Mikä täällä mättää taas?

Lyydia_Täti

Lieksa-palsta on täynnä pelkkää maahanmuuttovastaista propagandaa. Tämähän on jo ihan sairasta.

Haluaisin itse jutella ihan tavallisistakin asioista, mutta nämä wanna-be-natsit ovat omineen koko palstan. Onko muita areenoita, joissa voisi keskustella Pohjois-Karjalan asioista?

Vai heitetäänkö porukalla nämä natsit veks?

66

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sankenratoisaa-onon

      Otetaankos jo soput mukaan ja näin yhteistuumin suomen ryöstöön, rahat lapsiltamme ja heikompiosaisilta passauksiin näille lomailijoille.

    • poistun

      Vaalikampanja on käynnissä heillä täällä ja monessa muussa paikassa.

      • näinsuomea-viiään

        Paljonkos sompuja on liekassa töessä, vaikos kysytäänkös näinpäin paljonkos nämä työllistää kantaväkeä tämä sakki ja mitkä on näitten ylläpito elikkä elinkustanukset verovaroistamme miljoonissa ainaskin jos ei sadoissa.


      • motkottelija

        En tiedä kun en tunne sompuja, eikä liekassa saa enää pitää mielellään edes hevosta.


    • Lyydia_Täti

      No mitä sontaa tää on taas? Yki natsi tässäkin ensimmäisenä huutelee ja käyttää useita nikkejä. Ääliö!

      Mene pöljä töihin. Ei täällä työssä käyvä pysty keskellä päivää huutaan. Oot työtön peräkammarin poika vaan.

      • toppitullapitää

        Sompuista riippuvainen siinä hikuaa, mitäs somput nyt muuta väsää kuin jetkotelevat piikkiime ja sitä jetkoa pisoo -jos ei toppia laiteta.


    • Surkukoira

      Kuule sie lyytiatäti!
      Halusin sitä äiteen tekemää, juureesta tehtyä ruisleippee!Sittarista sitä löytyy ja on hyvvee! Sivuoireet on armoton pieretys illalla!
      Kirjotit näin (Haluaisin itse jutella ihan tavallisistakin asioista)
      Niin miekii!
      Tää palsta on menny hulluksi! Suku siitä!

    • Vaadimme

      Natsit veks palstalta. Tämä on Lieksa-palsta ja täällä pitää saada keskustella rauhassa Lieksan asioista.

      • voihyvää-päivää

        Kyllä nämä somput on lieksan asia ja riesa, mutta kuinka kauan annetaan näin lomaille elellä---

        meidän piikkiimme rikkaa ristiin laittamatta


    • beethooven

      Lieksalaiset itse ovat tulleet aikoinaan kävellen Venäjältä.

      • jahetisitten

        Liekalaiset itse ovat reiluja mutta rahastajat käyttävän liekalaisia hyväkseen ja vetävät näitä somppuja notkalehtamaan varoillame lieksaa.

        Lieksa kuuluu yksin lieksalaisille ja nämä sotkijat on lähdettävä kotimaitaan rakentamaan ja töihin sinne.


      • jatodellaheti
        jahetisitten kirjoitti:

        Liekalaiset itse ovat reiluja mutta rahastajat käyttävän liekalaisia hyväkseen ja vetävät näitä somppuja notkalehtamaan varoillame lieksaa.

        Lieksa kuuluu yksin lieksalaisille ja nämä sotkijat on lähdettävä kotimaitaan rakentamaan ja töihin sinne.

        Lieksa voi minun puolestani pysyäkin lieksalaisilla, mutta hyvät ihmiset: pysykääkin sitten siellä lieksassanne, älkääkä tulko tänne muuanne sivistyksen pariin.


      • turhan.jankaaja.olet

        Sotkijat kuten sinä! Yhtään uutta sanaa et osaa kirjoittaa.

        Aina nämä vanhat samat sanat. Aina Inkeri sen jo todistaa.


      • totuusonnäin

        Minä olen 67 vuotta täällä elänyt. Täydet työvuodet tehnyt. Eikä yksikään somali ole häirinnyt. Muutama jankuttaja on tänne palstalle jummiutunu meitä kiusoomaan. Kommentoin nyt poikkeuksellisesti siitä. Normaalisti en näihin ketjuihin koske.


      • köllötelijät-vituun
        totuusonnäin kirjoitti:

        Minä olen 67 vuotta täällä elänyt. Täydet työvuodet tehnyt. Eikä yksikään somali ole häirinnyt. Muutama jankuttaja on tänne palstalle jummiutunu meitä kiusoomaan. Kommentoin nyt poikkeuksellisesti siitä. Normaalisti en näihin ketjuihin koske.

        Unodit näitten kustanukset mitkä pelkästä makoosta pukkaa yhtäpäälle varmaan kaikkine kuluineen 3000e nokkaapääle ja vielä muitakuluja, tuohan meitä veromaksajia ensin pistää päähän ja sitten näitten vallanhimo muslimisointi suomeamme.


    • busines.on

      Hetkinen, hetkinen, hyvä bisnes tämä on. Ei meitä haittaa, jos oma väki kärsii.

    • Lyydia_Täti

      Ihme epeleitä nämä rasisti rassukat. Koko ajan on huuto päällä, että somali sitä tai somali tätä. Kaksin käsin pijetään tekohampaista kiinni ja pelätään että joku ne vielä varastaa. Ootteko te natsiparat ihan terveitä?

      No niin tai näin, lähtö tullee jos minulle tulette tyhmyyksiä tuputtaa ja lähtö tulee sille Havukka-ahollekin ja sen puolueelle. Mitättömiä miehiä, ei ees armeijaa uskalleta käyvä.

      Ja pysykee kaukana täsrä palstalta tai ei hyvät heilu.

      • täsräpalstalla

        Tuon kaltaista natsittelua, ja haukkumista alvariinsa täällä. En ihmettele, jos tavan kansalainen provosoituu ja antaa samalla mitalla.


      • Lyydia_Täti
        täsräpalstalla kirjoitti:

        Tuon kaltaista natsittelua, ja haukkumista alvariinsa täällä. En ihmettele, jos tavan kansalainen provosoituu ja antaa samalla mitalla.

        Provosoidu vaan toisella palstalle siitä. Täällä ei natseja tarvita.


      • myös.intin.käynyt

        En ole sen "natsimpi", kuin Sinäkään, tavallinen 40v työtä tehnyt eläkeläinen. Lienee oma asiani, jos muodostan kaltaisistasi rakuttajista oman arvioni.


      • Lyydia_Täti
        myös.intin.käynyt kirjoitti:

        En ole sen "natsimpi", kuin Sinäkään, tavallinen 40v työtä tehnyt eläkeläinen. Lienee oma asiani, jos muodostan kaltaisistasi rakuttajista oman arvioni.

        Puhu sitten oikeistaki asioista välillä.

        Kyllä ottaa pannuun tuo ainainen parkuminen maahanmuuttajista. On täällä kylällä muutaki elämää ja asiaa puhuttavaksi saakka.


      • ruotsiinsinäkin
        Lyydia_Täti kirjoitti:

        Puhu sitten oikeistaki asioista välillä.

        Kyllä ottaa pannuun tuo ainainen parkuminen maahanmuuttajista. On täällä kylällä muutaki elämää ja asiaa puhuttavaksi saakka.

        sinähän niitä koko ajan puolustelet,anna mamujen lähtee rauhassa pois täältä.eläkä itke kyllä sä varmaan saat jonkun mamun ottamaan sut. :(


    • on-näillä-otsaa

      Siinä on taasen tämäpäivä jotkaleet ketkutellut ja piikiime mitään tekemättä ryystäneet ja hoidelleet lomaansa, joo ja muutakuin uusia raha-anomuksiaan väsänneet.

      • siinävaijotkaapukkaa

        uus-kansaihmeet jäi mainaisematta


    • idiututiiduitu

      Rakasta lastasi! http://mvlehti.net/2017/02/22/karmea-video-lapsen-kuritusta-kehitysmaalaiseen-malliin/

    • tuliko.selväksi
    • KatotaanKumpiMatkustaa

      Koetappa tulla heittään , luiska hartia suvakki ;)

      • Lyydia_Täti

        Alakko sinä poika oikein uhkaileen naisihmistä? Jo on epeli.

        Ootappa ku poliisi tulee ja ottaa mopon pois. Räkänokka yrittää siinä pullistella vielä.


    • Lyydia_Täti

      Ja taas on palsta puolillaan nuita natsihullujen kouhotuksia. Johan on ihme jos niitä ei saa pysymään poissa.

      Minä ainakin käyn huomena poliisille puhumassa. Saavat katella hulluimmat putkaan ja sakottaa loppuja. Kyllä tähän roti saadaan, se ainaki on varmaa. Ja tuolta uhkailijalta otetaan mopo pois.

    • tajuatkohan

      Lyyti mene maaten, ei uhoamisesi tätä maailmaa paranna.

    • rassenpaskaelämä

      Mitäpä ne katkerat eläkeläiset ja työttömät muuta tekisivät, kuin räksyttäisivät mamuista?

    • suvakinvittuelämä

      Mitäpä muuta työttömät ja mielenköyhät suvakit tekisi muuta kuin räksyttäisivät suomalaislle puolustaessaan matuja!

    • oyrifuiukfjfh

      Kyllä nee,,,it tympii!

    • vellikään.ei.auta

      Peristen on paha olla.

    • sormeta.ittees.hyysäri

      Sullahan tuo taitaa paha olla, kun kokoajan valitat toisista!

      • hahahhaaaaa

        hahaaa. katkera peris nillitää :D


    • Lyydia_Täti

      Minulle on diagnosoitu alzheimerin tauti, joten ymmärtäkää, jos kirjoitan välillä sekavia.

    • heehheheheee

      Periksillä mättää päässä.

      • osaat.kyllä

        hehettäjällä on vuosien kokemus trollaamisesta omaksi ilokseen


    • Ne sitten on maahanmuutto vastaista ja natseja heti kun sanoo matuista jotain? En minä halua heitä elättää :( Mutta jos sinä ap haluat niin maksa se paletti omasta kukkorosta ja älä pyydä siihen rahaa niiltä jotka eivät halua maksaa heidän loisemista :D
      Ap:llä onkin suuria ongelmia ja koita ratkaista ne ilman muiden tukea :D

      Olet varmaan valmis antamaan kotisi avaimet jokaiselle matulle kuin myös pankkikorttisi ja tunnusluvut :D Tee se jätä meidän muut rauhaan näistä idioottimaisista ajatuksistasi sillä on paljon niitä jotka eivät halua lisää loisia ja rikollisuutta.

      • Lyydia_Täti

        Et sinä yksin ketään elätä, kyllä verot menee niiden pussista, joilla on oikeaa kykyä maksaa veroa ja jotka eivät tarvi työllisyys- tai sosiaalietuuksia itte.

        Tällä palstalla voi vapaasti puhua Lieksan asioita, mutta mene sinä muille palstoille huutelemaan, jos sulla ei ole mitään muuta puheenaihetta kuin matu siellä ja matu täällä.


      • Lyydia_Täti

        Taas vähän heittää päästä, kun jäi lääkkeet ottamatta. Anteeksi, käyn lääkekaapilla.


      • utam
        Lyydia_Täti kirjoitti:

        Et sinä yksin ketään elätä, kyllä verot menee niiden pussista, joilla on oikeaa kykyä maksaa veroa ja jotka eivät tarvi työllisyys- tai sosiaalietuuksia itte.

        Tällä palstalla voi vapaasti puhua Lieksan asioita, mutta mene sinä muille palstoille huutelemaan, jos sulla ei ole mitään muuta puheenaihetta kuin matu siellä ja matu täällä.

        kukas se jankuttaa :)


    • realistinvikaa

      En ole alueelta. Asun muualla ja lähelläni oli vuoden tuollainen keskus jossa oli 350 karvanaamaa Irakista. Kylässä oli sotkuisempaa kuin koskaan. Arabit kävivät kusella toisten pihoissa ja heittelivät kaikki päätöskopionsa ja freepaid-liittymäpakkauksensa, kortsupaketinsa, kauppaostostensa pakkaukset, ym, ym,ym, tien varsille. Kaupassa ei viitsinyt enää käydä eikä ovia voinut enää pitää auki. Kulttuuriero on mahtava liian iso. Olen itse sen verran ruma vanha nyrkkeilijä, että kimppuuni ei käyty. Moni kuitenkin koki ikäviä tilanteita ja kolme-neljä kertaa puutuin sellaiseen. En toivo muslimiporukkaa kenenkään riesaksi. Joka niitä puolustaa tai väittää minun kirjoittavan valeita, ei itse ole kokenut nk.livenä noita turvapaikkahuijareita. Niitähän niistä 99% on. Todelliset pakolaiset ovat jossakin leireillä Kreikassa koska ovat yrittäneet rehellisillä tavoilla rekisteröityä siellä missä pitääkin. Oikean pakolaisen käytös näkyy varmasti nöyryytenä. Nämä täällä lomailevat ovat velvollisuuspakolaisia ja sotilaskarkureita. Ymmärrän kriittisiä lieksalaisia kun kylään tulee 300 asyylia riekkumaan. Ei hyvä.

      • Lyydia_Täti

        "Asun muualla ja lähelläni oli vuoden tuollainen keskus..."

        No mitä hevonkuusta vuodat sitten sontaa Lieksalaisten palstalle. Minun ei pätkän vertaa kiinnosta sinun ongelmasi. Kirjoita sen paikkakunnan sivulle, jossa asutkin. Vielä parempi on, jos kirjoittaisit terkkariin ja varaisit ajan.

        Että ottaa nupiin tuollaiset rassukat, jotka eivät muusta osaa edes puhua.


      • tutimaan.siitä

        Taasko pitää pyytää Lyytiä asettumaan?


      • opperdame
        Lyydia_Täti kirjoitti:

        "Asun muualla ja lähelläni oli vuoden tuollainen keskus..."

        No mitä hevonkuusta vuodat sitten sontaa Lieksalaisten palstalle. Minun ei pätkän vertaa kiinnosta sinun ongelmasi. Kirjoita sen paikkakunnan sivulle, jossa asutkin. Vielä parempi on, jos kirjoittaisit terkkariin ja varaisit ajan.

        Että ottaa nupiin tuollaiset rassukat, jotka eivät muusta osaa edes puhua.

        Sanotaanko säännöissä että ainoastaan sen kunnan palstalle saa kirjoittaa mitä Lyyti määrää?


    • näin.meillä.suomessa

      Lakeja pitäisi muuttaa? Jenkeissä on mahdollista antaa taloon tai tontille tunkeutujalle semmoinen opetus, että hyvä jos henkiin jää se tunkeutuja!
      Suomessahan on ensin odotettava sitä ensimmäistä lyöntiä tai puukoniskua jos aikoo puolustautua, ja sitten jos henkiin jää, niin käräjille tuomiolle,,,että mikset antanut tunkeutua taloosi, ja mikset kuollut puukotukseen! Maksa vielä vahingonkorvauksia tunkeutujalle henkisistä kivuista ja traumoista jotka hän sai epäonnistuttuaan tapon yrityksessä!

      • natsirasset

        Taas noita rassen väkivaltafantasioita.


    • mitäsuvakitsanoo
    • sossupummirasset

      Lieksan mamukriittiset on työttömiä ja eläkeläisiä. Joutoporukkaa siis.

    • joutoporukkaa

      Eli ollaan samaa sakkia kuin matutkin, joutilaita työttömiä,eläkelläisiä, ja valtion elätettäviä? Joutoporukkaa siis!
      Sehän on sitten kunnia-asia, ainakin hyysärien mielestä!

    • suomimusa
    • rasisimiavaan

      Mitäpä lieksan vähäpojat muuta tekisivät?

      • kimiljongit

        On se kumma mitä tahansa tähän vastaa se poiistetaan.Diktatuuri jyrää.


    • suvakkiusvaan

      Suvakkisiiderivalas yrittä toisia syyllistää? Meeppä matujen luo ja anna niille velhonhihaasi oikein kunnolla, että rauhoitut!

    • Lyydia_Täti

      Ja mikä tämä taas on. Rassukat kirjoittaa tämänkin säikeen täyteen sontaa. Eikö niille muka saada kuria.

      Ainakin vaaliteltalla, jos aletaan sönköttään maanmuuttajista, niin minä soitan poliisit paikalle. Kun kunta on kiltisti lainannut telttaa ja antaapa vielä rahaakin mainosten tekemiseen, niin sitä rahaa ei kyllä käytetä vihapuheeseen, se on vissi.

      Ja aivan turha inttää taas, kyllä se on kunnalta peräisin se raha. Kokouspalkkiot maksetaan kunnan pussista, puolueet ottaa palkkiosta provikan ja nyt se raha käytetään vaalityöhön. Kyllä tämä tiedetään.

      Menkää vauva-lehden keskustelupalstalle, rassukat.

    • velhonhiha.politikolle

      Minkä puolueen suvakki olet? Sanoppa niin tietää tulla kyselemään hankalia kysymyksiä maahanmuutosta, ja sinä vastaat kiltisti!
      Jos et kritiikkiä kestä, niin olet pyrkimässä ihan vika alalle,,eli politiikkaan! Silloin on parempi jäädä pois yhteisten asioiden hoidosta!

    • Yhyyyyyyyu

      Rassen on paha olla.

      • älä.itke.suvakki

        Onko velhonhiha kipeä kun itket?


    • matuteltta

      Eikös sinun kannata se propagandatelttasi avata vain silloin kun matuja on kuulemassa? Laitat sen erilleen jonnekkin missä ei ole muita ihmisiä häiritsemässä, saatte rauhassa touhuta, ja kehua toisianne miten työoimapula on lieksasta hävinnyt!

    • eimatukiimassa

      Muistakaa nyt suvakit se, että kaikki nuo sotilaskarkurit ja rikoksiin syyllistyneet sekä koko muu matulauma ovat täällä veronmaksajien kustannuksella. Suomalaisten veronmaksajien. Kovimmat puolestahuutajat sen sijaan ovat itsekin sosiaaliturvan kovimpia imureita. Siipiveikot puolustavat toisia tummaihoisia siipiveikkoja, koira koiran tuntee.

      • RasismiPilaaYhteiskunnan

        Ennemmin elätän vaikka mamuja kuin siipiveikkorasseja joista ei ole muuta kuin haittaa tämän yhteiskunnan henkiselle tilanteelle.


    • suvakille

      Olet oikeassa, rasset ei sinulaisiisi sidaerivalas vosuihin koskisi pitkällä tikullakaan, saati tulisi elätettäväksi! Pysy vain matujen veivattavana, siinä sitä henkisyys kasvaa ja voimistuu!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe