mb 220cdi e 2009

220cdi

Hei. Kannattaako hankkia md 220cdi e 2009 ajettu 490tkm sedan. Automaatti. Auto on hyvin pidetty sisältä ja päältä. Menis 100tkm ajetusta. Kuinka kestäviä nuo ovat? Moottoori ja laatikko? Vai onko se jo loppuun ajettu? 200tkm tulis itsellä lisää kilometrejä. Advangeri malli. Oli todella hyvä ajaa. Toinen vaihtoehto oli 200cdi e 2009 420tkm ajettu.

14

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäteet

      On kilometrejä paljon,mitä nuo maksaisi?Itse en ostaisi jos pitää päästä 200000km ja pienillä kustannuksilla.

    • pikkukilometrit

      Noin paljon ajettujen osto on aika tuuripeliä. Voi olla, että kestää vielä hyvin tai sitten ei. Riippuu tietenkin paljon millaisella käytöllä on ollut, mutta itse katselisin sellaisia max 300tkm ajettuja, jos on tarkoitus vielä 200tkm ajella.

      Näkyyhän noita toki olevan myynnissä jo 800tkm ajettujakin, mutta sitähän ei tiedä paljonko noihin kilometreihin on joutunut korjaamaan.

      • KoneKylläKestää

        Huh huh. Vasta sisäänajettu auto.


      • voitelua

        Mersun dieseli kyllä kestää, taitaa sillä miljoonan huristella kummasti?


    • pönttinen

      Ajoneuvoihin liittyvät kuluttajien yhteydenotot lisääntyivät vuonna 2016 kuudella prosentilla, kertoo Kilpailu- ja kuluttajavirasto.
      – Kuluttajan ja yrityksen näkemykset asioiden ratkaisusta eivät aina vastaa toisiaan.


      Virasto: Käytetyn auton ostajat työllistävät virkamiehiä – ”eivät hahmota, ettei satojatuhansia kilometrejä ajettu auto ole uusi”

      Autokauppaa koskevat yhteydenotot koskivat viraston mukaan valtaosin käytettyjä autoja.

      Kuluttajat valittivat yleisimmin siitä, että käytettynä ostetussa autossa ilmeni vika tai vikoja pian kaupanteon jälkeen.

      Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan kuluttajat eivät aina hahmota sitä, että vanhalla autolla voi olla takanaan satojatuhansia ajokilometrejä ja ettei autoliike ole vastuussa auton tavanomaisesta kulumisesta.

      Jos kilahtaa niin mitään takuuta ei ole .

      Paljonko nuo sitten maksaisi kun katsotaan noiden kilometrejä?

    • werw3324er

      Advangeri malli...mikä se semmonen on? Vai onko sulla lukihäiriö?

      • Konrad_Himself

        No senhän täytyy olla Advanced Avantgarde Avenger... tai -Revenger... tai jotain yhtä mellevää.

        Tuskin kuitenkaan W186 ”Adenauer” :•)


    • uyguy

      Jos meinaat että 700tkm ajettu mersu on helppo kaupattava niin eikun ostamaan.

      Epäilen että siinä vaiheessa kysyntä on niin alhaista että voit melkein laskea arvonalennukseksi 100%.

      Itse ostaisin jotakin muuta kuin noin paljon ajetun, mersu tai ei.

    • kkkiii

      ei uutena eikä käytettynä.

      • satunnainen_

        Noin on helppo sanoa, kun varsinkaan uuteen Mersuun ei ole varaakaan ainakaan yli 95% tämän suoli24 palstan vaki-porukasta.


      • EhkäJooEhkäEi
        satunnainen_ kirjoitti:

        Noin on helppo sanoa, kun varsinkaan uuteen Mersuun ei ole varaakaan ainakaan yli 95% tämän suoli24 palstan vaki-porukasta.

        Mulla olisi kyllä varaa ostaa uusi mersu.

        Mutta mutta... kun kilometrejä tulee vaan 10tkm vuodessa niin ajelen ennemmin 20 vuotta vanhalla autolla.

        On niin saamarin huono sijoitus toi auton ostaminen että pidän rahat ennemmin osakkeissa.


    • tuger

      Sama homma huono hankinta , kun en ole kaupparatsu joka asuu autossa.

      Sitten kun autovero poistuu ostan uuden muuten pidän ostolakkoa.
      Tarve on pieni , mutta olisi uusi uutta tekniikkaa ja takuun alainen.

    • E220_CDI

      Ajamisen kannalta kaksiturboinen 220 on mukavampi, kun pienempi hyrrä ahtaa jo 1000 kierroksesta lähtien.

      Noilla kilometreillä ostaisin silti mieluummin 200 CDI:n. Syynä vähemmän rikkoutuvia osia, vain yksi ahdin, 220:n Delphin sijasta Boschin ruisku pienemmällä ruiskutuspaineella ja perusmallin halvempi hinta.

      Tarkista jakopään ja automaatin kunto.

    • ja_matka_jatkuu_yhä

      200 W211-09, ethän vaan ole ostamassa minun autoa, kun natsaa nuo tiedot :)

      jos on aukoton huoltokirja ja tositteet muista huolloista ym. korjauksista ja hinta 10t, niin osta pois

      pesetän autoni työpaikan käsinpesussa ja kaveri joka ammattinsa puolesta pyörittelee kaikenmoisia autoja, ihmettelee aina, miten nämä meset voi olla niin jämäköitä ja siistejä iästä ja kilometreistä huolimatta

      samaa mieltä olen itsekin, vuokratessani lomamatkoilla uudempia autoja

      3 ruiskun tiivistettä on vaihdettu, vesipumppu, jakohihna ja pari rullaa, jarrulevyt ja tietysti normaalit ja EDULLISET huollot ammattilaisella, mutta muualla kuin marmoritiskillä

      tehoa 200:ssa on suomen teille riittävästi, mutta kyllä ohjelmoitiin sitä piristi

      ite olen ajanut tuolla melkein 300t, mukavimmat, halvimmat (20t€-10t€) ja luotettavimmat kilometrit ikinä, eikä auton vaihto ole käynyt vielä kertaakaan mielessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe