Kihlattuni meinasi tapattaa meidät molemat.

Järkyttynyt

Terve. Tässä tapahtui lähi aikoina mielestäni kohtuu järkyttävä tapaus.

Kertokaa mitä mieltä pitäisi olla moisesta kun kihlattuni(nainen) meinasi moottoritiellä suutuspäissään vetää auton ympäri 140km/h vauhdissa.

Itse sain otteen ratista ja pidin suorassa ja yritin hiljentää vauhtia käsijarrulla. Vauhdin sainkin himmattua n.80km/h kunnes hän väänsi rattia uudestaan ympäri, jolloin auto alkoi pyörimään ja luisumaan.

Auto pysähtyi keskelle kahta kaistaa perä edellä ja kummallekaan ei käynyt kuinkaan. Tämän jälkeen en enää kyytiin hypännyt.

Kotiin kun pääsin nii oli kihlattuni totaalisen hysteerinen eikä oikein tajunnut mitä juuri meinasi tapahtua.

Pyyteli kovasti anteeks ja myönsi että meinasi tappaa itsensä ja viedä minut siinä mukana. Mutta ei kuulemma koskaan haluaisi minulle mitään pahaa.

Kysynkin teiltä neuvoa ja apua miten asiaan pitäisi suhtautua ja mitä asian kanssa tehdään. Entäs mitä jatkossa.

Kiitos vastauksista. Mukavaa kevään alkua kaikille.

10

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuhhhuh

      Eipä kuulosta ihan terveeltä minun mielestäni. Mitä sitä maailmalla tapahtuukaan.

    • Ruusunmarjan

      Tärkein apu mitä voit varmasti morsiammellesi antaa on hakea ja tukea ulkopuoliselta avun hakemista. Menkää vaikka yhdessä tai että sinä edes viet hänet, käymään terveyskeskuksessa vaikka akuutilla vastaanotolla. Sieltä saatte varmasti kiireellisenä lähetteen juttelemaan psykologille ja lääkärille. Joka aloittaa masennukseen lääkityksen. Asioilla on aina tapana järjestyä, jos vain itse haluaa.

      • Järkyttynyt

        Pelkään masennus lääkityksen vain pahentavan asiaa. Tämä todettu monen ystävän ja tuttavan kohdalla. Ja ne kellä siitä oli kaikkein eniten haittaa, sekosivat totaalisesti ja ovat nyt kuolleita itsemurhan tehneinä.


    • mynameas

      Moinen välillä traaginenkin impulsiivisuus kuulostaa epävakaalle persoonallisuudelle tyypilliseltä "toilailulta"..

    • naiset.epävakaita

      Jos et hankkiudu suhteesta veks, on täysin varmaa, että pääset vielä hengestäsi.

    • joojooukkeli

      Teet aina niikuin kihlattusi sanoo, niin kaikki menee kivasti.

    • Feeniksin_kyynel

      "Pelkään masennus lääkityksen vain pahentavan asiaa. "

      Lääkkeitä ei todellakaan tarvitse käyttää ellei halua. Jos minä olisin sinä, niin hakisin yhdessä apua ja pyytäisin saada sopivaa psykoterapiaa, esimerkiksi sellaista missä sinä voisit olla hänen mukanaan.

      Kun yhdessä lähdette apua hakemaan ja asia selviää niin sinun on ehkä helpompi suhtautua siihen mitä kihlattusi teki. Nyt ilmassa leijailee vain kysymyksiä joihin ei ole vastausta ja hämmennys vaivaa teitä molempia.

      Sanoit, että hän teki sen suutuspäissään. Kun tunteet ottaa vallan niin ei sitä aina toimi niin järkevästi. Jos vielä taustalla on masennusta tai ahdistusta niin ymmärtäähän sen.

      Minä suhtautuisin itsetuhoisiin ajatuksiin ja tekoihin niiden luonteen mukaan. Masentunut joka yrittää riistää itseltään henkeään, ei toimi enää vain oman järkensä ohjaamana vaan masennus on mukana kuvioissa. Se vaikuttaa toimintaan ja ajatteluun.

      Siksi en tekisi kihlatustasi ja hänen luonteestaan tai teidän suhteenne jatkumisesta vielä tässä vaiheessa mitään johtopäätöksiä. Ensin olisi hyvä selvittää mikä tuon käyttäytymisen aiheutti, voisaanko sitä mahdollisesti hoitaa miellekkäästi ja voitteko siten jatkaa elämäänne onnellisesti.

      • Feeniksin_kyynel

        Ja tosiaan voi aloittaa vaikka ihan yhdestä kerrasta psykologilla ja lääkärillä jotka jo osaa selventää hämmennystämne paljon.


    • Bbjack

      Mielipiteeni on että kihlattusi on vaarallinen ja hullu. Jatkotoimenpiteenä suosittelen sinua ainoastaan hankkiutumaan eroon nopeasti.

    • juokselujaa

      Älä enää ikinä hyppää kyytiin. Lähde äläkä katso taakse. Jos ei ole lapsia, niin pidä huoli ettei tulekaan! Miekka tuppeen.
      Toivottavasti nainen ei omista aseita..jos omistaa, niin ilmoita tapahtuneesta poliisille. Riittää perusteeksi noutaa aseet välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe