Öitä tulin

varmuudenvuoksi

toivottelemaan.

m>n

25

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräältänaiselta

      Hyvää yötä....vaikka en ookkaan hän jota kaipaat

    • Tuskinmullekuitenkaan

      Kenelle toivottelet?

    • nainenmiehelle

      Tuohan olisi mukava aloitus myös "suoraviestissä"...kokeile sitä.

    • muistutusvain

      Hyvää yötä, olet mielessäni täällä.

    • Minätaas_

      Toivottelen hyvää huomenta kaikesta huolimatta.

    • lepakkonainen

      Hyvää huomenta<3
      kaikesta huolimatta..

    • MulleRakasOn

      Minä ajattelin eilen, että pitäisi laittaa hyvän yön toivotus. Olin sitten niin väsynyt, että nukahdin.
      Toivotan hänelle hyvää huomenta ja hyvää päivää. Toivon, että on varovainen tuolla liikenteessä, kun on liukasta.

    • oletrakasmulle

      Minä olen aika uupunut.
      Paljon kaikenlaista.
      Kuolemakin kävi suvussa.
      Olen pahoillani etten jaksa kaikkea enkä riitä.Ole sinäkin varovainen.
      Ole onnellinen.Älä ihmettele jos olen
      pois.Se ei ole sinun syysi.

    • Mullerakason

      Jos tuo viesti olisi häneltä, vastaisin näin:

      Miten sinä jaksat rakas...
      Minä tahtoisin lohduttaa.
      Minä... haluaisin olla siinä,
      kun tarvitset, olla hiljaa vain lähelläsi.
      Minä olen niin huolissani sinusta
      ja tulen vähän hulluksi, kun
      kuvittelen kaikenlaista täällä.
      Minulla olisi niin paljon rakkautta
      sinulle. Onnellisuutta en voi luvata
      ennen kuin olet minun luonani,
      lepäät sylissäni.
      Ota vain aikasi, kyllä minä pärjään.
      Keskity vain siihen,
      että jaksat välttämättömät asiat.
      Minä keskityn sinun rakkauteesi ilman läsnäoloasikin, jonka on riitettävä minulle
      nyt siihen asti, kunnes saamme sitä jakaa toisillemme.
      Minä odotan täällä. Minä en mene mihinkään.
      Olet ajatuksissani, olet rukouksissani.

      • oletrakasmulle

        Liikutuin tästä.
        Niin kauniisti hänelle kirjoitit.
        Hän on onnellinen varmasti sinusta.


      • kylmääväätekstiä

        Kiteytettynä - koeta pärjätä.


      • Aikakurjaa

        Tyypillinen palstarakastaja. Tosi Rakas pysyy palstalla.


      • lässytilässyti

        hevonpaskan jauhantaa palstalla.


      • Mullerakason
        oletrakasmulle kirjoitti:

        Liikutuin tästä.
        Niin kauniisti hänelle kirjoitit.
        Hän on onnellinen varmasti sinusta.

        Kiitos. Olin itse liikuttunut sinun viestistäsi ja kun olen "herkistynyt" kaipailen häntä. Sitten kun taas en ole herkistynyt elän elämääni ihan suhteellisen tyytyväisenä. Olen sellainen... vähän omituinen kai. Mun kanssa nyrkkisääntö on, että Irl ratkaisee.
        Olen mato, joka ei koskaan päädy koukkuun, olen siten liukas... tai koukussa jo. Päättele siitä olisiko hän onnellinen minusta. Tuskin. Kommentistasi sen sijaan olin onnellinen hetken.


      • valtiokokaukana

        Mikä on IRL???


      • Mullerakason
        Aikakurjaa kirjoitti:

        Tyypillinen palstarakastaja. Tosi Rakas pysyy palstalla.

        Otan ton käyttööni "palstarakastaja" 😁
        Jos näkisin hänet, eihän sitä koskaan tiedä...


      • Mullerakason
        lässytilässyti kirjoitti:

        hevonpaskan jauhantaa palstalla.

        Eläpä höpöttele, sinä juuri pidät siitä 😊ja paljon!


      • Mullerakason
        valtiokokaukana kirjoitti:

        Mikä on IRL???

        Kyllä sinä tiedät.


      • herkkäkausimenossa
        Mullerakason kirjoitti:

        Kiitos. Olin itse liikuttunut sinun viestistäsi ja kun olen "herkistynyt" kaipailen häntä. Sitten kun taas en ole herkistynyt elän elämääni ihan suhteellisen tyytyväisenä. Olen sellainen... vähän omituinen kai. Mun kanssa nyrkkisääntö on, että Irl ratkaisee.
        Olen mato, joka ei koskaan päädy koukkuun, olen siten liukas... tai koukussa jo. Päättele siitä olisiko hän onnellinen minusta. Tuskin. Kommentistasi sen sijaan olin onnellinen hetken.

        Kirjoititko jotain mun mato koukussa- aloitukseen? Tuli vain mieleen. Toiveajattelua tällainen että olisit hän. Mutta samat sanat, herkistyneenä jää miettimään mennyttä ja siihen haikeaan tunteeseen jämähtää. Sitten välillä helpompaa.


      • Mullerakason
        kylmääväätekstiä kirjoitti:

        Kiteytettynä - koeta pärjätä.

        Osanotto vai? En mä noin vähäsanaseen antiin pystys.


      • Mullerakason
        herkkäkausimenossa kirjoitti:

        Kirjoititko jotain mun mato koukussa- aloitukseen? Tuli vain mieleen. Toiveajattelua tällainen että olisit hän. Mutta samat sanat, herkistyneenä jää miettimään mennyttä ja siihen haikeaan tunteeseen jämähtää. Sitten välillä helpompaa.

        En, mutta voimia toiselle herkistelijälle. Ehkä herkkyys on jollain tapaa kauniskin piirre ihmisessä...ainakin mä tykkään siitä toisissa ihmisissä.


      • oletrakasmulle
        Mullerakason kirjoitti:

        Kiitos. Olin itse liikuttunut sinun viestistäsi ja kun olen "herkistynyt" kaipailen häntä. Sitten kun taas en ole herkistynyt elän elämääni ihan suhteellisen tyytyväisenä. Olen sellainen... vähän omituinen kai. Mun kanssa nyrkkisääntö on, että Irl ratkaisee.
        Olen mato, joka ei koskaan päädy koukkuun, olen siten liukas... tai koukussa jo. Päättele siitä olisiko hän onnellinen minusta. Tuskin. Kommentistasi sen sijaan olin onnellinen hetken.

        Kirjoitin aamulla viestini.
        Ajatuksissani rakas kaivattuni.
        Halusin kertoa missä menen.
        "Vastauksesi" oli oikeesti tosi kaunis.Kiitos.
        Ehkei minulle vaikka olisi sopinutkin elämääni.
        Kirjoitin kun ei ole muuta yhteyttä.
        Ja olen hyvin vähän enää täällä.
        Oli mun surullisen haikeaa palstaharhaa..


      • Mullerakason
        oletrakasmulle kirjoitti:

        Kirjoitin aamulla viestini.
        Ajatuksissani rakas kaivattuni.
        Halusin kertoa missä menen.
        "Vastauksesi" oli oikeesti tosi kaunis.Kiitos.
        Ehkei minulle vaikka olisi sopinutkin elämääni.
        Kirjoitin kun ei ole muuta yhteyttä.
        Ja olen hyvin vähän enää täällä.
        Oli mun surullisen haikeaa palstaharhaa..

        Älähän nyt, en tiedä mikä minuun aina menee... joku pirulainen varmaan. En pystynyt aikanaan näyttämään tunteitani ilman itseni ts. sisimpäni suojaamista ja enkä näköjään vieläkään. Se ydin on niin pehmeä ja rakastava, että pelkään, miten sen käy. Se on niin hyväuskoinenkin, että saa sinut tuntumaan tuttuna, aivan kuin olisit hän. Tekisi mieli kertoa sinulle kaikki, uskoa että me tunnetaan toisemme. Aivan kuin silloin joskus, kun halusin kertoa ja puhua hänelle. Halusin osoittaa tunteita, mutta ei siitä tullut mitään.

        Kukahan se sinun rakas on...
        Minä rakastuin oitis häneen, enkä koskaan unohtanut häntä ja hänen tapaansa aamuisin. Se oli päiväni paras hetki, hänen näkemisensä. Sitten paras hetki oli, kun hän tuli... vielä niin. Haaveilin hänestä, kai sen voi tunnustaa. Minullakin on haikea olo, eikä muuta yhteyttä ole.


      • oletrakasmulle

        Tuo tuttuuden ja "oman ihmisen" tuntu toisesta ihmisestä on jännä juttu.Minäkin olen tuntenut sen rakkaani kanssa.Vaikkemme "tunne" toisiamme, niin silti tunnemme.
        Me kuitenkin puhuimme aikoinaan paljon ja minä kirjoitin hänelle kirjeitä.Edelleen minulla on hänestä se tunne,että voisin jutella hänen kanssaan mistä vaan.Kaikki tuntuisi luonnolliselta hänen kanssaan.En minä ketä tahansa kutsu rakkaaksi tai kaivatukseni.Hän tuntuu niin omalta.

        Tunteiden osoittaminen tai niistä kertominen ei ole helppoa.Silti niitä voi opetella kertomaan rakkaalleen.
        Minäkin rakastuin häneen ajan kuluessa.Enkä voi unohtaa.Parasta on,että uskoin sydämessäni hänestä aina hyvää vaikka sainkin kokea silloin kovia.Jokin kumma hyvänolon tunne oli aina hänestä.Sama tunne säilyy edelleen.
        Hän on sydämessäni ja haaveissani.
        Minullakin on haikea olo.Kaipaan häntä uskomattoman paljon.


      • Mullerakason

        Tuo on kyllä haikeaa. Minun tilanteeni tosiaan eroaa hyvin paljon sinun tilanteestasi. Luulen, että kaipaukseeni sekoittuu enemmänkin kaipuuta muistakin asioista kuin suhteesta häneen. Luulen, että hän edustaa minulle jotain hyvää, muutosta ja kasvua. Siksi hän roikkuu mukana mielessäni.
        Olen joskus miettinyt, miltä se tuntuisi jos ihmissuhde rakastamani kanssa loppuisi. Sellaista ei ole tapahtunut vielä koskaan. Jos ihmissuhde on loppunut, en ole ollut rakastunut. Se on varmasti kasvattava kokemus. Minulla on käynyt hyvin onnekkaasti ihmissuhteissa. Ottaen huomioon joitain asioita, voisi olla hyvin toisinkin tällä hetkellä.
        Kyllä noin syvä kaipaus ansaitsisi saada vastakaikua. Toivon pelkkää hyvää sinulle ja usko tai älä, sinä autoit minua kappaleen matkaa matkalla. Sairauteeni kuuluu tunteiden ja ajatusten irrallisuus. Olen eräällä lailla pirstoutunut ihminen. Pystyin yhdistämään joitain asioita ainakin hetkellisesti toisiinsa. Kiitosta vain.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe