PP Petelius?

hioebxw

Mitäs mieltä on suuri yleisö PP Peteliuksen esiintymisestä nykyään teeveessä?

Minusta älytöntä tuollainen homomainen irstailu teeveessä, tyrkyttää persettään kaikille ja muutenkin tuollainen älytön ja päätön kouhottaminen ei kyllä ole enää viihdettä. Vanha äijä!

35

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NähtyJO

      PPP on nykyään nolo. Vanha mies veljeilee noiden teinarien ja Nolla-Duudsonien kanssa. IKÄKRIISI. No, sitä se nuori tyttöystävä teettää..Täytyy esittää nuorta, Ja sen katsominen on kiusallisen noloa.

      • aikaMeniJo

        Totta ! ikäkriisiä pukkaa, ja sen katsominen on noloa.


      • MeePois.MK

        Kuustosella samaa vaivaa....


    • Tcyvubinino

      PP on vanhemmiten omimmillaan luontotoimittajana ja saisi sinä pysyäkin.

      • Letlive

        Ihan samaa olen miettinyt, myötähäpeä suuri nykyisessä esiintymisissä.


    • niin_tai_näin

      Peteliuksen "huumori" nauratti viimeksi yli 30 vuotta sitten.

    • meniskotiinsa

      Pitäs jo osata vähän arvokkaasti vetäytyä syrjään ja antaa nuorempien hoitaa homma. PPP oli silloin nuorena hauska sen ajan mukaisesti, nykyään ei enää kuitenkaan naurata. Ehkä tekeekin vaan rahasta, ei enää tekemisen ilosta, kuin vielä joskus silloin ennen "vanhaan hyvään aikaan"

      Suomi on nykyään muutenkin sellanen neukkula ja kehitysmaa, että alkaa kaikki viihde jo vituttaa, kun niissä ei tartuta enää ironisesti todellisiin ongelmiin, vaan esitetään pelkkää pellesirkusta.

      • Erikoislikemies

        Kyllä on ohjelma tosi syvältä. Perälä vielä tyhmempi kuin suomipopin aamuissa. Kaveri luulee olevansa joku suomen ykköskoomikko mutta niin säälittävä.


    • jarnoAhma

      Ikäkriisi on raju. Ja se aiheuttaa katsojissa vitutusta ja suunnatonta myötähäpeää.. PPP poistu jo telkasta. Tai tee jotain asiallisia luonto dokkareita. Pelleilyt on nyt ohi. Ei vaan toimi enään, se aika meni jo. Hyvä olit siinä touhussa myönnän, mut ei ENÄÄN.

    • Pylli-täti

      Puistattaa inhotuksen väreitä, kun tuo irstas vanha pukki on tv:ssä. Kanava vaihtuu justtiinsa.

      • haloohaloohaloooo

        painu sinä vitun teini muualle vaa täältä.
        sinun PP aiheisia negatiivisia paskaviestejä pääsee vain sinulta.

        kansa pitää kyllä PP:stä ja miten siihen ikä muka liittyy mitenkään arvoisa pälli!


    • mlkai

      PP oli aikanaan kova sana viihteessä. Vaan nyt on tullut ikää, mitä mies ei itse usko. Leikkii rippikouluikäistä kahelia ja luulee olevansa hyvä. Apua, katso peiliin.

    • Seonsupernoloäijä

      Lähinnä tunnen myötähäpeää Peteliuksen puolesta.
      Kokoajan jotain 0-reikä hommia, milloin kakkajuttuja ja kikkeleitä...
      SUPERNOLOA!! Äkkiä pois telkkarista.

    • jedejoo

      Juuri näin, samaa mieltä, äkkiä pois teeveestä, kanava kääntyy täälläkin välittömästi kun PP tulee leikkimään ja pelleilemään homojutuillaan, julkisesti persettään tyrkyttää teeveessä.

      Tekisi niitä luontodokkareita eikä yrittäisi olla kuten kolmekymppiset. Todella inhottavaa katsella tuollaista mautonta kekkulointia.

    • ontäälläpöllöjä

      "Totta ! ikäkriisiä pukkaa, ja sen katsominen on noloa."'


      mitä vittua?
      mistä sä sen päättelet että jotain ihmeen ikäkriisiä olis?
      PP on oikeasti hauska ja tekee duunia.
      mikä pelle sinä olet?
      pitääkö sulta kysyä lupaa ollakseen hauska ja esitelläkseen persettä
      televisiossa?
      vai oletko kateellinen kun et omaa teinipersettäsi pääse näyttelemään?
      ja joudut puristelemaan siitä finnejäkin?

      katos kaikki ei kulje sun maailmankuvan mukaan.
      se on ihan hyvä vaan että te itserakkaat paskat näette että
      täällä saa muutkin elää omaa elämäänsä kuten haluaa.
      ikä ei ole mikään este vittu millekään!

    • sinäpuhutpaskaa

      "Pitäs jo osata vähän arvokkaasti vetäytyä syrjään ja antaa nuorempien hoitaa homma. PPP oli silloin nuorena hauska sen ajan mukaisesti, nykyään ei enää kuitenkaan naurata. Ehkä tekeekin vaan rahasta, ei enää tekemisen ilosta, kuin vielä joskus silloin ennen "vanhaan hyvään aikaan""


      no voi vittu!
      ai ihan sun iloksi pitäs miehen siirtyä syrjään että tylsät nuoremmat ammattitaidottomat kusipää vellihousut pääsee pelleilemään kuten vintiöt, ( paskin "hupi" sarja ikinä!
      luuletko sinä perkele että PP:n katoaminen parantaisi viihdettä?
      vittu PP on oikeasti hauska ja sosiaalinen tyyppi ja pärjää aivan vitun hienosti tv:ssä, eikä todelakaan ole mitään syytä sieltä kadota tuollaisten paskantärkeide lässyttäjien takia minnekään!

      älä viitsi saivarrella täällä enempää, hus hus hiekkalootalle siitä tekemään hiekkakakkuja.

      tuollaisia vitun ikärasisteja täällä ruikuttaa.
      onko vintiöt muka viihdettä?

      Perälä ja PP osaa hyvin hommansa ja saa hyvälle tuulelle.

      Go Go vaan herrasmiehet jatkossakin, teette hyvää sarjaa erikoisliikemiehet

      • uimahalliahdistelijamamu

        Erikoisliikemiehet. Se on erikoisNOLO sarja ! Kiusallista katsoa, täyttä paskaa.


      • 2303

        Joo Erikoisliikemiehet erittäin huono veto PPP:ltä. Miks pitää ilkeillä ja puhuu hävyttömiä..ennen PPP oli erittäin hyvä


    • katosinäpeiliin

      "aan nyt on tullut ikää, mitä mies ei itse usko. Leikkii rippikouluikäistä kahelia ja luulee olevansa hyvä. Apua, katso peiliin."

      siis mitä vittua?
      miksi ei saisi olla ikää?
      mitä helvettiä sinä selität?
      PP on hyvä! osaa hommansa.

      kato ite peiliin apina.

      mikä helvetin ikärasistipaska tämäkin paikka on?
      ei saisi tv;ssö esiintyä kun on ikää enemmän kuin jollakin duudsonin pöhelöllä?
      miten se sinua muka niin vituttaa?
      sinä vitutat minua.

      • PPaika.meni.jo

        PP itse kirjoittaa Kännissä :)


      • mietinytvähän
        PPaika.meni.jo kirjoitti:

        PP itse kirjoittaa Kännissä :)

        ei kirjoita vaan minä olen katsoja.
        ja ei ole aika mennyt PP:llä edelleenkään minnekään.
        sinulla sitä aikaa ei ole koskaan alkanutkaan.
        tuollaiset ruikuttajat on suomen syöpä.
        etkö itse huomaa että ruikutat jonkun ainoastaan sen vuoksi että
        näyttelijällä on enemmän ikää kuin silloin 80 luvulla?
        mitä vitun väliä sillä on?
        miksi se sinua riepoo kerropa?
        ensinnäkin PP ei ole tylsä vaan erittäin hyvä esiintyjä edelleenkin ja
        tuo pitkästä aikaa uutta kivaa telkkariin!


      • nolo.selittäjä

        Taas PPP kirjoittaa tänne kännissä :)


    • kusetusko

      Samoin suomipopista tulleet juontaja perälä, anni, ja jaajo kas ei ole suomipop mainosrahoitteiden kuunnelliun kanava vaan järviradio.

    • vaijärviratio

      mikäs se sellainen järviradio on?
      toimii siis joella ja merelläkin.

    • Anni.hautamäki

      Joo, aika ajanut jo ohi peteliuksen huumorin. Vielä surkeampi on tää sen kaveri siitä uudesta ohjelmasta, nimi tais olla Juha Perälä. Ei siitä enää huonommaksi voi tulla.

    • töhnämunkki

      tämä lelukaupan agressivinen läimäytys potku spektaakkeli jättää heitteille kaverinsa erota itsekkäästi omien juttujen takia oli jotain niin pahinta shaissese ppp perspusket vilkkas uima-altaalla oisko sillä joku trauma kun pitää kersoille suunnatussa ohjelmassa perwettään ja lapsi-ystävällistä esittää
      20 vuotta sitten nauratti 10 vuotta sitten hymyilytti vähän nyt ... oksettaa ja pistää vähän etoen enkä oo ainoa joka tätä mieltä

    • sotarikolliset.voimavara

      PPP on nykyään kuin Danny !! yhtä nolo, ja kiusallinen. Aika meni jo...

      • PPfanittaja

        Eihän m ennyt. PP on elossa.
        joku parikymppinen pikku pissis on vasta alkaja.
        Käykääs koulunne loppuun pikkulapset.


    • kdkmnkw

      Petelius on yeees

    • fjosäasämg

      PP:stä on tullut Duudsonni ja pilannut maineensa totaalisesti näillä tempuillaan.

      • huonooviihdettä

        Duudsonit on aivan surkea mutta niin on PP:kin.


    • ikäkriisi.ppp

      Se on karmeeta katsoa kun 65v pappa esittää parikymppistä, ja luulee vielä olevansa 20v.

    • TiedänAsioista

      nyt on 20v finninaama köyhä opiskelija kateellinen.

      se on kauheempaa jos 20v natiainen yrittää esittää julkkista tv:ssä.
      PP kyllä sopii televisioihin kuin nyrkki natiaisen päähän

    • Kettuuntunut

      No on tosi noloa ,pelkkiä rahastuskeikkoja, ei järjenhäivää,mutta pankkin mennessä naurattaa kun taas on kusetettu yksinkertasta suomiyleisöä.En sanos tyypin ainakaan kypsyneen iän myötä tasoahan tällä ei koskaan ole ollutkaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe