Vihaan itseäni

enjaksa

Hitto, että vihaan itseäni! Vihaan sitä, että rakastuin ja vielä kerroin sen sinulle! Olen täydellinen sika! Tunteetkaan eivät kuole, vaikka mitä tekisi! En kestä tätä rakkautta, joka vie voimat ja saa aikaan vain kaikkea pahaa. En halua tätä! Haluan pois tästä tunteesta joka ei voi toteutua. Haluan hävitä maailmasta, jos se ei muuten auta! n>m

4

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenKommaa

      Epätasapainoinen ei ole valmis parisuhteeseen vaikka tunteet molemminpuolisia. Jos tunteesi saavat sinut noin kiihdyksiin ja kierroksille, ehkä parempi että oletkin yksin ja haet tasapainon elämääsi. Ensin oma mieli tasapainoon jotta se pääsi kestää paremmin pettymyksiä. Jos se aiheutta nolostumisen että tunnet jotain tunteita niin olet hyvin epäkypsä ja tasapainoton.

      Ihmisellä on oikeus tunteisiinsa ja niiden sanomiseen. Mutta jos se suistaa sinut raiteiltaan... parempi hakea tasapainoa vielä

    • Lohdutuksensanat

      On muitakin tapoja vihata itseään. kun luulee olevansa jossain asiassa erehtymätön, tuleekin onnettomuus. Onneksi olet vielä elävänä pohtimassa. Ei tämä ole helppoa.

    • Niin.on

      Maailmassa kun ei ihmiset aina saa sitä "tikkaria" minkä ne itse tahtoo. Luopumisen oppiminen on hyvinkin tärkeää. Oma tahto ei ole aina se oikea, toiselta tuleva torjunta opettaa jotakin hyvin tärkeää.

    • Eisaagimia

      Minäkään en saanut Anu Saagimia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe