Tapasin naimisissä olevan miehen

exätainakiusaa

Nyt ajattelimme mennä naimisiin kun meis ensin hakee sen eron. Nyt mies sanoi että heillä on ausnto ja auto ja mökki velkaa oin 700 000 e puoiksi eli meillä tulisi olemaan 350 000 velkaa ennenkun olem
Me edes asumassa yhdessä. Joudunko minäkin maksamaan tuota miehen velkaa jos muutamme yhteen ja nimisiin? Jollain tapaahan se kjuitenkin näkyy munkin elämässä kun mies maksaa sitä, että minä joutusin elämämme maksumieheksi? Miten jos siirrämme koko velan tulevan exänsä nimiin? Minä en haluu velkaista miestä jonka velka ei ole minuun mitenkään sidoksissa. Joutusin elättämään hänet, hänen kakarat ja itseni??
Olisko parempi että en muuta miehen kanssa yhteen kun se eroo ja kakarat jää äidille ruokittavaksi ja otan vaan omat lapset ja kun teemme yhteisiä lapsia pian niin saan lapsilisät ja elrait mieheltä? Sittn kun velka maksettu niin mies voisi muuttaa mun asuntoon. Kurjaa etttä ex vaimo on vaatinut miestä velanottoon ja vaati autoja ja asuntoja ja mökkejä... nyt siitä kräsii minä uusi vaimo tuleva.

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olisko parempi että en muuta miehen kanssa "

      Olisi. Ei ole hyvä vaihtaa suoraan suhteesta toiseen ja muutenkin vaikutat melko yksinkertaiselta.

      Miehen pitää tietysti myydä nykyinen asunto ja mökki, kun eroaa. Yleensä eroissa jompi kumpi lunastaa yhteisen omaisuuden tai sitten se myydään pois ja maksetaan yhteiset velat ja jaetaan loppurahat jos niitä jää.

    • eihyvääpäiväääää

      Keksi parempia provoja, ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä! Juu, ja velkaa tulee olemaan koko elämänsä loppuun saakka.

    • Jumala on säätänyt avioliiton miehen ja naisen elinikäiseksi liitoksi. Ei Jumala ole tarkoittanut ihmisen elämää olemaan mikään sekasotku, missä hypitään mieheltä toiselle ja sitten on lapsia sieltä sun täältä ja riitoja omaisuuksista ja muita sotkuja.

      Raamatussa, toisen Mooseksen kirja 20 luvussa Jumala on antanut ns. 10 käskyä, joissa sanotaan mm. "Älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa, palvelijoita, karjaa äläkä mitään, mikä on hänen omaansa."

      Etsi Jeesusta Kristusta omaksi Vapahtajaksesi ja Herraksesi, niin löydät onnen ja oikean suunnan elämällesi.

    • uudikotkusettaa

      Uudet naiset vaatii miestä ottamaan lainaa jotta uuden naisen ei tarvi mennä töihin ja elää miehen rahoilla. Kotona voi juopotella, shoppailla netissä ja maksattaa kaikki miehellä. Voi myös vaatia että mies lopettaa elarien maksun lapsilleen, näin nainen saa ilmasen elannona ja kiusta sydämen kyllyydestä miehen perhettä. Juopottelu toisten rahoilla on kivaa.

    • mekkk

      Jos noin tyhmä mies on että ottaa lainaa kun vaimo tahtoo jotain ja realistinen mies taas sanoo vaimolleen että ostappa ihan itse ja ainakaan mökkiä ei kannata velkarahalla rakennella tai ostella vaan säästöillä.

      • mielistellävoimuuten

        siinä oli asiaa ja minähän en tuommoista tyhmyyttä tee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe