Kohtionneako
        SininenSue kirjoitti:

        Hei,

        Olet selkeästikin vatvonut jotain asiaa päässä jo pitkään ja olisit jo valmis lähtemään sen suhteen myös liikkeele. Jotenkin tuntuu että olet asian kanssa yksin ja pidät omia puoliasi kynsin hampain. Selkeää puolustuskannalla oloa. Mutta haluat silti päästä asiassa eteen päin.

        Myös menneisyydessä näkyy itsenäisyyden tavoittelua ja riippumattomuuden kaipuuta. Eihän tässä vain ole kyse tilanteesta, jossa kotona esiintyy perheväkivaltaa, ja koet että sinun tulee keksiä keinoja suojella itseäsi ja perhettäsi, ja ns. riisumaan miestäsi aseista? Tilanteeseen liittyy myös joku kolmas osapuoli.

        Lähipiirisi kuitenkin tukee ja auttaa sinua. Pelkäät itse teetkö oikeita ratkaisuja tai pelkäät tehdä niitä? Lopputulos näyttäisi hyvin vahvasti siltä, että jollain tapaa kuitenkin irtaudut tästä tilanteesta. Se tarkoittaa kuitenkin sisäisen valon löytymistä ja sitä, että sinun täytyy tulla toimeen omillasi.

        Toivon voimia! Voit kysyä lisää.

        En nyt kyllä ymmärrä mitä vastasit. Minulla ei ole miestä. Perheväkivalta?? Olen asunut yksin jo kauan.
        Kysyin: Näkyykö minulle muuttoa? Näkyykö minulle uutta miestä?


    • jahdettu

      HEI ,ihanaa jos joku täälläkin katsoo.Olen vaalea nainen,keski-iässä,mites ajankuvani näkyy ,lähinnä rakkaus ja ihmis-suhteet? en luota enää keheenkään,tullut takkiin ihmisten kanssa luottamuspulan takia.Olen nainen siis,saanko mielenrauhaa asioiden tiimoilta kun on ollut jännitteitä ?Toisinaa tunnen olevani susi jota on aina jahdattu ja saan aina olla tarkkana ja varuillani!

      • SininenSue

        Näyttää tosiaan siltä, että olet käymässä läpi vaikeita aikoja juuri tuon luottamuksen rakentamisen suhteen. Manipulointia ja hyväksikäyttöä näkyy tähän liittyvän sinunkin kohdalla. Eli tuli taas tuo häirinnän kortti :( Ja myös kolmiodraama-kortti, eli tunnet myös itsesi varmasti petetyksi? Menneisyydessä näkyy juuri myös noita tilanteissa, joissa olet joutunut salailemaan ja keksimään selviytymiskeinoja. Tulevaisuus näyttää kuitenkin paremmalta, sillä sisäisesti olet saanut tilanteesta tarpeeksesi ja valmis aloittamaan uutta. Tulevaisuutta kuvaa myös hallitsijattaren kortti joka kertoo yltäkylläisyydestä ja omasta naiseudesta nauttimista :) Taidat olla myös hyvin "seksuaalinen" henkilö tietyllä tapaa? Tämänkin kanssa kannattaa kuitenkin olla vähän varuillaan, sillä kortit näytäisiävt, että et voi luottaa lähipiiriisi ja sitä kautta olisi tulossa ongelmia, jotka järkyttävät tasapainoa. Myös tässä on joku menettämisen vaara, erityisesti ihmissuhteen kautta, tai joku asia ei mene ihan niin kuin toivoisit.


    • Julis

      50 opiskelijaäiti..käyn töissäkin.parisuhteessaollut pitkään ongelmia.Mies käy vieraissa.Kertonut myös nuorena koetusta hyväksikäytöstä.Minulla kiinnostusta entiseen työkaveriini.Miten näet näiden asioiden ratkeavan ja millä aikataululla.Tuntuu että annan kohta periksi.

      • SininenSue

        Vaikuttaisi vähän siltä, että miehesi olisi enemmän lähdössä tästä suhteesta kuin sinä? Painostusta voi olla myös tämän sivusuhteen suunnalta, joka alkaa saada tilanteesta tarpeekseen? Mutta en ihan varmaksi osaa sanoa, koska aika monimutkaiselta tosiaan vaikuttaa... Ja tilanteet ja tunteet vaihtuvat yleensä nopeaan.

        Kuinka tosissasi olet tämän entisen työkaverisi suhteen? Tämä näyttäisi nimittäin ainakin korttien mukaan hyvältä ja toimivalta suhteelta. Näyttää kuitenkin siltä, että haluat salata tämän suhteen kaikilta, ehkä et halua vielä myöntää sitä itsellesikään vaan torjut tunteet, vaikka tiedät, että hän tuo sinulle kuun ja tähdet taivaalta. Siltä tosiaan näyttää, ja keinoja tältä mieheltä ei puutu :)

        Älä kuitenkaan tee näiden neuvojen perusteella mitään ratkaisevia päätöksiä, sillä tuossa nykyisessäkin suhteessa näyttäisi olevan vielä hyvinkin toimivia palikoita. Nykytilanne näyttää, että pettämistä ja torjuntaa on tapahtunut, mutta samalla nousi myös paljon hyviä kortteja. Olette olleet menneisyydessä hyvin onnellisia, eikä se ole vieläkään häipynyt mihinkään. Teillä on myös halukkuutta selvittää asiat ja tunteista puhumista on tiedossa jatkossa. Lähipiirinne pitää teitä myös ihanneparina. Lopputulos näyttää siltä, että tulette ratkaisemaan ja voittamaan nämä ongelmat.


    • Kekkii

      Hei olisin kiitollinen jos voisit katsoa minullekkin. Elämässäni on todella haastava aika meneillään. Voisitko katsoa rakkauselämän miten tässä käy. Kiitos ☺

    • Naisensuru

      Hei! Mitä näet minulle? Rakkauselämäni on ollut raskasta viimeiset neljä vuotta.. näetkö asioiden selviävän ja millä tavalla?

      Kiitos kovasti!

      • SininenSue

        Naisensuru,

        Mutkia matkassa, koska edellinen tulkinta katosi taivaan tuuliin?

        Mutta ehkä niin oli tarkoitus, koska en heti oikein saanut "korteista kiinni". Jotain uutta alkua siinäkin oli luvassa ja epävarmuutta uuden sivun kääntämisestä elämässä.

        Mutta koitetaas uudestaan:

        Nyt näkyy menneisyydessä tuota hyväksikäyttöä ja manipulointia, mutta tämän hetken kortit lupaavat hyvää. Nämä kuvaavat jopa parasta mahdollista rakkautta, jossa on mahdollista sekä antaa ja saada. Mutta jossa silti pitää olla tarkkana ettei tule hyväksikäytetyksi. Sinulla on kuitenkin jo tiedossa nämä ongelmat, ja osaat jo välttää pahimmat sudenkuopat. Vaika tappiomieleiala vaivaa edelleen, niin ratkaisun avaimet ovat jo löytyneet sisältä.

        Mutta, tulevaisuus lupaa edelleen muutosta. Ja siis muutosta, jossa asiat, jotka eivät enää toimi elämssä tai kuulu siihen, tulevat kuolemaan.

        Ekassa tulkinnassa nousi esiin juuri tuo melkoisen tulinen energia sinun sisällä, jonka avulla saat asioita aikaan, mutta näiden korttien mukaan epäröit kuitenkin välillä käyttää sitä. Tämä taitaa olla turhaa, sillä lopputulos näyttää kuitenkin hyvätä. Eli hallitsijattaren kortti, joka kuvaa rikkautta maallisessa mielessä ja hyvinvointia, nousi lopputulokseksi.

        En tiedä, miten tämä pitäisi tulkita. Tarkoittaako tämä, että olet jo itse löytänyt sisälläsi ratkaisun avaimet ja lähdet niitä toteuttamaan, vaikka et joka asiaan voisikaan itse vaikuttaa? Tiedät kuitenkin varmasti parhaiten itse, miten toimia :)


      • Naisensuru

        Kiitos? Ehdin jo olla änkyrä, kun jäin välistä. Ihana olet, kun vastaat.

        Jään odottamaan, miten käy.


    • SininenSue

      Mielelläni,

      Tässä näkyy myös, että pähkäilet ja vietät unettomia öitä jonkun sinua vaivaavan asian kanssa, johon et oikein tunnu saavan otetta tai selvyyttä. Tietoiset ajatukset ovat hyvin määrätietoisia ja päättäväisiä, eikä konkreettista tahtoa tehdä asialle jotain vastoinkäymisistä huolimatta puutu.

      Menneisyydessä näkyy epävarmuutta ja tilanne taitaa jatkua samanlaisena vielä jonkin aikaa. Ehkä koet, että et oikein voi vaikuttaa asioihin tällä hetkellä?

      Sisäisesti kasvat kuitenkin henkisellä tasolla ja sinusta tulee vahvempi. Saat myös ulkopuolelta tukea tähän taisteluun, ja ystävät tai muut ihmiset saattavat auttaa sinua oivaltamaan näitä asioita, joita et nyt ihan selkeästi itse hahmota. Tässä voisivat auttaa myös ihan ammattilaiset, riippuen siitä, miltä sinusta tosiaan tuntuu kamppailla näitten ongelmien kanssa?

      Pidät silti vielä tiukasti kiinni vanhoista jutuista, vaikka toisaalta haluaisit päästää niistä jo irti. Tulevaisuus lupaa kuitenkin todella hyvää, jos näitä kortteja on uskominen, sillä mielihyvää on tiedossa! Voi myös tarkoittaa rakkaussuhdetta tai sitten vaan sitä, että sinulla on muuten hyviä perhe- tai ihmissuhteita, jotka antavat sinulle runsaasti tukea ja hyvää energiaa. Ihan parhaita kortteja koskaan tämä :)

      Vähän ympäripyöreää ehkä, mutta toivottavasti tästä oli apua. Palaute on tervetullutta :)

      • SininenSue

        Hei!

        Tässä kävi nyt joku outo juttu, sillä tarkoitus oli vastata Kekkiille? Vai tuliko uusi kommentti väliin kirjoittaessa? Joka taauksessa tämä vastaus on Kekkiille. Palaan pian!


      • Kekkii

        Kiitos vastauksesta. Tilanne on se että mieheni petti aika pahasti ja muutin sitten pois lasten kanssa. Nyt mies katuu tekoaan ja tahtoisi takaisin. Ja pohdin juuri sitä jatkuvasti mitä minun pitäisi tehdä, antaako uusi mahdollisuus hänelle. Ja koen juuri niinkuin sanot että "en voi oikein vaikuttaa asioihin tällä hetkellä" sillä joko mies parantaa itse tapansa ja saa minut vakuuttuneeksi siitä että hänestä on vielä perheen isäksi ja paremmaksi puolisoksi tai jos ei niin silloin pitää jatkaa eri suuntiin. Mutta itse en voi kuin katsoa ja odottaa miten mies toimii. Ja olemme myös ammattilaisilla käyneet asioista puhumassa.


      • SininenSue

        Siin suhteessa tuon tuloksen voisi kyllä tulkita niin, että palaatte yhteen ja teistä tulee taas "onnellinen perhe" :)


    • NäkyyköSormuksia

      Näkyykö minulle uutta rakkaussuhdetta olevan tulossa? Sormuksia?
      En ole parisuhteessa ollut tällä vuosisadalla. Tapailin ristiveristä miestä mutta kaikki on minun puoleltani loppu enkä halua kuulla tästä suhteesta lisää. Mitä vanhoja muistella/kirjoitella!

      • SininenSue

        Hei NäkyyköSormuksia,

        Menneisyydessä näkyy tosiaan taistelua, jossa eri osapuolet ovat taistelleet oikeuksistaan. Nyt olet itse voittanut tilanteen ja jäänyt katselemaan, millaisia vaihtoehtoja näkyy edessä päin. Koet tehneesi tässä oikean ratkaisun, niin kuin vähän itse kerrotkin.

        Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin vielä jonkinasteista odottelua ja paikallaan oloa. Koet kuitenkin olevasi oman tilanteesi herra ja valmis hyppäämään uuteen ja toimit myös siten, että jätät tilaa mahdolliselle tulevalle parisuhteelle. Et kuitenkaan hyppää suin päin mihin tahansa suhteeseen vaan arvioit ja punnitset ensin :) Saat myös tukea ympäristöltäsi päätöksiin.

        Kun se oikea sitten tulee, niin jalat menee alta ja sitten mennään eikä meinata! :D


      • NäkyyköSormuksia

        Hei!
        Kuinka pitkälle ajanjaksolle tämä näkemäsi on? Kiitos taas!


      • Naisensuru
        SininenSue kirjoitti:

        Hei NäkyyköSormuksia,

        Menneisyydessä näkyy tosiaan taistelua, jossa eri osapuolet ovat taistelleet oikeuksistaan. Nyt olet itse voittanut tilanteen ja jäänyt katselemaan, millaisia vaihtoehtoja näkyy edessä päin. Koet tehneesi tässä oikean ratkaisun, niin kuin vähän itse kerrotkin.

        Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin vielä jonkinasteista odottelua ja paikallaan oloa. Koet kuitenkin olevasi oman tilanteesi herra ja valmis hyppäämään uuteen ja toimit myös siten, että jätät tilaa mahdolliselle tulevalle parisuhteelle. Et kuitenkaan hyppää suin päin mihin tahansa suhteeseen vaan arvioit ja punnitset ensin :) Saat myös tukea ympäristöltäsi päätöksiin.

        Kun se oikea sitten tulee, niin jalat menee alta ja sitten mennään eikä meinata! :D

        Hei! Jäin välistä. Mutta kiitos, jos ehdit katsoa 😊


      • SininenSue

        Hei,

        En osaa valitettavasti kertoa, koska tapahtuu, koska sitä en näe :( Mutta kai se on niin, että nämä jutut aukeavat vain elämällä? Tai sen suuntaistahan tuossa tulkinnassakin vähän taisi olla?


    • laulajatyttö

      Onko tämänhetkinen mieskaveri kohtaloni? näin hänet unsees puoli vuotta ennen kuin edes koskaan olimme tavanneetkaan?outo voima vetää vaikka ongelmiakin riittää?hän on vaalea-ristiverinen 53v ja minä kohta 51?t outdot kulkijat

      • SininenSue

        Hei laulajatyttö,

        Tuo enneuni saattaisi viitata parisielu- tai kaksoisliekkisuhteeseen :) Ja jotenkin nämä kortitkin kuvaavat sen tyyppistä suhdetta:

        Teidän välillä on paljon voimakkaita ja onnellisia tunteita. Lanttien 4 tosin kuvaa aina myös jonkin asteen epäröintiä ja puntarointia, joka liittyy aina sielunkumppanuussuhteisiin. Mutta silti koette olevanne toisillenne juuri ne oikeat. "Match made in heaven". Koko maailma tuntuu olevan avoinna ja tapaamisenne muutti kummankin elämän.

        Menneisyys-kortti, eli lanttien prinsessa voisi kuvata tässä juuri sitä "potensoitumisen" tunnetta, jonka koitte, kun tapasitte toisenne. Ja koette, että teillä on paljon yhteistä koettavaa ja opittavaa, ellei peräti yhteinen elämäntehtävä. Tämä elämäntehtävä voisi jatkossa liittyä jollain tavalla asioiden selkeyttämiseen. Tai sitten on myös mahdollista, että ajaudutte suhteessanne jonkinasteiseen väittelyyn tai riitaan, mikä on myös hyvin tyypillistä parisielusuhteille, ennen kuin opitaan olemaan yhdessä fyysisellä tasolla.

        Teillä on kumminkin keskenänne sisäinen rauha ja suhteessanne on paljon intohimoa, jota ette voi kokea ilman toista. Näille suhteille tyypillisesti niiden pysyvyys on kuitenkin ongelmallinen: vaikka toisesta ei voi olla erossa, suhteet ovat hyvin haastavia, ja toinen saattaa pelästyä tunteitaan ja vetäytyä. Näyttäisi siltä, että tässäkin suhteessa tulee eteen tällainen vaihe, vaikkei sitä nyt uskoisi. Jonkinlainen "loppuunpalaminen" saattaa siis olla tiedossa.

        Tämä ei tietenkään tarkoita välttämättä lopullista eroa, vaan voi olla, että tulisimmat tunteet laantuvat. Jos on kyse kaksoisliekkisuhteesta, niin nämähän eivät koskaan ole henkisellä tasolla erossa toisistaan :)

        Lisää tietoa löytyy täältä netistä jos googlaat parisielu, kaksoisliekki tai sielunkumppani.


    • NäkyyköSormuksia

      Hei, ja kysyn vielä kuinka pitkälle ajanjaksolle näkemäsi ennustus on?

    • TulevaisuuttaMurehtiva

      Hei. Osaatko kertoa miltä näyttää perheemme tulevaisuus raha asioiden sekä rakkauden osalta? Olemmeko tekemässä oikeaa päätöstä?
      Kiitos:)

      • SininenSue

        Hmm hmmh hmm

        Mitenköhän tän nyt tulkitsisi?

        Menneisyydessä on jo näkyvissä, että jotain uutta on käynnistetty ja tuo matka jatkuu nyt. Onko se ollut millainen matka? Vähän ristiriitaista, kun tietoisesti varmasti ajattelette, että tulevaisuus näyttää valoisalle ja turvalliselle, ja teillä on myös henkinen tasapaino ja yhteys keskenänne, mutta silti tulevaisuus näyttää, että rankka kokemus olisi tulossa?

        En halua pelotella, mutta toisaalta en halua valehdellakaan, koska vain tämän asian tiedostamalla tapauksen voi jotenkin yrittää välttää, tai sitä voi ennakoida. Toisaalta en myöskään halua luoda turhia pelkoja.

        Asian tekee ristiriitaiseksi myös se, että teidän perheessä näyttää vallitsevan sisäinen rauha. Eli voisiko tämän tulkita niin, että teidän perhettä uhkaa joku ulkopuolinen asia? Tämä liittyisi jotenkin seksuaalisuuteen, mutta kyseessä ei välttämättä ole pettäminen vaan jonkinasteinen vallan käyttö? Näyttäisi kumminkin, että olette perheenä aika vahva ja ehyt yksikkö, joka puhaltaa yhteen hiileen?

        Vai uhkaako jotakuta perheenjäsentä sairaus/sairastuminen?

        Jonkinlaista koettelemusta tässä näytetään kuitenkin että käydään läpi? Ikävä aina kertoa tällaisista asioista, mutta toivottavasti nuo hyvät asiat auttavat. Jos tämä tosiaan liittyy johonkin päätökseen, niin sen kautta todennäköisesti tulee joitain koettelemuksia, mutta en tiedä miten näitä voi oikeastaan elämässä koskaan estää? Jonkinlainen "kertomus" tähän näyttäisi sisältyvän, eli vaiheittain etenee. Perheen onnellisuus saattaa joutua joissain vaiheissa vaakalaudallekin?

        Ehkä pystyt itse tulkitsemaan ja asettamaan paremmin mittasuhteisiin? Tai ehkä tämän on tarkoitus vain varoittaa?


    • laulujat

      palaute laulajatytöltä.kiitos tukinnastasi.olemme paljon jutelleet seikoista joita mainitsit.2,5 vuotta olemme tapailleet ja ongelmiakin on ollut.Mutta juuri tuo hengenheimolaisuus liittyy ja puheyhteys toimii,vaikka muuten olemme aika erityyppisiä ja eri menneisyys.Hän arvostaa juuri tuota keskusteluyhteyttämme ja emme siirrä paineita tekemiisiimme.Onhan tätä loppuunpalamistakin ollut mutta emme niitä mieti vaan jatkamme hetkessä .asioista.

    • Medaljonki

      Aamua haluaisi vielä sen tiedon että olenko tai tulenko olemaan kenenkään ajatuksissa? Kiitos sinulle etukäteen. Voimia tiellesi.

    • Kaihomielinen

      Kiltti katsoja. Näetkö mitä eri paikkakunnalla asuva ristiverinen mies tuntee minua kohtaan?

      • SininenSue

        Kaihomielinen,

        Tämä mies vaikuttaa varsinaiselta yksinäiseltä sudelta ja oman tiensä kulkijalta. Sinä tunnet aika paljon kiinnostusta tätä miestä kohtaan ja hän kokeekin saavansa sinulta paljon asioita. Tai tämä voi myös tarkoittaa, että hänellä on verkot vesillä, eikä ehkä haluakaan sitoutua tällä hetkellä, vaan haluaa tapailla useita naisia.

        Puhujanlahjat tällä miehellä tuntuvat myös olevan hyvät. Ehkä hän odottaa sinulta vastausta, muttei oikein osaa itse tehdä päätöksiä? Sinun kannalta aika rasittava, jumiutunut ja hankala tilanne joka mietityttää. Jossain vaiheessa (todennäköisesti sinä) vaadit tätä miestä tekemään jonkinlaisen päätöksen. Kohtalo tai satunnaiset tekijät saattavat myös puuttua tilanteiden kulkuun.


      • Kaihomielinen
        SininenSue kirjoitti:

        Kaihomielinen,

        Tämä mies vaikuttaa varsinaiselta yksinäiseltä sudelta ja oman tiensä kulkijalta. Sinä tunnet aika paljon kiinnostusta tätä miestä kohtaan ja hän kokeekin saavansa sinulta paljon asioita. Tai tämä voi myös tarkoittaa, että hänellä on verkot vesillä, eikä ehkä haluakaan sitoutua tällä hetkellä, vaan haluaa tapailla useita naisia.

        Puhujanlahjat tällä miehellä tuntuvat myös olevan hyvät. Ehkä hän odottaa sinulta vastausta, muttei oikein osaa itse tehdä päätöksiä? Sinun kannalta aika rasittava, jumiutunut ja hankala tilanne joka mietityttää. Jossain vaiheessa (todennäköisesti sinä) vaadit tätä miestä tekemään jonkinlaisen päätöksen. Kohtalo tai satunnaiset tekijät saattavat myös puuttua tilanteiden kulkuun.

        Kiitos! Minun suuntaani hän ei kyllä juuri ole viime aikoina lahjojaan käyttänyt. Saatat osua oikeaan sitoutumisen suhteen..

        Näetkö meille tapaamist?


      • SininenSue

        Hei,

        En näe varsinaisesti Tarot-korteista tapaatteko, sillä nämä kuvaavat vain mahdollisuuksia ja henkisiä asioita välillänne.

        Jonkinlaista varovaisuutta tässä näkyy kuitenkin olevan etenkin sinun puolelta. Et varmasti ole uskaltanut ottaa yhteyttä? Ja haluaisit tehdä asialle jotain, olet aivan kuin lähdössä liikkeelle, mutta et uskalla ja sinulla on aika pakottaviakin seksuaalisia tunteita tätä miestä kohtaan. Et kuitenkaan uskalla tuoda niitä julki, koska epäonnistumisen vaara on olemassa. Tämä mies ei ehkä puhu tunteistaan suoraan.

        Jonkinlainen tilaisuus näyttäisi näiden korttien mukaan kuitenkin olevan tulossa. Sinua ehkä pelottaa, pystytkö kiinnittämään siinä vaiheessa tämän miehen huomion. Kortit kuitenkin näyttävät, että rohkaistut ja teet aloitteen. Tämä onkin ihan hyvä juttu, sillä harkintaa olet varmasti myös käyttänyt, joten siipien polttamisen vaara ei ehkä tunnu siinä vaiheessa niin pahalta.

        Kannattaa ehkä tosiaan tutustua tähän mieheen paremmin, jos vain tilaisuus löytyy, sillä tuli tunne, että hän ei ehkä ole vielä huomannut sinua tai ymmärrä yhtään että olisit kiinnostunut. On vaikea sanoa, mitkä tämän miehen tunteet ovat sinua kohtaan, mutta senhän aika näyttää, kun ensin tutustutte. Kortit kuitenkin näyttävät mahdollisuuden :)


      • Kaihomielinen

        Kiitos sinulle ajastasi ja hyvästä tahdostasi ❤

        Mies tietää tunteeni. Jään odottamaan mahdollisuutta😊


    • SininenSue

      Medaljonki,

      Täältä tuli kortti, joka kuvaa kipinää, josta voi vielä syntyä suuri liekki. Toisaalta vastoinkäymisiä ei voi välttää ja näin tulisesta suhteesta on myös vaarana syntyä väkivaltasuhde jos tulta ei vartioida.

      Tämän näin korteista, näin netin kautta ei minulle tule oikein minkäänlaisia mielikuvia tai tuntemuksia?

    • rosot

      jatkumoa vielä siniselle-kiitos tosiaan tuo kaksoisliekki juttu kolahti osuvasti .Luin sen ja kohdat ovat selkeistä ,enneuni,vaikeaa aikaa ja haastavaa,kaikkien tuomittavaa ja arvostelua riittänyt,välejä sotkijoita ollunna.MUTTA MEILLÄ SE ON VAHVA SIDE-ja kun olen antanut suoraa palautetta hänen haastavasta elämästään ja luonteestaan,tilanne on parantunut kun enää hymistele,vaan ihan suoraa paukuttanut asiat esiin jos painaa joku,,ilman että pelkään että hän suuttuu ja hylkää,,,kiitos !

    • 4Smile

      4Smile kyselee nyt asiasta,jossa koen tulleeni täydellisesti vedätetyksi asiassa, joka ei ole edes oma syyni. Otin asianajajankin, mutta huolestuttavalta näyttää.
      Ehtisitkö piakkoin, täytyy taas lähteä...

    • SininenSue

      Huh, kurja tilanne...

      Nykytilanne näyttää tosiaan siltä, että ilmat on aika hyvin vedetty pihalle. Tätä tunnetta sivuaa vielä koettelemusten kortti Kuu, joka kuitenkin tuli käänteisenä, mikä tarkoittaa, että tämä asia voidaan kohdata haasteena. Tahtoa, tulisuutta ja voimaa sinulla tuntuu riittävän asian selvittämiseen, mutta epävarmuus, miten tässä käy paistaa tietenki vähän korteista läpi.

      Voisiko täyttymyksen kortti menneisyydessä kuvata juuri tuota huijausta ja vedätetyksi tuloa? Eli ensin on luvattu paljon ja sitten tullut täysin isku? Tulevaisuuteen tuli rakastavaisten kortti ja pitäisiköhän se tässä nyt tulkita jonkinlaisena "viha-rakkaus"-suhteena, kahden ihmisen välisenä riitana vai siten, että tähän petokseen liittyi joku ihminen, jonka kanssa välit tulevat menemään nyt totaalisesti poikki?

      Asia tuntuu etenevän vaivalloisesti, yksi askel eteen, kaksi taakse. Välillä tuntuu sumealta, eikä vastauksia saa ehkä niin pian ja niin selkeinä kuin toivoisi. Toivot selkeästikin, että asia ratkeaisi, mutta lopputulos ei valitettavasti lupaa hyvää tässä mielessä. Ei täystuhoa olisi tiedossa... Toki tämä voi tietenkin viitata myös vanhan minän tai tilanteen kuolemaan tai päättymiseen...

      Kurja aina ennustaa näin, mutta voin sanoa, että tiedän tunteen, kun olen myös ollut samassa tilanteessa joitain vuosia sitten ja näinhän siinä helposti tosiaan Suomen oikeusjärjestelmän kanssa käy... V-o-i-m-i-a!

      • 4Smile

        Kiitos Siniinen sue..,
        Kauhulla olen odottanut lopullista tuomiota. Katotaan nyt, mikä on vakuutusyhtiön päätös ja mitä saavat ydessä asianajajan kanssa kasaan. Vakuutusyhtiön pojat, on kovia vastuksia, mutta...., vastassa on vielä isompi taho ja minä siinä välissä pienine mahdollisuuksineni.
        Niin, mun välit meni sikäli erään ihmisen kanssa, että totesin, että en ole hänen paska ämpärinsä ja vaihdoin maisemaa.
        Tää nyt yritetään käydä loppuunsa, koen tämän sikäli vääräksi, jos minulla on kuvamateriaalia ja toinen osapuoli väittää että vehkeet on ollut toisessa maassa lähdettyään ehjät, mutta heillä ei ole siitä todisteita, miksi minä sitten olen syyllinen?

        Onnex ei tarvi enää olla jatkuvan stressin alla siellä...


      • SininenSue

        Sitäkin olen aina miettinyt näissä kohdissa, että kuvaako nämä kortit omia tunteita tätä asiaa kohtaan? Eli ei ehkä kannata vielä luovuttaa eikä heittää kirvestä kaivoon...


    • YksinäinenKyllikki

      Hei, toivon että saan tulevassa muutaman tosiystävän. Nykyisessä kodissa ei ole ovi käynyt mutta miltä näyttää tuleva? Rahapuoli miltä näyttää? Voittoja ?

      • SininenSue

        YksinäinenKyllikki,

        Ihmissuhteissa näyttää olevan valoista ajat, mutta pettymyksen ja epäonnistumisen vaaraa piilee myös. Asiat ovat kuitenkin selvitettävissä.

        Raha-asiat kulkevat nyt paikallaan, mutta tähän on tulossa muutos parempaan ja menestystä on tiedossa.


      • YksinäinenKyllikki

        Kiitos. Palaan vielä näkemääsi. Raha-asiat ovat paranemaan päin, muutos ja menestys näkyi. Miten sen sitten itselleni saan/näkyy minun elämässäni?


      • SininenSue

        Hei,

        Näyttäisi siltä, että nykyhetki on varsin otollinen lähteä tekemään asioita. Sinulla on riittävää harkintakykyä ja tiedostat hyväksikäytön vaarat. Henkisten voimavarojen lisäksi sinulla on sisäinen valo, joka ohjaa sinua ja auttaa tekemään oikeita ratkaisuja itsenäisesti :)

        Tulevaisuudessa näkyy paljon erilaisia mahdollisuuksia :)

        Tiedät selkeästikin mitä haluat, ja henkimaailma tukee sinua tässä, vaikka tappion pelko vaaniikin taustalla. Pelot ovat tietenkin luonnollinen asia, ja niitä kannattaa työstää. Sinun kannattaa käyttää osaamistasi.


      • YksinäinenKyllikki

        Sinun kannattaa käyttää osaamistasi. Mitä tarkoitat tällä?
        Tuo sisäinen valo miten huomasit sen? Se ei ole koskaan pettänyt. Mietin miksi minulla ei kuitenkaan ole Onnea rakkaudessa eikä rahassa laisinkaan.


      • SininenSue

        Sisäinen valo tarkoittaa nimenomaan henkisiä kykyjä. Eli juuri niitä asioita, jossa tunnet olevasi parhaimmillasi ja jotka tuntuvat oikeilta, ns. "elämäntehtävältä". Oletko ehkä ollut aiemmin liian kiltti ja tehnyt asioita muiden mieliksi? Tai sitten sinua neuvotaan soveltamaan aiemmin hankittua osaamistasi juuri siihen asiaan, mikä koet tärkeäksi. Täallaisen tekemisen yleensä tunnistaa itse, ja se tuo mukanaan hyviä asioita :)


    • SuurellaSydämmellä

      Tyttäreni asiat mietityttää. Hän on ollut hyvin hiljainen ja vetäytynyt. Mitä tuleva tuo meille? Rakkautta ja iloja vai mitä näkyy? Näkyykö tapaamista?

    • Apea

      Mitähän tuleva tuo perheellemme ? Mieheni on työttömänä, samaten lapset, eivätkä ole edes päässeet opiskelemaan. Itse ainoana käyn perheestämme työssä, joka on raskasta. Sairauteni hankaloittaa työntekoa. Onko mitään valoa näkyvissä tulevaisuudessa; talouden, lasten opiskelun ja kotoa poismuuton suhteen?

      • SininenSue

        Nykyhetkessä näkyy joku voimakas uuden elämäntilanteen aloitus, jossa asiat vain menevät eteen päin niin ettei niihin ehdi aina varautua. Ehkä hiljaisuus johtuu myös siitä? Tilanne on voinut olla myös henkisesti uuvuttava, ja siihen liittyy joku sisäinen muutos. Jotenkin itselleni tulee mieleen, onko tässä tapahtunut esim. avioero? Jotain salailua ja peittelyä tilanteeseen liittyy myös, tyttäresi ei ehkä halua vaivata sinua kaikilla ongelmilla?

        Korteista näkyy, että tilannetta pohditaan aika paljon yksin. Ulkopuolelta tulee kuitenkin tasapainottavaa energiaa, eli mitään katastrofaalista ei ole tiedossa. Vaikuttaa että tässä on meneillään vaihe, jossa tyttäresi haluaakin ensin pohtia asioita omassa rauhassa, vaikka se saattaa olla kummallekin raskasta. Hyvät ajat koittavat kuitenkin vielä, jota kuvaa mielihyvän kortti. Perhe yhdistyy jälleen (tai ainakin teidän välit tulevat olemaan jatkossa lämpimät.)


      • SininenSue

        Hei,

        Tässä kävi siis taas joku viba, edellinen viesti oli SuurelleSydämelle. Jatkan kohta.


      • SininenSue

        Apea,

        Nykytilanne vaikuttaa siltä, että väillä on helpompaa ja välillä vaikeampaa, mutta henkisellä tasolla tilanne on hyvin tasapainoinen. Mielesi on myös kirkas ja selkeä, minkä avulla taidat selviytyä arjesta. Olet myös hyvin kekseliäs, harkitseva ja neuvokas ihminen. Saat myös voimaa menneisyydestä, jossa asiat ovat olleet melko hyvin ja olet saanut paljon"lahjoja" selvitäksesi tästä ajasta.

        Tulevaisuus lupaa kuitenkin edelleen tietynlaista yksinoloa, mutta tämä ei välttämättä tarkoita negatiivisessä mielessä. Se kuvastaa itsenäisyyttä ja sisäistä valoa, joka loistaa ulospäin.

        Elämään tulee kuitenkin yllättäen joku muutos, joka sinulla on rohkeutta kohdata. Tässä kohtaat pysähdyt ehkä miettimään eri ratkaisuja. Lopputulos tässä näyttää olevan se, että tunteet tulevat olemaan pinnassa ja keskeisessä asemassa ja tulet uppoutumaan johonkin asiaan täysillä siten, että ajantaju katoaa. Näkisin tämän enemmän myös ratkaisuna nykyiseen tilanteeseen, eli sinun tulisi keskittyä tekemään asioita, jotka sinua kiinnostavat, esim. taide tai henkiset asiat, jotta jaksat jatkossa arkea.


    • Sormisuussa

      Raha- ja asuntoasiat päällimmäisenä mielessä, parannusta tulevassa?

      • SininenSue

        Hui, tulipas vahvat kortit!

        Tähän asuntoasiaan näyttäisi sisältyvän hiukan epäröivää intohimoa! Kohtalonpyörä pyörii etkä oikein osaa tehdä päätöksiä, vaikka olet pohjimmiltasi hyvin päämäärätietoinen ja aloitteelinen, etkä ota asioita kovin vakavasti vaan ennemmin teet ja kokeilet ja opit sitten sen kautta.

        Jokin ryhmä toimii sinulle suunnannäyttäjänä. Asunnon valintaan saattavat siis vaikuttaa muidenkin tarpeet ja mielipiteet, mutta sinulla taitaa olla ratkaisusta päävastuu. Keinoja ongelmien ratkaisuun tai asian selvittämiseen ei sinulta kuitenkaan puutu ja jatkat edelleen toiminnan tiellä.

        Joku mahdollisuus on tulossa ja sinulle tarjotaan jotain vaihtoehtoa. Myös kirkko saattaa liittyä tähän tarjoukseen jollain tapaa. Pelkäätkö silti tehdä sopimusta? Toivot hyvää ja toimivaa lopputulosta. Loppupeleissä vaikeat ajat jäävät taakse. Kyse on kuin synnytyksestä, jossa on ponnisteltu paljon uuden elämäntilanteen vuoksi.


    • Taniuska

      Hei Sininen Sue,mulla on asuntoon liittyvä kysymys-eli saanko muuttoa tässä puolen vuoden aikana? 7V samassa lähiössä alkaa tökkimään enkä voi olla oikein oma itseni tietyistä asioista .ONKO näkyvissä asuinalueen vaihtoa jossa voin hengittää vapaammin? kiitos etukäteen t Tanjuska

      • SininenSue

        Hei Taniuska,

        Kohtalonpyörä pyörii tässäkin. Ajatuksesi ovat kuitenkin selkeät ja päättäväiset. Sinulla on ilmeisesti suhde, josta saat paljon apua, tukea ja rakkautta? Tai sitten tämä kuvaa jonkinlaista romantisoitunutta kuvaa muutosta muualle. Sinulla on myös itselläsi käytössä paljon keinoja tilanteen ratkaisuun ja haaveilet ja idealisoit ehkä paljon.

        Jokin uusi aikakausi on alkanut jo menneisyydessä, ehkä silloin, kun päätit, että haluat muuttaa pois. Mutta on pakko varoittaa, että epäonnistumisen vaara on olemassa. En tiedä tarkoittaako se epäonnistumista puolen vuoden sisään, vaiko sitä, ettei muutto välttämättä tuokaan toivottua muutosta elämään?

        Sinulla on kuitenkin hyvin hedelmälliset ajatukset muutosta ja saat tähän tukea perheeltäsi, vaikka lähipiiri ei ehkä oikein osaa ottaa päätökseen kantaa. Itse toivot kovasti uutta alkua, mutta tähän muuttoon saattaa liittyä kokemattomuutta ja voi olla - siis saattaa olla, että muutto, jos ja kun se jonain päivänä tapahtuu - ei olekaan niin hyvä juttu mitä itse kuvittelit. Mutta silti tuntuu, että itse kaipaat muutosta, jotta pääset henkisellä tasolla pois vanhasta ja eteen päin.


    • Minulleseoikeakoti

      Onko minulle seuraava asunto hyvä mihin olen aikeissa muuttaa? Olen ollut yhteydessä naishenkilöön asian tiimoilta viimeksi tänään. Vai jatkanko etsimistä?

      • SininenSue

        Hei,

        Korttien mukaan tähän nykyiseen liittyisi jotain epärehellistä, eli sinulta saatetaan jollain tasola jymäyttää. Pyydetään ehkä liian suurta hintaa, tai asunnosta paljastuu myöhemmin jotain mitä ei ole aiemmin kerrottu.

        Näyttäisi myös siltä, että tulossa on toinen asunto, joka vastaa toiveitasi ja on todellinen lottovoitto. Tästä asunnosta haluatkin sitten pitää kynsin hampain kiinni.

        Mutta älä usko pelkkiä kortteja. Suosittelen että otat vielä vähän paremmin selvää tästä nykyisestä asunnosta ja tunnustelet onko se sinulle oikea koti?


      • Minulleseoikeakoti

        Ihmettelin kun asunnonvuokraaja oli pyytänyt muuttamaan edelisen asukkaan jo päivää ennen varsinaista muuttopäivää. Eli kuukauden viimeistä päivää. Ei voi olla näin. Minulle tuli näistä asioista kummallinen tunne kuten kirjoitit-- epärehellistä??
        Hän hosuu jo valmiiksi kaikki tietoni vaikka en ole edes asuntoa nähnyt vielä? Mietin itsekkin jos odotan toista sopivaa mutta minulla on 1kk aikaa?


      • SininenSue

        No tuo jotenkin vahvistaa tuota korttien sanomaa... En ehkä koskaan itse suosittele tekemään päätöksiä korttien perusteella, mutta kyllä tähän sisältyy minun mielestä tietty varoitus.

        Sinulla on tarve päästä tästä tilanteesta pian pois ja varovaisuus näyttää kannattavan. Tulevaisuuteen tuli rakastavaisten kortti ja näyttää myös edelleen siltä, että sinulle tullaan tarjoamaan jotain mahdollisuutta, joka on se "hyvä diili".

        Mutta kovin vaikea sanoa, onnistuuko tämä kaikki niinkin lyhyen ajan kuin kuukauden sisällä, koska kortit eivät anna päivämääriä. Nämä kortit antavat kumminkin jo toistamiseen oikein vahvan signaalin, että riski kannattaa ottaa.


      • Minulleseoikeakoti
        SininenSue kirjoitti:

        No tuo jotenkin vahvistaa tuota korttien sanomaa... En ehkä koskaan itse suosittele tekemään päätöksiä korttien perusteella, mutta kyllä tähän sisältyy minun mielestä tietty varoitus.

        Sinulla on tarve päästä tästä tilanteesta pian pois ja varovaisuus näyttää kannattavan. Tulevaisuuteen tuli rakastavaisten kortti ja näyttää myös edelleen siltä, että sinulle tullaan tarjoamaan jotain mahdollisuutta, joka on se "hyvä diili".

        Mutta kovin vaikea sanoa, onnistuuko tämä kaikki niinkin lyhyen ajan kuin kuukauden sisällä, koska kortit eivät anna päivämääriä. Nämä kortit antavat kumminkin jo toistamiseen oikein vahvan signaalin, että riski kannattaa ottaa.

        Tulin juuri katsomasta asuntoa. Siinä oli vikaa siinä määrin että en ottanut sitä vastaan. Ilmastointi ei toiminut koneellisesti joten se oli se suurin vika. Toivon että se oikea tästä vielä löytyy?


      • SininenSue

        Toivotaan! Lähetän enkeleitä...


    • Odottavanaikaonpitkä

      Hei😊mitäs minulle ja nuoremmalle oinasmiehelle?

      • SininenSue

        Hei,

        Tällä hetkellä taidat pelätä epäonnistumista ja olet huolissasi suhteesta. Tuntuu kuin raahaisit perässäsi kivirekeä, etkä saa tältä tyypiltä niin paljon rakkautta kuin haluaisit. Sinun kannattaa kysyä itseltäsi mitä toivot ja haluat tältä suhteelta. Oletko oikeasti onnellinen, vaikka varmasti niin kuvittelet ja uskot olevasi?

        Suhteella on varmasti ollut melkoisen kiihkeä alku ja se on edennyt nopeasti. Haluaisit jatkaa samaan malliin edelleen, mutta tässä voi piillä kokemattomuuden vaara.

        Tulevaisuus lupaa kuitenkin kaikkea hyvää ja elämästä nauttimista. Sinulla on myös suorastaan maagisia keinoja ratkaista vastaantulevia ongelmia. Teillä näyttäisi olevan myös ystäväpiiri, joka tukee suhdettanne.

        Toivot ja samalla pelkäät uutta alkua, mutta mies on vähän epäröivämpi. Hiukan ehkä tunne-elämältään epäkypsä "kukasta kukkaan -lentelijä", joka ei aina mieti tekojensa seurauksia?


    • Yxvain

      Hei, mitä näet minun tulevaisuudestani?

    • SininenSue

      Hei,

      Sinulla on takana vaikeat ajat, jolloin sinua on koeteltu, mutta jonka kautta olet kasvanut vahvemmaksi ihmiseksi. Olet ehkä myös löytänyt sisäisen naisesi? Haluat pyristellä irti kaikenlaisesta vallankäytöstä ja vääryyksistä.

      Nykytilanne näyttää kuitenkin edelleen pysähtyneeltä, vaikka menneisyydessä on tapahtunut paljonkin ja sinulle on tarjottu jotain sopimusta tai kumppanuutta. Haluaisit ja olisit itse jo täysin valmis lähtemään liikkeelle, mutta monet asiat tulevat tuottamaan sinulle vielä päänvaivaa jatkossa.

      Uuteen hyppääminen kuitenkin tukee sisäisen valon ja elämäntehtävän löytämistä. Haluaisitko käyttää paremmin osaamistasi, mutta tuntuu ettet pysty tai sinun ei anneta? Lopputulos näyttää kuitenkin siltä, että sinulla tulee vielä olemaan tie avoinna, kun vain jaksat vielä vähän odotella.

    • Minulleseoikeakoti

      Minulleseoikeakoti kysyi vielä. Katsotko?

    • SuurellaSydämmellä

      Jäinkö välistä pois?

      • SininenSue

        Et jäänyt, vastaus oli vain livahtanut APEAn vastauksen alle, eli sieltä löytyy :)


    • Julis

      Kiitos sininen sue.Olen tulkinnut tätä työkaveriani ettei hän ole kiinnostnut minusta.enää.kun olimme töissä meillä oli kipinää jonka muutkin huomasivat.välillä mietin että olenko kuvitellut kaiken ehkä ei.Mutta erilaiset elämänkatsomukset on.Hän on herkkä helläkinehkä mutta pidättyväinen olen edelleen kiinnostunut siitä on jovuosi kun teimme töitä yhdessä

      • SininenSue

        Kortit lupaavat kyllä edelleen hyvää tälle suhteelle. Mutta voi olla juuri enemmän ystävyyssuhde/neuvonantajasuhde, ainakin tällä hetkellä? Onko tämä mies tällä hetkellä varattu, sillä se voi aiheuttaa pidättyvyyttä? Ehkä hän ei tiedä sinun tunteista ja tilanteesta.

        Kannattaa kuitenkin edetä varovasti, sillä nuo kortit tosiaan näyttivät, että teidän omakin parisuhde vielä paranee. Olen itse sitä mieltä, että toisiin ihmisiin saa ja pitääkin aina tutustua, kunhan pelisäännöt on selvillä. voisitko kuvitella tilannetta että olisitte tämän työkaverin kanssa vain kavereita, ja katsoa sitten iten asiat ja tilanteet kehittyvät? Tässä voi olla nimittäin olla sinun puolelta myös kyseessä tietynlaista kostonhalua miestäsi kohtaan?

        Eli aina kannattaa tutustua ja katsoa tarkemmin, miltä suhde tuntuu todellisessa elämässä, ainakin ennen kuin menee tekemään mitään sen suurempia päätöksiä tai vahinkoja. Tilanteet ja tunteetkin ovat saattaneet jo vuoden aikana muuttua paljon.


    • toivonvieläkuitenkin

      Tumma mies lähikaupungista....tapaammeko koskaan läheisimmissä merkeissä?
      Vieläkö joskus löydän itselleni kumppanin? Kiitos!

      • Keskiikäisiämolemmat

        Hei tuutustuin miehen nyt ilalla netissä vaihdettin s-postit. Tuntui mukavalta miten näyttää urheilullinen ja tanssitaitoinen mies. Työ rahaasiat?


      • SininenSue

        Toivonvielakuitenkin:

        Sain sinulle hurjan hyvät kortit. Menneisyydessä näkyy joku vaikea elämäntilanne, joka on käyty läpi ja se on ollut raskas. Nykyisyydessä vallitsee kuitenkin tasapaino ja nämä vaikeudet on voitettu. Menneisyydestä voidaan jatkossa oppia ja käyttää tätä kokemusta voimavarana.

        Sain sinulle myös sisäsitä elääsi kuvaavia kortteja, jotka kertovat, että tunnet ehkä itsesi nyt yksinäiseksi, mutta sisältäsi löytyy aivan ihana maailma, kun joku sen vain oppii näkemään ja sitä arvostaa. Osaat myös antaa ja ottaa vastaan rakkautta ja sinulla on tunetittesi osoittamiseen monta eri keinoa. Vaikka tunnet olevasi ehkä tällä hetkellä yksin, elät silti rikkaassa ympäristössä, josta pystyt ammentamaan asioita.

        Ongelmasi taitaa olla tietynlainen pelko, joka estää sinua menemästä eteen päin ja kenties tutustumasta ihmisiin tai tekemään aloitteita. Kun pääset/päästät näistä peloista irti, ihmeellisiä asioita tapahtuu!

        Keskiikäisiämolemmat:

        (Olivathan nämä kaksi eri henkilöä, etten ymmärrä väärin?)

        Sinulle sain seuraavaa: Sinullakin näyttäisi olevan takana jokin vaikea elämäntilanne, joka on täytynyt käydä läpi. Nyt olisi tiedossa kuitenkin "matka", josta alkaa elämässäsi parempi taival.. Täyttymyksen kortit ovat tällä hetkellä käsissäsi ja odotat ehkä paljon tältä uudelta ajanjaksolta. Menneisyydessäsi olet joutunut pitämään tiukasti kiinni omista ajatuksistasi tai tunteistasi/mielipiteistä.

        Kortit kuitenkin varoittavat, että kaikki ei ehkä etene aivan kuten tällä hetkellä toivot. Et ehkä saa tältä miehltä niin paljon rakkautta tai vastakaikua kuin tarvitset. Toisaalta suhtaudut tähän asiaan rauhallisesti ja olet ns. sinut asian kanssa. Lähipiiriisi kannustaa sinua ottamaan paremmin selvää asioista/tai tästä miehestä. Toivot sopuratkaisua, mutta lopputulokseen näyttää kohtalo puuttuvan, eivätkä asiat enää ole niin helposti hallittavissasi.

        Kun puolestaan nostin tälle lopputulokselle vielä selventäviä kortteja, niin tuo hallinnan menettämisen pelko ei loppupeleissä sitten osoittaudukaan yhtään huonommaksi jutuksi, vaikka saattaa siltä aluksi tuntua. Maljojen ässä kuvaa syviä tuntaita, Sauvojen seiska tulista rohkeaa energiaa ja louksi vielä aurinko valaisee kaikki ihmissuhteet.

        Kortit eivät siis selkeästi näytä, tuleeko tästä suhteesta mitään ja millä tavoin tämä mies liittyy jatkossa elämääsi mutta melkoista myllerrystä ja voisiko melkein sanoa"tunteiden vuoristorataa" on siis luvassa!


      • toivonvieläkuitenkin

        Joo kaksi eri nimimerkkiä.

        Hyvin korttisi tiesivät, jokaisen sanan allekirjoitan. :)
        Mutta korttisi eivät tainneet osata vasta tuohon lähikaupungin mieheen, että tapaammeko koskaan lähemmin.
        Kiitos vastauksestasi! :)



        SininenSue

        29.11.2016 17:09
        Toivonvielakuitenkin:

        Sain sinulle hurjan hyvät kortit. Menneisyydessä näkyy joku vaikea elämäntilanne, joka on käyty läpi ja se on ollut raskas. Nykyisyydessä vallitsee kuitenkin tasapaino ja nämä vaikeudet on voitettu. Menneisyydestä voidaan jatkossa oppia ja käyttää tätä kokemusta voimavarana.

        Sain sinulle myös sisäsitä elääsi kuvaavia kortteja, jotka kertovat, että tunnet ehkä itsesi nyt yksinäiseksi, mutta sisältäsi löytyy aivan ihana maailma, kun joku sen vain oppii näkemään ja sitä arvostaa. Osaat myös antaa ja ottaa vastaan rakkautta ja sinulla on tunetittesi osoittamiseen monta eri keinoa. Vaikka tunnet olevasi ehkä tällä hetkellä yksin, elät silti rikkaassa ympäristössä, josta pystyt ammentamaan asioita.

        Ongelmasi taitaa olla tietynlainen pelko, joka estää sinua menemästä eteen päin ja kenties tutustumasta ihmisiin tai tekemään aloitteita. Kun pääset/päästät näistä peloista irti, ihmeellisiä asioita tapahtuu!


      • SininenSue

        Hei Toivonvieläkuitenkin,

        Tätä eivät kortit tosiaan ihan tarkalleen näyttäneet, joten en osaa varmasti sanoa tähän mitään. Eli tuo jäi vähän avoimeksi. Tuli sellainen tunne, että jos ei tuo mies, niin sitten joku muu tulee vastaan, joka on tarkoitettu. Ja nyt tuli tosiaan vielä vahvemmin sellainen tunne, että ympärilläsi käy kyllä kuhinaa ja sinulla on jopa valinnan varaa, jos vain huomaat sen itse ;) Ja siis jos haluat itse sitoutua.


      • toivonvieläkuitenkin
        SininenSue kirjoitti:

        Hei Toivonvieläkuitenkin,

        Tätä eivät kortit tosiaan ihan tarkalleen näyttäneet, joten en osaa varmasti sanoa tähän mitään. Eli tuo jäi vähän avoimeksi. Tuli sellainen tunne, että jos ei tuo mies, niin sitten joku muu tulee vastaan, joka on tarkoitettu. Ja nyt tuli tosiaan vielä vahvemmin sellainen tunne, että ympärilläsi käy kyllä kuhinaa ja sinulla on jopa valinnan varaa, jos vain huomaat sen itse ;) Ja siis jos haluat itse sitoutua.

        Heh...ihan kuhinaa...pitäisiköhän minun pestä silmät ja silmälasit..... :)
        Kiitos ja kivaa joulun odotusta.


    • julis

      Vielä semmonen asia mietityttää miten rahatilanne kehittyy tulevaisuudessa.Minun vastuulla on sekin kaiken muun lisäksi??

    • katinkta

      HEI sininen sue,kiitos tulkkauksestasi,katinkalle" .Kysyit että onko mulla suhdetta? on ja saan tukea mutta se on ongelma kun täällä asuu exänikin joka on vielä hulluna perääni ja on kiusallista kävellä tämän nykyisen miehen kanssa kun ei tiedä mistä se ex pölähtää ja mitä sanoo....ahdistaa,kun ei tiedä mikä riita asiasta noussee koska en ole kertonut kummallekaan tilanteesta-eli nykyselle että ex asuu melkein naapurissa ja ex ei tiedä että seukkaan,jo pidempäänkin-ei kuulu sille vaikka perään kyselee ja soittelee,,tosi kiusallinen tilannr mulla...ja hänen kaverinsa kyttää liikkeitäni.Jännitänkö suotta? ei kiva juttu jos kaupassa törmäillään samaan aikaan...voi ei

    • Epätietoisenristiriidat

      Ihana sininen Sue. Näetkö millaisena tulevaisuus näyttäytyy miehen kanssa, jota kovasti kaipaan ja rakastan mutta joka ei ole elämässäni konkreettisesti nyt. Tahtoisin tavata ja selvittää asiat.

      • SininenSue

        Hei Epätietoisenristiriidat,

        Tähän on helppo samaistua, koska olen itsekin vähän samassa tilanteessa :(

        Tässä hetkessä näkyy auktoriteetti, joka hallitsee elämääsi rajoittavalla tavalla. Joudut pitämään omista oikeuksistasi lujaa kiinni. Pohdit uuden aikakauden aloittamista elämässäsi. Asiaan liittyy joku menneisyydessä koettu "ristiriitatilanne" tai päätös (tämä ei ihan selkeä), mutta liittyy jotenkin omaan arvomaailmaasi.

        Tällä hetkellä sinulla on asiat ns. hyvin ja ratkaisun avaimet käsillä, mutta istut ikään kuin paikallasi, etkä oikein tiedä, mihin suuntaan lähteä. Jatkossa joudut ehkä käymään vielä taistelua tämän asian suhteen.

        Sisäistä paloa ja intohimoa kuitenkin löytyy ja saat myös valtavasti tukea. Tilanne ei kuitenkaan tule varmasti ratkeamaan ihan pian, sillä joudut ehkä olemaan tämän ihmisen suhteen vielä jonkin aikaa "kuin tulisilla hiilillä". Pelko on kuitenkin turhaa, sillä lopputulos näyttäisi erittäin hyvältä. Eli täyttymyksen korttia ei varmasti tarvi sen enempää selitellä :) Tähän saattaa jopa liittyä lapsia tai perhekin :)


      • Epätietoisenristiriidat
        SininenSue kirjoitti:

        Hei Epätietoisenristiriidat,

        Tähän on helppo samaistua, koska olen itsekin vähän samassa tilanteessa :(

        Tässä hetkessä näkyy auktoriteetti, joka hallitsee elämääsi rajoittavalla tavalla. Joudut pitämään omista oikeuksistasi lujaa kiinni. Pohdit uuden aikakauden aloittamista elämässäsi. Asiaan liittyy joku menneisyydessä koettu "ristiriitatilanne" tai päätös (tämä ei ihan selkeä), mutta liittyy jotenkin omaan arvomaailmaasi.

        Tällä hetkellä sinulla on asiat ns. hyvin ja ratkaisun avaimet käsillä, mutta istut ikään kuin paikallasi, etkä oikein tiedä, mihin suuntaan lähteä. Jatkossa joudut ehkä käymään vielä taistelua tämän asian suhteen.

        Sisäistä paloa ja intohimoa kuitenkin löytyy ja saat myös valtavasti tukea. Tilanne ei kuitenkaan tule varmasti ratkeamaan ihan pian, sillä joudut ehkä olemaan tämän ihmisen suhteen vielä jonkin aikaa "kuin tulisilla hiilillä". Pelko on kuitenkin turhaa, sillä lopputulos näyttäisi erittäin hyvältä. Eli täyttymyksen korttia ei varmasti tarvi sen enempää selitellä :) Tähän saattaa jopa liittyä lapsia tai perhekin :)

        Kiitos ihana ❤❤❤


    • Julis

      Kiitos Sininen Sue.Hän kyllä tietää nyt harmitaa kun olen kertonut.Olen liian avoin.Hän myös kertoi naisesta jonka kanssakävi ulkomailla.Mutta sanoi että siinä ei ole mitään vakavaa koska nainen juo liikaa.en tiedä miksi halusi kertoa.Mutta en halua kostaa miehelleni ja toinen juttu että tällä hetkellä en usko että olisin valmis jakamaan loppuelämääni hänen kanssaan Hellyyttä kaipaan 💞

      • SininenSue

        Hei Julis,

        Tule sellainen tunne, että tämä tilanne vaatii tällä hetkellä hieman aikaa ja kärsivällisyyttä selvitäkseen. Tällä hetkellä tilanne tuntuu junnaavan paikoillaan ja on ehkä junnannut jo vähän pidemmän aikaa.

        Tuo "kosto" oli sitten oikeastaan ihan mun oma heitto, koska korteista näkyi, että olit tässä ikään kuin alakynnessä sen suhteen, että miehellä on nyt uusi tyttöystävä, etkä itse ole varma entisen työkaverisi tunteista - ja hänelläkin taitaa olla aika hämmentävä tilanne, eikä osaa tehdä päätöksiä.

        Kun jaksaa olla kärsivällinen, niin kortit kuitenkin lupasivat, että asiat kyllä lopulta selviävät.

        Raha-asioissa näkyy myös suunta selkeästi parempaan. Menneisyydessä näkyy tuskaa ja unettomia öitä, mutta tähän olisi ikään kuin jo tässä hetkessä aukeamassa uusi tie parempaan ja tasa-painoisempaan tunne-elämään. Eli ainakin näiden korttien mukaan rahahuolet helpottavat jo piakkoin :) Jos ei ihan rikastumista ole tiedossa, niin ainakin henkistä tasapainoa.


    • Julis

      Kiitos Sininen Sue! Nyt vähän tarkemman että hellyyttä kaipaan ja läheisyyttä tällä hetkellä eniten.Tämä työkaverini kertoi että on ulkomailla käynyt erään naisen kanssa mutta nainen juo liikaa niin hän ei ajattele sitä vakavasti.En tiedä miksi kertoi minulle.Ja en tietoisesti halua kostaa miehelleni.No tämä tästä taas.

    • VihreätSeinät

      Terve Sininen Sue! Kysyisin että mitä näet tähän kirjalliseen yritykseeni, mitä valmistelen taukojen kera jo lähes vuoden. Onnistunko tai mitä siitä tulee?
      Ja näetkö mitään rakkauteen, asun yksin?
      Talous pyörii nyt ok, mutta miten tulevassa? Ja ehkä matkasuunnitelmat, joita pyöritän mielessäni?
      Kiitos oikein paljon!

      • SininenSue

        VihreätSeinät,

        Tässäkin nousi varsin hyvät kortit, eli lähtötilannetta kuvaa rakastavaiset, joka on aina uuden positiivisen "suhteen alku" (varsinkin tässä sijainnissa) ja sitä vielä sivuaa sauvojen ässä, joka kertoo, että tällä yrityksellä on hyvät mahdollisuudet roihuta vielä vahvalla liekillä. Tietoisiin ajatuksiin nousi Miekkojen kuningatar, joka on kirjailijalle erittäin hyvä kortti ja tuo mielen selkeyttä ja terävyyttä sanoihin ja ajatuksiin. Myös sisäistä rauhaa riittää luovuuteen ja tekstin tuottamiseen :)

        Menneisyydessä on tosin ehkä lähdetty liikkeelle vähän hätiköiden "soitellen sotaan" meiningillä, jolloin kaikista yksityiskohdista ei ole otettu vielä tarpeeksi hyvin selvää (sopii hyvin yhteen kertomasi kanssa). Tämä hetki näyttää nyt kuitenkin otolliselta tai itse asiassa parhaalta mahdolliselta ja tästä alkaa sinulla "matka", jossa tulet saamaan apua yhteisöltäsi ja voit luottaa kumppaneihisi.

        Kaikki ei tietenkään aina matkoillakaan mene mutkitta ja joitain viivästyksiä ja peruutuksia on tiedossa, mutta voit luottaa kuitenkin siihen, että asiat järjestyvät aina jollain tapaa. Sitä on sitten vaikeampi sanoa, että mitäköhän tuo taistelun kortti kuvaa, mutta ilmeisesti tällä alalla on aina kilpailua? Saatat ehkä epäillä jossain vaiheessa myös omia voimavarojasi, mutta henkimaailma on puolellasi. Sinun kannattaa myös aika ajoin vaikka meditoida, jos voimat tuntuvan ehtyvän tai ajatus katkeaa :)

        Raha- ja rakkausasioissa taidat olla aika ehdoton tyyppi? Et ainakaan hyväksy lahjuksia, etkä kestä vilpillisyyttä, mutta korttien mukaan yltäkylläisyyttä olisi jatkossa luvassa. Rakkaudessa olet käynyt läpi vaikeita aikoja, jotka ovat kasvattaneet sinua, mutta ne ovat taaksejäänyttä elämää ja olet nyt näiden kokemusten ansioista vahvempi. Ehdottomuutta riittää kuitenkin edelleen, etkä hyväksy minkäänlaista epärehellisyyttä rakkaudessakaan. Matkoihin liittyy joitain selvitettäviä asioita ja ne tulevat vastaan kun niiden aika on. Vaikuttavat kuitnkin olevan loppupeleissä onnellisia matkoja.


    • arkako

      Uudesta ihastuksesta kysyisin... minua nuorempi...

      • SininenSue

        Hei Arkako,

        Asia on selvästikin vähän "ilmassa", eli ihastusta taitaa löytyä, mutta toteutus puuttuu. Päättämättömyyttä, mutta toisaalta tunne, että asioiden täytyy mennä vain tietyllä tavalla. Tilanteeseen saattaa liittyä myös jonkinasteinen valtatilanne, siinä suhteessa, että ehkä itse odotat, "antaako" hän sinulle aikaansa - tai mitä nyt toivotkin :)

        Sinulla on myös selkeästi kovat sisäiset pelot - taidat olla todella ihastunut tähän mieheen ja pelkäät, että hän torjuu sinut? Sinulta löytyy kuitenkin tahdonvoimaa ja sinnikkyyttä. Tunnet myös olevasi aika vahvoilla, mutta et vain uskalla lähteä liikkeelle. Sinun tulisi vain luottaa siihen, että hallitset tilanteen. Vakautta tästä suhteesta nimittäin löytyy. Ulkopuolelta katsottuna uuden suhteen aloittaminen saattaa kuitenkin tuntua epäilyttävältä, ehkä ette ole ihan todennäköisin pari muiden silmissä? Tai ehkä teillä on kovin erilaiset elämäntilanteet tai luonteet?

        Jonkinlainen vaillejäämisen pelko kuvaa tilannetta ja onko niin, että koet itsesi tässä suhteessa vähän kuin "kerjäläiseksi", jonka pitää herättää ja pyytää toisen huomiota? Huoleen ei kuitenkaan pitäisi olla aihetta, sillä lopputulokseksi nousi rakkauden kortti, joka kuvaa tasapainoista rakkaussuhdetta. Mutta antamisen ja saamisen suhdetta on hyvä aina tarkkailla.


    • keltaraita

      Hei Sininen Sue! Vaistoni varoittaa minua eräästä tummasta naisesta, joka on laulajana samassa bändissä kuin avomieheni. Olenko hakoteillä kun en luota tämän naisen motiiveihin. Luotan kyllä avomieheeni.

      • SininenSue

        Hei Keltaraita,

        Tällä naisella on selvästikin taustallaan vaikeita kokemuksia ja hän hakee nyt jonkinlaista "hyvitystä". Hän ehkä kokee, että on ansainnut parempaa elämässään ja voimaantunut tarpeeksi, että on päättänyt sen myös saada.

        Tällä naisella on selkeästikin kiinnostusta miestäsi kohtaan, sillä hän selvästikin odottelee jotain tilaisuutta. Tietenkin tämä voi olla "tilaisuus" myös ihan ammatillisessa mielessä. Miehesi kokee selvästikin tilanteen kiusalliseksi ja tämä nainen jämähtäneeksi. Hän olisi jo valmis lähtemään liikkeelle, vaikkei ehkä oikein tiedä edes mitä haluaa tai mihin pyrkii. Tulee vähän sellainen kuva, että miehesi haluaisi pitää tämän naisen jotenkin "aisoissa". Sitä en sitten tiedä, mitä Narrin kortti (hyppy tuntemattomaan) edustaa? Se voi olla myös hyppy tuntemattomaan ihan ammatillisessa mielessä, sillä tällä naisella on hurjasti "villiä" tulienergiaa, jota voi olla vaikea sekä vastustaa että hallita. Riippuu myös siitä, mitkä ovat näiden henkilöiden roolit tässä bändissä? Joku mahdollisuus tällä naisella on mielessä ja paljon tulista energiaa sen läpiviemiseen, mutta jotenkin näkisin tämän niin, että kyse on enemmän ammatillisesta suhteesta tai hyväksynnän/huomion hakemisesta. Kannattaa kuitenkin ehkä pitää aistit hieman valppaana :)


    • julis

      Kiitos Sininen Sue.Nyt jään odottelemaan etä asiat ratkeavat.Asioiden edelle ei voi mennä, mutta tieto siitä että tilanne paranee auttaa minua jaksamaan. Keskityn työntekoon opiskeluun ja lasten kautta saan iloa.Kaikkea hyvää sinulle!

    • lumi567

      Kiinostaa tietää mitä näkyy rakkausasioissa?

      • SininenSue

        Lumi567,

        Nykyhetkessä näkyy melkoinen tunteiden suo ja lamaannus, ajatukset tuntuvat kiertävän kehää. Et saa vastarakkautta tai niin paljon rakkautta kuin haluaisit tai tarvisit. Tähän näyttäisi sisältyvän myös pakonomaisia ajatuksia toista osapuolta kohtaan, joista on vaikea päästä yli. Mutta silti alitajunnasta nousee aurinkoista energiaa, jossa kaikki on hyvin? Onko sinulla ollut menneisyydessä paljon intohimoa sisältänyt suhde, joka on nyt päättynyt? Liittyykö tähän kolmas osapuoli?

        Jos tässä on kyse pettämisestä tai jätetyksi tulemisesta, niin tämä kokemus on ollut sinulle raskas, mutta on myös vahvistanut sinua ja nyt olet valmis uuteen. Tulevaisuus näyttää siltä, että rakkautta ja vakautta olisi vielä tiedossa. Jos kysymykseen liittyy joku tietty henkilö, niin tuli sellainen tunne, että juuri tämän saman ihmisen kanssa.


      • Lumi567

        Minulla ei ole menneisyydessä paljon intohimoa sisältänyttä suhdetta. Olen sinkku ollut monta vuotta. Mitään kolmansia osapuolia ei ole ikinä liittynyt tapaamini miehiin. Kiinnostaisi tietää löytyykö minulle monta vuotta sinkkuna olleelle sopivaa samalla aaltopituudella olevaa miestä ? Missä hänet tulen tapaamaan? Meneekö kauankin, kun tapaan hänet vai olenko sinkku lopun ikää?


    • Vaakatar79

      Hei!
      Kysyisin eräästä naapurimaassa asuvasta miehestä jonka kanssa olemme olleet yhteydessä pitemmän aikaa mutta livenä ei olla vieläkään tavattu. Mitä osaat kertoa tästä miehestä ja hänen tunteistaan minua kohtaan? Tulemmeko tapaamaan livenä? Kiitos etukäteen! :)

      • SininenSue

        Vaakatar79,

        Hassua, nykytilanteessa on sekä liikkeelle lähtevää, että paikoillaan pysyvää, jämähtänyttä energiaa. Sisäiset tuntemukset suhteesta ovat kuitenkin hyvin harmoniset myös tunnetasolla ja siinä mielessä tämä on hyvin antoisa ja hyvä suhde monin tavoin. Teillä on selvästikin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja kiinnostusta toisianne kohtaan. Tämä mies on kuitenkin ehkä vähän sitoutumiskyvytön tai ei oikein vielä tiedä mitä haluaa tai ei halua asettua aloilleen. Pystyy kuitenkin ottamaan vastuuta ja kyllä kortit näyttävät, että yhteinen matka teille olisi tiedossa, mutta se saattaa olla myös kokemuksena aika rankka juttu, koko elämän mullistava kokemus. En osaa sanoa, onko tämä hyvä vai huono asia. Tulet varmasti saamaan neuvoja muilta ja pelkäät sitä, teetkö oikean ratkaisun. Suhteeseen voivat olla vaikuttamassa myös muut osapuolet ja heidän mielipiteensä. Lopulta näyttäisi, että tämä on suhde, jossa ainakin jompikumpi osapuoli auttaa toista jollain tapaa elämässä eteen päin. Pysytte siis varmasti jatkossakin ystävinä. Jotenkin ihanan romanttinen ja sympaattinen olo tästä minulle ainakin tuli <3


    • Iumoutunut

      Hei, olemme menossa vihille ehkäpä jo ensi vuonna. Melkein kymmenen vuotta on taivallettu yhdessä. Mitä näet yhteisen taipaleestamme jatkosta?

      • SininenSue

        Lumoutunut,

        Sanoitte, että olette olleet yhdessä on melkein kymmenen vuotta. Minkälaista aikaa tämä on ollut? Kortit nimittäin näyttävät että ongelmia on riittänyt, joskin "aseistariisuvalla" tavalla, eli puheyhteys teillä varmasti toimii. Tässä näkyy myös, että olette jo ratkoneet isoimmat ongelmat eli teillä on tosiaan melkoinen taival takana. Nykyinen tilanne näyttää myös siltä, ettei teillä ole mitään käsitystä tulevasta, vaan annatte kohtalon kuljettaa. Taustalla näkyy selkeästikin joku pettymys, oletko ehkä ollut jossain vaiheessa pettynyt toiseen tai päinvastoin vai kuvastaako tämä jotain muuta pettymystä?

        Jatkossa näyttäisi kuitenkin olevan uusi tie avoinna. Pahimmat ongelmat ovat jo takana ja olette selvästikin oppineet käsittelemään asioita ja löytämään niihin ratkaisuja. Silti teitä vielä mietityttää, uskallatteko ottaa vastaan vielä enemmän? En tiedä, miten tämä pitäisi tulkita, mutta lopputulos on se, että vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia näyttää riittävän. Tarkoittaako se vaihtoehtoja tässä suhteessa vai tälle suhteelle? Ilmeisesti päätös on kuitenkin teidän, ja teillä on mahdollisuus saada kaikki hyvä tässä suhteessa tai sitten päätätte, että haluattekin lähteä katselemaan muita vaihtoehtoja.


      • lumoutunut

        Hei, SininenSue. Olemme molemmat tahoillamme rankat erot käyneet. Tavattessamme olimme kumpikin vähän hukassa elämänsä suunnasta. Heti ensi kerrasta lähtien kipinä oli välillämme. Puheväli on aina välillämme ollut. Olen elänyt hyvää aikaa hänen kanssaan.
        Omasta mielestäni kaikki vaihtoehtoni ovat tässä miehessä. Ulkomaille muutosta olemme myös harkinneet. Näetkö sellaisen mahdollisuuden?


      • SininenSue

        Lumoutunut,

        Ok, no tämä selvensi paljon. Siinä tapauksessa tuo puheyhteys tosiaankin kuvaa teidän toimivaa suhdetta ja pettymys taustalla kuvaa todennäköisesti sitä, että teitä kumpaakin saattaa luonnollisestikin sitoutuminen vähän pelottaa aiemmasta pettymyksestä johtuen.

        Kun nostin kortit heti aamusta, niin aselevon kortti tuli taas uudelleen ja kyllä tämä siltä tosiaan näyttäisi, että nämä vaihtoehdot ja mahdollisuudet kuvaavat nimenomaan tätä suhdetta, kun vaan annatte mahdollisuuden sille kaikelle ihanalle, joka teille on tarkoitettu. Olette ansainneet sen <3

        Ulkomaille muutto voisi olla tällaisesta mahdollisuudesta juuri hyvä esimerkki. Päätös siitä on kuitenkin teidän käsissänne, mutta tämä muutos tulisi olemaan teille jonkinlainen korvaus aiemmista hankaluuksista. Teillä on ehkä jo kohdekin tiedossa, koska jonkinlaista ehdottomuutta tähän myös liittyy?


    • Olycklig

      Hei, miesystäväni jätti minut aivan yllättäen. Olimme yhdessä useamman vuoden. Nyt elämä tuntuu todella kurjalta ja raskaalta. Mitä näet tulevaisuuteeni? Vieläkö tiemme kohtaavat? Vieläkö saan onnea ja iloa elämääni vai onko edessä yksinäinen vanhuus sillä en ole enää ihan nuori?

      • SininenSue

        Olycklig,

        Tämä näyttäisi siltä, että kovaa kamppailua käydään ja se tuntuu joskus jopa luissa ja ytimissä :'( Saatat myös kokea voimattomuutta, mutta toisaalta kamppailet ulos peloistasi ja työstät niitä alitajuisesti. Olet selkeästikin jo vähän vanhempi, koska jotenkin sellainen henkinen kypsyys paistaa tästä läpi. Ja sellainen kriisivaihe, jossa vielä työstetään tapahtunutta.

        Menneisyydessä näkyy Torni, joka ehkä kuvaa juuri tätä rikkoutunutta suhdetta, joka on vienyt pohjan elämältä niin, että tuntuu, että kaikki ympärillä lakoaa. Jatkossa olet kuitenkin päättänyt taistella itsesi läpi tästä tilanteesta ja selvittää syyt siihen. Et ehkä halua vielä uskoa tilannetta, ja jollain tasolla elät vieläkin aikaa, jolloin olitte yhdessä. Kohtalo tulee kuitenkin puuttumaan peliin ja joku uusi tie, jolla on antaa sinulle paljon mahdollisuuksia, tulee olemaan sinulle avoinna.


      • Olycklig

        Kiitos vastauksestasi.


      • SininenSue

        Toivottavasti tästä oli apua!


    • Sisal55

      Hei,

      Kysyisin ihastukseeni liittyen, mitä nousee hänen suhteen? Hän on nyt suhteessa, mutta koen että välillämme on ainakin vetovoimaa.
      Ja toinen olisi asuntoasia, mitä siihen näet?

      • SininenSue

        Sisal55,

        Teillä on selkeästikin tällä hetkellä ns. "auttamissuhde", eli koetko itse, että saat tältä mieheltä apua tai tukea? Joku uusi vaihe on alkamassa tässä hetkessä, vaunut ovat lähdössä liikkeelle. Muutos saattaa kuitenkin yllättää, sillä asiat tulevat muuttumaan. Moni vanha asia kuolee pois elämästäsi. Loppujen lopuksi tulet kuitenkin saamaan jotain aivan ihanaa ja paljon juhlia ja ihania aikoja on tiedossa. Tämä aika tulee olemaan sinulle portti johonkin uuteen asiaan, jota olet pohtinut elämässäsi.

        Asuntoasiakin näyttää varsin lupaavalta. Ihan kuin näyttäisi siltä, että sinulla kuitenkin on jo "lottovoittoasunto" ja nyt katselet, että mitä seuraavaksi? Vai onko tässä kyseessä kimppakämppä? Joku uusi hyppy tuntemattomaan on kuitenkin sinullakin edessä.


      • Sisal55
        SininenSue kirjoitti:

        Sisal55,

        Teillä on selkeästikin tällä hetkellä ns. "auttamissuhde", eli koetko itse, että saat tältä mieheltä apua tai tukea? Joku uusi vaihe on alkamassa tässä hetkessä, vaunut ovat lähdössä liikkeelle. Muutos saattaa kuitenkin yllättää, sillä asiat tulevat muuttumaan. Moni vanha asia kuolee pois elämästäsi. Loppujen lopuksi tulet kuitenkin saamaan jotain aivan ihanaa ja paljon juhlia ja ihania aikoja on tiedossa. Tämä aika tulee olemaan sinulle portti johonkin uuteen asiaan, jota olet pohtinut elämässäsi.

        Asuntoasiakin näyttää varsin lupaavalta. Ihan kuin näyttäisi siltä, että sinulla kuitenkin on jo "lottovoittoasunto" ja nyt katselet, että mitä seuraavaksi? Vai onko tässä kyseessä kimppakämppä? Joku uusi hyppy tuntemattomaan on kuitenkin sinullakin edessä.

        Kiitos vastauksesta Sue :)

        Näemme tämän ihmisen kanssa vain töiden merkeissä harvakseltaan. Itse en koe että olisi auttamissuhdekaan, vaikka miten päin asiaa miettisi.
        Tämä lupaava asunto voisi kohta olla minulla, mutta vielä on haasteita sen suhteen. Päätöksiä pitäisi nopeasti kuitenkin tehdä, ja olen kahden vaiheilla miten etenen.


    • epätietonenmuttautelias

      No, Hei! Minäpä kysyn mitä minulle näet? Muuttoa? Matkaa vai miestä? Entäpä terveys?

      • SininenSue

        Hei,

        Enpä tiedä osaanko vastata mikä näistä, mutta tällaiset kortit nousi kuvaamaan tilannettasi :)

        Nykyhetkessä on sekä tulista eteen päin vimmatusti menevää suorittamisenergiaa, jolla mennään vaikka läpi harmaan kiven, mutta toisaalta epäröivää ja tunneasioissa vellovaa vesi-energiaa. Haluat selvästikin murtautua ulos vallitsevasta tilanteesta ja sinulla on siihen käytössä paljon positiivista ja valoisaa aurinko-energiaa. Tämä on hyvä asia :)

        Menneisyydessä näyttää olleen joku vaikea kokemus, joka on kuitenkin selätetty. Jatko näyttää siltä, että eteen päin ollaan menossa, ja tilanne tulee etenemään, mutta tässä piilee varoitus, ettet vain polta siipiäsi. Eli kannattaa muistaa kaiken keskellä ainakin joskus, että katsoo ennen kuin katuu. Tällainen tuli- ja vesielementin vuorottelu ja liitto tuntuu kuvastan sinua ja elämääsi. Eli toisaalta olet eteen päin menevä, päättäväinen ja rohkea, mutta sinulta löytyy myös syvyyttä ja tunnetaitoja. Yleensä hyvä yhdistelmä tehdä esim. jotain taiteellista. Ja toisaalta tästä näkyy, että tuli olet sinä itse, mutta rauhoittava vesi-elementti tulee ulkopuolisilta. Lopputulos näyttää varsin intohimoiselta.

        Tämä oli tällainen yleiskatsaus, eli riippuu miten sen tulkitsee. Tilanne on suotuisa muutolle ja matkalle. Rakkaudessa intohimo lupaa tietenkin hyvää lopputulosta, mutta on syytä pitää varansa, ettei tule hyväksikäytetyksi/petetyksi ja ei törmää vääriin ihmisiin. Terveyden suhteen intohimon kortti lupaa tietenkin myös hyvää, mutta loppuunpalamisen vaara on olemassa. Tässä on paljon juuri sellaista eteen päin menemisen, epävarmuuden ja toisaalta suorittamisen energiaa, että joissain paikoin voi tosiaan olla hyvä panostaa ja kiinnittää huomiota terveelliseen ruokavalioon ja käydä terveydenhoitajalla tarkistamassa verenpaineet ja veriarvot, vaikka mitään oireita ei olisi ilmaantunutkaan. Ja muutenkin pitää huolta kunnosta ja jaksamisesta.


    • Lasiastia

      Hei voi pääsenkö mukaan?! Ihanaa että saa kysyä.
      No vähän kaikki kiinnostaa, eli yrittäminen ja työ yleensä, sitten musiikkiharrastuksen jälleen aloitus ja se toinen rakas harrastus, mistä yritän toivon mukaan joskus saada oikein leipätyön. Näkyykö siihen jotakin?
      Rakkautta ei nyt ole, ei ole ollut pitkään aikaan. On hyvä ystävä, mutta hän ei ole se mies rinnalleni. Jäänkö yksin?
      Työ on tärkeintä, niin päivätyö kuin uuden yrittäminen.
      Kiitos paljon jos vastaat!

      • Yksinäinenkauan

        Minulle jos voit katsoa rakkaus vieläkö joku tulossa ja yhdessä asuminen? Erosta yli 10v. Työ myös jatkuuko sama työpaikka ja muutto?


      • SininenSue

        Lasiastia,

        Tottakai pääsee!

        Sinulla näyttäisi olevan nykyhetkessä varsin makoisat oltavat, eli juhlia, iloa, runsautta ja täyttymystä on ilmassa. Silti jotain taistelua on ilmassa, onko se ehkä työn suhteen? Sinua kuitenkin ohjataan oikeaan suuntaan, ja sinulla on joku luotettava opettaja "guru" elämässäsi tai sitten saat näitä oikeita vastauksia alitajuisesti henkimaailmasta.

        Sauvojen 2 menneisyydessä kuvaa jotain uutta aloitusta, jota on harkittu, eli kuvaisiko se juuri noita harrastuksia. Jatkossa päätät vihdoin lähteä eteen päin ja ikään kuin jätät jonkun tilanteen taaksesi. Näyttäisi siis siltä, että jos elämäsi on nyt kovin vilkasta ja sosiaalista, niin alat viihtyä paremmin yksiksesi ja käännyt tutkimaan sisäistä maailmaasi. Muutos vaatii sinulta sinnikkyyttä ja pelkäät saatko enää toisilta niin paljoa tukea. Lopulta koet kuitenkin mielenrauhan.

        Rakkaudessa tosiaan näyttäisi siltä, että sinulla on ollut joku hyvä suhde elämässäsi, mutta nyt tulossa on ero. Jatkossa on kuitenkin tiedossa vakautta rakkaudessa eli joku ihminen, johon voit luottaa. En oikein saa tästä enempää kiinni. Tämä kuvaa myös sitä, että jonkinlaista odottamista olisi jatkossakin tiedossa. Lopulta huomaat, että juttu onkin juuri siinä, ettei sinun tarvikaan lähteä minnekään, vaan vastaus on jo itsessäsi tai sen hetkisessä tilanteessa.

        Yksinäinenkauan,

        Vaikka sanoit, että olet ollut pitkään yksin, niin tämä on kuitenkin ollut korttien mukaan onnellista aikaa? Joskin vähän paikoillaan pysyvää, etkä ole ihan ehkä tiennyt mihin suuntaan lähteä. Nyt asiat tulevat kuitenkin radikaalisti muuttumaan. Se voi tuntua joskus epäreilulta, mutta aiempi kova työsi tuottaa kyllä satoa. Jonkinlainen ryhmätoiminta tuntuu olevan sinun juttusi, eli sinun kannattaa hakeutua johonkin yhteisöön.

        Työ on tuonut sinulle jo pitkään tyydytystä varsinkin tunnetasolla. Olet kuitenkin siinäkin jo valmis uuteen ja se päätös kannattaa, sillä luvassa on mielihyvää sekä iloista ja antoisaa "perhe-elämää". Työn ollessa kyseessä tämäkin kuvaa ikään kuin jotain ryhmätoimintaa. En nyt siis ihan varsinaisesti näe, onko tulossa rakkautta, mutta sinun kannattaa pysyä liikkeellä ja ihmisten seurassa.


    • Pääpilvissä

      Hei!katsoisitko minullekkin?työnkautta tapaamani tumma urheilullinen mies? minua nuorempi mutta kemiat kohtaa hyvin😊jääkö vain ystävyys tasolle vai näkyykö miehellä tunteita vielä? Kiitos sinulle!

      • SininenSue

        Hei Pääpilvissä,

        Kauanko olette tunteneet sillä näyttää, että menneisyys on ollut teillä hyvää ja se vaikuttaa vielä nykyhetkessäkin. Olet myös saanut tästä suhteesta paljon ja saat jatkossakin. Jos ei ole kyse parisuhteesta, niin erittäin toimivasta ystävyydestä ainakin. Eli joku tässä hommassa vain toimii. Ei tähän voi muuta sanoa, kuin että kaikin puolin toimiva suhde, jonka lopputuloksen vain kohtalo näyttää.


      • Pääpilvissä

        Ollaan tunnettu noin vuosi..tai tutusteltu paremminki😊suhdetta meillä ei ainakaan vielä ole..toivottavasti tulevassa😊meillä on hauskaa kun nähdään ja tunnettakin on


    • kahvinporo

      Nyt Kale pakkaa ennustajaeukkos alukseen ja vedä vaiheiset päälle ja häviä tähtisumuusi.

      • SininenSue

        Kahvinporo,

        Universumi kertoo, että olet täällä aiheuttamassa hämminkiä (häirinnän kortti), koska et ehkä pysty itse ottamaan vastaan kaikkea mitä sinulle tarjotaan. Luot tämän vankilan ihan itse ja sinun kannattaisi ottaa side pois silmiltäsi. Tietynlaista jääräpäisyyttä kuvaa myös lujuuden kortti, joka kertoo sinun pitävän tiukasta kiinni omista mielipiteistäsi. Käyt myös sisäistä taistelua, vaikka menneisyydessä elämässäsi on vallinnut rauha.

        Lanttien nelonen tulevaisuudessa kertoo, että olet ehkä väärässä paikassa ja "lukittunut" lanttien eli maallisten asioiden sisälle. Et ehkä halua myöntää, mutta sisälläsi uskot silti kohtaloon ja tiedät, että myös sinulla on joku yhteys olemassa henkimaailmaan. Et kuitenkaan uskalla kyseenalaistaa vallitsevia mielipiteitä. Sinun kannattaa ehkä jatkossa istua alas ja katsella ympärillesi sekä harkita tarkoin suuntaasi elämässä :)


    • Senttimentti

      Moikka SininenSue, olen eronnut nainen. Elän omaa elämää ja olen ahkera.
      Lapset jo aikuisia. Mitä näet terveyteen ja energioihin? Olen luonnostaan positiivinen ihminen.
      Kaikki tieto on tervetullutta, ensi vuosi kiinnostaa kovasti. Siskon puolesta olen huolissani, myös äidin. Olen jo keski-ikäinen ja silti unelmia on vielä vaikka minkälaisia.... Rakastan kotiani ja laitan tänne kaikkea kivaa aina kun mahdollista. Tuleeko minulle enää muutoksia elämään vai vanhenenko ihan samaa vauhtia?

    • Epätietoinen_mutta

      Katsoisitko vastauksen kusymykseen: MITÄ VITTUA?

    • tietoavaillavaan

      Hei SininenSue! Seikkailen kahden vailla...kumpi on oikea? Onko kumpikaan? Vai tumma mies menneisyydestä? Entä muutto ulkomaille? Entäpä perheenlisäys?

    • SininenSue
      • kovaikävä

        Hei katsotko suhde nuorempaan miehen kestänyt yli 2v. Hänellä vaikeaa perheelämä vieläkö ottaa minun yhteyttää? Odotaanko turhaan viestiä tai näkeminen. Ikävöin häntä paljon.


      • Tuulessakovastaus

        sähköpostiosoittesi ei toimi tai siellä et ainakaan vastaa.


      • ristikuningas
        Tuulessakovastaus kirjoitti:

        sähköpostiosoittesi ei toimi tai siellä et ainakaan vastaa.

        ja Rahaa haluaa....?


    • Usvantakaa

      Heippa.Mitä näkyisi minun ja lasteni tulevaan?Lapseni molemmat nuoria aikuisia ja työttömiä.Kiittäen.

    • Kohtionneako

      Laitoin sinulle vastaukseni/kysymyksiä tuonne ylemmäksi.

    • Kaikkipilalla

      Hei.Jos vielä katsot niin mitä kortit kertoo ruskea silmäiselle joka elää raastavaa aikaa.Mitä olisi tulossa?

    • Annakaari

      Mitä näkisit rakkauteen.Voisiko elämääni vielä tulla mies?

    • hellinperserepesi

      Työnnä rakel pakka sinne minne aurinko ei paista ja sekoita ja levitoi tms. urp'

    • SurullinenSatiiri

      Hellou! Vieläkö katsot korteista? Katsoisitko mitä minun tulevaisuuteeni kuuluu? 😊

    • Kaunismieliii

      Hei SininenSue,

      Täähän on mielenkiintoista,joten kysyisin mitä akuuttia ja tulevia asioita näet mun elämässä yleensä?Onko jotain mitä pitäisi erityisesti tietää/ottaa huomioon?Saat kertoa mitä näet.Kiitos sulle 😊

    • Hämäräsokeus

      Hei, vieläkö katsot korteista? Minua, kiinnostasi tietää kaikista osa alueista :)

    • julis

      Nyt ahdistaa niin moni asia.Voisitko katsoa mitä tulee tapahtumaan rakkaus työ perhe opiskelu rahatilanne monta juttua jos niistä jotain näet kiitos etukäteen

    • askarruttaa

      Toivottavasti ehdit katsoa minullekin. N uusi elämänvaihe vaihe alkanut.. Terveys, koti ja sydämenasiat. Muutanko vielä?

    • Urnas

      Mitä tulevaisuus tuo minulle? Olen vaikeassa tilanteessa ollut jo pitkään?
      Se on se tyypillinen tarina?!
      Onko muutosta näkyvissä?

    • Tamri

      Hei! Tapaanko hänet jonka olen kadottanut ja milloin mahdollisesti?
      Olisin ikionnellinen jos katsoisit minulle tulevaisuuden näkymät?!

    • Pirjoliisaq

      Hei , SininenSue mitä korttisi näyttävät parisuhteesta, minua askarruttaa se että miehellä on muutama naispuolinen ystävä, asia ei haittaisi muuten , mutta ihmetyttää että poistaa viestejä ja onkin yllättäen todennäköisesti siirtynyt sähkö käyttämä. Minua mietityttää , onko vaasattuma tai ei haluaa loukata minua tai onko oikeasti jotain salattavaa, Haluaa ollaa minun kanssa jatkossakin, ja on tosi hyvä ihminen muuten. Minua painaa kuitenkin että onko oikeasti rehellinen minulle , olenko vaan korvike jollekin jota ei saanut . Ollaan jo vanhempia ihmisiä en jaksaisi enää mitäändraama . kolmio siis......Olen joutunut ennenkin petetyksi, huijatuksi. En oikein tahtoisi uskoa hänestä sellaista. Hyväksyn kyllä ystävät muttei salamyhkäisyyttä ja pettämistä. Haluaisin jatkaa hänen kanssa. Uskallanko heittäytyy rohkeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe