Maahantunkeutujien repuissa kulkeutuu huumeita

PoistoillaEiVaikutusta

Missä somali, siellä paha haju
Puhtaus ja terveys asiaa
Marihuanan lemu on hirvittävä maahantunkeutujien vaatteissa ja miksi poliisit eivät tutki huumausaine rikollisia? Myös huumekauppa rehottaa näitten tunkeutujien toimesta?
Tuohon on selitys mistä näitten somppujen ja rättipäitten paskanhaju johtuu on pukeutumisessa naisilla on kaavut joihin ilma ei pääse ja siellä hiki ja muu paska saa muhia kunnolla. Naamme terveuspalvelun pitäisi ottaa asia käsittelyyn ja saada hallituksen Sipiläiset haistelemaan näitä paskasäkkejä ja laatia sen mukainen lainsäädäntö ettei mitään tauteja pääsisi leviämään ihmisten keskuudessa.

1

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grundval

      Joku kirjoitti maailman menoa palstalla, johon vastasin. En tiedä onko hän lukenut koko ketjun,mikä tosin on aika tylsääkin luettavaa, mutta voihan sitä hyppiä joidenkin juttujen yli, sillä toistan asioita niin usein että se menee kyllä kaikkien kaaliin pikkuhiljaa (i slow motion).

      Syväjokimeininki 14.6.2017 2:04 Uusi Ehkäpä kohta saadaan uusia kansan vaatimia murhia haudottavaksi...

      Ei kansa Palmen murhaa vaatinut. Ei sitä vaatinut kukaan. Yksi syy hänen lähtöönsä pois julkisuudesta oli varmaankin tuleva Moskovan vierailu, josta jotkut eivät olisi pitäneet.
      Kun esittelin tuon videon tässä alla niin tästä välistä on poistettu 14 pitkää viestiä sieltä ja 4 täältä..
      Tässä videossa Ingmar Krusell, joka alkujaan sanoi, että murha oli median ja jonkin maan tiedustelupalvelun yhteistyötä, kääntää takkinsa ja vihjailee pelkästään Petterssonin suuntaan. Hän puhuu pakenijan erikoisesta juoksutyylistä. En tiedä toiko hän sen ensimmäisenä esille, sillä se kuuluu jutun juoneen (alkujaan jewish run ja sitten mannen sprang som en elefant.) Kukaan ei ota kuuleviin korviinsa näitä väitteitä, miksi juoksu tyyli tuli kuvioihin myöhemmin.
      Moni poliitikko sanoo, että Ruotsille olisi parasta, jos murhaaja olisi yksinäinen sekopää tai oikea seinähullu (en ensam vettvilling) ja moni tietävä sanoo, että Ruotsille olisi parasta jos murhaa ei koskaan edes selvitettäisikään ja ettei Ruotsin kansa ole valmis kuulemaan totuutta murhasta.
      https://www.youtube.com/watch?v=muWXiGUwrYI
      Pettersson olisi paras ratkaisu Ruotsille, mutta kun se ei käy- se ei käy - se ei käy. Miehellä oli alibi, niin kuin Haamumiehelläkin. https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435 Mutta Haamumiehen alibi on bluffin motiivi. Se on vaikea ymmärtää ja tajuta.

      En vanlig benämning på privatpersoner som försöker hitta sanningen om Palmemordet är "privatspanare". Ruotsissa henkilöitä, jotka tutkivat yksityishenkilöinä erinäisiä murhia pelkillä tiedoilla, joita saavat lähinnä tiedotusvälineistä, kutsutaan hienosti nimikkeellä "privatspanare". Minä luin jostain suomalaisesta huuhaa-lehdestä, että heitä kutsutaan "mulkvisteiksi".
      Tunnettuja privatspanareita on Sven Anér, Lars Borgnäs, Ingvar Heimer, Lars Krantz, Fritz G Pettersson, Lennart Remstam, bröderna Kari Poutiainen och Pertti Poutiainen och Gunnar Wall.

      Minä olen liittänyt - olematta mikään 'mulkvisti' - yhteen Palmen murhan ja vakoilun ja Elia Kazanin filmin 'Saarroksissa' (The Boomerang) ja Haamumiehen (Rikhard III) jota vakoiltiin, sillä hän näki tuon filmin jokin viikonloppu ennen murhaa ja se oli viimeinen ohjelma, minkä telkkarista oli nähnyt niin siksi se palautui hänen mieleensä pikkuhiljaa (i slow motion) 'murhan' jälkeen. Hänellä on alibi, vaikka itse filmi se ei suoranaisesti olekaan. Jos hänet oltaisiin pidätetty heti murhan jälkeen, niin hänen kertomuksensa olisi saanut kuulustelijat tärisemään munaskuitaan myöten (skaka i sina grundvalar). https://archive.org/details/Boomerang1947Ntsc
      Katsokaa se uudelleen niin löydätte uusia yhtymäkohtia ja tajuatte taas jotain uutta. (minulla on henkilökohtainen syy ratkaista tämä mysteerio) (en halua Ruotsille enkä ruotsalaisille mitään pahaa)

      Tuo murhan rekonstruktio varmaan paljasti myös sen, että kaikki tapahtumat paikalla on tapahtunut kuin hidastetussa filmissä (i slow motion). Palme makasi maassa useita minuutteja ja ambulanssi tuli paikalle sattumalta ja vei miehen vaimoineen mennessään. Vaimo tuli sitten sairaalaan eri kyydillä ja eri takissa johon kuula oli osunut. Todistajien kertomat ajat eivät täsmää, kun niitä vertailee keskenään. Ne on keksittyjä. Uusi rekonstruktio paljastaisi vain bluffin ei muuta. Moni on vielä elossa noista lavastajista (kriisi näyttelijöistä) Hekään eivät tiedä kaikkea tai sitä, miksi heidät otettiin mukaan tähän bluffiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe