Naisihanne ampuu miesihannetta nilkkaan...

NainenNäkeeKaiken

Niinpä, mitä enemmän te miehet arvostatte laihaa ja pientä naista, sitä enemmän naiset etsivät isoa miestä jonka rinnalla olla pienempi. Koska nainen haluaa olla miehensä mielestä ihana, tietenkin.

Että kun te lyhyemmät miehet valitatte että ne ihanat naiset ei teitä huomaa, niin tietäkää että olette tämän hirviön ktse luoneet. Yhtä ainoaa kooltaan pientä miestä en tunne, joka olisi halunnut naisensa olevan itseään kookkaampi.

11

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erimerkki

      Ronnie James Diolla oli itseään isompi nainen (vaimo). Tämä nyt ainakin yksi esimerkki eräästä pienestä julkkismiehestä.

      • justsaying_

        se onkin rokkitähti.


    • emmeolerobotteja

      Jotkut vain luonnostaan pitävät pitkistä miehistä tai pienistä naisista, ei se ole mitään hirviön luomista.

      Se olisi hirviön luomista, että ihminen joutuisi väkisin olemaan sellaisten kanssa, jotka eivät yhtään kiehdo!!!!

    • mini-akka

      No mutta, ei kai kukaan arvosta tai ole arvostamatta ihmistä kokonsa tähden, kyllähän se on jokin muu mihin ihastuu toisessa ihmisessä. Kuullostipas ap hiukan katkeralta...Itse olen pieni ja siro, 156/49, en suinkaan laiha, vaan ihan treenattu kroppa. Painoa saisi olla kyllä muutama kilo lisää. Avopuolisoni on 196cm pitkä, ei se pituus ollut suinkaan se mikä ratkaisi suhteemme alkamisen. Kieltämättä olen aina ollut mieltynyt pitkiin miehiin. Omaan pituuteeni olen varsin tyytyväinen.

    • Ei miehet hae laihaa, vaan sopusuhtaista. Ylimääräiset kilot lantiolla eivät haittaa, kuten ne haittaavat vyötäröllä. Urheilullisilla ihmisillä nuo kilot kertyvät yleensä parempiin paikkoihin.

    • Timperman

      Mieluummin pieni keijukainen kainaloon kuin sotanorsun puolikas. Ap on ilmeisesti jälkimäistä vaihtoa ehtoa ja jäänyt ilman. Minulla pitkällä miehellä, 194cm, on maailman ihanin keijukainen,157/49, enkä muuten vaihtais.

      • En.etsi.enää

        Vaan minullapas 169/70 M ei ole ketään! Kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Vuositulojeni ja omaisuuteni ilmoittaminen saattaisi muuttaa tilanteen, mutta sitä virhettä en tee. Vaikka ei se nyt ison rinnalla mitään ole, mutta reilusti yli keskitason kuitenkin. Eikä se näy minusta mitenkään ulospäin, mieluummin päinvastoin. Vain rehellisestä kunnon naisesta olen kiinnostunut, mutta sellaisia ei vain ole vapailla markkinoilla.


    • space.man.spiff

      Älä nyt. Minä miehenä arvostan kurvikkuuutta ja pientä pulskuutta naisessa ja kaveripiirissäni en ole ainoa, vaikka olen suht normaali 90 kg ja 185 cm. Muut ominaisuudet yleensä on ratkaisevassa roolissa: nalkutus, koulutus, itsetunto jne.

    • fdggsgsfgsg

      "Yhtä ainoaa kooltaan pientä miestä en tunne, joka olisi halunnut naisensa olevan itseään kookkaampi."

      Tunnetko sinä sitten naisia, jotka haluaisivat olla miestä kookkaampia?

      • onhan-niitä

        Heti naapuristani löytyy isompi nainen ja pienempi mies eli mies on n. 164cm ja nainen 174cm. Niin ja nainen on kyllä kaunis ja monen miehen mielestä upea kaunotar, vieläkin, vaikka on jo 60v, mutta nainen näyttää korkeintaan 40 vuotiaalta.


    • raakkelm

      Mulla oli hintelä lyhyt mies, joka suorastaan himoitsi pitkää rivakkaa dominoivaa naista. Tunsin itseni liian pieneksi hänen kanssaan. Jätin hänet, kun sain hänet kiinni dominakuvien katselusta toistuvasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe