vaimo yllyttää....

kovana49

Vaimoni on monesti kun ollaan naitu niin kuiskii korvaani että haluais nähdä kun runkkaisin ja ottaisin suihin mieheltä samalla kun työntelisin kyrpää sen pilluun. Kun oikeen kiihottunu oon niin oon kyllä asiaa aatellu. Kiihottuneena ehkä voisinki. Ainakin täällä olevat jutut kiinnostaa. Olisko asiallista vinkkiä minkä tutosta se olis

20

3310

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anurator

      Samanmoista ex-tyttöystävän kanssa. Kerran mainitsin hänelle että mitäpä mieltä hän olisi jos näkisi minun rakastelevan miehen kanssa, hän kiihottui ajatuksesta niin paljon että siitä tuli meille yhteinen fantasia. Aitoa tilannetta ei koskaan tullut mutta sai sen aikaan että tyttöystäväni halusi panna minua dildolla ja usein minulla oli rakastellessa dildo anuksessa. On ollut ja on useita naisystäviä, mutta valitettavasti ei hänen kaltaistaan :/

    • Tulenmukaan

      Täällä mies joka haluaisi kolmanneksi pyöräksi avioparille ja bi-kokemus kiinnostaisi minua.

    • Lanko

      Sama juttu. Vaimolta tuli aloite minulle. Oltiin mökillämme ja meillä oli vaimon nuorempi veli viikonlopun vieraana. Otettiin vähän alkoholia, tanssittiin ja pidettiin mukavaa. Käytiin saunassa kaikki yhdessä ja siellä vaimoni sanoi veljensä olevan sellainen bi-henkinen ja miten hänestä olisi ihanaa, jos me nayettäisi hänelle miten miehet ovat keskenään... Minä kyllä epäröin kovasti ensin, sillä olihan siinä niinkun liian lähellä oleva henkilö mukana, mutta aikansa kinuttuaan, aloimme imemään toisiamme ja jatkoimme tuvassa saunan jälkeen. Se oli niin mieltä järisyttävä kokemus, että sitä jatkettiin aika usein myöhemminkin ja joka lähes joka kerta on myös vaimoni mukana.

      • douple

        Ei oma veli, ei mainittavaa ongelmaa siis. Minäkin vasta vaimostani eronneena aloin kiinnostumaan bisex- aiheesta. Vielä pelkkää fantasiaa, vaikea tietää kuinka kauan niin :)


      • kiihkoko

        Kiihoittavaa,jo pelkkänä ajatuksena !!!!!!!! Olisin kyllä mukana


      • itken

        voi jumalauta.


      • uuiuffff

        Todellakin! Kaappihomot täällä löylykauhat perseissään haaveilee


    • jaggekk

      Vuosia sitten minulla oli tyttöystävä jonka kanssa kokeilimme mitä erikoisempia seksikokeiluja. Kerran kysyin häneltä miltä tuntuu ottaa mieheltä suihin ja hän kuvaili sitä ja sanoi että sun täytyy kokeilla ja ottaa joltain mieheltä suihin. Meni muutama viikko ja ajatus ei lähtenyt mielestä pois ja otin sen puheeksi. Minulle oli helpompaa jos mukana olisi ollut pariskunta ja ehdotinkin että haluaisiko hän samalla naisen kanssa. Innostuttiin ja laitetiin ilmoituksia ja lopulta tavattiin pariskunnan kanssa. Vietimme monia viikonloppuja mökillä heidän kanssa touhuten leikkejä kaikki keskenään.

      En pysty seksiä harrastamaan miehen kanssa kahdestaan mutta jos nainen on mukana se on mukavaa. Tätä ei tosin ole tapahtunut tuon naisen jälkeen.

      • Kyllä mulle pelkät miehet käy mut parasta on sellainen pariskunta siis mies ja nainen.


    • mieslutka

      Minä kerran otin vaimon kanssa puheeksi oman fantasian ja kerroin kiihottuvan lähinä rans fetisissin kanssa seksistä.
      Vaimo oli kyllä kertonut huomanneen miten kiihotun kun katsotaan rans seksi pätkiä ja päätettiin että pistetään ilmoitus josko joku ransu olisi kiinnostunut kimpasta.
      Saatiin muutamia ilmoituksia ja kuvia, valittiin niistä molemmille mieleinen ja sovittiin tapaaminen laivalle. Illalla laivan ravintolassa istuikin kuvaan sopiva henkilö joka oli pukeutunut tyylikkäästi minihameeseen ja korotkin oli sopivat eikä siitä muuten olisi huomannut kun rinnat oli pikkasen pienemmät kun naisilla yleensä. Itse hän halusi että hän on meidän "rans lutka" Hytissä hän halusi pitää vaatteista rintsikat, hameen, korkkarit ja stayupit. Ensin sain minä antaa hänelle suuseksiä ja sitten hän opetti minulle miten mies antaa suuseksiä miehelle ja lopuksi vaimo sai nauttia meistä.

      • cembalo

        Hienoa kun saa ilmaista mielihalunsa ja etenkin kun saa mahdollisuuden toteuttaa niitä. Kannatan (Y)


    • Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä ;)

      • samoiltakulmilta

        mitenhän saan suoran yhteyden?


      • tvanna suomi24treffit


    • Suostuin tyttöystäväni pyyntöön. Kolmanneksi tuli mies jonka tehtävänä oli alistaa ja naida minua. Nolotti kun tyttöystävä näki miten kiihoittunut olin.

      • douple

        Suotta nolostuit, toiveenne toteutui ... Ex tyttöystäväni kanssa oli samanmoinen fantasia, tosin ei mitään alistamistamiseen viittaavaa vaan anukseni naimista. Sopivaa miestä emme löytäneet, niinpä käytimme dildoa seksileikeissämme ja dildoa käytän edelleen säännöllisesti yksinkin ollessani.


    • Jepjepulis

      Minä haluaisin olla parin mukana ja ottaa suihin miehetä suoraan pimpasta ulos vedettynä. Olen mies

    • pippeliminä

      Kiihoittavianajatuksia/mietelmiä.....Haluaa mukaan !!!!

    • 22efaaih

      Usean miehen unelma, fantasia mieli tekee kokeilemaan mutta rohkeus ei riitä. Itse ollut kahden parin leikeissä mukana ne upeita kokemuksia, en kadu.

    • työpari

      Töissä mulla ja naispuolisella työkaverilla oli pientä säpinää ja hänellä oli aika rohkeita ehdotuksia. Yksien illanistujaisin jälkeen ehdotti menemistä jatkoille heille, myöskin kertoi että mies tietää ja haluaisi katsella kun vaimo saa vierasta.
      Ovella mies olikin vastassa ja tarjosi juomista illan aikana työkaveri alkoi viettelemään ja siinä istuttiin sohvalla minä työkaverin kimpussa. Heillä oli vapaata seksiä ja pian huomasin miten minä sain molemmilta suuseksiä ja käsihierontaa lopuksi huomasin miten se bi puoli tuli minustakin esiin ja kiihotti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe