Nainen ihmetteli miesten saamien viestien vähäisyy

Naisasialooser11

ttä nettideteissä. Eräs tuntemani nainen ei ollut uskoa kun joku hänen tuntema mies oli sanonut lähettäneensä nettideiteissä noin pari sataa viestiä naisille ja vain muutama vastasi. Naisilla ei oikeasti ole hajuakaan tavallisen miehen asemasta nettideiteissä(kään), ilmeisesti luulevat että sellainen saa viestejä yhtä paljon kuin tavallinen nainen.

Ruma mies taas ei saa ensimmäistäkään vastausta jos kuvallisena viestejä lähettelee vaikka lähettäisi viestin 500:lle naiselle.

74

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsiiiiuh

      Niin hieman sama asia kuin että haet työpaikkaa 500 joukosta ja olet jokaiselle 500.lle se pelkkä työtön....

      • Nainen ei ota edes haastatteluun.


      • Sanonpavaan
        164cmMies kirjoitti:

        Nainen ei ota edes haastatteluun.

        Olen nyt näitä keskusteluja täällä lukenut ja olen toki pahoillani, että nettideittailu ei ole helppoa. Mutta jos se ei kerran onnistu, niin miksi et lähesty naisia tuolla oikeassa maailmassa, vai lähestytkö?

        Kirjoitat yleensä asiaa, mutta aika negatiiviseen sävyyn. Se ei ehkä helpota sen oman naisen löytymistä.


      • Ujoatm28v
        164cmMies kirjoitti:

        Nainen ei ota edes haastatteluun.

        Aivan eli tilanne on vieläkin toivottomampi kuin työnhaussa vaikka tällaiselle ikityöttömälle mielenterveyspotilaalle se työnsaaminenkin on täysin toivoton homma. Tulevaisuus näyttäytyy siis kaikinpuolin synkkänä eikä minun kaltaisellani miehellä ole juurikaan mitään menetettävää paitsi rahat.


      • Buhahaha
        Sanonpavaan kirjoitti:

        Olen nyt näitä keskusteluja täällä lukenut ja olen toki pahoillani, että nettideittailu ei ole helppoa. Mutta jos se ei kerran onnistu, niin miksi et lähesty naisia tuolla oikeassa maailmassa, vai lähestytkö?

        Kirjoitat yleensä asiaa, mutta aika negatiiviseen sävyyn. Se ei ehkä helpota sen oman naisen löytymistä.

        No siis, yleensä neittideitit on se missä tärppää normit täyttämättömilläkin - myös miehillä - paremmin kuin tuolla oikeassa maailmassa. Jos ei tärppää neittideitissä, tuskin tärppää livenäkään.

        Olen ihan oikeasti kuullut useammankin naisen suusta, että miehen lyhyys on ehdoton turn-off yksinäänkin. Siitä voit kuvitella paljonko 164 cm mittaisella miehellä on kysyntää tuolla tosielämässä. Sitä pituuden puutetta kompensoidakseen pitäisi olla vähintään optiomiljonääri tai Esa Saarinen.


    • Rumasinkkumies-

      Lähetin aikoinaan 400 viestiä enkä ole saanut vastausta. Enää en viestiä lähettele

    • Tämä on kyllä aivan totta.

      Joku voi kysyä, että entä sitten.

      Tämä on aivan samanlaista eriarvoistumista, kuin muukin eriarvoistuminen eikä tapahdu ilman seurauksia.

      • Ratkaisujakiitos

        Mitä asialle pitäisi tehdä? Kuinka se eriarvoistuminen saadaan loppumaan? Ja nyt ei vastaukseksi käy se, että naiset nyt vaan on perseestä, koska se ei ole mikään ratkaisu.
        Mitä voit oikeasti tehdä tälle asialle?


      • mfgjutyudert
        Ratkaisujakiitos kirjoitti:

        Mitä asialle pitäisi tehdä? Kuinka se eriarvoistuminen saadaan loppumaan? Ja nyt ei vastaukseksi käy se, että naiset nyt vaan on perseestä, koska se ei ole mikään ratkaisu.
        Mitä voit oikeasti tehdä tälle asialle?

        Oikeus eutanasiaan on taattava kaikille halukkaille. Näin markkinat tasapainottuisivat sekä tavaran laatu paranisi puolin ja toisin. Eriarvoistuminen vähentyisi, koska resursseja olisi riittävästi kaikille.


      • Ratkaisujakiitos kirjoitti:

        Mitä asialle pitäisi tehdä? Kuinka se eriarvoistuminen saadaan loppumaan? Ja nyt ei vastaukseksi käy se, että naiset nyt vaan on perseestä, koska se ei ole mikään ratkaisu.
        Mitä voit oikeasti tehdä tälle asialle?

        Ihmisten täytyy muuttaa arvomaailmojaan. Mikään ei muutu ennen sitä. Niin kauan kun ihaillaan ja palvotaan glamouria, rahaa ja lennokasta elämää, bling blingiä...ei oo tavallisella pulliaisella muuta kuin stressiä.


      • zönggö kirjoitti:

        Ihmisten täytyy muuttaa arvomaailmojaan. Mikään ei muutu ennen sitä. Niin kauan kun ihaillaan ja palvotaan glamouria, rahaa ja lennokasta elämää, bling blingiä...ei oo tavallisella pulliaisella muuta kuin stressiä.

        Ja nää realitysarjat missä lanseerataan tyhjäpää bimboja ja mimboja eli miesbimboja keulakuviksi nyky nuorille, niin ei tartte muuta kun vetää hiki hatussa että yltää siihen tekemällä tehtyyn eliittisakkiin. Hampaat saa ostamalla, lihaksia voi huijata implantilla, tukkaa voi ostaa metritavarana kampaajalta jne. Ihmiset on ite tehneet kehänsä jota ne nyt kiertää.

        Ihaillaan kaikkea tehtyä ja photoshopattua, koitetaan tahkota rahaa ja kunniaa, painetaan uraa suolipitkänä ja miks? Siks että arvomaailmat on vääristyneet ihmisestä luomuksiin.


      • No höpö höpö. Naisilla on täysi oikeus valita seksi- ja seurustelukumppaninsa itse. Teet vain hallaa itsellesi jos et tätä faktaa hyväksy.


      • HyväOhje
        outsider1 kirjoitti:

        No höpö höpö. Naisilla on täysi oikeus valita seksi- ja seurustelukumppaninsa itse. Teet vain hallaa itsellesi jos et tätä faktaa hyväksy.

        Näkeehän sen sinustakin, olet nelikymppinen mieslapsi jolla ei ole koskaan ollut naista.


      • Höpsis. Oikeus on mm. kirjattu pariinkin YK:n ihmisoikeussopimukseen, joten se on hieman enemmän kuin "täysin subjektiivinen" oikeus. Raiskaamiseen ei tarvita muuta kuin ilkeä luonne.


      • HyväOhje kirjoitti:

        Näkeehän sen sinustakin, olet nelikymppinen mieslapsi jolla ei ole koskaan ollut naista.

        Vääri, olen ollut jo melkein 2 vuotta seurustelusuhteessa.


      • Ratkaisujakiitos kirjoitti:

        Mitä asialle pitäisi tehdä? Kuinka se eriarvoistuminen saadaan loppumaan? Ja nyt ei vastaukseksi käy se, että naiset nyt vaan on perseestä, koska se ei ole mikään ratkaisu.
        Mitä voit oikeasti tehdä tälle asialle?

        Vaikea sanoa. En osaa sanoa, mitä taloudelliselle eriarvoistumisellekaan pitäisi tehdä, vaikka se uhkaa yhteiskuntarauhaa.

        Yksi on tämä tietoisuuden slisääminen siitä, millainen tilanne nyt on. Ehkä naiset huomaavat kaavamaisen käyttäytymisensä.

        Toinen voisi olla ATM-miesten valistaminen ja opettaminen.

        Voisi olla hyvä gradun aihe jollekin.


      • ndjhetdyetd
        Miesmannn kirjoitti:

        Vaikea sanoa. En osaa sanoa, mitä taloudelliselle eriarvoistumisellekaan pitäisi tehdä, vaikka se uhkaa yhteiskuntarauhaa.

        Yksi on tämä tietoisuuden slisääminen siitä, millainen tilanne nyt on. Ehkä naiset huomaavat kaavamaisen käyttäytymisensä.

        Toinen voisi olla ATM-miesten valistaminen ja opettaminen.

        Voisi olla hyvä gradun aihe jollekin.

        Ihan hyviä ja kannatettavia keinoja. Viimeisenä ratkaisuna on tietysti väkivalta ja yleensä se on valtion harjoittamaa heikompia kansalaisiaan kohtaan. Jotta heikompiosaisten radikalisoitumista voitaisiin hillitä olisi myös vapaaehtoinen eutanasia tarjottava jokaiselle mahdolliseksi. Näin yhteiskuntakone voisi maksimoida tehokkuutensa.

        En usko, että tietoisuuden herättäminen kuitenkaan johtaa mihinkään. Kapitalistinen yhteiskuntajärjestys pitää huolen siitä, että siitä hyötyjät haluavat pitää sitä vaikka väkisin yllä. Ja ihmissuhteiden osalta naisilla on ylivoimainen pääomavalta miehiin nähden. Harvoin miehetkään tiedostavat omaa kaavamaista käytöstään monissakaan asioissa. Usein toistamme samanlaisia malleja kaikessa käytöksessämme, koska on vain mahdotonta erottaa elämän eri alueita täysin erillisiksi kokonaisuuksiksi. Oma persoonamme kietoo ne yhteen.


    • 12322121

      Mitä tästä käytännössä seuraa kun miehiä ja naisia on kuitenkin lukumääräisesti melkein yhtä paljon? Helsingissä ilmeisesti ainakin naiset jäävät ilman miehiä

      • Tässä kun oli kyse ymmärtääkseni nettideiteistä, niin olettaisin että normaali käyttäjä jakauma pätee. Eli se että miehiä näissä palveluissa on n.2-3 kertaa enemmän kuin naisia. Toisin kuin se varsinainen jakauma sukupuolten välillä oikeassa elämässä.


      • 12322121

        Mistä naiset hakevat sitten seuraa? Eikö nettideitit ole helpoin paikka kun ei tarvitse arvailla onko joku sinkku vai ei?


    • Helpostihan tuota suattaa erehtyä, mikäli omakohtaista kokemusta ei ole taikka jos ei ole muuten tietoinen.

      Itselläni tässä kuukauden kun tuolla s24 treffeillä olen ollut, niin noita eri käyttäjien kanssa käytyjä "viestittelyitä on" 35.
      Näistä 20 on noilta mainostajilta ja epäilyttäviltä tahoilta, joita arvelen huijareiksi.
      Näistä 11 on henkilöitä joille olen itse lähettänyt viestin, mutta ei ole vastausviestiä kuulunut. (Pari näistä tosin on sellaisia 'sivusta kommentointeja' profiilissa minua hymyilyttäneisiin asioihin.)
      Näistä 4 on sellaisia joissa keskustelu on edennyt useampiin viesteihin.
      Noista neljästä vain kaksi on laittanut itse ensimmäisenä tekstiä sisältävän viestin. ja toinen näistä oli "Moi. Mitä kuuluu?"

      • Tosin eipä sen puoleen, ei itsellänikään nuo viestit mitään Pulitzer voittajia ole.


      • Hyväaloitusseon

        Mitä vikaa "Moi! Mitä kuuluu?" -aloituksessa on? Sehän on vain fraasi jolla avataan keskustelu kiinnostavan ihmisen kanssa. Siihen tulisi vastata kertomalla kuulumiset ka kysymällä jokin vastakysymys! Ja jos olet oikein fiksu niin vastaukseesi upotat jonkin asian, jolla osoitat lukeneesi naisen profiilitekstin.


      • Hyväaloitusseon kirjoitti:

        Mitä vikaa "Moi! Mitä kuuluu?" -aloituksessa on? Sehän on vain fraasi jolla avataan keskustelu kiinnostavan ihmisen kanssa. Siihen tulisi vastata kertomalla kuulumiset ka kysymällä jokin vastakysymys! Ja jos olet oikein fiksu niin vastaukseesi upotat jonkin asian, jolla osoitat lukeneesi naisen profiilitekstin.

        "Hyvä aloitus"? Yleensä tyhjältä profiililta? Hah!

        Kyllä olen tuollatavalla vastaillutkin. Mutta eikä sitä voisi siihen muutakin laittaa? Kute esimerkiksi jotain muutakin josta näkee että on lukenut miun profiilini?


      • Okeieiniinhyväaloitus
        pete_pjn kirjoitti:

        "Hyvä aloitus"? Yleensä tyhjältä profiililta? Hah!

        Kyllä olen tuollatavalla vastaillutkin. Mutta eikä sitä voisi siihen muutakin laittaa? Kute esimerkiksi jotain muutakin josta näkee että on lukenut miun profiilini?

        No kyllä, itse jos aloittelen keskusteluja niin sanon jotain muutakin kuin tuon lyhyistä lyhyimmän aloituksen. Mutta jos todella on (niinkuin olen ymmärtänyt) niin, etteivät miehet saa aloitusviestejä, niin pakko kai siitä on ottaa irti kaikki mikä lähtee?

        En siis halua loukata miehiä tai puolustella deittipalstojen passiivisia naisia, mutta eihän sitä voi jäädä valittamaan sitä, millaisia viestien pitäisi olla, ei kai se johda mihinkään.


      • Okeieiniinhyväaloitus kirjoitti:

        No kyllä, itse jos aloittelen keskusteluja niin sanon jotain muutakin kuin tuon lyhyistä lyhyimmän aloituksen. Mutta jos todella on (niinkuin olen ymmärtänyt) niin, etteivät miehet saa aloitusviestejä, niin pakko kai siitä on ottaa irti kaikki mikä lähtee?

        En siis halua loukata miehiä tai puolustella deittipalstojen passiivisia naisia, mutta eihän sitä voi jäädä valittamaan sitä, millaisia viestien pitäisi olla, ei kai se johda mihinkään.

        Juu ei voi valitella, se on pakko ottaa mitä saa. Mutta eipä tuo myöskään kovin hyvää mielikuvaa toisesta anna näin ensikättelyssä. Tai aikanaan mielenkiintoista ja kiinnostavaa, että tuon kannsa mie haluaisin jutella lisää.


      • Hyviäaloituksiatoivoen
        pete_pjn kirjoitti:

        Juu ei voi valitella, se on pakko ottaa mitä saa. Mutta eipä tuo myöskään kovin hyvää mielikuvaa toisesta anna näin ensikättelyssä. Tai aikanaan mielenkiintoista ja kiinnostavaa, että tuon kannsa mie haluaisin jutella lisää.

        Sulla on kyllä hyvä profiili jossa on paljon mihin tarttua. Ei se siitä siis voi olla sinun kohdallasi kiinni. Ja kuvasi on tosi hyvä! Itse ottaisin kyllä yhteyttä, jos asuinpaikat olisivat enemmän kohdillaan.

        En voi kyllä muuta toivotella kuin kestämistä nettitreffien maailmassa, jospa sieltä osuisi kohdallesi joku sellainen, jonka kanssa juttu lähtee hyvin liikkeelle. Ja ei pidä unohtaa tuota lajeista vaarallisinta, eli lähestymistä ihan tuolla netin ulkopuolella. :)


      • Hyviäaloituksiatoivoen kirjoitti:

        Sulla on kyllä hyvä profiili jossa on paljon mihin tarttua. Ei se siitä siis voi olla sinun kohdallasi kiinni. Ja kuvasi on tosi hyvä! Itse ottaisin kyllä yhteyttä, jos asuinpaikat olisivat enemmän kohdillaan.

        En voi kyllä muuta toivotella kuin kestämistä nettitreffien maailmassa, jospa sieltä osuisi kohdallesi joku sellainen, jonka kanssa juttu lähtee hyvin liikkeelle. Ja ei pidä unohtaa tuota lajeista vaarallisinta, eli lähestymistä ihan tuolla netin ulkopuolella. :)

        Kiitoksia. :)

        Se mikä profiilitekstistä puuttuu, mutta löytyy kyllä muualta profiilista on, että etsin kumppania koko suomesta.
        Tai tarkemmin jostain päin etelä-suomea. Miulla ko tuo työ ja muut eivät sido minua nykyiselle paikkakunnalle. Tietenkin helpoittaahan tuo asuinpaikkojen läheisyys tutustumista ja mahdollista tapailua.

        Tuon lisäilin tuohon profiilitekstiini. Mutta hiukan jo alkaa ärsyttämään tuo s24 trffien automaattinen profiilin jäädyttäminen jos tekstissä on yhtäkään url tai s-posti osoitetta. Varsinkin kun jo kertaalleen tuo tekstissäni oleva url on hyväksytty sinne.


      • 6546546546

        Hyvä Pete!! <3
        Ei tuo 4 ole huono saldo ollenkaan!!


      • Vieläpakkojutella

        Itse en (vielä) käytä s24 treffipalstaa, joten sikäli vaikea tosiaan ottaa yhteyttä kiinnostaviin ihmisiin. Lähinnä oman työni takia en ole sinne profiilia tehnyt, tai kuvan kanssa en ehkä välittäisi esiintyä siellä. Asun itse Helsingissä ja työ sitoo paikalleen sen verran, että välimatka voi olla hankaloittava tekijä tutustumisessa.


      • Vieläpakkojutella kirjoitti:

        Itse en (vielä) käytä s24 treffipalstaa, joten sikäli vaikea tosiaan ottaa yhteyttä kiinnostaviin ihmisiin. Lähinnä oman työni takia en ole sinne profiilia tehnyt, tai kuvan kanssa en ehkä välittäisi esiintyä siellä. Asun itse Helsingissä ja työ sitoo paikalleen sen verran, että välimatka voi olla hankaloittava tekijä tutustumisessa.

        Näinhän se on tällä keskustelupalstalla varsinkin, että hankala aloitella yhteydenpitoa jos näkee että tuon kanssa juttu sujuu taikka tuolla on mielenkiintoisia asioita, ko säännöissä kaikkien yhteystietojen julkaiseminen on kielletty. Ja toisaalta vaikka olettaisikin tuon kistä muodostuvan suomi24:n s-postin, niin tuota ei kaikilla ole käytössä vaikka oliskin rekisteröitynyt. Itselläni se on kyllä käytössä, mutta tuosta on niin huonoja kokemuksia. Ko aika usein ei pääse sinne kirjautumaan. Kaksi kertaa on tehvit männy mönkään, kun tuo ei ole toiminut.

        Mitä tulee tuohon välimatkaan, niin lyhyt matkahan tuo on ja nopia motari välissä. On sitä tullut 'sokko treffeilläkin' käytyä 400km päässä. Mutta se on auttamatta selvää, että mitä kauempana toinen on, niin hankalemmaksi asiat muodostuu.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Näinhän se on tällä keskustelupalstalla varsinkin, että hankala aloitella yhteydenpitoa jos näkee että tuon kanssa juttu sujuu taikka tuolla on mielenkiintoisia asioita, ko säännöissä kaikkien yhteystietojen julkaiseminen on kielletty. Ja toisaalta vaikka olettaisikin tuon kistä muodostuvan suomi24:n s-postin, niin tuota ei kaikilla ole käytössä vaikka oliskin rekisteröitynyt. Itselläni se on kyllä käytössä, mutta tuosta on niin huonoja kokemuksia. Ko aika usein ei pääse sinne kirjautumaan. Kaksi kertaa on tehvit männy mönkään, kun tuo ei ole toiminut.

        Mitä tulee tuohon välimatkaan, niin lyhyt matkahan tuo on ja nopia motari välissä. On sitä tullut 'sokko treffeilläkin' käytyä 400km päässä. Mutta se on auttamatta selvää, että mitä kauempana toinen on, niin hankalemmaksi asiat muodostuu.

        Pete, mulla ainakin s24-postilaatikko avautuu, jos kirjautuu ulos ja sitten uudelleen sisään ja sen jälkeen ensimmäiseksi menee s-postiin.


      • scrg kirjoitti:

        Pete, mulla ainakin s24-postilaatikko avautuu, jos kirjautuu ulos ja sitten uudelleen sisään ja sen jälkeen ensimmäiseksi menee s-postiin.

        Voi noin ollakkin.

        Itse tarkoitin tilannetta, jossa käyttäjä on rekisteröinyt nikin, mutta ei ole kertaakaan käyttänyt tätä suomi24:n sähköpostia.

        Juuri äskön testasin asiaa, luomalla uuden rekatun käyttäjä tunnuksen koe_a ja kokeilin lähettää tällä omallani s-postia tuolle koe_a:lle. Ei onnistu. Tulee lähetys virhe. Kun kirjauduin koe_a:lla ja menin tuonne postiin, niin ensin pitää syöttää s-postin käyttäjä tietoja, jotta tuo s-posti aktivoituu. S-posti on kyllä varattu samalla koe_a nimellä, mutta ei ole vielä käytössä.


      • Pisteetsulle
        pete_pjn kirjoitti:

        Näinhän se on tällä keskustelupalstalla varsinkin, että hankala aloitella yhteydenpitoa jos näkee että tuon kanssa juttu sujuu taikka tuolla on mielenkiintoisia asioita, ko säännöissä kaikkien yhteystietojen julkaiseminen on kielletty. Ja toisaalta vaikka olettaisikin tuon kistä muodostuvan suomi24:n s-postin, niin tuota ei kaikilla ole käytössä vaikka oliskin rekisteröitynyt. Itselläni se on kyllä käytössä, mutta tuosta on niin huonoja kokemuksia. Ko aika usein ei pääse sinne kirjautumaan. Kaksi kertaa on tehvit männy mönkään, kun tuo ei ole toiminut.

        Mitä tulee tuohon välimatkaan, niin lyhyt matkahan tuo on ja nopia motari välissä. On sitä tullut 'sokko treffeilläkin' käytyä 400km päässä. Mutta se on auttamatta selvää, että mitä kauempana toinen on, niin hankalemmaksi asiat muodostuu.

        Ei voi kyllä heittäytymisen puutteesta sua moittia, jos lähdet tuollaisen välimatkan päähän treffeille! :)

        Luulen että ei sun varmastikaan kauaa tarvitse enää sinkkuna pyöriä, harvinaisen tyäysijärkiseltä vaikutat.


      • scrg kirjoitti:

        Pete, mulla ainakin s24-postilaatikko avautuu, jos kirjautuu ulos ja sitten uudelleen sisään ja sen jälkeen ensimmäiseksi menee s-postiin.

        Ja tuosta kirjautumis ongelmista muuten. Itselläni nuo ongelmat näkyivät siinä, että kirjauduin kyllä hyvin käyttäjätunnukselleni, mutta postiin mentäessä jäi tyhjä sivu latautumaan uudelleen ja uudelleen. Uudelleen kirjautuminen ei auttanut, toisella selaimella kokeilu ei auttanut, toisella laitteella kirjautuminen ei auttanut. Välillä siinä sivulla oli tekstilinkki paina tästä siirtyäksesti postiin, mutta mitään ei tapahtunut.

        Pisimmillään tuo on kestänyt sellaiset kaksi viikkoa.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Voi noin ollakkin.

        Itse tarkoitin tilannetta, jossa käyttäjä on rekisteröinyt nikin, mutta ei ole kertaakaan käyttänyt tätä suomi24:n sähköpostia.

        Juuri äskön testasin asiaa, luomalla uuden rekatun käyttäjä tunnuksen koe_a ja kokeilin lähettää tällä omallani s-postia tuolle koe_a:lle. Ei onnistu. Tulee lähetys virhe. Kun kirjauduin koe_a:lla ja menin tuonne postiin, niin ensin pitää syöttää s-postin käyttäjä tietoja, jotta tuo s-posti aktivoituu. S-posti on kyllä varattu samalla koe_a nimellä, mutta ei ole vielä käytössä.

        Ok. Viime kuukaudet vaan tuo S24-sähköpostin avaaminenkin takunnut. Sama homma sekä pc:llä eri selaimilla että luurilla.


      • Pisteetsulle kirjoitti:

        Ei voi kyllä heittäytymisen puutteesta sua moittia, jos lähdet tuollaisen välimatkan päähän treffeille! :)

        Luulen että ei sun varmastikaan kauaa tarvitse enää sinkkuna pyöriä, harvinaisen tyäysijärkiseltä vaikutat.

        Näkeepähän ainakin maisemia ja mahdollisesti uutta kaupunkia ja paikka, jos ei muuta. :)


      • 6546546546 kirjoitti:

        Hyvä Pete!! <3
        Ei tuo 4 ole huono saldo ollenkaan!!

        :D Kiitoksia.


    • Syvällä

      Jos mies on lähettänyt satoja viestejä ilman vastausta, jossain on vikaa. Tavoitteleeko hän vain kaunokaisia tai nuoria naisia, joille viestejä tulee muutenkin paljon? Onko hän itse tavis taapero, korostuuko viesteissä tai profiilissa seksiseuran hakeminen liikaa? Entä jos kokeilisi saman tyyppisiä naisia, ulkoisesti tavallisia, mutta hakisi vaikka mieltymysten mukaan, oli se mökkeily, matkailu, urheilu tai rentoilu (tai vaikka renttuilu).

      • Naisasialooser11

        Ei miehellä, tavallisella varsinkaan ole varaa alkaa nirsoilla tuolla tavalla kenelle lähettelee viestäjä ja nettideiteissä ei ole satoja kaunokaisia tai nuoria naisia vaan ne naiset ovat ihan yhtä tavis taaperoita kuin se mieskin.


      • crux

        Jossain on todellakin vikaa, mutta miksi se vika pitää aina etsiä miehistä? Miksi ei voisi vain todeta että naiset ovat järkyttävän nirsoja. Eivät ne tavalliset naiset vastaa yhtään sen enempää kuin nuoremmat tai kauniimmatkaan. Kaikki naiset haluavat "itselleen parasta" jolloin rima pysyy korkealla. Ei se valinnanvaran vähentyminen tunnu tähän vaikuttavan millään tavalla.


    • harharakka

      Ei niitä viestejä satele muuta kuin näille kaikenikäisten miesten suosimille 18-29 ikähaarukan nuorille naisille.

      • Em... saanen olla erimieltä.

        Ainakin mitä tuolla s24treffien plus käyttäjänä olen nähnyt, niin kyllä sitä monella myös 29-39 vuotiailla näkyy kuukaudessa saapuneita viestejä olevan 100-400


      • pete_pjn kirjoitti:

        Em... saanen olla erimieltä.

        Ainakin mitä tuolla s24treffien plus käyttäjänä olen nähnyt, niin kyllä sitä monella myös 29-39 vuotiailla näkyy kuukaudessa saapuneita viestejä olevan 100-400

        Tosin yleisin näkemäni kautta laitain naisten ikäryhmissä on keskimäärin se 60 viestiä kuukaudessa.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Tosin yleisin näkemäni kautta laitain naisten ikäryhmissä on keskimäärin se 60 viestiä kuukaudessa.

        Ja tuo 60 on siis viestejä eri käyttäjiltä. Ei viestien kokonais saldo.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Em... saanen olla erimieltä.

        Ainakin mitä tuolla s24treffien plus käyttäjänä olen nähnyt, niin kyllä sitä monella myös 29-39 vuotiailla näkyy kuukaudessa saapuneita viestejä olevan 100-400

        Näkeekö sieltä myös muiden lähettämien viestien määrää?


      • scrg kirjoitti:

        Näkeekö sieltä myös muiden lähettämien viestien määrää?

        Näkyy kuinka monta viestiä viimeisen kuukauden aikana on lähettänyt ja kuinka monelle. On tyyliin esim:
        Lähetetyt viestit kuukaudessa 51 viestiä 13 käyttäjälle


      • tämmmmost

        Yli 50V naiset saa myös paljon viestejä omanikäisiltä miehiltä deittisivustolla.


      • scrg kirjoitti:

        Näkeekö sieltä myös muiden lähettämien viestien määrää?

        Yksi helppo tapa löytää noita mainostajia on katsoa lähetettyjä viestien määrää, nimittäin lähetetyt flirtit lasketaan myös tuohon mukaan. Mutta flirtit eivät ole sidottuja tuohon ilmaiskäyttäjän 3 keskustelua per vuorokausi rajoitukseen.

        Joten mainostajat massapostittavat noita flirttejä ja heidän profiilissaan näkyy lukemia:
        Lähetetyt viestit kuukaudessa 413 viestiä 413 käyttäjälle
        Vastaanotetut viestit kuukaudessa 0 viestiä 0käyttäjältä


      • kkkkkkkkkkkkkka
        tämmmmost kirjoitti:

        Yli 50V naiset saa myös paljon viestejä omanikäisiltä miehiltä deittisivustolla.

        voin vaan kuvitella miten paljon nuorent naiset saa niitä viestjeä... huh


      • 6546546

        Olen 43v nainen. Yhteydenottoja tulee noin 10 päivässä tosi fiksuiltakin miehiltä.

        (Hoikka, lapseton, pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen, ei paljasta pintaa kuvissa..)


      • 55vnainentreffeille
        6546546 kirjoitti:

        Olen 43v nainen. Yhteydenottoja tulee noin 10 päivässä tosi fiksuiltakin miehiltä.

        (Hoikka, lapseton, pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen, ei paljasta pintaa kuvissa..)

        Olen 55 v nainen ja viestejä satelee tietysti suuri osa on myös seksi vonkausta


      • 7654645675
        55vnainentreffeille kirjoitti:

        Olen 55 v nainen ja viestejä satelee tietysti suuri osa on myös seksi vonkausta

        Naapuri on yli 60v. Ihan hyvin sillekin tuli vielä viestejä..


      • harharakka

        Mikä tässä suomi24:ssä sitten on niin erilaista muihin appeihin verrattuna? Olen ikäistäni nuoremman näköinen 30v normaalikroppainen ja ei tinderissä minulle satele mitään viestejä ja mätsejä. Pitääkö ne tissit laittaa kuvaan vai miten?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ei saa vastausta edes rumilta naisilta. Olen lukenut rumien naisten profiileja ja kriteerit on kuin missillä. Olen vastaillut vaikka minkänäköisille naisille mutta eipä ne näin rumaan halua tutustua. Naiset saa aina vastauksia tasosta riippumatta

      • Vaatimatonmies

        Taso taso taso paskat taso. Ei ihmisiä voi luokitella mihinkään "tasoihin". Mikä kukaan on määrittään toisen "tasoa"? Erilaisilla ihmisillä on omanlaiset maut kaikilla kaverien suhteen.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset ajattelee että ne komeat miehet on just niitä parhaita kumppaneita eikä rumassa ole mitään hyvää.

      • katsepeiliin

        Samalla tavalla miehet ajattelevat rumista naisista, mikä tulee tämänkin palstan viesteistä varsin hyvin ilmi.


    • ppo99

      Kunnollinen savuton normaalivartaloinen työssäkäyvä fiksu 186cm 51v mies.
      Etsii muuta kuin pelkkää seksiä. Viestejä 0kpl.


      -Mietin, että eikö nuorten miesten jotka sitä ihan ensimmäistä vaimoketta perheen perustamis mielessä vielä etsii, kannattaisi panostaa luomuun. Nämä nettisaitithan on selvästi ihan saturoituneet kokonaan tukkoon ja miehen on täysin turha roikkua näissä jos ei kuulu ulkonäöltään top 5%:n.

      -Voisi olla että useimmilta nuorilta miehiltä on osin ne periteiset valloitustaidot hukkuneet kun ovat netin kautta olleet koko ajan vaan..että kilpailu luomupuolella voisi olla vähäisempää. Ja henk. koht. charmin ja ihan miehisen miehekkyyden jolla naisen saa kiinnostumaan pääsisi parempaan lopputulokseen jos sitä hiukan reenais..

      • 87678658768

        Syynä on just aloituksessa mainitut massapommittajat. Kun noita tulee joillekin naisille jopa kymmeniä päivässä, ei lopulta viestejä edes jaksa avata. Sitten sun tyyppiset potentiaaliset tapaukset jää huomaamatta.


    • ihlam

      Olen parin vuoden aikana ollut treffisivuilla kolmella nimimerkillä ja aina on tullut viestejä ja vastauksia viesteihini liikaakin. Viimeinen profiileistani oli rakennettu siten, ettei vaan kukaan ottaisi yhteyttä, mutta siihenkin sain useita yhteydenottoja. Nyt tapailen erästä heistä. Olen eläkkeellä oleva mies.

      • Naisasialooser11

        Jos oman ikäisiäsi naisia sieltä metsästät niin tottakai tulee viestejä, koska miehet eivät lähetä sen ikäisille naisille enää viestejä, joten heidän on pakko olla itse aktiivisia.


    • Taidan kirjoittaa tyhjään profiiliini houkuttimeksi....haen ainoastaan seksiseuraa

      • Tilastotieteilijä

        Miesten hakukriteerit saattavat olla syy siihen, ettei naisilta tule vastauksia. Usein esim. 38-vuotias lapsia haluava mies etsii naisia ikäluokassa 25-35 . Vastauksia eijuurikaan tule. 48-vuotias toisella kierroksella oleva mies saattaa etsiä naisia ikähaarukalla 25-48. Vastauksia ei tule nuoremmilta tai tasokkaimmilta oman ikäisiltä. Miehet elävät kummallisessa käsityksessä omasta nuorekkuudestaan. Miehillä on paksumpi iho, mutta se ei paljon auta, jos on poltettu, syöty huonosti, unohdettu liikunta ja lihottu. Moni nainen lopettaa kokonaan parisuhteen etsinnän, kun luulee, ettei enää kelpaa. Nainen hankkii joko dildon tai itseään huomattavasti nuoremman fuckbuddyn. Jälkimmäisestä ilmiöstä ei paljon huudella, mutta on erittäin yleistä. Moni mies ei tiedä, että naisen seksihalut vain lisääntyvät iän myötä. Hormonaalinen ehkäisy on pahin halujen tappaja.


    • 184

      Viime syksynä kun vielä oli kuvallinenprofiili näkyvillä niin lähettelin naisille kuukauden aikana muistaakseni tuollaiset kolmisenkymmentä aloitusviestiä. No ei tuo määrä ole niin oleellinen mutta kyllä vastausprosentti minullakin oli tuollaisen 25 luokkaa. Ikähaarukka 46 vuotta - 5-vuotta ja alueena pohjois-pohjanmaa.
      Oli kuvallista ja kuvatonta profiilia, pitkillä ja lyhyillä teksteillä. Osasta pystyi luomaan heti mielikuvan samantyyppisestä ihmisestä, mutta on myönnettävä että osa lähti ihan mutu-tuntumalla tyyliin "katsotaan mitä tämä profiili on oikein syönyt."

      Ratkaisevaa oli vain että mahduin henkilön ihannemiehen numeraalisiin toiveisiin ( ikä, pituus, paino jne) sekä se että ei heti alussa kehoiteta seksinvonkaajia yms siirtymään muualle. Tälläinen kirjoitustyyli antaa minulle kuvan hyvin ehdottomasta ja kompromissikylmästä ihmisestä. Minulle henkilökohtaisesti antaa ihmisestä positiivisemman ja ymmärtäväisemmän kuvan jos nämä kieltävät asiat on siellä lopussa.

      Itse nyt pidän itseäni tuollaisena seiskatason kaverina ja minäkin saan tuon verran vastauksia. Siinä mielessä joko minulla on aivan huikeat aloitusviestit tai ikä- ja paikkakunta ovat minulle täydellisyyttä hipovat.
      Vaikka täällä miten paljon toitotetaan profiilin laadun merkitystä niin minä hieman sen vaikuttavuutta kyseenalaistan miehillä. Minusta on kyllä alkanut tuntua että kaikkein tärkein on ensimmäisen viestin ensimmäinen kappale. Jos se on niin kiinnostava että nainen jaksaa lukea viestin loppuun niin ollaan hyvällä alulla. Tätä viestiä sitten se profiili pystyy tukemaan.

      Toki paikkakunnalla on merkitystä. Kotiseudulla saa olla Tinderissä aika rauhassa, mutta kun olin ruuhka-Suomessa työkeikalla niin viikossa tuli neljä supertykkäystä.

      • helgamies_

        "sekä se että ei heti alussa kehoiteta seksinvonkaajia yms siirtymään muualle. "

        => naisen kiimavitussa on toimintahäiriö ja tämän takia nainen pitää seksiä vastenmielisenä, jopa niin vastenmielisenä, että kirjoittaa sen miehille tiedoksi.


    • minullaollutnäin

      Kyllä se menee niin jos et ole komea/kaunis,niin aika vähän sinulla silloin on mahdollisuuksia deittailla netissä. Naisten ei tarvitse lähetellä viestejä he ovat jo muutenkin kiireisiä koska saavat niin paljon enemmän viestejä, joten ei ole kai ihme jos miesten lähettämiin viesteihin ei vastata. Naiset puhuvat, että panostakaa viesteihin eli pitäisi olla vieläkin parempia kuin ollaan. Mutta ei se oikeasti toteudu noin. Ihmiset ovat vain sitä mitä ennenkin ei muuta. Jos tuot itsesi esiin sellainena kuin olet sen täytyy riittää jopa naisille. Eihän ne kuitenkaan saa yhtään enempää.
      Omien kokemusten mukaan vain osa ihmisistä nettideittailee ja suurin osa varmasti löytää parinsa muualta kuin netistä. Netti saa aivan liikaa huomiota pariutumismahdollisuutena.
      Kannatan ehdottomasti livejuttuja kaikilta osin.
      Teillä on ehkä pienempi harava, mutta parempi lopputulos.
      Kaikilla ei ole aikaa, mutta pitäisikö silloin miettiä onko ylipäätään aikaa mihinkään seurusteluun.
      Jos yksi paikka ei toimi ei kannata hakata päätä seinään, vaan seuraavan paikkaan.
      Tuloksena voi olla seurustelusuhde tai sitten vaan paljon kokemusta. Niin tai näin aina parempi kuin ei mitään. Tieto lisää tuskaa, mutta tuska lisää kokemusta.
      Tuskaan tottuu ja kun siihen tottuu unohtaa sen minkä takia ylipäätään tuska oli.

      Miksi pitäisi haluta ihmistä joka ei halua sinua. Parempi hakea ihmistä joka haluaa sinut. Vaikutuksen tekeminen jää sinulle, kuten myös valinta keneen sinä haluat tehdä vaikutuksen.
      Jos et halua tehdä vaikutusta, on aina vaihtoehto olla yksin. Ei kukaan ole kiinnostunut sinusta vain siksi että olet olemassa. He voivat olla kiinnostuneita sinusta siksi että he näkevät sinussa jotain erityistä.
      Oikeasti sen oppii näkemään kuka mitäkin tavoittelee, se tosin vaatii erehtymisiä yksi toisensa jälkeen. Toisilla enemmän toisilla vähemmän.
      On parempi unohtaa se joka ei halua sinua ja muistaa se jonka sinä haluat.
      Haluamistaan kannattaa tarkistaa välillä, muuten jää paikoilleen.
      Jos satuttaa itsensä kerran se on vain hyvä, jos satuttaa itsensä joka kerran ei vika ole muissa vaan itsessäsi, teet jotain mikä ei sovi sinulle.

      On yritettävä jos jotain haluaa, muuten on lopetettava haluaminen.
      Jos vanhat keinot ei auta on keksittävä joukko uusia.

      Nettideittailu ei tosiaankaa auta kaikkia, mutta se on silti vain murto-osa mahdollisuuksista seurustelusuhteeseen pääsemiseen.

    • qaswedfr

      Nettideittailua ei paranisi ottaa kovin tosissaan. Ainakaan miehen, vaikket netin kautta pääsisi edes treffeille, se ei tarkoita etteikö naiset tosielämässä olisi sinusta kiinnostuneita.

      Nettideittailussa on niin monta asiaa, mikä tekee siitä käytännössä toimimattoman. Esim. Tyhjät profiilit, kuvattomuus, miesten ja naisten lukumäärä....mistä on loputon.

      Itse olen suomi24:ssä, happy pancakessa ja tinderissä. Olen ottanut yhteyttä ainakin 500 eri naiseen vuosien aikana, treffeillä en ole käynyt kertaakaan. Tinderissä olen antanut ehkä noin 2000 tykkäystä, mätsejä noin 15, ei treffejä.

      Joka sivustolla tuntuu olevan samat naiset. Tavallaan aika koomista, että näille naisille ei yksikään mies kelpaa. Vai missä on syy? Onko ne naiset sitten niin kaatopaikkakamaa, että mies antaa treffeillä rukkaset?

      • helgamies_

        Mitä jos tekisit livenä 500 aloitetta..


      • vaikeauskoa

        Tuo alkaa kuulostamaan, että ehkä taktiikassasi on jotain vikaa. Olen itse ihan perusmiehen näköinen, mutta kyllä olen saanut keskusteluja aikaiseksi (varsinkin Tinderissä) ja käynyt useasti treffeillä. Joskus on suhdekin muodostunut, jos on synkannut tarpeeksi. Kuvani ovat yleensä hyvin monipuoliset ja hion varmaan kuvaustani päivän ajan ennen kuin julkaisen sen.


    • bvcbbvcvbvcv

      Näitä nettipalveluita pitäisi muuttaa niin että saisi vastaanottaa saman verran viestejä kuin lähettää, ja viesteille minimimitta ettei mikään ok tms. riitä. Parasta olisi luoda algoritmi joka pisteyttää uniikkien lähetettyjen viestien mukaan, eli laiskat eukot olisivat häntäpäässä.

      • slushaase

        Siitä vaan naisettomat insinööriplantun nörtit sellaista väsäämään. Eihän teillä parisuhdekiireitäkään tunnu olevan. Joutessanne algoritmin pätkää vaan pukkaamaan niitä viestejä odotellessanne.


      • Naisasialooser11

        Tuo olisi kyllä hyvä idea ja jos nainen ei lähetä viestejä tarpeeksi niin sitten pihalle treffipalvelusta.


    • siöver1412

      Minä en ikinä saanut pakkeja naisilta niin paljon, mitä olen deittisivustolla saanut.
      Pubeissa sain ainoastan 6 pakkia 10 vuodessa, itse olen antanut yli 70 pakkia.
      Ei ätmi ihan minkä tahansa lutkamaista naista kelputaa.
      Deittisivustolla jopa rumat akat ovat vaativia, kun on niin iso miestarjonta deittisivustolla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe