Kokemuksia lainasto

ensikertalainen111

Hei! Minkälaisia kokemuksia lainaston pikalainasta ? Onko kuotettava paikka, tiedän että kuukauden kuluttua saan maksettua pikalainan varmasti joten onko tyhmää ottaa tämä pikalaina, koska tarvitsen ne rahat juuri nyt erittäin hyvään syyhyn.

11

1370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensikertalainen111

      korjaan onko *luotettava paikka

      • KITKAA

        EI OLE KORKO 100%JOPA YLIKIN


    • ensikertalainen111

      Korjaan, en tarvitse rahaa *erittäin hyvään syyhyyn.

    • Anonyymi

      GF money nykyään. Tänään ei ainakaan pääse edes omiin tietoihin. Laskut syntyvät miten sattuu.

      • Anonyymi

        OLiko todella edullinen korko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLiko todella edullinen korko ?

        Lisämaksut nosto 65 euroa, joka nosto. Korko 4,5% ja marginaali 15%.

        Olen asian antanut selvitykseen KKvlle ja tämä Gf money Oy ja Lainasto toimii monella nimellä. Ole varovainen ja älä ota lainaa heiltä, on huijausta ja lisämaksujen, korkojen keräystä.

        Kuluttajien petosta erilaisilla lisäkuluilla. Selvityksiä vaikea saada ja jos ei vastata niin viranomaiset selvittää.

        Ei ole luotettava paikka lainkaan!


    • Anonyymi

      Luotettava paikka kyllä varmaankin on mutta tiedä miten niistä pääsee eroon. Minulla kaksi hoitamatonta lainaa sinne. Lähettävät tekstiviesti muistutuksia eräpäivästä sekä ottavat 5 euroa muistutuksista hoitamattomasta lainast, joka. on niin ärsyttävää että harkinnut jopa maksaa kaikki lainat sinne kerralla pois.

      Roope-setä

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi hoitaa ne lainat, niin saa tilalle Master kortin.
        https://lainasto.fi/

        Niiden virtuaali kortti on sanonko mistä. Nykyisin Visa.


    • Anonyymi

      Oli sitten mikä hyvänsä vippilaitos, niin rahastuspuljujahan ne vaan on. Jos viinaa tekee mieli ja tarviit siihen rahaa niin unohda se raha ja vie pullopantteja kauppaan, niistä saaduilla varoilla ostat sitten sokeria ja hiivaa ja käytät maittavat ja huumaavat muljut.

      Laboratorijoitsija/moniosaaja JAP

    • Anonyymi

      Gf Money Oy myös laiansto käyttää eri nimiä.

      Muka lainassa luottokortti Visa valhetta.

      Ottaa lainasta nostopalkkion 65 euroa olipa summa mikä tahansa. Ei ole sallittua , koska perii myös korot ja marginaalin, joka on 15% pienestäkin summasta eli kyseessä on silkka rahastus. Erilaisia maksuja ja makusista ei saa selvitystä ja vaikka kuin lyhennät pääoma on sama eli laina ei lyhene.

      Olen Pyytänyt selvitystä ja odottelen sitä. Olen anatanut tiedon KKvlle ja selvitykseen. Miten täkkainen firma/firmat voi toimia suoemn lakien alla.

      Kyseessä on riistolaitos, joka kerää vain suuria erilaisia lisäkuluja, korkeaa korkoa ja 65 euroa on joka nostosta erikseen korkojen lisäksi todella kallis.

      Asiaa tutkii virnaomaiset ja itse vielä riitautan asian, Koska katson marginaali koron osalta on kyseessä riisto ja eiköhän asiaan ota myöhemmin myös oikeuslaitos.

      Miten näitä vippi, laina laitoksia saa vielä olla ja kukaan ei valvo tai selvitä heidän taustojaan. Tämähän on kuluttjan harhauttamista ja todellisuudessa näistä ei edes mainita.

      Katsotaan miten käy kun Kuluttaja- ja kilpailuvirasti tutkii asiaa ja selvittää!

      Älkää ottako tältä vippifirmalta mitää lainaa, koska se on huijausta ja erilaisilla osamaksuilla riistoa.

      Itse riitautan asian kunhan seuraan vielä hetken tilannetta! Kerään kuitit ja tositteet haastehakemsuta varten asianajajan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe