Yli 30v naiset on kauniita

Pillujen--asiantuntija

On paljon 30-50 v kauniita naisia. Ihan kadulla ja kaupassakin näkee vanhempia naisia jotka ovat tosi kauniita ja kelpaisi kyllä suurimmälle osaa miehistä paitsi naisasialuuserille. Naisen kiva luonne tekee naisesta vielä kauniimman ja seksuaalisesti viehättävämmän. Oikeastaan en ole edes rumia naisia nähnyt kun tosi harvoin ja nainen on silloin ollut huomattavan lihava.

21

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva lukea joskus tällaistakin. :)

    • Dxfxfxfxfxr

      Saman olen itsekin havainnut Tallinnassa, Pietarissa ja Tukholmassa käydessäni.

      • kaljamahojakarkuun

        Suomalaiset naiset karkaa juuri noihin kaupunkeihin karkuun suomalaisia miehiä, lepolomalle.


    • Nflqllf

      Luuserille kyllä kelpaisi, mutta kun se ei saa minkäänlaista naista ja viimeksi on saanut pakit ton ikäisiltä niin nyt täytyy inistä siitä:D

      • Naisasialooser1

        En ole saanut vaan antanut pakkeja tuon ikäisille.


    • eirumatsaa

      Toi on väärä väite, kyllä naisasialooserille kelpaisi kuka vaan, mutta sillä on se saantiongelma.

      • Naisasialooser1

        Ei kelpaisi, vaan nuoret ja hoikat naiset kelpaavat, ihan kuten kaikille muillekkin miehille.


    • Sinkkumies---

      Naisluuseri joutuu olee ilman naista koska ei nuoret naiset kelpuuta vanhaa naisluuseria.

    • Tyttövaaa

      Varmaan se niin menee että kolmekymppiset pitää oman ikäsiään kauniina/komeinta, ite pidän nyt n. 18-20v miehiä komeimpina (ite 16v). Nyt en näe 30v miehiä kovin komeina, mut varmaan sit ku oon itekki sen ikänen. Ei se tarkota et ne olis jotenki vastenmielisiä, ei vaan kummemmin sytytä.

    • Tämähän oli kivasti kirjoitettu naisista. Kiitos sinulle :)

    • crux

      Kyllä, naiset ovat yleisesti ottaen kauniita ja kiinnostavia. Olisihan se mukava olla miehenä edes joskus samassa asemassa, mutta haaveeksi se jää.

    • heheheheheh

      varsinkin jos se on oma vaimo :-)

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Mitä sillä ulkonäöllä väliä, luonne tärkeintä. Harmi kun naiset ei arvosta luonnetta ja siksi me rumat ätmit emme saa rakkautta.

    • On myös paljon vähemmän kauniita, alle 3 kymppisiä naisia

    • ätminki

      Vaikka ätmi kehuisi naista kauniiksi ja kohtelisi ystävällisesti niin se ei paranna ätmin mahdollisuutta saada naista.

    • mieeees

      Todella hyvin sanottu. Minä tunnen vieläkin vanhempia naisia, jotka ovat kauniita ja karismaattisia, samalla kiehtovia.

    • EdesUnissa

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Olen ollut tästä 30 ryhmästä kiinnostunut aina. 25-vuotiaasta 45 vuotiaaseen naisystäväni ovat aina olleet tästä ryhmästä, sillä eivät ole enää typeryksiä, mutta edelleen kauniita ja eläväisiä ilman elämän mukanaan tuomaa kyynisyyttä. Tulevaisuudessa pitää varmaan liukua hiukan ylöspäin tuon iän suhteen, mutta kuten aloittaja sanoi niin löytyy niitä ulkoisestikin miellyttäviä naisia vielä tuolta 50 vuotiaistakin. (Italiassa tilanne on jopa niin että äidit on paremman näköisiä kuin 22 vuotiaat tyttäret. Kävelevät sielläpäin useasti kahdestaan, joten vertailu on helppoa.)

    • asioistatietävätaho

      Yli kolmekymppiset on aikuisia naisia eikä mitään pikkytyttöjä.

    • Kiitos

    • kruunupää

      Jokaisella tytöllä on prinsessaunelmia, mutta 30 eteenpäin ovat jo kuningattaria.

    • 41v-sinkku

      Kyllä naiset kurppaantuu. Yksi nainen johon olin ihastunut, siitä tullut ryyppynaama. Olen tuntenut sen 15 vuotta. 25 vuotiaana sain jopa panna sitä mutta nyt 37 vuotiaana en panisi sitä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      245
      2654
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1583
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1452
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1325
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1170
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      933
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      898
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      855
    Aihe