Ollaan me palstalaiset vaan niin upeita :))

Pienessä kaupungissa asutaan, mutta siihen nähden meillä on aika vilkas ja elävä kaupunkipalsta täällä.
Juttuja tulee niin paikallisista asioista, kuin myös juuri tapetilla olevista koko maan asioista. Rentoa jutusteluakin tietysti on, sillä pitäähän sitä vähän keventääkki, ettei käy liian raskaaksi. :)

Ooon usein miettinyt, että kun osa ollaan rekisteröitynä ja osa ei, niin miksihän rekisteröity ihminen nähdään niin vihamielisesti, kun rekatun nimen takana on kumminkin ihan tuikitavallinen ihminen eikä yhtään sen kummempi...ei parempi eikä huonompi kuin rekkaamatonkaan.
Nyt kun sivustolle on tullut myös laskutoimituksen sijaan tuo kuvajuttu, niin olen kyllä entistä tyytyväisempi, kun ei tarvitse keksiä aina uutta nimmaria eikä tarvi epäselviä kuvia ruksia..:)

Sopu sijaa antaa, jos vaan niin haluaa...vai mitä?

Jk. Rekattuja ei tarvi kainostella eikä ajatella että meillä olisi vain oma piiri. Jokainen voi halutessaan tulla mukaan kirjoittelemaan. Minusta on kivakin, ku muutki juttelee...ihan mistä vaan haluaa :)

91

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tajusin täs että oon aika ahkeraan värkänny näitä aloituksia..te muutki rekatut varmaan haluaisitte välillä :) Lupaan rauhottua, niin muillekki tulee tilaa :)

      • No älä sä kainostele avaustesi määrän suhteen yhtään. Hyviä avauksia teet, lähes yhtä tasokkaita ne on kuin meikäläisen rustaamatkin;)


      • Tota noin... Tee sä vaan avauksii ku me muut ollaan kuiteski pelkkii alammaisii ;) Nöyrii sellasii... ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No älä sä kainostele avaustesi määrän suhteen yhtään. Hyviä avauksia teet, lähes yhtä tasokkaita ne on kuin meikäläisen rustaamatkin;)

        No justiinsa..:))Tulihan sieltä se pullistuski esiin ;) Mut tänks tonttu, ku et heittäny tonttulakkia nurkkaan :))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Tee sä vaan avauksii ku me muut ollaan kuiteski pelkkii alammaisii ;) Nöyrii sellasii... ;)

        Kiitän Artsi ;) Tuollainen alamainen on mun mieleen ;) Saatan ehkä joskus ylentää sinutki..ei mun tasolle, mut lähelle ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitän Artsi ;) Tuollainen alamainen on mun mieleen ;) Saatan ehkä joskus ylentää sinutki..ei mun tasolle, mut lähelle ;)

        No enkös mä jo ollu jonkinlaises henkivartijan roolis..? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No enkös mä jo ollu jonkinlaises henkivartijan roolis..? ;)

        Juuuu..ku oot semmone lihaskimppu, mut voihan siitäki yletä ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juuuu..ku oot semmone lihaskimppu, mut voihan siitäki yletä ;))

        No en mä kyl mikään Bull Mentula oo... Lihaksii on sillai et mimmit huokailee mut ei yrjöö ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kyl mikään Bull Mentula oo... Lihaksii on sillai et mimmit huokailee mut ei yrjöö ;)

        :) Ai että ihan huokailevat...:)) No sulla on varmaan sit vientiä kovasti..? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :) Ai että ihan huokailevat...:)) No sulla on varmaan sit vientiä kovasti..? ;)

        No riittäis ku yks vaan huokailis mut ei sit taida... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No riittäis ku yks vaan huokailis mut ei sit taida... ;)

        :)) No voi tulla joku toinen tytsy, joka pökrää sun voimakkaille käsivarsilles ;))


      • RessuNro5

        Päätyykö kukaan loppupeleissä yhteen sen kanssa jota halajaa? Uskallan epäillä ettei moni.. Elämä on kompromisseja.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Päätyykö kukaan loppupeleissä yhteen sen kanssa jota halajaa? Uskallan epäillä ettei moni.. Elämä on kompromisseja.

        No kyllä minä halusin yhteen mieheni kanssa.😊


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Päätyykö kukaan loppupeleissä yhteen sen kanssa jota halajaa? Uskallan epäillä ettei moni.. Elämä on kompromisseja.

        Mullekaan ei ole löytynyt vielä SITÄ oikeaa :(( Siis tuolla toisessa ketjussa joku parrakas herrasmies tahtoi kyllä alkaa mun kanssa hommiin, mutta en oikein kehtaa näin paplarit päässä... (◔_◔✿)♫♪♫♪


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mullekaan ei ole löytynyt vielä SITÄ oikeaa :(( Siis tuolla toisessa ketjussa joku parrakas herrasmies tahtoi kyllä alkaa mun kanssa hommiin, mutta en oikein kehtaa näin paplarit päässä... (◔_◔✿)♫♪♫♪

        Heeeeiii!! Mä sain LOISTOIDEAN! Artsi tuol haikaili naista, joten Tinttu-Amorin-neiti ehdottaa, että säädyllinen täti heittäytyy Artsin käsivarsille ;)))) Ps.Artsi tykkää paplareista ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No kyllä minä halusin yhteen mieheni kanssa.😊

        Teillä oli varmaanki molemminpuoleista. Kyllä paljon menee sillai varmasti jokaisella joskus elämänvarrella, että voi ihastua, mutta ei saa vastakaikua..sit pitää vaan mennä etiäpäin sano mummo lumessa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heeeeiii!! Mä sain LOISTOIDEAN! Artsi tuol haikaili naista, joten Tinttu-Amorin-neiti ehdottaa, että säädyllinen täti heittäytyy Artsin käsivarsille ;)))) Ps.Artsi tykkää paplareista ;)

        No tää on ny kyl huippuu! Mä ku luulen et toi tätsy on guuma mimmi vällyin välis :P Ai et mä pitäisin häntä hyvänä ;) Kiitti vaan Tinttis... Mä taidan sulaa sukkiini ku kerranki on intohimoo luvas ;)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mullekaan ei ole löytynyt vielä SITÄ oikeaa :(( Siis tuolla toisessa ketjussa joku parrakas herrasmies tahtoi kyllä alkaa mun kanssa hommiin, mutta en oikein kehtaa näin paplarit päässä... (◔_◔✿)♫♪♫♪

        Tota noin... Aletaankos me oleen niinku sillai tiedätsä? <3 ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Aletaankos me oleen niinku sillai tiedätsä? <3 ;)

        Taitaa kohta romanssia pukata..!😄


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Teillä oli varmaanki molemminpuoleista. Kyllä paljon menee sillai varmasti jokaisella joskus elämänvarrella, että voi ihastua, mutta ei saa vastakaikua..sit pitää vaan mennä etiäpäin sano mummo lumessa..

        Oli kyllä, olin mieheni eka tosi rakkaus. Tiedätkö, kun eka kertaa tapasin mieheni kasvotusten, jokin sanoi klik, tiesin että tässä on se oikea..😊 Niin, ja huhtikuussa meillä on 10-vuotis hääpäivä!❤


      • artagnan kirjoitti:

        No tää on ny kyl huippuu! Mä ku luulen et toi tätsy on guuma mimmi vällyin välis :P Ai et mä pitäisin häntä hyvänä ;) Kiitti vaan Tinttis... Mä taidan sulaa sukkiini ku kerranki on intohimoo luvas ;)

        Yks hyvä neuvo sulle Artsi..Toi tätsykkä näyttäs olevan jo sitä ikää, että ota rasvatuubi mukaan..ja laita vesilasi yöpöydälle,että lemmittys saa heittää tekarinsa sinne ;))


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Oli kyllä, olin mieheni eka tosi rakkaus. Tiedätkö, kun eka kertaa tapasin mieheni kasvotusten, jokin sanoi klik, tiesin että tässä on se oikea..😊 Niin, ja huhtikuussa meillä on 10-vuotis hääpäivä!❤

        Oiii..kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinalta..Oot kyllä onnenlikka :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oiii..kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinalta..Oot kyllä onnenlikka :)

        Kiitti! Niin taidan olla..😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Taitaa kohta romanssia pukata..!😄

        No mä oon valmis kaikkeen... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yks hyvä neuvo sulle Artsi..Toi tätsykkä näyttäs olevan jo sitä ikää, että ota rasvatuubi mukaan..ja laita vesilasi yöpöydälle,että lemmittys saa heittää tekarinsa sinne ;))

        Tota noin... Mun kaa hän ei kyl rasvoi tarvi ;) Kyl mä hänet sillai lämmitän... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon valmis kaikkeen... ;)

        Uskon kyllä, romantiikka roihuaa ja kunnolla..😆


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mun kaa hän ei kyl rasvoi tarvi ;) Kyl mä hänet sillai lämmitän... ;)

        :))) Ahaa..taidat olla aika uros..mut saat tehä töitä, ku näyttää jo vähä päällepäin että on aika kuivan näkönen mimmi..;)) Mut eihä sitä tiiä miten euk..siis toi vanha lady yllättää ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oiii..kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinalta..Oot kyllä onnenlikka :)

        By the way... Munkin mies sanoi mulle, että hänellä on kohta pää harmaana mun takia, hahaha ;))


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon valmis kaikkeen... ;)

        Aijaa... Olin muuten ihan varma, että sulla on tunteita mua kohtaan senkin kakkiainen :((


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        By the way... Munkin mies sanoi mulle, että hänellä on kohta pää harmaana mun takia, hahaha ;))

        :))) No joitaki miehiä pukee semmonenki..charmikasta..;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Aijaa... Olin muuten ihan varma, että sulla on tunteita mua kohtaan senkin kakkiainen :((

        Ei Artsi oo enää täällä ku se meni ostamaan liukastevoidetta ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Aijaa... Olin muuten ihan varma, että sulla on tunteita mua kohtaan senkin kakkiainen :((

        Alankos mä oleen niinku liemes... Toi sänky on kyl melko levee et jos me kolmistaan yritetään sit sopii? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei Artsi oo enää täällä ku se meni ostamaan liukastevoidetta ;))

        No älä ny viitti... Siinä ei kuules liukkarii tarvi ku mää on asial ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No älä ny viitti... Siinä ei kuules liukkarii tarvi ku mää on asial ;)

        Kuules ny Artsi...ei se kuivunu kaivokaan täyty vaan sillä, että sille näyttää vesiletkua ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Aijaa... Olin muuten ihan varma, että sulla on tunteita mua kohtaan senkin kakkiainen :((

        no tommosiin artsin sorttisiin kaupunkilais poikiin ei kuule typykkä kulta oo mitään luottoa. parempi vaan ku alat kahtella jäbää enempiki sillä silmällä.. ;)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        By the way... Munkin mies sanoi mulle, että hänellä on kohta pää harmaana mun takia, hahaha ;))

        no pitäiskös siihen sitte sanoa et onnenpoika.. ;)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Aijaa... Olin muuten ihan varma, että sulla on tunteita mua kohtaan senkin kakkiainen :((

        Tässä on poitsu jonka tunteet ovat ennallaan;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tässä on poitsu jonka tunteet ovat ennallaan;)

        Sulla se sit on outo tapa nostaa joka kerta ittees esille..Itsensä kehuminen ja samaan aikaan muiden kirjoittajien alentaminen on aika säälittävää..varsinkin kun nämä jutut täällä on pelkkää läppää.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla se sit on outo tapa nostaa joka kerta ittees esille..Itsensä kehuminen ja samaan aikaan muiden kirjoittajien alentaminen on aika säälittävää..varsinkin kun nämä jutut täällä on pelkkää läppää.

        En muista itseäni kehuneeni. Toljanterin kanssa oli lyhyt sanaharkka viime syksynä, tosin aiheesta annoin palautetta. Teemana taisi olla 'epäaitous' ja syyttömän naisen solvaaminen.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        En muista itseäni kehuneeni. Toljanterin kanssa oli lyhyt sanaharkka viime syksynä, tosin aiheesta annoin palautetta. Teemana taisi olla 'epäaitous' ja syyttömän naisen solvaaminen.

        Oothan sä joka kerta leuhkimassa kuinka SINÄ olet niin hyvä ja tunteet on samoja ja et koskaan tekisi sitä tai tätä jne jne..Ja kuka sulta yleensä on kaivannut palautetta?! Olet kuin hyeena heti paikalla väheksymässä ja moittimassa muita. Jos luulet tekeväs vaikutuksen tuolla tiettyyn henkilöön, niin tuskin onnistut. Jos oisit fiksu, niin olisit jo tajunnu sen.


      • Mielellään sinun ja joittenkin muitten juttuja luin ja luen... Kun vaan saataisiin sopua ja porukkaa takas...


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        En muista itseäni kehuneeni. Toljanterin kanssa oli lyhyt sanaharkka viime syksynä, tosin aiheesta annoin palautetta. Teemana taisi olla 'epäaitous' ja syyttömän naisen solvaaminen.

        Ihanaa että sinua vielä näkyy


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Tee sä vaan avauksii ku me muut ollaan kuiteski pelkkii alammaisii ;) Nöyrii sellasii... ;)

        Oli kivaa täällä ennen


    • Mikä alamainen minä olen tässä joukossa?

      • No jos sä sit oot prinsessa..? :)


      • artagnan kirjoitti:

        No jos sä sit oot prinsessa..? :)

        No kiitti!❤ Jos se vaan Tinttu kuningattarelle sopii..?


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No kiitti!❤ Jos se vaan Tinttu kuningattarelle sopii..?

        :)) Tietysti sopii :)) Sä oot ollu jo nii kauan mun alamainen, että oot ansainnu prinsessan arvonimen ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Tietysti sopii :)) Sä oot ollu jo nii kauan mun alamainen, että oot ansainnu prinsessan arvonimen ;)

        No juu, ollaanhan me tunnettu jo hyvän aikaa..😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No juu, ollaanhan me tunnettu jo hyvän aikaa..😊

        Just siks oot luotettava ja sopiva ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Just siks oot luotettava ja sopiva ;)

        Voi kiitos!😊 Ja sinä kyllä sovit palstan kuningattareksi!😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Voi kiitos!😊 Ja sinä kyllä sovit palstan kuningattareksi!😊

        Kiitos..mä tiedän ton ;))))))) mut kiva se oli kuulla uudestaan ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos..mä tiedän ton ;))))))) mut kiva se oli kuulla uudestaan ;))

        No varmasti, kyllä me kaikki joskus kehuja tarvitaan..😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No varmasti, kyllä me kaikki joskus kehuja tarvitaan..😊

        Äh, piti peukuttaa.. Vahingossa tuli punainen peukalo.. Ärsyttää kun sivu hyppii ja mainoksia piissaa..


      • Samaa mieltä että mainokset ärsyttää.


      • no eikös tytöt oo adblokista kuullu? jäbäki noitten mainosten kans aikansa tuskaili mut sitte typykkä laitto näihin jäbän vehkeisiin mainosten eston. löytyypi äp:henki.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no eikös tytöt oo adblokista kuullu? jäbäki noitten mainosten kans aikansa tuskaili mut sitte typykkä laitto näihin jäbän vehkeisiin mainosten eston. löytyypi äp:henki.. :)

        No en tiennyt, mutta minun mies laittoi sen tablettiini, kiitos vinkistä!😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Äh, piti peukuttaa.. Vahingossa tuli punainen peukalo.. Ärsyttää kun sivu hyppii ja mainoksia piissaa..

        Halit kittielle
        Sori kun en voi vastata sinun viestiin kun se sivu on hävinnyt bitti avaruuteen ja en tiedä mitä kysyit minulta?


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Halit kittielle
        Sori kun en voi vastata sinun viestiin kun se sivu on hävinnyt bitti avaruuteen ja en tiedä mitä kysyit minulta?

        Mikä viesti ja kysymys on kadonnut..?


      • KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
        Älä heistä välitä, nyt vain rohkeasti juttelet meidän kamuj


      • Toi palsta on hävinnyt ja ton enempää minulla ei näy.


      • artagnan kirjoitti:

        No jos sä sit oot prinsessa..? :)

        Kittie voisi olla hieno prinsessa... Joka nyt vain nukkuu taika unia ja kerran kittie vielä palaa tänne kuten muutkin... Harmi että niin paljon kärhämää täällä on ollut että hyvä palsta henki hävisi. Harmi että se yks ärsyttävä sai sen ehkä aikaan...

        Noh. Ehkä hänellä on hyvä fiilis kun muillakaan ei ole kamuja täällä


    • RessuNro5

      Tässä uudessa systeemissä ei ole voittajia. Laskutoimitukset kehittivät laskupäätä mutta kaupan julkisivujen tai liikennemerkkien rastittaminen vaikuttaa lähinnä kyykyttämiseltä. Ihmettelen että tällaiseen lapsellisuuteen ylipäätään siirryttiin.

      • Mä testasin sen kuvajutun..Tuli sellanen olo niinku olis pikkulapsi tekemässä jotain tehtäväjuttua. Monet valittaa, että kuvat on epäselviä ja niin ne monet onkin.


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä testasin sen kuvajutun..Tuli sellanen olo niinku olis pikkulapsi tekemässä jotain tehtäväjuttua. Monet valittaa, että kuvat on epäselviä ja niin ne monet onkin.

        Kaupan julkisivuista ei ota itse pirukaan selvää. Liikennemerkeissä on myös tulkinnanvaraa, kuuluuko esim. tolppa merkkiin vai onko sen rastittaminen 'virhe'?


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Kaupan julkisivuista ei ota itse pirukaan selvää. Liikennemerkeissä on myös tulkinnanvaraa, kuuluuko esim. tolppa merkkiin vai onko sen rastittaminen 'virhe'?

        Juu tuossa jutussa voi just kompastua :) Laittoivatkohan laskujutut pois, ku monet valitti niistä. Paljon pöhlömpi tuo nyt on :)


    • Käykö teille koskaan mitään semmosia hassuja juttuja, niinku mulle on viime päivinä käyny.....Esim. olen laittamassa kahvipannua jääkaappiin, sähkövatkaimen vispilöitä roskapussiin tai niinku tänä aamuna, ku mun piti laittaa hammastahnaa hammasharjaan, niin olin laittamassa sitä hammastahnatuubin korkkiin..:O Mä en tajua, että mitä mun päässä oikeen on pyöriny, ku tollasia hölmöjä juttuja tapahtuu :)))))

      Muutes...meinas mennä kaffeet väärään kurkkuun äsken, ku mun yhessä s-postissa oli viesti minkä otsikkona oli: Hanki isompi penis jo tänään! Kaikkee sitä kans on...Tais olla joku miehille suunattu juttu :))) Mulla ku ei ole viel pientäkää ;)))))))

      • Hupsis...Ku täällä ei voi poistaa itse viestejä, nii unohtakaa toi loppu tuosta mun jutusta...:P Pidin tota vaa nopeesti huvittavana juttuna, mut nyt ku aloin miettii tuota hommaa uudelleen, niin meinasin vajota maan alle.... Olkaa niinku siinä ei olis tuota ollenkaa :¤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hupsis...Ku täällä ei voi poistaa itse viestejä, nii unohtakaa toi loppu tuosta mun jutusta...:P Pidin tota vaa nopeesti huvittavana juttuna, mut nyt ku aloin miettii tuota hommaa uudelleen, niin meinasin vajota maan alle.... Olkaa niinku siinä ei olis tuota ollenkaa :¤

        No kaikin puolin faktapitoisia viestejä näköjään vastaanotat Lanaseni ;-) Uskaltaako kysellä edes että onko intiimiäkin viestimistä tällaisen sällin kanssa joka itseään noin rohkeasti mainostaa? ;-D


      • Jepulista vaan.. Meitsillä oli noi oireet kun kessuttelusta pyrin eroon elikkä aatokset harhailivat sällillä toistuvasti sauhutteluun. Sekin saa mietteet saletisti karkaamaan jos on tunteita nostattava kevätihastus meneillään ;-) Meikä epäilee jälkimmäistä tässä Lanasen tapauksessa.. ;-)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hupsis...Ku täällä ei voi poistaa itse viestejä, nii unohtakaa toi loppu tuosta mun jutusta...:P Pidin tota vaa nopeesti huvittavana juttuna, mut nyt ku aloin miettii tuota hommaa uudelleen, niin meinasin vajota maan alle.... Olkaa niinku siinä ei olis tuota ollenkaa :¤

        Tulehan vain reippaasti esiin, meillä on täällä jokaisella 'iso';)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kaikin puolin faktapitoisia viestejä näköjään vastaanotat Lanaseni ;-) Uskaltaako kysellä edes että onko intiimiäkin viestimistä tällaisen sällin kanssa joka itseään noin rohkeasti mainostaa? ;-D

        Ton sällin mä lemppasin samantien :]


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan.. Meitsillä oli noi oireet kun kessuttelusta pyrin eroon elikkä aatokset harhailivat sällillä toistuvasti sauhutteluun. Sekin saa mietteet saletisti karkaamaan jos on tunteita nostattava kevätihastus meneillään ;-) Meikä epäilee jälkimmäistä tässä Lanasen tapauksessa.. ;-)

        Voi olla..tai sit ei..Arvaa vaa et kumpi ;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Tulehan vain reippaasti esiin, meillä on täällä jokaisella 'iso';)

        Mä aattelin että en kehtaa tulla tänne enää ikinä :[ Ette te kaks ainakaa näy järkyttyneen..:} Ehkä se johtuu sit siitä, että on nii isovarusteista porukkaa ;)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä aattelin että en kehtaa tulla tänne enää ikinä :[ Ette te kaks ainakaa näy järkyttyneen..:} Ehkä se johtuu sit siitä, että on nii isovarusteista porukkaa ;)

        Kyllähän se pienimunainen huutaa ennen pitkää v****a päähän;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Kyllähän se pienimunainen huutaa ennen pitkää v****a päähän;)

        Niin varmaan huutakin...:)Ehkä se mun postiin tullu viesti ois pitäny lähettää hänelle :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi olla..tai sit ei..Arvaa vaa et kumpi ;)

        No meitsi melkeinpä arvaa muttei puhu eikä pukahda.. ;-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä aattelin että en kehtaa tulla tänne enää ikinä :[ Ette te kaks ainakaa näy järkyttyneen..:} Ehkä se johtuu sit siitä, että on nii isovarusteista porukkaa ;)

        No voihan pippeli sentään.. ;-D


      • No ootko sä sit Penin tarpees ku mä muistelen et sul oli kissoi? ;) Enkä mä menis kyl muutoinkaan noin vaan wuffee hankkimaan...


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi melkeinpä arvaa muttei puhu eikä pukahda.. ;-)

        Ai sä muka arvaat..ettet vaa vedätä mua ;))


      • artagnan kirjoitti:

        No ootko sä sit Penin tarpees ku mä muistelen et sul oli kissoi? ;) Enkä mä menis kyl muutoinkaan noin vaan wuffee hankkimaan...

        Tällä hetkellä en kyllä ole Penin tarpeessa..just kattien takia ;)) Mitäs sä tolla meinasit, ettet nii vaa lähtis vuffelia hommaamaan..? :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tällä hetkellä en kyllä ole Penin tarpeessa..just kattien takia ;)) Mitäs sä tolla meinasit, ettet nii vaa lähtis vuffelia hommaamaan..? :))

        No en mä muista enää itekään ;) Kai mä sit jotain järkevää kuiteski funtsin... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä aattelin että en kehtaa tulla tänne enää ikinä :[ Ette te kaks ainakaa näy järkyttyneen..:} Ehkä se johtuu sit siitä, että on nii isovarusteista porukkaa ;)

        Tule vaan tänne.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hupsis...Ku täällä ei voi poistaa itse viestejä, nii unohtakaa toi loppu tuosta mun jutusta...:P Pidin tota vaa nopeesti huvittavana juttuna, mut nyt ku aloin miettii tuota hommaa uudelleen, niin meinasin vajota maan alle.... Olkaa niinku siinä ei olis tuota ollenkaa :¤

        Hih. Hih. Hauska vitsi oli lopussa.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kaikin puolin faktapitoisia viestejä näköjään vastaanotat Lanaseni ;-) Uskaltaako kysellä edes että onko intiimiäkin viestimistä tällaisen sällin kanssa joka itseään noin rohkeasti mainostaa? ;-D

        Hyvää kesää


    • Kivaa olisi jutella jos ei viestit häviäisi bitti avaruuteen...

      • palstan_tietotoimisto

        Siinä avauksessa mentiin liiaksi henkilökohtaisuuksiin, siksi se poistettiin.


      • Harmi kun en ehtinyt vastaamaan kysymyksiin.

        Ps. realistinen on elämä ja joskus kaikki meistä on avaruus tomua.


      • Mikä viesti on hävinnyt..?


      • KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
        Ilman muuta tulet jälleen palstalle.😊


      • Noi on hävinnyt bitti avaruuteen täysin..
        Mutta onneksi näkyi pieni pätkä minun ilmoituksessa kun joku on lähettänyt minulle viestiä.


    • Niin oli palsta jossain vaiheessa paljon rekattuja mutta nyt on hiljeny... Harmi kun oli kivaa teidän kanssanne ja Kittien kanssa jutella. Muistan kuinka hassut jutut täällä joskus oli. Muistan mutta nyt on näin... Voi kun saatais ihmiset sopuun. Tosin en edes tiedä mitä taas on tapahtunut. Rauhaa toivon kaikille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe