hei kaikkimyynissä olevat mersuilijat

kukaaneiosta

Pitkään muuten näyttää tori.fi ja nettiautossa roikkuvan myytävänä samat mersut.

Ilmeisesti ei ole hinnoittelu sinne päinkään kun kauppa on syväjäässä.

Moniko haluaa 400000 ajetusta mersusta enään maksaa? ei monelle liene kelvanne enään,huoltokirjat heikot vanhoissa 2003 -2007 E sarjasissa.

Kyllä kai auto myydään kahdessa kolmessa päivässä jos hinta on kohdallaan,muuten meni ikimyyniksi ja kohde näyttää vanhalta.

Miten on muuten onko 3000 euroa 211 korisesta 2003 mallisesta jo liikaa jos mittarissa 300000km tai yli mene ja tiedä.

Ainakaan 5000 euron unelmat on jo unelmia jos nyt yrittää saada ostajaa diesel autolle siis noille 211 korisille.

Nettiautossa ja torissa ei saa myytyä noita.

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahaalisää

      Eli siis kukaan ei myy sinulle riittävän halvalla? Voi, voi.

      • kukaaneiosta

        Et tainut osata lukea?kyse ei ole ostosta, vaan tutkimuksesta eli toteamuksesta miten menee autonmyyjillä.Mersut on viikoja ellei kuukaisia myymättä,koska hinta ei ole kohdillaan.


      • mitäsesullekuuluu
        kukaaneiosta kirjoitti:

        Et tainut osata lukea?kyse ei ole ostosta, vaan tutkimuksesta eli toteamuksesta miten menee autonmyyjillä.Mersut on viikoja ellei kuukaisia myymättä,koska hinta ei ole kohdillaan.

        No onko se jotenkin sinulle ongelma? Kai jokainen saa pitää autoaan myynnissä juuri sillä hinnalla ja niin kauan, kuin itse haluaa. Varsinkin jos ei ole mikään pakko saada nopeasti myytyä.


    • Elämmää_muuhunkin_kuin_p

      Ootko jokin työtön luuseri kun on aikaa tällaisia asiota tutkia.
      otan osaa!

      • kukaaneiosta

        Valitettavasti tutkin useita juttuja eriosa alueilta.

        Eikö sinusta sitten ole mukava tutkia asiaa joka on helppo todentaa?

        Ei kulu aikaa paljon,vilkaisee keskimäärin tiettyjä malleja katsoo onko myynissä edelleen,tämän voi tehdä jokaisena iltana tai aamuna vaikka kuukauden perioidilla.

        Oletko kuinka perehtynyt mersun korin 30 vuoden takuuseen? saamani tietoni mukaan kovinkaan monella ei ole takuuta kun puuttuu kaikki kuitit ja huolot jne,eli ostettaessa mersua ja luuleen 30 vuoden korin takuuseen niin se ei toimi kuin harvoissa tapauksissa,tällöin pitää olla kaikki kuitit ja huolot ja tarkastukset
        tehtynä merkkiliikkeessä,ei käy muut.


    • kukaaneiosta

      "Elämmää_muuhunkin_kuin_p "

      Hei ootko sinä yksi niistä mulkuista omistajista ,joilla ei ole tietoa mistään mitään?kommentoit sitten tyhjänpäiväisiä täällä jossa pitäs jotain jo tietääkin.

      Otan osaa osaamattomuuteesi,sinunlaisia on monia mersunomistajissa ,ne ei vaan saa myytyä kun tarvis vaatisi,eli sinä maksat sitten ja kalliisti että pääset eroon,koska olet mulkvisti.

      • Mulkku_mikä_mulkku

        Onko sinun mulkvistin pakko ostaa jos vituttaa pysy kaukana
        näistä autoista jos oot olevinas jotain tietäväkin????


      • teitäonmuitakinmulkkuja

        "Mulkku_mikä_mulkku "

        Tulisko sieltä lisää vielä tarinaa niin saadaan prosentit kohdilleen laskettua.

        Huom:en minä osta,minä kartoitan kuinka homma menee käytännössä.


    • kukaaneiosta

      Seuraavaksi voitaisiin ottaa laskelmat mulkvisti mersun omistajista,eli pronteissa lasketaan ja tehdään yleis katsaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe