Monta kertaa miettinyt

huvittunutseuraaja

Useati näitä lukiessani olen miettinyt sellaista jos Suomi24 verkostomarkkinointi sivut lopetettaisiin. Miten tämä porukka sekoaisi? Monet ensimmäisenä kun herää avaavat tämän ja monet kommentoivat heti ennen sian pieremää. On huolestuttavaa seurata sitä kuinka useat ovat riippuvaisia tästä sivusta ja kieltämättä monesta muustakin Suomi24 sivusta. Täällä on vain sellainen uskonlahko meininki ja monet jutut on ihan sontaa. Aivan kuin jotkut ala-aste ikäiset keskustelisivat.

6

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha.palsta

      Kyllähän nää uskovaiset seuraavan palstan löytäis, missä saarnata kaltaistensa kanssa. Mielenkiintoisempaa olisi se, että muuttasko se sitten loppepelisssä yhtään mitenkään verkostomarkkinoinnin tilaa? Kun nämähän täällä väittää, että näillä "keskusteluilla" muka olis ehkäisevä vaikutus ihmisiin, eivätkä he menisi vm:iin mukaan heidän "valistuksensa" ansiota. Mutta onko se niin? En usko. Suurin osa alalla jo toimivista tai sinne aikovista tuskin edes tietää koko palstasta mitään. Ja kun tällasella foorumilla olevat jutut eivät kuitenkaan ole mitään faktuaalista tietoa, niin aivan sama, vaikka se lopetettais kokonaan.

      • Suur.Sioittaja

        Samaa mieltä, ihan turhaa vänkytystä.
        Itse odottelen täällä että Ropootin koodi valmistuu ja kaikista tulee taloudellisesti riippumattomia.


    • Ponzzori

      Ei missään tapauksessa saa lopettaa, mistä sitten saataisiin uusia jäseniä rekrytoitua mukaan..ewenteissä on poliisit kuvaamassa täällä voi heittää linkin sivulle jossa voi sijoittaa

    • Louhinko-turhaan

      Tais mennä Rujan puulaakiin viimeiset rahasi kun noin ihmetyttää.

    • hyvä-sivusto

      Päinvastoin, tämä Suomi24 on kuluttajan kannalta oikein hyödyllinen sivusto. Itsekin mietin Onecoiniin liittymistä kun niitä mainospuheita kuuntelin, mutta sitten Googletin asiaa ja päädyin tänne Suomi24:n sivuille josta taas oli linkkejä P.Järvisen sivuille jossa myös Onecoin huijaus revittiin palasiksi erittäin asiantuntevilla perusteluilla.
      Säästin paljon rahaa, kiitos Suomi24:n verkostomarkkinointi sivun.

    • huvittunutseuraajaasuutä

      Taidat olla itse niitä jotka heti herättyään säntäävät tänne ja iltamyöhään käyvät viiden minuutin välein katsomassa olisiko jotain uutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe