Nyt tarkkana ylläpito!

Kontrollisti

Sama vanha "trolli" on rekisteröinyt ties monennenko päällekkäisen profiilin ihan vain tätä Kuvataide- forumia varten tällä kertaa "plantom"- nimimerkillä kun hänet aikaisemmin tunnettiin myös "mussinina" muun muassa.
"Jäljet" viittaavat vahvasti tuohon samaan palstan häirikköön joka tunnetaan myös monilla eri epävirallisillakin nimimerkeillä kirjoittelevana narsistina.
Nuo "perusjäljet" ovat helposti havaittavissa.

13

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä-

      ---näkyy olevan. No, se on kyseiselle hepulle tuttua toimintaa. Muilla keskustelupalstoilla hänet on bannattu pois juuri tuon asian takii. Typeryyksissään meni vielä kehuskelemaan erään lehden keskustelupalstalla kuinka hän avasi väärillä tiedoilla profiilin Facebookkiin jotta pääsisi häiriköimään sielläkin. Ei mennyt kauankaan kun tuo portti meni kiinni fb-hen. :) Samaan syssyyn portti meni kiinni myös tuon lehden keskusteluihin joita hän pystyi enää vain lukemaan. Siitäkin tuli vuoden banni.
      Sitäkään ei katsottu hyvällä siellä ja kaiken lisäksi hän oli napit vastakkain kaikkien eri mieltä hänen kanssaan olevien kaa. Uhkaili heitä kirjoitusoikeuden menetyksillä ja myös lukitsi heitä siinä omassa blogissaan ja meni aina ja poikkeuksetta kirjoittajan henkilöön.
      Nyt hänellä on taas mennyt ne kirjoitusoikeudet sinne! Ei oppinut mitään tuon vuoden aikana kun sama meno vain jatkui. Hänellä ei siinä muutenkaan ole yhtään positiivista keskustelun avausta.
      Voi aikoja voi tapoja!

      • Totasamaa

        ....harrastaa täällä netissä monikin. Sen kyllä heti huomaa milloin on "tekaistu" profiili kyseessä. Ei se mielestäni mitenkään vaaraksi kellekään ole ellei sen kautta suorastaan uhkailla.
        Kyseinen "tapaus" lienee kuitenkin katkeroitunut jostain yhteiskunnalle ja ehkä joillekin tietyille ihmisille tai ihmisryhmille.
        On kuitenkin naurettavaa jos pitää esimerkiksi noita valeprofiileja perustaa sen takii että voi tykkäillä ja 'suositella' omii kirjoituksiaan noin niinku yleisesti.
        Tää on yleensä asia joka työllistää meitä palvelujen ylläpitäjiä tavattomasti.
        Pitää vaan toivoa että asianosainen itse lopulta ymmärtää kuinka naurettavalta tuollainen näyttää kun jättää noin selkeät jäljet itsestään. Kun pistää "päätä pensaaseen" uskoen että voi huseerata kuinka tahtoo, on kavala turvallisuuden tunne nykyisin.


      • Niinpä-
        Totasamaa kirjoitti:

        ....harrastaa täällä netissä monikin. Sen kyllä heti huomaa milloin on "tekaistu" profiili kyseessä. Ei se mielestäni mitenkään vaaraksi kellekään ole ellei sen kautta suorastaan uhkailla.
        Kyseinen "tapaus" lienee kuitenkin katkeroitunut jostain yhteiskunnalle ja ehkä joillekin tietyille ihmisille tai ihmisryhmille.
        On kuitenkin naurettavaa jos pitää esimerkiksi noita valeprofiileja perustaa sen takii että voi tykkäillä ja 'suositella' omii kirjoituksiaan noin niinku yleisesti.
        Tää on yleensä asia joka työllistää meitä palvelujen ylläpitäjiä tavattomasti.
        Pitää vaan toivoa että asianosainen itse lopulta ymmärtää kuinka naurettavalta tuollainen näyttää kun jättää noin selkeät jäljet itsestään. Kun pistää "päätä pensaaseen" uskoen että voi huseerata kuinka tahtoo, on kavala turvallisuuden tunne nykyisin.

        ----mutta tuskin hän itse osaa ajatella noita asioita noin. :D


    • Katsos

      Hänelle näyttää tulleen paniikki. Hihi

      • jasepaniikki

        ...vaan näyttää jatkuvan. ;) viä varmaan tulee joitain tyhjänpäiväsiä kysymyksiä jostain ihme taiteilijasta. niin se tääl menee. :D


    • kysynpävaan

      Onko Suoli24:ssa ylläpito?!

    • EiköhänLiene

      Sama ukkeli.

    • Nytseon

      ...taas aktivoitumassa.

      • Torjuntatulta

        ...kehiin huippista vastaan :)


      • jetsulleen-
        Torjuntatulta kirjoitti:

        ...kehiin huippista vastaan :)

        ...ja tässä lisää.


    • nää-

      ----sun tyypilliset temppuilusi noiden sun nimimerkkien kanssa vain syventää tätä sun ahdinkoasi.
      anna vastaukset noihin kysymyksiin niin se helpottaa sua, usko pois.

    • eisilloo

      ....enää mitään julkaisuoikeuksii uusisuomen blogissaankaan. jämpti on nii!

    • Hänkö

      Tolvanen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe