kARHU JA HIVIKOE

Tuliammuttua

Halusin vain sanoa tuohon ampumakokeen Suomessa että helppoa se nykyään on. Se vanha olisi paljon järkevämpi käyttää kun halutaan säästää riistaeläimet turhalta kärsimykseltä.tämä vanha koemuoto, on niinn eri ampua radalla kuin luonnossa. Pitäisi yrittää päästä niin lähelle todellista tilannetta kuin vain suinkin mahdollista.
Ja mitä karhukokeeseen tulee niin Ruotsissa pitää olla 4 osumaa 80 m , 4 osumaa 40 m ja 2 osumaa 4 sekunnin sisällä 15 metriin ,edestäpäin. Eräs karhunkaataja sanoi minulle että jos ammut karhua 30-40metriin ja osut huonosti niin se on kimpussa ennen kuin kerkiät saada uuden kutin piippuun jos se haluaa päälle tulla. En tiedä mutta jännää se on , koin sen viime syksynä. Eimuuta, vanhat systeemit taas käyttöön ja jos ei valtio niin ainakin seurat. JA koe pitää suorittaa aseella jolla aiot metsästää. Aseennumero. Ja vapaalla kädellä, ilman mitään tukia, ja hiekkapusseja.

7

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh, tuommonenko märisijä oikeasti ampuisi jotain, hi hi hi. Pissi ja kakuli on housussa jo minkä tahansa eläimen jäljet nähtyään. Raukka pelkää petojen vaanivan lähistöllä. Hanki pallinaama vaan pehmonalle jostain ja nallipyssy. Voit sitten illalla sängyssäsi leikkiä ja unelmoida, vaikka tumputtaa "hauleja" nallen suuhun, he he he. Mikä tollo.

      • Älähän_sinä

        sateenkaaripoitsu puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä. Pukeudu vain niihin "metsästystamineisiisi" ja kuvittele vaikka sen nallesi kanssa.
        Oikea pyssy pamahtaakin niin kauheasti, että siinä sinulta susirunkkarilta tulee tuhmat pöksyyn.


    • oonrohkka

      Mulla on puukko sitä varten jos se päälle tulee. Fileeraan sen moralla koska en ole pelkuripaskahousu

    • muttakunsuomessa

      Nyky kokeet on helppoja sitä en sano ja siksi kannatan itsekin vanhaa koetta sen vuoksi että siinä ammutaan myös liikkuvaa joten ennakotkin olisi hallittava. Mutta mitään ruotsin malleja en suosisi. Joskus voitaisiin elää täällä hyvällä suomalaisella itsetunnollakin eikä joka hiton asiassa ajatuksella "mutta kun ruotsissakin"

    • hmmmmmmph

      Vapaalta kädeltä-huiskiminen viittaa valitettavasti urheiluammuntaan. Maineikas tarkka-ampuja ja kouluttaja sen sijaan neuvoi:

      Käytä tukea jos sitä on saatavilla.

      Mene lähemmäs .

    • täh1

      voiko karhu saada hiv,n? kuinka nopeasti menee aids vaiheeseen????

      • uilhuiogh52köbh

        Eiköhän siinä murehdittu susianalyytikon mahdollisia sairauksia!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe