Kampaamo asiaa

hius10

Hei. Uutena pieksämäkeläisenä kyselisin vähän paikkakunnan kampaamoista. Ednaa ja Dannya ja Lucya olen kuullut kehuttavan? Lukisin mielelläni enemmänkin kommentteja . Myös muista.

41

4253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutrit

      CityKutrin Sannaa suosittelen

      • Hius10

        Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi

        Tämän liikkeen ja tämän kampaajan varsinkin kieltäisin kaukaa, pilasi tukkani.


    • Tjjjkjbjkbn

      Danny ja Lucy.n omistajavaihdoksen teki sen ettei siellä ole enää se ketä kehuttu. En ednaa suosittelisi myöskään.

      • hiuksetpilalla

        Oikessa oli se kirjoittaja, joka kirjoitti, että ei suosittelisi Kampaamo Ednaa. Kävin siellä ja melkein itku tuli siitä työn tuloksesta. Annoin mielestäni selkeät ohjeet kuinka tehdään, mutta kampaaja ei joko ymmärtänyt tai ei välittänyt ohjeistani. Veteli veitsellä surutta . En siinä tuolissa istuessani vielä tajunnut kuinka pahaa jälkeä teki. Hiukseni näyttivät ohuilta luiruilta käsittelyn jälkeen. Veitsen käyttä hennoissa hiuksissa saa aikaan huonon tuloksen. Oli viimeinen kerta siinä kampaamossa.


      • Newerq

        Mulla sama kokemus. Nyrhi mun hiukset aivan pilalle. Ei tehnyt niinkuin pyysin. Meni pitkä aika taas kasvatella hiukset oikeaan malliin. Ei ikinä enää sinne.


      • Seppäsensalonkionbest

        Paras ammattaito nuorille naisille. Mahdollisuus kyvykkäille näteille tytöille edetä Pieksämäki missiksi asti. Meidän luokan tytöt kannattaa kaikki.


      • TuuSaa
        hiuksetpilalla kirjoitti:

        Oikessa oli se kirjoittaja, joka kirjoitti, että ei suosittelisi Kampaamo Ednaa. Kävin siellä ja melkein itku tuli siitä työn tuloksesta. Annoin mielestäni selkeät ohjeet kuinka tehdään, mutta kampaaja ei joko ymmärtänyt tai ei välittänyt ohjeistani. Veteli veitsellä surutta . En siinä tuolissa istuessani vielä tajunnut kuinka pahaa jälkeä teki. Hiukseni näyttivät ohuilta luiruilta käsittelyn jälkeen. Veitsen käyttä hennoissa hiuksissa saa aikaan huonon tuloksen. Oli viimeinen kerta siinä kampaamossa.

        Minun mielestäni EDNA ehdottomasti paras ja kokemuksia on monista muistakin paikkakunnan kampaamo-parturi palveluista. Miksi pilata yrittäjän mainetta tämmösellä kirjottelulla. Kokeilkaa itse, ei kannata mennä muiden mielipiteiden mukaan.


      • Anonyymi
        TuuSaa kirjoitti:

        Minun mielestäni EDNA ehdottomasti paras ja kokemuksia on monista muistakin paikkakunnan kampaamo-parturi palveluista. Miksi pilata yrittäjän mainetta tämmösellä kirjottelulla. Kokeilkaa itse, ei kannata mennä muiden mielipiteiden mukaan.

        Aivan, jos on hennot hiukset jo mennessä kampaamon ja niitä täytyy leikata niin ei ne hiukset siitä vahvemmaksi muutu.


    • Nuorekastajamuodikasta

      Ainoa Keskuskadulla!

    • Kävitkö

      Viime viikolla Ednalla kun tuntuu niin hyvin olevan muistissa

      • eei1

        Oli viime viikolla suljettu kuin myös tästä eteenkin päin ainakin kolme viikkoa.


    • Viimeviikolla

      Ednalla oli tosi hyvä palvele

      • Ok10

        Palvelussa oli kyllä ystävällistä, mutta työn jälki ei miellyttänyt. Kampaaja toimi hieman liikaa "oman päänsä" mukaan.


      • kokmyös

        Niin hänellä on tapana tehdä!


    • Ammattitaitokunniaan

      Kokemus tuo ammattitaidon kun jaksaa odottaa. Kukahan se tekee Pieksämäellä vihreita hiuksia kun tarkoituksena oli värjätä juurikasvuja.

      • oppiO

        Onkohan Edna opiskellut kampaajaksi koulussa vai onko itseoppinut?


    • PieksämAmmattioppilaitos

      Huippuarvosanoin luokkansa priimuksena.

    • Nollat

      Joku tykkää, joku toinen ei. Mielipiteensä voi aina ilmaista.

    • Kehuja-pliis-enemmän

      Pikkupissis vaaleaihoisille parturi-kampaajille vinkki. Kehukaa täällä alaa niin se tuo teidänkin kassaan rahaa niiltä jotka itse saksivat kotona. Ne toisten alan ihmisten haukkumiset voi tehdä Paalupaikka baarissa valomerkin jälkeen.

      • Koe10

        Jollekin asiakkaalle Ednakin voi olla se paras vaihtoehto, joku toinen taas voi olla hyvinkin tyytymätön hänen käsittelynsä jäljiltä. Näinhän se lienee kaikilla kampaajilla. Kokemuksiaan saa mielestäni jakaa olivat ne hyviä tai huonoja. Niin Ednan kuin muidenkin kampaamoiden osalta. Jokainenhan kohdallaan päättää kenen palveluja käyttää. Itselläni ei ole Ednasta kokemusta. Pelkkiä kuulopuheita vain.


    • mieskö2

      Ednalla onnistuu parhaiten miesten hiustenleikkuu, kunhan muistaa varoittaa ettei ota liian paljon. Siis hiuksia.

    • petnyt

      Eka kerran kun kävin (vuosia sitten) leikkasi tosi hyvin. Nyt viime vuoden puolella kun kävin, niin olin hyvin pettynyt leikkaukseen.

    • kkk110

      Kannattaa kokeilla Seikkua Naarajärvellä. Ehkä ammattitaitoisempi.

    • hiuselo

      Kampaamo Ednan edessä näyttää usein olevan kyltti:" Vapaita aikoja". Mistä se sitten kertookaan?

      • Varhi

        Varkaudessa tosi hyvä kampaamo, Vikkelät Sakset. Kannattaa kokeilla.


    • Hyvääpalveluasaanut

      Ehdottomasti Punaparta sekä Tuula ja Raija. Näihin saa aikoja jopa samalle päivälle. Myös Merjukka Naaralla on hyvä. :)

    • sarimertsi

      Ylihintaisista huono on tallikadulla

    • Siilipää60

      Kyllä Naaran Seikku on paras. Kokemusta ja ammattitaitoa.

    • Kampaajalle

      Image Keskuskadulla on huippu. Kokemusta on.

    • Pirrepyrhyz

      Moikka. Voisin pientä korvausta vastaan leikata ja korvaus ei tarvitse olla rahaa. Olen Pyrhyksen Piude. Opiskelin kampaajaksi 1990. Värjäykset onnistuu. Myös moniväri. Permanentit.

    • Sapeon

      Sabella on paras.

    • Hdkgkgnsss

      Suosittelen Imagea. Ajat vähän tiukassa, jos on äkkiä päästävä, mutta sehän kertoo jostakin vai mitä?

      • Rintakarvat

        Image on ok.Tytöillä sama hiusmalli ...lyhyet ihanat pörröttää...Kuten Ninnikin * Pullan Tuoksuinen Tyttö * Hmmm. Söpöjä ovat.


    • Vakiasiakas

      Image Keskuskadulla on ainakin hyvä. Ninnin kaverina siellä on nykyään Tiia, jolla osaamista nuoresta iästä huolimatta näyttää löytyvän jo varsin mukavasti (on kuulemma menestynyt taitaja-kisoissakin erinoimaisesti kouluaikaan ja sen kyllä huomaa). Suosittelen omasta puolestani, ei ole kertaakaan tarvinnut pettyä.

    • varmar

      Kokeileppa My Ladya Kalevalankadulla. Ammattitaitoinen ja mukava kampaaja, viihtyisä paikka. Itselläni monivuotinen kokemus ko. kampaamosta, aina ollut tyytyväinen lopputulokseen :)

    • simplythebest12

      Hanna Rissanen, koko kaupungin paras.

      • Kysyy

        Mikä kampaamo?


    • Seikku on hyvä miesten parturi. Olen vuoden käynnyt, ensimmäisellä kerralla sanoin minkälaiseksi pitää leikata. Ja on iloinen herttainen ja puhelias. Eräs parturi oli juorukello. kuka kenenkin akan luona kävi viikseen vetämässä. onneksi jo eläkkeellä.

    • Anonyymi

      Mikä sen kampaamon nimi on joka on prisman lähellä ja tekee pidennettyä ripsiä

      • Anonyymi

        Kaikki parturit on ****** mut kaikki ****** ei oo partureita. Pitääkö paikkansa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe