Oletko täällä ??

Yksinäinen.mies

Tuleva aviovaimoni? kun en löydä live elämästäni pitkin suomea....
Olkoon alaikärajana 40.v kun Dannylläkin on ikäeroa ??? mitä se nyt olikaan...
yhteistietoja ei voi täällä esitellä mutta keinot on keksitty.

20

416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisentapainen

      Mitä sinä nyt aviovaimosta höpäjät ystäväpalstalla? Meno-paluu voimassa mutta eipä tainnu olla se oikea. Tarvinneeko tuota löytyäkään. Ystävä kiva olisi. Reipas ja hyväluonteinen. Keinot?

      Hymyillään kun tavataan:)

    • Yksinäinen.mies

      Et voi sannoa että "karkuumpa lähit "?? ja ei palluuta ole.
      Minä olen nyt taas uunin edessä uuninlämpöä nauttimassa ja kirjoittelen "tänne ja tuonne" mitä minnekkin ennen levolle mennoa.

      Aamulla taas töihin , ilman että siitä pitää suurta numeroa tehdä.
      Hyvää yötä kaikille ;D .

    • Naisentapainen

      Karkuun en ole kipaissut, tiedäppä häntä onko käyntini palstalla (palstoilla) vain väliaikaista. Päivänä jokusena lopultakin häippäsen, elävää elämää vietän. Kuten tähänkin asti.

      Auvoisia työtunteja, leppoisia lepohetkiä:)

    • Pyhäsylvi

      Jaaha, taas nämä kaksi treffanneen toisensa täälä palstoilla, hei nyt sitte sitä toimintaa ja lopetatte turhat pulinat, johan tässä sivullisetkin alkaa huolestua.
      Vai pitääkö mun tulla puhemieheksi kun ei teidän touhuista näytä valmista tulevat.

      Voi pyhä sylvi teiän kanssa, menkää nyt jo treffeille.

    • Yksinäinen.mies

      Saa tulla "Naisentapainen" tulla kylään ;D eikä pelleile mun kanssani lainkaan. SAA muutkin kiinnostuneet tulla kylään, en laita vastaan lainkaan, Ystäviä, vaimo ehdokkaita ja morsian ehdokkaita ei ole koskaan liikaa tarjolla yhdellä kertaa.

    • Naisentapainen

      Huomenta niin kumpaisellekin. Kyllähän se puhemies (nainen) kelpaisi. Mutta että ne avoimet ovet? Ystäväksi ainakin mutta Suomi on suuri maa. Missä ne oikeanlaiset ystävät mahtavat majailla? Aivan kaikenlaisia en huoli, sekalaista seurakuntaa jo nähty ja kuultu.

      Pilvetöntä pakkaspäivää:)

    • ikäikä

      ukko kukko.

    • Naisentapainen

      Tähän astiseen elämään tulleena olen huomannut että monenlaistaista sanaseppoa on liikkeellä. Satuja sepittävät mutta tosipaikan tullen toisaalle topakasti ajatukset vievät. Sanottavani olen sanonut, mietteeni kertonut. Jos veikeän vesselin joka tottakin osaa turista niin ehkä katseeni käännän.

      Murheita huomisesta en kanna, jutustelemaan eläväisenä tulkoon tai muulla tavoin tavoittamaan. Muussa tapauksessa pysyköön poissa. Nyt keskityn puuhastelemaan uusia asioita. Nettielämä jääköön taakse.

      Pirtsakkaa jatkoa kaikelle kansalle:)

    • yksinäinen.mies

      Niinpä niin ???... eipä olisi uskonut että näin käy ystävää / puolisoa hakiessa.
      Älkää vaivautuko enää kommentoimaan ajatuksiani ja mielipiteitäni toista sukupuolta kohtaan.
      Saa tietenkin kommentoida mutta mutta !!! .... Niin tekin teette.
      Uunin lämpö ei petä ;D

      • Kerttu5

        Aika tiukkapiponen tunnut olevat, löysää vähän saattaa naistenkin kanssa sujua paremmin löysemmällä pipolla.


      • Yksinäinen.mies

        Vai tiukka pipo ;D ei nyt sentään ;) onko niin että "teillä" ei koskaan ole ristiriita tilanteita? ja olette täydellisiä "aina" ?? jokaisessa asiassa.


      • Kerttu5
        Yksinäinen.mies kirjoitti:

        Vai tiukka pipo ;D ei nyt sentään ;) onko niin että "teillä" ei koskaan ole ristiriita tilanteita? ja olette täydellisiä "aina" ?? jokaisessa asiassa.

        Kukaan ei ole täydellinen, en minäkään ole.
        Ei mitään, viestesi sisällöstä ehkä vaan sai väärän käsityksen että olet tiukkapipoinen.

        Kaikkea hyvää sinulle.

        Kerttu


    • Yksinäinen.mies

      Niinpä niin !! Helppo on rakastaa kuin tulla rakastetuksi..... Nauttikaa elämästä kuin haluatte ?? en ole vastuussa muusta kuin omasta elämästä "tässä" vaiheessa.... kuinka sinä olet?? EN odota selityksiä!! nyt ja tulevaisuudessa.

    • Yksinäinen.mies

      Eipä löytynyt täältäkään potentiaalista puolisoa!! tai edes ehdokasta. No, huominen vielä töitä JA sitten 2-viikkoa lomaa ;D ;D . Etelän lämpö kutsuu... Suomessa on varmaankin viileää säätä ko. aikana.

      • Hiluna

        Ei älä mene etelään, mene pohjoiseen nyt alkaa paras lomasesonki ja vapaita naisia on lomapaikoissa pilvin pimein.


      • Yksinäinen.mies
        Hiluna kirjoitti:

        Ei älä mene etelään, mene pohjoiseen nyt alkaa paras lomasesonki ja vapaita naisia on lomapaikoissa pilvin pimein.

        Kesällä käyn pohjoisessa ! ei ole lunta ja jäätä ja maisemat on komeaa kesällä. ;D


    • Yksinäinen.mies

      Hei kaikille ! Kotona ollaan jälleen lomareissulta ja lämmintä Oli isolla (Oo:lla )
      Eipä ole täällä tapahtunut mitään ??
      Kertokaahan miten teillä täällä somessa on mennyt? kun kommentteja ei ole lomallelähtöni jälkeen tullut kuin yksi kappale !!

    • Eihyvä

      Nyt vähän helpotti paikat kipeänä ja,,, kova sesonki etelän naiset ovat estottomia. Mutta ei yhtään jonka kanssa voi Elää: pinnallisia, viinaanmenijöitä. Särkee särkee vanhan paikkoja.,kuntoiltu ei muuta.

    • Yksinäinen.mies

      Mikä loma se sellainen on JOS pitää naisten perässä juosta lomamatkalla??
      Minä en juokse täällä kotonakan naisten perässä , niin miksipä juosta lomamatkallanikaan. Ei tule "niitä" sairauksia lainkaan.
      Nyt jaksaa tehdä taas töitä ;D taas seuraavaan lomamatkaan saakka, se onkin taas suunnittelussa.

    • Yksinäinen.mies

      No sitähän minäkin ?? että näin kävi täälläkin ??. Ei se mitään kun tietää mitä oli odotettavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe