Kuhmon bemarit

abracadapra

Mitä mieltä olette kuhmon bemareista?

27

2468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkamake

      Melkosia kusipääkuskeja. Iltaisin melkoista kouhoamista

    • Kyttäyspenkki

      Luin ensin, että "mitä mieltä Kuhmon demareista"...
      Onhan siinäkin arvuuttelemista...

    • Seurailia

      Ainakin se joka ajaa sillä mustalla Äidin ostamalla, kuulema (itse sanonut) Kuhmolainen, P.T.asuu nykyään jossakin etelässä.Nyt näkyy Kuhmoon ilmaantuneet. Tuo tuliaisiksi muutakin kuin karamellelä...

      • Juuuuueikaisiinä

        Oli kyseinen baijjerilainen penkan päällä kajaani cityssä viikolloppuna


      • seurailia
        Juuuuueikaisiinä kirjoitti:

        Oli kyseinen baijjerilainen penkan päällä kajaani cityssä viikolloppuna

        Aha,niimpä niin,vai siellä....


      • Juueikaisiinä
        seurailia kirjoitti:

        Aha,niimpä niin,vai siellä....

        Siellä


    • Niitäaikoja

      Heitä on kyllä äärilaidasta toiseen,niinkuin kaikkia muitakin,autoilioita.Kyllä se ehkä BMW.. itsetuntoa nostattaa ainakin näillä nuorilla miehillä,mutta Eiköhän ne opi jos on oppiakseen.Jos minun pitäisi valita bemari,olen nähnyt Kuhmossa yhden olisiko -83-84 vuosimallia bmw sellainen siniharmaa, että osakin (hyvän näköinen) auto.Ei kovin paljoa ajele,en minäkään raskis....

    • konservatiivi1

      Ennenvanhaan menevän miehen tunnisti siitä, että hänellä oli BMW, NMT ja HIV.

    • Saastepesät_paaliin

      Vanhoja paskoja kaikki kuhmon bemarit, omistajat ei ymmärrä paalata niitä ja ostaa uusia järkeviä autoja.

    • sunnuntaikuski69

      Eihän tuosta pitkä aika oo kun yks bemari palo ja toinen oli tolpan paskonu. Mustat bemmit kouhoovat yöt ja päivät ja niinpä se pittäähi. Rallia pitää muistaa ajaa

    • hiinevaan

      Hinne vaan kaikki audi ja bmv kuskit..hinne sieltä se totuus löytyy..karsinasta..

      • röhröhröh

        suunta sikalaan..elä tapa sikoja .. kun aatolla sinne menet.. isot karjut outtaa sakemanni autojen kuskeja..röhröh


      • Mb-nainen

        Parhaat ajo-ominaisuudet saksalaisilla autoilla,Kadeja,kadeja....


    • Vanha_uskomus

      Parhaat ominaisuudet ja silti niillä ollaan suistumistilastojen ykkösenä.
      Mitähän ihmisellä liikkuu päässään kun ostaa bmw:n?
      Määrittele nyt yksinkertaisesti miksi saksalaisilla autoilla parhaa ajoominaisuudet?
      Miksi sakemannit käyttää mooseksen vanhaa tekniikaa takavetoineen jne.

      • Mb-nainen

        Minulla ei ole bmv kokemuksia mb c sarjaa oon ajanu 20 vuotta Auton ajettavuus ja toimintavarmuus ovat ensiluokkaiset, kunhan renkaat on sopivat,pysyy jämäkästi tiessä.lisäksi varusteiden ja toimintojen tuoma käyttömukavuus tekee autosta täydellisen minulle.Kolari tilanteessa turvallinen,pellit ei heti niskassa. Paitsi penkit ei ole hyvin muodoiltu.kulutus kohtuullinen matka-ajossa 5.8 kunhan ajelee 80-120 välillä.Väyrys mallissa on koriongelma ruoste leviää kuin syöpä...


    • kallekakkonen

      Bemari on paras ja niillä on tosi hyvä ajaa.

      • w.m.b

        Minun toyota on saatana hyvä oon kuhmolainen 45v työtön paska ja eläessäni en oo sotkamoo pitemmällä käyny isä osti nopalta ekan toyotan v1965 ja siitä asti on niillä ajettu enkä paremmasta tiiä nyt on alla uuden karhea toyota corolla 1.3 ostin vuonna 87 uutena.


      • Mb-nainen

        No et ole ainakaan törsänny autojen kanssa.Kyllä Toyota on varmaan ihan hyvä auto...


    • Pupunenw
    • talvi20018

      ei oo saumaa vakio bmwllä

    • nälkämaanluuranko

      Mites, onko Kuhmossa kuinka paljon heteroita?

    • Kisatulppa

      Heti kun jollakin on vähänkää uudempi bemari nii alkaa köyhät vinkumaan.

    • gasottohanuri

      Eihän bmw oo auto. Vetäytyvät formuloistaki kun koneet ei kestäny 20 kierrosta enemp

    • giuletti

      Varikkosuoralla jonossa hanureita ei kestä bemu ei. Hitto mä en muista bmwn sanoja. On se lintta.

    • Hetero55

      Kaipa sitä Kuhmossa muutama heterokin on

    • normibemari

      on anteroja ja teroja, osa heteroja.

    • Takaveto.historiaa

      Matalia paskalinttoja näkyy kylillä pyörivän.
      Penikkamallit naurettavia.
      Parempien ihmisten preemiumit menettelee jos oikein varusteltuja, mm 4wd pakollinen varuste.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe