VALIO EI SAANUT SAKKOAAN ENSIMMÄISTÄ KERTAA

törkeätapaus

VALIO ON TUOMITTU SAKKOIHIN MÄÄRÄÄVÄNMARKKINAASEMAN VÄÄRINKÄYTÖSTÄ JO AIEMMINKIN

http://www.hs.fi/talous/art-2000003672026.html

Nyt näyttääkin siltä kuin valiossa oppi ei mene perille. Tämä vaatisikin sen että valion omistajien pitäisi myös osallistua sakonmaksuun
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005024810.html


Valio pääsikin kuin koiraveräjästä mikä kannustaakin taas uusiin kujeisiin, toivottavasti nämä maksavat ensikerralla valion tuottajat suoraan.
http://www.talouselama.fi/uutiset/valion-sakko-voisi-olla-70-miljoonan-sijasta-200-miljoonaa-euroa-yksinkertainen-selitys-3459134

24

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NYTHÄVETTÄÄÄÄÄ

      VOI HYVÄNE AIKA JA MINÄ KUN OON PITÄNY AINA VALIOO ARVOSSAAN

      ANTEEKSI KAIKILTA PYYTÄÄ HÄN VALIOOOOOOOOOOON PUOLESTA

    • selväkupläkki

      Valiohan on vain iso firma joka on hoitanut asiansa hyvin ja noussut sitä kautta suureksi pienellä markkina-alueella. Nyt sitten jotkut valtion viranhaltijat suojatyöpaikoissaan ovat jaelleet mielivaltaisia tuomioita hyvin kilpailussa pärjänneelle firmalle. Suomihan on perinteisesti ollut yritysvihamielinen maa ja viranomaiset tekevät kaikkensa kampittaakseen meikäläisiä firmoja. Nytkin ulkomainen firma joka ei pärjännyt kilpailussa sai hyvitystä viranomaisten avustuksella.

    • lambomaa

      Aloittajalta voisin myös kysyä että mitä sitten?

      • terveisinpasanen

        Jaa ettäkö mitä sitten no sitä vain että sitä sitten että näin.
        voi hyvänen aika mihin on kadonnut terve järki näin ajatellan naisen logiikalla.


    • mikäolipotaskaa
      • OmastaPyynnöstään

        Ei Laaksonen saanut potkuja. Siirtyi varhennetulle eläkkeelle jo entisten virkojen eläkkeiden turvin. Ei kuitenkaan olisi ollut iän. puolesta työuraa jäljellä tähän ratkaisuun asti. Näin olen kuullut.


      • vaipalkittiinko
        OmastaPyynnöstään kirjoitti:

        Ei Laaksonen saanut potkuja. Siirtyi varhennetulle eläkkeelle jo entisten virkojen eläkkeiden turvin. Ei kuitenkaan olisi ollut iän. puolesta työuraa jäljellä tähän ratkaisuun asti. Näin olen kuullut.

        Onko niin, että silloinhan hän ei myöskään saanut KULTAISTAKÄDENPURISTUSTA, joka hänelle tarkoittaisi 2 miljoonaa, kuinka tässä sitten kävi.

        Hakiko valio 20 vuoden lainan vai revittiinkö raha heti viljelijöiden perseestä vai valion ylitsepursuavasta liikevaihdosta.

        Entä kuinka kävi, hinnanlaskun myötä valio olisi tehnyt 33 mijoonaa tappiota mutta 60 miljoonan litran myynnin ansiosta 10 miljoonaa voittoa, mutta mikä tilanne nyt sitten tapahtui kun laittomalle tielle ryhdyttiin mitä se maksoi tuottajille ja kuka tappiot maksaa jossei toimiva johto. ?????


      • NormaaliaKiertoa

        Näin monta vuotta kun kulunut, tuskin johtokaan enää lähellekään sama kuin noina aikoina.


      • luulenma
        NormaaliaKiertoa kirjoitti:

        Näin monta vuotta kun kulunut, tuskin johtokaan enää lähellekään sama kuin noina aikoina.

        Mikä sen valiolaisempaa kuin luulla asioita.


      • Garmish
        luulenma kirjoitti:

        Mikä sen valiolaisempaa kuin luulla asioita.

        Toi on jo niin vanha asia että ei kiinnosta yhtään. Eletään nyt tätä hetkeä.

        Aika siirtyä eteenpäin kohti tulevaa eikä jäädä märehtimään jotain vanhaa juttua.


      • silloinsovittu
        Garmish kirjoitti:

        Toi on jo niin vanha asia että ei kiinnosta yhtään. Eletään nyt tätä hetkeä.

        Aika siirtyä eteenpäin kohti tulevaa eikä jäädä märehtimään jotain vanhaa juttua.

        Selvä, kyllä mulle käy kunhan ensin maksatte aiheuttamanne vahingon vuosientakasesta tähän päivään.


      • Garmish
        silloinsovittu kirjoitti:

        Selvä, kyllä mulle käy kunhan ensin maksatte aiheuttamanne vahingon vuosientakasesta tähän päivään.

        Mä en maksa yhtään mitään.


      • No--
        silloinsovittu kirjoitti:

        Selvä, kyllä mulle käy kunhan ensin maksatte aiheuttamanne vahingon vuosientakasesta tähän päivään.

        Paljos sulle vahinkoo tul jos Valio sulle liian halval maitoa myi ?


      • reinikaineitte
        Garmish kirjoitti:

        Mä en maksa yhtään mitään.

        Kuules poitsu...josset sää maksa nii sut heitetää kaupasta mäjelle, persaukses o pualtoista metriä ilmassa ja parhaakki mäkikotkat kadehtii sun täydellistä lentoasentoos ja v asennossa sun pääs kolahtaa asvalttii nii että hampaakappaleet syäksyy su murenevasta kallosta kylkiluide rusentuessa pläjähtäe kadureunuksee meinaa nii maan perusteellisesti. Nii että eiköhän se sunki olis parree maksaa meinaa vaa ettei sitä tyhjää mahaa kuuntele itte piruka ku kello lyä 12 keskiyällä ja su mahas huutaa ku lauma hyjeenoja.


      • Garmish
        reinikaineitte kirjoitti:

        Kuules poitsu...josset sää maksa nii sut heitetää kaupasta mäjelle, persaukses o pualtoista metriä ilmassa ja parhaakki mäkikotkat kadehtii sun täydellistä lentoasentoos ja v asennossa sun pääs kolahtaa asvalttii nii että hampaakappaleet syäksyy su murenevasta kallosta kylkiluide rusentuessa pläjähtäe kadureunuksee meinaa nii maan perusteellisesti. Nii että eiköhän se sunki olis parree maksaa meinaa vaa ettei sitä tyhjää mahaa kuuntele itte piruka ku kello lyä 12 keskiyällä ja su mahas huutaa ku lauma hyjeenoja.

        Näkis vaan.

        Sä olet hassu setä!

        Oikea hupiukko!


    • räätälit
      • kpleskus

        Eiköhän toi Valion juttu ole myös jo sovittu?


      • anteeksipyynnötkehiin
        kpleskus kirjoitti:

        Eiköhän toi Valion juttu ole myös jo sovittu?

        No ei tosiaankaan ole....se ei unohdu ikinä.


      • Flameti
        kpleskus kirjoitti:

        Eiköhän toi Valion juttu ole myös jo sovittu?

        Se on jo eilisen päivän heiniä. Ei ketään kiinnosta.


      • eivarmasti
        Flameti kirjoitti:

        Se on jo eilisen päivän heiniä. Ei ketään kiinnosta.

        Tarkoitat kai että sinua ei enää kiinnostaisi puhua koko asiasta.


      • JokaMenneitäMuistaa
        anteeksipyynnötkehiin kirjoitti:

        No ei tosiaankaan ole....se ei unohdu ikinä.

        Tuommoinen pitkävihaisuus ei ole tervettä. Keskittymällä menneisiin jää yleensä nykypäivä elämättä. Se jossain vaiheessa iskee todellisuus ja lujaa kun tempaisee reaalimaailmaan.


      • keikkonen
        JokaMenneitäMuistaa kirjoitti:

        Tuommoinen pitkävihaisuus ei ole tervettä. Keskittymällä menneisiin jää yleensä nykypäivä elämättä. Se jossain vaiheessa iskee todellisuus ja lujaa kun tempaisee reaalimaailmaan.

        Tuo pitkävihaisuus ei tee hyvää nimimerkille "anteeksipyynnötkehiin"


    • tosinuivaa

      valiolainen idea anna anteeksi mutta minä en sitä kylläkään pyydä

    • viljeliijä

      Valiolainen on muka aina oikeassa eikä tarvetta anteeksipyyntöihin ole..
      tämä on väärä luulo ,odotamme anteeksipyyntöänne edeleen !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe