K-rauta: ei parannusta

Ahtinantimet

Uudet K-raudan tilat Keuruulla ovat asialliset ja hyvät. Valitettavasti ongelma on sama kuin se on ollut koko ajan tämän "uuden" omistajan aikana - asiakaspalvelu, tai paremminkin sen puute.
Nyt koko henkilöstö, myös omistajat, käytöskoulutukseen ja asiakaspalvelua oppimaan. Erityisesti puu- ja rakennustarvikemyynti on heikkoa.

31

4754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvinOnPalveluToiminut

      Mitä olen käynyt vanhan kaupan aikaan ja nopeati kerran tuossa uudessa niin en voi palvelua moittia! Jopa uudessa ennen avajaisia kun kaikki ei edes ollut järjestyksessä ja kaikilla varmasti oli kiire niin palvelu toimi vallan loistavasti!
      Tiedä sitten mitä Sinä "vaadit" asiakaspalvelulta, kenties sen että vielä maksaisivat sinulle kun haet sieltä jotakin?

    • JuuOikeesti

      Asiakaspalvelussa on aina parantamista jokaisessa yrityksess ei siitä kantsi nokkaantua:)

    • mitävalitatte

      Ainoa kylällä ..ei ne asiakkaat siitä mihinkään katoa vaikka ihan kaikkia juntteja ei kerkee palvelemaankaan

    • vasarajasaha

      Puutavaraa saa muualtakin ja paljon halvemmalla. K-raudan puutavara myynti on vain ns, piennikkarin tarpeisiin ja siksi niin pirun kallista, isommat, autokuormittain ostetavat kannattaa nyt aivan selvästi hankkia muualta. Esim. Rakennuspuu Jokinen on kesällä ylivoimaisesti halvin puutavaran hankkimispaikka, talvella joutuu hakemaan Mänttästä tai tilaamaan, silloinkin kuljetus onnistuu Keuruulle,,samaan hintaan,, Tiedän tämän, kun olen liikkeelleni hankkinut säännöllisesti puutavaran rakennuspuulta ja vielä sopivaan sävyyn pohjamaalattuna.

    • TänäänViimeksiKäynyt

      Suorastaan loistavan hyvää palvelua saanut niin vanhassa kuin uudessakin kaupassa! joten ei moitteen sijaa........

      • joopajooo--

        Edellisen kommentin kirjoitti rautakaupan henkilökuntaan kuuluva......


    • nikkarikarix

      hieno myymälä ja kunhan saavat kaiken oikeille paikoilleen
      toiminnot ja palvelut parantuneet huolto ym...
      ei voi moittia

      • 213

        Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä..myyjät juoksee karkuun ihan samalla tavalla kuin vanhassakin myymälässä...ei hyvä


      • TänäänViimeksiKäynyt
        213 kirjoitti:

        Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä..myyjät juoksee karkuun ihan samalla tavalla kuin vanhassakin myymälässä...ei hyvä

        Eipä ne koskaan ole karkuun juosseet, mutta todennäköisesti ovat silloin palvelemassa jotain muuta, jota et ole itse välttämäti edes huomannut! Siellä kun monesti on muitakin asiakkaita kuin SINÄ, vai luuletko olevasi joku maailman napa, että vain ja ainoastaan sinua pitää palvella ja muiden sen takia odottaa????
        Saattavat viedä jollekin toiselle esim. varaston puolelle jotain (ainakin vanhassa kaupassa) tmsv.


      • Nimimerkki_1

        Palvelu riittää ..suurimmat ongelmat tuotteiden hinnoittelussa ja saatavuudessa.
        Nähtäväksi jää tuleeko paikkakunnalle yhtään kilpailua vai säilyykö monopoli.


    • miettiirutisijaitsepeili

      nämä palvelusta valittaja kuuluu ryhmään erittäin hankalat asiakkaat
      kelle ei mikään kelpaa mikään näin se on ollut kautta-aikojen

    • pettynyt___

      En voi myöskään kehua palvelua, itse omistaja vastasi minulle näin "en mä nyt tässä sulle voi ... muuttua"
      Itse kysyin asiallisesti mitä tarvitsin ja minulle vastataan nokkavasti noin ja vielä omistaja, niin en voi todellakaan kehua, että olisi asiakaspalvelu kunnossa!

    • Jussijakumppanit

      Yli kymmenen vuotta asiakkaana, ei valittamista, joissakin asioissa ansaitsee jopa kehut. Yksi myyjä ei mielestäni ole kovin palveluhenkinen (jokaiseen porukkaan ehkä kuuluu yksi "mustalammas").

    • PitäköötTunkkinsa

      Asiakaspalvelussa ei ole koskaan ollut moittimista, mutta se mitä kauppias teki (siis jätti tekemättä) nyt muuton yhteydessä ja erään yritystoiminnan oston yhteydessä (eikä pitänyt puheitaan) niin käyn kyllä mieluummin hakemassa tavarat jostain muualta!!!!!!!!!!!
      Ja toivon että moni muukin tekisi saman! Saisi miettiä sitten pimeinä talvi-iltoina (ja valoisina kesäöinä), että kannattiko!

    • huonompaanmennyt

      vanha kauppa oli tilava ja huomattavasti enemmän artikkeleita
      sekä rakennus puolella oli myyjiä riittävästi ei tarvinnut kauan odotella
      nykyinen ahdas ja myyjiä karsittu?
      varaston puolella saa etsiä ja odotella myyjää kauemmin kuin
      terveyskeskuksessa lääkäriin pääsyä
      ei kirrin eikä palokan liikkeetkään ole kuin 40min ajomatkan päässä

    • mikinkoneeseenmatka

      Eikös Mikin Kone OY ole myös samoissa tiloissa nykyään?

      • ArvasinkoOikein

        Eipä muuten ole enään!
        Löytyy aivan eri osoitteesta: http://www.mikinkone.com
        Taitaa tuo vähän ylempi kirjoitus juurikin liittyä ko. asiaan!


      • MitenSeOikeinMeni
        ArvasinkoOikein kirjoitti:

        Eipä muuten ole enään!
        Löytyy aivan eri osoitteesta: http://www.mikinkone.com
        Taitaa tuo vähän ylempi kirjoitus juurikin liittyä ko. asiaan!

        Lienee tuo episodi saanut liikkeeseen myös asiakaskatoa? Onkohan muuten tuo episodi saanut päätöksensä?
        Olen useammalta kuullut, että eivät asioi tuon takia K-Raudassa!
        Ja mitä ohikulkiessa katsellut, ei autojen paljous ainakaan piha-alueella ole kovin suuri.....


    • RupiaPersiessä

      Se on Keskon kaulusköyhälistö kun hannaa.....

    • myyjätkoulutukseen

      Kerran käynyt ja se riitti. Mainoksessa olevaa tuotetta ostamassa, kysyin kassalta onko tuotetta, kun en itse löytänyt. Tympeä vastaus tympeän näköiseltä kassa ihmiseltä, se on loppu, niitä ei ole, eikä ilmeisesti tulekaan myyjän naamasta päätellen. Riitti minulle tuo kauppa.

    • Markkkusi

      Vaikeaa on ihmisellä elo Keuruulla.

    • EskoKuolaa

      K-esko lunastaa kun ei homma toimi....

    • Sirppijavasara

      Menetpähän mihin tahansa rautakauppaan, niin pian tulee mieleen se Speden sketsi rautakaupasta ja sen myyjästä. Toisaalta monessa kaupassa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua eikä Keuruun K-Rauta ole lainkaan sieltä heikoimmasta päästä. Parantamista löytyy aina niin myyjissä kuin ostajissakin mutta pääsääntöisesti asiat sujuvat varsin kohtuullisesti.

    • näion

      Tuolla K-raudassahan on nykyään niin pieni valikoimakin eri artikkeleita,että voisi näin kansanomaisesti sanoa,että ei siellä ole mitään.Olen käynyt tuolla uudessa kaupassa noin kymmenkunta kertaa ja viidellä kerralla on myyty ei oota ihan sellasista perusasioista jotka kuuluvat jokaisen rautakaupan valikoimiin.Esim listoja,sisustustarvikkeita yms yms.Ajan ihan suosiolla J-kylään,kun melko usein sinne menoa muutenkin.

    • Sledgehammer

      Nyt ei Satu hyllyssä olemaan mutta tilataan :)

    • Anonyymi

      Henkilökunta on viime vuosina ainakin häipynyt kiihtyvään tahtiin. Johtaminen vaatii taitoa ja ylimielisyys ei pienellä paikalla pitkälle kanna

      • Anonyymi

        Kun en tiedä millä olet henkilökuntaa pelotellut, niin en oikeastaan voi tuota häipymistä kommentoida muutoin kuin sillä, että olen jo vuosia ollut melko aktiivinen kotitarverakentaja enkä ole kuvaamasi häipymistä havainnut. Viime ja tänä kesänä on puutavarasta,erityisesti kyllästetystä, ollut puutetta mutta se ei ole kaupan vika vaan ilmiö on maan laajuinen. Yleensä on niin, että rautakaupassa ei ole myyjiä yms. henkilökuntaa enempää kuin aito tarve edellyttää. Ei ole muuten viinakaupassakaan, jossa pitää tietää missä se pullo luuraa. Kun rakensin jo 1070-luvulla, niin siihen nähden palvelu ja tavaran määrä/laatu ovat paljon paremmalla tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en tiedä millä olet henkilökuntaa pelotellut, niin en oikeastaan voi tuota häipymistä kommentoida muutoin kuin sillä, että olen jo vuosia ollut melko aktiivinen kotitarverakentaja enkä ole kuvaamasi häipymistä havainnut. Viime ja tänä kesänä on puutavarasta,erityisesti kyllästetystä, ollut puutetta mutta se ei ole kaupan vika vaan ilmiö on maan laajuinen. Yleensä on niin, että rautakaupassa ei ole myyjiä yms. henkilökuntaa enempää kuin aito tarve edellyttää. Ei ole muuten viinakaupassakaan, jossa pitää tietää missä se pullo luuraa. Kun rakensin jo 1070-luvulla, niin siihen nähden palvelu ja tavaran määrä/laatu ovat paljon paremmalla tasolle.

        Varmastikin tavaran määrässä/laadussa on tapahtunut kehitystä sitten 1070-luvun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmastikin tavaran määrässä/laadussa on tapahtunut kehitystä sitten 1070-luvun...

        Sormihäiriö. Näköjään 9 oli vaihtunut seuraavaan numeroon eli 0 mutta siinähän ne ovatkin lähekkäin.


    • Anonyymi

      Alaistaidot ainakin tuolta ajalta

    • Anonyymi

      Tossa iässä ei kaikkea enää huomaa….

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3513
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3408
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2230
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      2044
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1992
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1741
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1518
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1470
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1323
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1213
    Aihe