Naiset kertokaa totuus

ttyesy

Miksi pitkässä suhteessa olevat naiset alkaa pihtaamaan, puhun nyt omasta naisystävästäni mutta olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa ja monella tuntuu olevan sama ongelma. Kerrat vähenee vähenemistään ja sitten lopahtaa. Olen yrittänyt eri keinoja mutta kun reidet pysyy kiinni niin ne pysyy. Luulis naisenkin päässä olevan ajatus että jos en seksiä anna miehelleni niin jossain vaiheessa kostautuu pettämisenä. Ihan kun haluttais että toinen käy vieraissa vai itääkö päässä ajatus et ei toi mieskään mitään seksiä kaipaa. Minä en ole pihdannut vaikka ei olis mieli tehnytkään, aina antanut kun naiseni on halunut koska haluan olla toiselle mieliksi. Ja kyllä se vieras vaihtoehdoksi nousee, niin se kävi mullakin. Muija sanonut että mene kädelle jos on painetta, ei se itsetyydytys ole seksiä eikä mikään apu pitkäaikaiseen seksittömyyteen. Tässä on viimeiset kolme, neljäkin vuotta ollut kuin huopatossutehtaalla, muistin mukaan kolme kertaa olut sellainen pikainen naiseni toiveesta, revi sitten siitä ja nauti. Todetaan vielä että naiseni haluttomuus alkoi noin 40 vuotiaana ja nyt 44v. Sanoin jopa viimeisellä kerralla ettei tarvii jos on pakkopullaa ja tuntui olevan pitkälti.

54

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm.kokemus

      Miehen vetovoima hiipuu pitkässä suhteessa. Kun näitä merkkejä rupeaa näkymään kannattaa nainen jättää. Voi sitten rauhassa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Myös tuo "pihtaava" nainen puhkeaa jälleen kukkaan kun saa ihan uudenlaista seksiä jonkun toisen miehen kanssa.

    • dsawsa

      Ei kaikki naiset pitkässä suhteessa ala pihtaamaan, vaan monella naisella on seksielämä vanhuuteen saakka. Parit jotka rakastavat toisiaan pystyvät tähän, siis aidosti rakastavat. Ei ole ulkonäköpaineita tai muuta jännittämistä vaan hyvää seksiä lopun ikää:)

      • ikäkausialennus

        Joo,ei ukonäköpaineita. Olette molemmat puhuneet asiasta, että ei teidän naamalla uuttakaan saa, joten koetatte pysyä edes toistenne kanssa.


      • jhgyjhy

        Älähän nyt ole noin negatiivinen, jotta sinullakin onnistais tässä elämässä. Varmaan ymmärrät, ettei kaikki parit halua erota, vaikkei seksiä olisikaan. Täällä on aika suppea käsitys parisuhteista. Olemme puhuneet ja luvanneet, että olemme yhdessä hautaan asti. Henkilökohtaisesti en edes haluaisi alkaa kaikkea alusta, vaikka näin voisin tehdäkin. Tätä se tämä ikäkausi teettää. Ulkonäköpaineita on yleensä nuorilla, ei meillä vanhoilla enää:::)))


      • kiinnostaisitietää
        jhgyjhy kirjoitti:

        Älähän nyt ole noin negatiivinen, jotta sinullakin onnistais tässä elämässä. Varmaan ymmärrät, ettei kaikki parit halua erota, vaikkei seksiä olisikaan. Täällä on aika suppea käsitys parisuhteista. Olemme puhuneet ja luvanneet, että olemme yhdessä hautaan asti. Henkilökohtaisesti en edes haluaisi alkaa kaikkea alusta, vaikka näin voisin tehdäkin. Tätä se tämä ikäkausi teettää. Ulkonäköpaineita on yleensä nuorilla, ei meillä vanhoilla enää:::)))

        Tuo on hieno asenne. Miten teillä on ratkaistu se, että toinen haluaa seksiä ja toinen ei? Miten halukkaampi tyydyttää tarpeensa vai harrastaako hän vain sooloseksiä?


      • 4500

        Meillä molemmat haluaa suht saman aikaisesti, eli joka toinen päivä& ilta. Rakastelu ihanaa rakastaman ihmisen kanssa siinä ei vongata eikä tunneta estoja. Asentoja useita, lähes aina akti huipentuu naisystäväni noustua päälleni ratsastamaan.


    • Uskotonvaimoke

      En tiedä,mutta minusta tuntuu ,etten vaan halua enää ukkoani.
      Seksiä kyllä tekee mieli useinkin,oisko vika siinä kun en vaan enää nauti seksistä ukkoni kanssa.
      Menin ja petin siinä kait virhe ,sain ihanaa seksiä ja tunsin olevani haluttu koko kahden vuoden ajan mitä suhde kesti.
      Tiedän väärin tein mutta tilanne tämä.

      • kokemustaontuostakin

        Oletko miettinyt, miksi tilanne on mennyt tuohon, ettet enää halua miestäsi? Oletko ajatellut, että hän kärsii tilanteesta vielä pahemmin kuin sinä? Hän ei saa sulta seksiä ja sinä saat sitä muualta. Onko reilua? Vai tyydyttääkö hänkin halunsa käymällä vieraissa?
        Sulle käy tuossa vielä huonosti. Käry käy ennen pitkää. Monikaan mies ei anna anteeksi sitä, että puoliso juoksee vieraissa. Oletko ajatellut mitä siitä voi seurata?
        Mä petin miestäni koska halusin seksiä myös muiden kuin oman mieheni kanssa. Siitä soppa vasta syntyikin ja ero tuli ajan oloon. En suosittele. Suosittelen rehellisyyttä. Sun pitää puhua sun miehen kanssa missä mättää. Vika ei todellakaan ole sun miehessä vaan sun omassa päässäsi. Itse opin karvaasti, että pitää puhua ja puhua. Tehdä ratkaisuja yhdessä puolison kanssa. Ei itsekkäästi omista syistään.


    • Kevät_saa

      Vanhemmat miehet kertoivat nuorelle pojalle:"Et vielä uskokkaan kuinka vähälä seksillä ukkomies tulee toimeen". Mietin että "ei koske minua". Mutta koskipas..

      Sinänsä ristiriitaista että vaimoa ei seksi enää kiinnosta, mutta auta armias jos näkee että hymyilen jollekulle tai että joku tuttu huikkaa "moi" ohikiitäissä niin jo alkaa sellainen marmatus ja moraalisaarna. Luulisi että olisi onnellinen kun ukko kelpaa muillekkin.

      • opetelkaauudestaan

        Muistatteko miehet kuinka seurusteluaikana viettelitte naisen? Kuinka ihanaa se olikaan voittaa nainen itselleen. Naimisiin mentyänne alatte pitämään tuota ihanaa ihmistä itsestään selvyytenä jonka pikkuhousun kuminauhaa nykästen huomautatte, että miksi nuo vielä jalassa. Saitko seurusteluaikan seksiä tuollaisilla huomautuksilla? Ette varmaan, silloin teitte töitä sen eteen. Nainen kaipaa edelleen huomiota, viettelyä, hellyyttä, hyväilyjä.


      • tekeemiel

        Ah rupesi tekemään mieli. Nainen olen, enkä ole koskaan pihtaillut.


      • Molemmillekivaa

        Hyvä, kun tuollaisia naisia löytyy. Mitäpä sitä pihtailemaan. Hyvää se tekee molemmille


      • nytmenimetsään
        opetelkaauudestaan kirjoitti:

        Muistatteko miehet kuinka seurusteluaikana viettelitte naisen? Kuinka ihanaa se olikaan voittaa nainen itselleen. Naimisiin mentyänne alatte pitämään tuota ihanaa ihmistä itsestään selvyytenä jonka pikkuhousun kuminauhaa nykästen huomautatte, että miksi nuo vielä jalassa. Saitko seurusteluaikan seksiä tuollaisilla huomautuksilla? Ette varmaan, silloin teitte töitä sen eteen. Nainen kaipaa edelleen huomiota, viettelyä, hellyyttä, hyväilyjä.

        Miehenkö velvollisuus on sun mielestä aina vietellä nainen? Miksi se nainen ei itse tee sitä? Parisuhde on parisuhde ja viettely kyllä ainakin mun mielestä kuuluu molemmille. Ei pidä odottaa aina valmista. Ei me naiset mitään prinsessoja olla. Laiskalta ja mielikuvituksettomalta mun mielestä kuulostaa, jos aina miehen on tehtävä aloite seksiin. Myös miehet kaipaa edelleen huomiota, viettelyä ja hyväilyjä.


      • katkeruus
        opetelkaauudestaan kirjoitti:

        Muistatteko miehet kuinka seurusteluaikana viettelitte naisen? Kuinka ihanaa se olikaan voittaa nainen itselleen. Naimisiin mentyänne alatte pitämään tuota ihanaa ihmistä itsestään selvyytenä jonka pikkuhousun kuminauhaa nykästen huomautatte, että miksi nuo vielä jalassa. Saitko seurusteluaikan seksiä tuollaisilla huomautuksilla? Ette varmaan, silloin teitte töitä sen eteen. Nainen kaipaa edelleen huomiota, viettelyä, hellyyttä, hyväilyjä.

        Juuri näin oli meillä. Mies koitti peiton alta, ei puhut mitään, räpsäytti vain housujen kuminauhaa, käänti selkänsä ja alkoi nukkua. Usein nukuin ilman housuja, mutta siltikin jäin ilman miestäni. Alotetta oli turha tehdä, se ei johtanut mihinkään. Mies antoi loppuaikana noin kerran vuodessa. Sitten hän lähti, löysi uuden naisen ja kehtasi minulle tulla kertomaan kuinka ihanaa hänellä on joka osa alueella uudessa suhteessa. Minä en olisi pihdannut, meillä se oli mies. Ulkoisesti olen huoliteltu ja ihan mukiin menevä, ei se siitä johtunut ukon pihtaus. Minä en tiedä mistä se johtui, hän ei koskaan kertonut tarkemmin. Sanoi vain että seksi ei kiinnosta.


      • uudistukaa
        nytmenimetsään kirjoitti:

        Miehenkö velvollisuus on sun mielestä aina vietellä nainen? Miksi se nainen ei itse tee sitä? Parisuhde on parisuhde ja viettely kyllä ainakin mun mielestä kuuluu molemmille. Ei pidä odottaa aina valmista. Ei me naiset mitään prinsessoja olla. Laiskalta ja mielikuvituksettomalta mun mielestä kuulostaa, jos aina miehen on tehtävä aloite seksiin. Myös miehet kaipaa edelleen huomiota, viettelyä ja hyväilyjä.

        Vanhanaikaisen ajatusmalli, miehen tulee vietellä nainen. Tasa-arvoisesssa parisuhteessa myös seksuaalisuus on tasavertaista, aloite voi tulla kummalta vain ja pitäisikin tulla. Miksi sen pitäisi olla vain miehen? Sehän tarkoittaa että silloin elettäisiin vain miehen halujen mukaan. Missä ne omat halut?


      • nytmenimetsään
        katkeruus kirjoitti:

        Juuri näin oli meillä. Mies koitti peiton alta, ei puhut mitään, räpsäytti vain housujen kuminauhaa, käänti selkänsä ja alkoi nukkua. Usein nukuin ilman housuja, mutta siltikin jäin ilman miestäni. Alotetta oli turha tehdä, se ei johtanut mihinkään. Mies antoi loppuaikana noin kerran vuodessa. Sitten hän lähti, löysi uuden naisen ja kehtasi minulle tulla kertomaan kuinka ihanaa hänellä on joka osa alueella uudessa suhteessa. Minä en olisi pihdannut, meillä se oli mies. Ulkoisesti olen huoliteltu ja ihan mukiin menevä, ei se siitä johtunut ukon pihtaus. Minä en tiedä mistä se johtui, hän ei koskaan kertonut tarkemmin. Sanoi vain että seksi ei kiinnosta.

        Sä olisit itse voinut vietellä miehen etkä vaan odottaa hänen siirtojaan. Eikö niin?


      • torjuh
        opetelkaauudestaan kirjoitti:

        Muistatteko miehet kuinka seurusteluaikana viettelitte naisen? Kuinka ihanaa se olikaan voittaa nainen itselleen. Naimisiin mentyänne alatte pitämään tuota ihanaa ihmistä itsestään selvyytenä jonka pikkuhousun kuminauhaa nykästen huomautatte, että miksi nuo vielä jalassa. Saitko seurusteluaikan seksiä tuollaisilla huomautuksilla? Ette varmaan, silloin teitte töitä sen eteen. Nainen kaipaa edelleen huomiota, viettelyä, hellyyttä, hyväilyjä.

        Jos toinen jatkuvasti torjuu niin ei siinä paljoa jaksa edes yrittää, tulee vain alentava olo jatkuvasta torjunnasta.


    • junnui

      Moni perheellinen mies saa tottua seksittömyyteen niin kävi mullakin. Mulla on kyllä kroppa kuosissa, en polta, en juuri juo ja muutenkin olen aika säntillinen mies ei siis johdu siitä, luulisin. On jännä miten nainen muuttuu. Oli aika jolloin piti antaa seksiä jopa kaksi kertaa päivässä nyt hyvä jos kaksi kertaa vuodessa sekin toki harvinaista herkkua. Avovaimoni ei ole halunut aikoihin en edes muista koska viimeksi ollaan pantu kunnolla. Mullakin johti vieraisiin ei vaan enää kestänyt kun mitään huomiota ei saanut olin siis naiselleni itsestäänselvyys. Olen varmasti vieläkin mutta en välitä, pillua saa muualtakin joten sillä selvä.

    • HaluttomanVastuu

      On todellakin raastavaa, jos seksi hiipuu parisuhteessa. Aivan sama onko se pidättäytyjä mies tai nainen. Oikeastaan ennen pidin mikäkin kliseenä parisuhteen pihtailua. Samoin minulle ei tullut mieleenkään, että mies voisi kieltäytyä toistuvasti seksistä, vaikka olisi ns. Juhlakunnossa.

      Tuon kokeneena voin kyllä' allekirjoittaa sen, että seksittömyys parisuhteessa rapauttaa parisuhteen perustan. Vie arvostuksen, kunnioituksen ja luottamuksen parisuhteeseen. On niin ikävää ja kohtuutonta, että haluton ei edes yritä huomioida puolisoaan. Se on lopun alkua ja molempiin sattuu.

      • 748246587

        Kaikki elämässä lakastuu. Ihan luonnollista. Katkeroituminen ei hyödytä.


      • nainenmiettii

        Samoilla linjoilla sun kanssa. Mun mielestä kun täällä huudetaan, ettei ole oikein käydä vieraissa tyydyttääkseen luonnolliset tarpeensa, niin onko se muka oikein, että toinen noin vaan yhtä äkkiä ei enää haluakkaan seksiä? Ei edes yritä haluta ja olettaa, että toinen alistuu tilanteeseen. Kyllä ymmärrän, jos haluttomuuteen on syy mutta yleensä sitä syytä ei haluton kerro.
        Toistuvat torjumiset saa sen halukkaamman kyllä miettimään, että mikä mussa on vikana kun en enää kelpaa. Mikä vikana, etten saa enää toista vieteltyä. Ahdistavaa.
        Pakolla ei tietenkään pidä seksiä harrastaa. Mutta halukkaampi kärsisi tilanteessa vähemmän, jos saisi edes selkeän ja ymmärrettävän syyn. Mutta aina vaan sitä samaa että en mä nyt jaksa, katotaan huomenna ym. Loppuu ne viettely-yritykset ennen pitkää ja sitten taas naristaan, ettei se enää halua mua kun ei mitään yritä. Ei halua kun torppaaminen kerta toisensa jälkeen tuntuu halukkaammasta aina vaan pahemmalta ja pahemmalta.
        Halu seksiinhän lähtee jokaisesta ihmisestä itsestään. Ei sitä voi toisen vastuulle siirtää eikä vain toisen velvollisuus ole viritellä niitä haluja. Haluttomankin pitäisi miettiä, miksi tilanne on mikä on. Miksi en enää halua seksiä? Eikä syyllistää puolisoaan asiasta että kun se on semmoinen ja tämmöinen, mua ei huvita.
        Kannattaisi haluttoman myös miettiä miltä se tuntuu, kun jatkuvasti tulee torjutuksi. Se syö naista/miestä.
        Aloittajan kysymykseen en osaa vastata koska itse kärsin mieheni haluttomuudesta avioliiton aikana. Itsellä nelikymppisenä seksihalut vaan lisääntyi eikä ne ole mihinkään laantuneet kymmenessä vuodessa.


      • huomennasamaasia
        nainenmiettii kirjoitti:

        Samoilla linjoilla sun kanssa. Mun mielestä kun täällä huudetaan, ettei ole oikein käydä vieraissa tyydyttääkseen luonnolliset tarpeensa, niin onko se muka oikein, että toinen noin vaan yhtä äkkiä ei enää haluakkaan seksiä? Ei edes yritä haluta ja olettaa, että toinen alistuu tilanteeseen. Kyllä ymmärrän, jos haluttomuuteen on syy mutta yleensä sitä syytä ei haluton kerro.
        Toistuvat torjumiset saa sen halukkaamman kyllä miettimään, että mikä mussa on vikana kun en enää kelpaa. Mikä vikana, etten saa enää toista vieteltyä. Ahdistavaa.
        Pakolla ei tietenkään pidä seksiä harrastaa. Mutta halukkaampi kärsisi tilanteessa vähemmän, jos saisi edes selkeän ja ymmärrettävän syyn. Mutta aina vaan sitä samaa että en mä nyt jaksa, katotaan huomenna ym. Loppuu ne viettely-yritykset ennen pitkää ja sitten taas naristaan, ettei se enää halua mua kun ei mitään yritä. Ei halua kun torppaaminen kerta toisensa jälkeen tuntuu halukkaammasta aina vaan pahemmalta ja pahemmalta.
        Halu seksiinhän lähtee jokaisesta ihmisestä itsestään. Ei sitä voi toisen vastuulle siirtää eikä vain toisen velvollisuus ole viritellä niitä haluja. Haluttomankin pitäisi miettiä, miksi tilanne on mikä on. Miksi en enää halua seksiä? Eikä syyllistää puolisoaan asiasta että kun se on semmoinen ja tämmöinen, mua ei huvita.
        Kannattaisi haluttoman myös miettiä miltä se tuntuu, kun jatkuvasti tulee torjutuksi. Se syö naista/miestä.
        Aloittajan kysymykseen en osaa vastata koska itse kärsin mieheni haluttomuudesta avioliiton aikana. Itsellä nelikymppisenä seksihalut vaan lisääntyi eikä ne ole mihinkään laantuneet kymmenessä vuodessa.

        Olen minäkin kysynyt naiseltani usein miksi ei seksi kelpaa ja erilaisia konsteja olen koettanut mutta kun ei vastausta saa eikä vastakaikua niin kyllä sinne vieraisiin eksyy ja jos kärähtää hirveä meuhka naiselta. Mikä siinä sitten kummastuttaa naista jos ei halua vuosikausiin vaikka toinen riutuu niin turha haukkua ja arvostella kun syy löytyy peiliin katsomalla. Jos munkin naisella on ongelmia niin puhuis niistä, meillä on kuitenkin aina pyritty puhumaan asiat selviksi mutta kun ei toiselta irtoo mitään enää. Pihtaaminen aivan varmasti tuhoaa pidemmällä aikavalillä suhteen, tekee sitä kumpi tahansa.


      • NainenEiHalua
        huomennasamaasia kirjoitti:

        Olen minäkin kysynyt naiseltani usein miksi ei seksi kelpaa ja erilaisia konsteja olen koettanut mutta kun ei vastausta saa eikä vastakaikua niin kyllä sinne vieraisiin eksyy ja jos kärähtää hirveä meuhka naiselta. Mikä siinä sitten kummastuttaa naista jos ei halua vuosikausiin vaikka toinen riutuu niin turha haukkua ja arvostella kun syy löytyy peiliin katsomalla. Jos munkin naisella on ongelmia niin puhuis niistä, meillä on kuitenkin aina pyritty puhumaan asiat selviksi mutta kun ei toiselta irtoo mitään enää. Pihtaaminen aivan varmasti tuhoaa pidemmällä aikavalillä suhteen, tekee sitä kumpi tahansa.

        jos mies on äärimmäisen huono rakastaja. Siis kömpelö, toista huomioimaton ja taidoton kaikin puolin. Katsos kun naiselle ei tuppaa riittämään se viiden minuutin kyrvällä sohiminen 😉


      • nainenmiettii
        NainenEiHalua kirjoitti:

        jos mies on äärimmäisen huono rakastaja. Siis kömpelö, toista huomioimaton ja taidoton kaikin puolin. Katsos kun naiselle ei tuppaa riittämään se viiden minuutin kyrvällä sohiminen 😉

        Törkeää heti ajatella, että edellinen kirjoittaja olisi jotenkin huono rakastaja. Kaikki ovat hyviä rakastajia, kukin omalla tavallaan. Miesten aliarviointia ja nolaamista tuollainen ajattelutapa. Mitä sä itse teet sen hyväksi, että saat hyvää seksiä ja että sulla on hyvä rakastaja? Odotatko vaan valmista?
        Eikä kukaan mene yksiin ihmisen kanssa, jonka kanssa rakastelusta ei nauti. Teitkö sä niin?


      • HuoranVittua
        NainenEiHalua kirjoitti:

        jos mies on äärimmäisen huono rakastaja. Siis kömpelö, toista huomioimaton ja taidoton kaikin puolin. Katsos kun naiselle ei tuppaa riittämään se viiden minuutin kyrvällä sohiminen 😉

        Pidä horo vittus!
        Kyrpää sulle vaan minuutti kerralla jatkossakin perkele!


    • seksionihanaa

      Mä en naisena ymmärrä, miksi pitää heittäytyä haluttomaksi. Jos seksi on ennenkin sujunut ja intohimoa löytynyt niin missä mättää? Enkä mä myöskään tajua, mikä siinä on niin maata kaatavaa, jos toinen käy vieraissa kun itse ei halua seksiä. Eihän se ole haluttomalta pois. Luulisi olevan vaan helpotus, ettei tarvitse tehdä sitä mistä ei tykkää. Luonnollinen seuraus mun mielestä, että toinen menee vieraisiin jos ei omaa puolisoa saa innostumaan seksistä.
      Voisiko joku haluton kertoa, miksi ajatuskin puolisosta vieraissa on mahdoton? Eikö toiselle kuitenkin halua pelkkää hyvää? Haluton puoliso ei ole kellekään hyväksi.

      • itseonnellinenyksin

        Tuollaisessa tilanteessa kannattaa erota. Niin tein itsekin, kun halut loppuivat kokonaan. Päästin miehen etsimään uuden vaimon itselleen.


      • justnäinkävi

        Tuossa se pointi tulee...eihän se pettäminen ole haluttomalta pois, aivan totta mutta kun ihmiset ovat niin pirun omistamishaluisia että luulevat omistavansa puolisonsa ja määräilevänsä toisen tekemisiä. Mulla on ollut tilaisuus tutustua naiseen joka on antanut miehellensä luvan panna vieraita kun häntä ei enää seksi kiinnosta kunhan ei ole tutun kanssa tai kantaudu miehen naisen korviin. Näin homma pitäisi hoitaa kun toisesta tulee haluton. Nainen oli ensin miettinyt päätöstänsä mutta sanonut että paljon mukavampi olla miehen kanssa joka on normaali kun elää kärtystelijän kanssa joka on puutteessa. Minäkin olen pettänyt tosin luvatta, naiseni suuttui eikä oikein ymmärtänyt miksi. Totesin että onko ihme kun kotona ei ole seksiä ollut pariin vuoteen. Kuinka montaa kertaa olen pettänyt muija kysyi, sanoin että ei tärkeää mutta jos aiotaan korjata suhde enkä enää petä niin seksiä pitää olla kotonakin. Muija lupasi kiinnittää huomiota asiaan ja antaa mullekin aikaa ja huomiota mitä minäkin olin tehnyt aiemmin. Lupaukseksi jäi ja pettämiset jatkuu.


    • Jyrkkätie

      Hah on teillä todella onnellisia suhteita,viestejänne lukiessa tulee tunne jotta parempi elää yksin kuin riutua kaksin onnettomassa suhteessa jossa pihdataan reidet tiukasti kiinni, jääkaappi sentään yhteinen.

      • vitsisinänsä

        Jääkaappi tai kylmä nainen, molemmissa tavaraa sisällä mutta vain toiseen pääsee sisälle.


    • MietteitäVain

      Itse uskon että tässä tulee biologiakin mukaan kuvaan. Mies vetää naista puoleensa kunnes lapset tulevat jolloin prioriteetti siirtyy lasten hoitoon. Tämä olisi biologisesti järkevää.

      Mikä tukee tätä on esim nuo seuranhaku palvelut. Siellä varattuja miehiä on vaikka kuinka paljon hakemassa seuraa kun taas varattuja naisia alle kymmenesosa. Osaatteko naiset sanoa mistä tämä johtuu? Varmaankin sama väljähtänyt parisuhde molemmilla kuitenkin...

      Sopisi tietysti siihen kuvaan että kun lapset ovat tulleet niin prioriteetti muuttuu eikä sitten enää vähään aikaan miehet kiinnosta, ei muut eikä oma. Tosin voihan se olla että naiset vain ovat kestävämpiä seksittömyyden suhteen ja luotettavampia... ;)

      • omanäkemys

        Kyllä se on niin että kun lapset on tehty ja saatu aikuisiksi niin alkaa se oma aika. Eikä siihen aikaan ja tilaan mahdu uusi ihmissuhde muuten kuin ehkä kaverina. Oma koti on paras paikka olla ja asua ja nukkua. Liika sosiaalisuus häiritsee omaa elämää.


      • pattitilanne

        Entä kun liitossa ei ole lapsia? Silti miehellä ei ole kiinnostusta seksiin? Vaimolla löytyisi kiinnostusta ja halua. Ukko väittää ettei se minusta johdu. Vieraissa hän ei juokse, sen tiedän tasan varmasti. Olen yrittänyt vietellä monta kertaa, ei onnistu. Minulla on vartalo ja naama kunnossa, ottajia löytyisi jos haluaisin.

        Minä en muita halua mutta omaa miestäni kyllä. Mies kyllä ihailee minua vielä ja kommentoi usein kuinka kaunis vaimo hänellä on mutta seksi ei sitten häntä enää kiinnosta. Aika tyhjä lohtu, en edes viitsi enää uskoa sanoihin. Vieraat ukot kun kehuu niin ihan yhtä tyhjältä tuntuu, en enää usko, koska jos se olisi totta pitäisi kelvata omalle ukolleen, eikö?
        Näitä juttuja on aika turha lukea koska kellään muulla ei ole ollut vastaavaa tilannetta. Lääkäriin hän ei mene, on niin noloa kait, minulle ei kerro mistä kiikastaa, tietääkö edes itse?


      • 74453366
        pattitilanne kirjoitti:

        Entä kun liitossa ei ole lapsia? Silti miehellä ei ole kiinnostusta seksiin? Vaimolla löytyisi kiinnostusta ja halua. Ukko väittää ettei se minusta johdu. Vieraissa hän ei juokse, sen tiedän tasan varmasti. Olen yrittänyt vietellä monta kertaa, ei onnistu. Minulla on vartalo ja naama kunnossa, ottajia löytyisi jos haluaisin.

        Minä en muita halua mutta omaa miestäni kyllä. Mies kyllä ihailee minua vielä ja kommentoi usein kuinka kaunis vaimo hänellä on mutta seksi ei sitten häntä enää kiinnosta. Aika tyhjä lohtu, en edes viitsi enää uskoa sanoihin. Vieraat ukot kun kehuu niin ihan yhtä tyhjältä tuntuu, en enää usko, koska jos se olisi totta pitäisi kelvata omalle ukolleen, eikö?
        Näitä juttuja on aika turha lukea koska kellään muulla ei ole ollut vastaavaa tilannetta. Lääkäriin hän ei mene, on niin noloa kait, minulle ei kerro mistä kiikastaa, tietääkö edes itse?

        Miten sitä haluistaan tietäisi? En pidä ketsupista enkä kukkakaalista. Miksi en, en tiedä. Pitäisiköhän mennä lääkäriin?


      • pattitilanne
        74453366 kirjoitti:

        Miten sitä haluistaan tietäisi? En pidä ketsupista enkä kukkakaalista. Miksi en, en tiedä. Pitäisiköhän mennä lääkäriin?

        No sulta meni sitten koko tarina täysin yli ymmärryksen, ei se mitään , mä oon jokseenkin tottunut tähän jo.
        Pitäisikö minun sitten mennä lääkäriin koska minulla on haluja? Sitäkö tarkoitat?
        En viitsis ruveta hiuksia halkomaan, lääkärin sijasta voi siis mennä vaikka psykologin juttusille pariterapeutille, nimittäin on mieheni haluttomuus suhteessamme aika iso ongelma. Häntä vaan ei kiinnosta selvittää sitä.
        Mene sinä rauhassa lääkärille selvittämään miksi et kukkakaalista välitä, ei se minulle kuulu.


    • kyllästynyttörkyyn

      Meillä menee siihen ettei kumpikaan anna periksi, mies pihtaa kunnes saa viimein mut tekemään aloitteen, vaikka hän itse olisi riidan tms aiheuttanut. Nytkin yli 2kk ilman kun tällä kertaa ei huvita mennä lähelle ihmistä joka ei osaa yhtään positiivista sanaa. Kai tämä avioliitto vetelee viimeisiään.

      • turhaayritystä

        Mun nainen taas aloittaa usein sanaharkan tai jopa pienen tappelun kun huomaa mun olevan sillä tuulella että pitöis saada seksiä. Sanaharkka kun on paras tapa säästyä seksiltä.


      • kyllästynyttörkyyn
        turhaayritystä kirjoitti:

        Mun nainen taas aloittaa usein sanaharkan tai jopa pienen tappelun kun huomaa mun olevan sillä tuulella että pitöis saada seksiä. Sanaharkka kun on paras tapa säästyä seksiltä.

        Ok, voi se olla meilläkin noin. Mulla kuolee myös halut jos toinen vänkyttää jostain roskapussin asennosta. Ensin en välittänyt, lirkuttelin miehen hyvälle tuulelle ja siitä sänkyyn. Enää en kelpaa ilman sitä kerjäämistä. En vaan jaksa, kun ei vastavuoroista. Seksi, tai rakastelu on kuitenki yksi parisuhteen pilareista.


    • Taksituoseksivie

      Totuus on että meidän pitkässä suhteessa olen minä joka aina pyydän seksiä. Mies on se meillä haluttomampi. Toki kun hoitelemassa hetken pääsee mukaan. Olemme jutelleet että aina pitää uskaltaa pyytää seksiä vaikka toisella ei niin mieli tekisi ja yhdessä löytää se oikea määrä. Mies itsekin sanonut mies kavereiden valitelleen etteivät seksiä saa puolisoiltaan ja ei kehtaa kertoa meidän totuutta asiassa. En ole siis tyypillinen pihtari kuten väität.

    • Yksivain1

      Siksi koska... Toinen haisee pa''''''. On epähygieninen, epätavallisen epähygieninen. Olen pyytänyt häntä käymään hammaslääkärillä, suu haisee märkänevälle. Ammattini puolesta voisin auttaa jos pelottaa, hän ei halua. Ei ole kyse pelosta, vaan hän haluaa pitää pas¨¨¨ hampaansa on tyytyväinen niihin. (Pelon ymmärtäisin, tuota en). On yksinkertainen, ainoa puheenaiheemme on työ. Viime muutossa, ilmoitin muuttaneeni itseni ja lapseni osoitteen, hän saisi muuttaa osoitteensa minne haluaisi. Ei tajunnut selvää vihjettä, ei tuo tajua mitään. Hän on laiska, puheet kertovat toista kuin hänen käytöksensä. Hänen käsityksensä seksistä on, että nainen hoitaa miehen ja siinä se. Edellinen avokki oli kuulema pettänyt ja ryypännyt, en ihmettele miksi. Tekisin itsekin niin, jos olisin heikko ihminen. En edes muista milloin viimeksi, eikä kyllä ole väliksikään. Halut menee vähemmästäkin. Seuraavaksi muutan kauemmas.

    • koska_ratkee

      Sen kun tietäisi mistä naisen haluttomuus johtuu. Olen aina arvostanut avovaimoa ja ajatellut ja toteuttanut hänen mielihaluja petipuuhissa ja tyytyväinen on ollut, siitä merkkinä aina kostea lämmin pusu kaulalle hyvän seksin jälkeen. Mutta joku muuttui nelisen vuotta sitten. Avovaimo joutui etsimään uutta työtä kolulutuksen kautta, rahatilanne huononi ja tuli myös muutto eteen. Mulle ei mitään muutosta tullut mutta avovaimo sai uupumuksen mukana stressin ja halut lähti. Sittemmin sai töitä ja uupumuskin haihtui mutta seksiä ei ole ollut lähes kahteen vuoteen. Viimeiset kerrat hyvin muitissa, avovaimo makasi selällään pää kääntyneenä silmät välillä auki koko yhdynnän ajan ja odottaen että tulen. Ei siinä enää nautintoa ollut mullakaan. Olen kysellyt olotilaa ja käynyt iholle mutta aika äkkiä saan lopettaa kun hän irrottautuu tai pyytää lopettamaan lähentelyn. Nyt elellään ns. kavereina, koville ottaa mutta en ole vielä pettänyt mutta ajatukset koko ajan mielessä.

    • Lumituiskumyrsky

      Kumpi on ensin, haluttomuus seksiin vai huono suhde ylipäätään. Tunteet vähissä, ei vuorovaikutusta, ei yhteenkuuluvuutta, riitoja. Onko sellaisessa suhteessa enää kiinnostusta seksiinkään.
      Jos suhde toimii henkisellä puolella, silloin myös sujuu makuukamarissakin.
      Toki, seksi voi toiselle olla tosi tärkeää ja toiselle taas se ei merkkaa paljoakaan. Silloin ei siihen tahdo auttaa mikään.
      Tuleeko tämä sitten esille jo suhteen alkuaikoina, ei varmaan aina. Sehän siinä ongelmallista onkin. Ja vaikka tulisikin, heittääkö monikaan pyyhettä kehään, varsinkin jos on ensimmäinen tenavakin jo perheessä.

      Jos suhde pelittää, on seksiongelmatkin helpompi käsitellä, vaikka ei se silloinkaan helppoa ole.
      Mutta vielä vaikeampi on löytää haluja, jos suhde on huonossa hapessa.

    • nnnnainennnnnnnn

      Mies lakkaa kiinnostamasta. Jos mies vaihtuu, kiinnostus herää uudestaan, tosin vain kuollakseen uudestaan jonkin ajan päästä. Tämä siis omakohtainen kokemukseni.

    • Muutama

      Seksi alkaa aivoista. Ne voi pilata esim. kaljalla. Myös miehen tekniikka on se ikisama. Ei mitään uutta taivaan alla. Tylsä vuorovaikutukseton arki.

      • äläsyytämiestäsi

        Miehen tekniikka ikisama? Oletko itse koskaan ehdottanut jotain muuta kuin sitä samaa? Oletko itse ollut aloitteellinen? Seksi alkaa tosiaan aivoista. Niitä aivoja voi käyttää molemmat eikä vaan odottaa toiselta jotain. Eihän toinen tiedä mistä sä tykkäisit, mitä haluaisit kokeilla jos et kerro sitä hänelle. Ei miehetkään ole selvännäkijöitä. Ihan turhaan syytät pelkästään miestäsi siitä, ettei sua seksi nappaa. Mielikuvitusta kehiin niin säkin alat taas haluamaan.
        Ehkä miehen kannattaisi hommata rakastajatar, jonka kanssa kokeilla uusia juttuja ja sitten kotona kokeilisi niitä suhun. Jos niinkuin valmista odotat.


      • erueu

        Jos naisella on aivot päässä niin vinkkaisi miehelle et nyt kokeillaan jotain uutta. Mullakin suhteen alkuaikoina oli hakemista kun annoin avovaimolle suuseksiä, sitten sain ns. ohjeita miten pitää nuolla ja johan alkoi naisen ilme muuttua. Sama jos saa aina samanlaista imutusta naiselta, pitää ehdottaa että jos tekisitkin vähän erilailla. Eikä koskaan avovaimo kieltäytynyt koettamasta eri tyylillä. Ihan sama paikkojen suhteen, jos aina pannaan sängyssä peiton alla niin himo häviää. Me ollaan harrastettu seksiä esim. autossa, onnistuu kyllä jos neliovinen auto tai tilava takaosa, sohvalla ja jopa keitiön pöydän päällä. Ainoa mihin avovaimo ei ole suostunut "yhden vahingon" jälkeen suuseksin lopuksi ottamaan spermaa suuhun. Kerran vahingossa lurahti kastikkeet suuhun ja oli naisen ilme pajon puhuva. Sanoi vessasta tullessaan että oli sitten viimeinen kerta kun suuhun päästät. Ex naisystäväni otti loppuun asti harmi vaan että oli muutenkin täys lutka ja lähdin käveleen.


    • hueaihvufiahbvfapihhvfap

      Sillon kun avioliitto muuttuu aivoliitoksi. Eli yhessä ollaan vain käytännön syistä.

    • itsellinenonnellinen

      Kyllä se on niin kun näitä juttuja lukee että ilman parisuhdetta on paras. Käyttää vaikka sähköhammasharjaa niin saanti on taattu. Aavink.. aavink. ;)

      • jepjep4

        Kyllä yksin on helpompaa, kättä käyttää kun ei ole pillua saatavilla mutta ei tarvii pettää kun on tarjolla. Saa nussia vapaasti ketä haluaa. Nusin kyllä suhteessa olevia naisia jos haluavat.


    • Suikkisjamuikkis

      Olen vaimo. Vaimo, jonka mies ei halua seksiä.

      Haluaisin miestäni niin kovasti. Haluaisin riisua sen työhousut, kun se tulee kotiin. Polvistua sen eteen.. ja.. JOO, ehkä unelmissani!

      En koskaan valita turhista.. nalkuttavat ihmiset on maailman ärsyttävimpiä:D Pidän kodin kuosissa ja padan porisemassa.. suihkautan hajuvedet iholle ja pidän ripset maskarassa..

      Enkä lähde tohon pettämiskeskusteluun.. koska olen myös uskollinen. Näillä mennään!

      Halituksia ja lentosuukkiksia kaikille samassa jollassa seilaaville!

    • turhaavalitusta

      Turha valitella seksittömyyttä, jos toinen ei halua antaa olla, käy sitten vieraissa ja hoitaa puutteen niin.

      • Kggyj

        Hah hah!! Selvä pihtari!!:D


    • Huomioitkoollenkaan

      Miten huomioit naistasi muuten? Vai onko vain kotitalousväline niinkuin imuri konsanaan.

    • miksietselvitä

      Herää paljon kysymyksiä.....
      Miksi niin? Oletko yli addittivinen?Oletko pohtinut omaa osuuttaan asiaan? Oletko yrittänyt keskustella asiasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe