Tässä tietoa muslimeista Miehimykselle (Torrelle)

FaktaaMuslimeista

"Kristittyjä vainoavista maista yhdeksän maata kymmenestä on muslimienemmistöisiä maita. Vainot ovat yleisimpiä maissa, joissa islamin tulkinta on tiukka sekä sellaisissa muslimimaissa, joissa muslimien uskonoppineet suosittelevat käymään vääräuskoisen vähemmistön kimppuun."

http://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Kristittyjä-vainotaan-vähintään-viidessäkymmenessä-maailman-maassa/911837?pwbi=f08be18d34feb7c6ab4aa574b660f8a3

16

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurinoikein

      Muslimeilla on oikeus vainota kristittyjä,homoja,uskonnottomia ja kaikkia ei muslimeita. Muslimien uhreiksi joutuneet ei saa antaa pelolle valtaa, koska vain muslimeilla on oikeus pelkoon ja turvapaikkaan.
      Islamia ja muslimeita ei saa kritisoisa, koska imaamit ovat sanoneet että islam on ainoa oikea uskonto, tuliko tämä nyt selväksi?

      • valkoinenjasuomalainen

        Minulle tuo on kauan sitte selvinnyt.Suomen vihervasemmisto repii per....... jos
        joku uskaltaa epäillä,kuinka viisasta on täyttää Suomi nuilla ainoilla maahan tunkeutuneilla "oikeauskoisilla".
        Mutta minua henkilökähtaisesti yölättää koko muslimisaasta Suomessa.


      • valkoinenjasuomalainen kirjoitti:

        Minulle tuo on kauan sitte selvinnyt.Suomen vihervasemmisto repii per....... jos
        joku uskaltaa epäillä,kuinka viisasta on täyttää Suomi nuilla ainoilla maahan tunkeutuneilla "oikeauskoisilla".
        Mutta minua henkilökähtaisesti yölättää koko muslimisaasta Suomessa.

        Onneksi en ole ainakaan kristitty. Onneksi en muslimikaan.


      • OletMiehimys
        torre12 kirjoitti:

        Onneksi en ole ainakaan kristitty. Onneksi en muslimikaan.

        Sinulla nimenomaan tuossa järjestyksessä. Halveksit kristittyjä yli kaiken, muslimeja syystä tai toisesta ihailet suunnattomasti.


      • OletMiehimys kirjoitti:

        Sinulla nimenomaan tuossa järjestyksessä. Halveksit kristittyjä yli kaiken, muslimeja syystä tai toisesta ihailet suunnattomasti.

        Miksi olet järkeä vailla? En ole koskaan ihaillut muslimeja sen kummemmin kuin kristittyjäkään. Lähinnä kummastelen uskontoja ja heitä, jotka niissä pyörivät.


      • OletMielipuoli
        torre12 kirjoitti:

        Miksi olet järkeä vailla? En ole koskaan ihaillut muslimeja sen kummemmin kuin kristittyjäkään. Lähinnä kummastelen uskontoja ja heitä, jotka niissä pyörivät.

        Sinä olet mielipuoli, Miehimys.


      • OletMielipuoli kirjoitti:

        Sinä olet mielipuoli, Miehimys.

        Kaikesta on monia mielipiteitä.


    • nähty.on.ei.kirj

      Eikös tästä ollut jo ketju aikaisemmin

      • Ootko

        Mikset rekkaa nikkiäs vai ootko Räyhis?


    • SaatanallisetSäkeetKoraa

      Muslimaahan pakolaisena mennyt tapetaan siellä jos tämä ei ole muslimi. Noin toteaa eräällä youtubevideolla eräs muslimi.

      • Kannattaa siis sulkea rajat ja jättää ei-muslimitkin pakolaisina toisiin muslimimaihin tapettavaksi? Rajat kiinni vaikka mikä olisi.


      • LogiikkaKuinÄmmällä

        Eikö nyt ole homojen nukkumaanmenon, homoa yötä sulle.


      • LogiikkaKuinÄmmällä kirjoitti:

        Eikö nyt ole homojen nukkumaanmenon, homoa yötä sulle.

        Mutta siis rajat kiinni silti. Sitä ainakin moni täällä vaatii.


      • OletMiehimys
        torre12 kirjoitti:

        Mutta siis rajat kiinni silti. Sitä ainakin moni täällä vaatii.

        Muslimien osalta kyllä. Hienoa että olet samaa mieltä :)


      • OletMiehimys kirjoitti:

        Muslimien osalta kyllä. Hienoa että olet samaa mieltä :)

        Mutta mutta. Miten saat kaukaa tulemaan pelkät ei-muslimit? Tätähän se Päivi Räsänenkin ajoi.


      • OletMiehimys
        torre12 kirjoitti:

        Mutta mutta. Miten saat kaukaa tulemaan pelkät ei-muslimit? Tätähän se Päivi Räsänenkin ajoi.

        Miksi kyselet tyhmiä, Miehimys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe