suudelma otsalle

läheisyyslammittaa

Olen tapaillut irakilaista miestä. Haluaisin kuulla onko heillä jotain erityisiä kulttuurista riippuvaisia tapoja käyttäytymisessä naisen kanssa. Meillä on ollut seksiä ei lähde kylmästi vierestä pois vaan jää hellimään. Pitää kädestä, haluaa että tulen syliin istumaan jne. En ole koskaan aikaisemmin törmännyt tapaan että mies ottaa lähelle ja suutelee otsaa ja silmiä. Piileekö tässä jokin oma viestinsä? Vaiko vaan hänen tapansa. Suutelee kyllä suullekin. Se mikä on ollut aivan erityisen mukavaa on se että hän huolehtii ettei ole kylmä, kuuma, nälkä. Jos vahingossa satutan itseäni, lyön vaikka pääni oven kulmaan niin hän on heti huolestunut satutinko itseni ja silittää.
Liekö sitten vain yksilö hänkin. Kiva olisi kuulla tapakulttuurista ylipäätään. Olen tavannut hänen sukuaan myös, lähinnä miespuolisia serkkuja. Ei ole mitään ongelmaa ollut. Lähinnä minulta on kysytty onko ok, että joku tulee käymään kun eivät halua häiritä illanviettoamme.
On siis työssäkäyvä ja muutenkin viettää tasaista elämää. Ei juo, ei syö sikaa jne. Mielestäni raittius on hyvä asia eikö sianlihan syömättömyys ole ollut ongelma.

22

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgfdfdfdf

      Hyi miten halpa olet.

    • raaka-tieto

      Hieno juttu, että asiat on noin. Tämä kuitenkin on väärä paikka tuollaisille viesteille. Tämä ei enää ole "monikulttuuriset suhteet"-palsta, vaan islamin- ja maahanmuuton vastustamispalsta. Rasistiset siat käyvät heti kimppuun.

      • eisikoja

        EI Ole rasistia kertoa totuutta. Sehän on hyvä asia jos on saatu palsta missä vastustetaan islamia. Sikoja täällä ei ole, vaan tyhmiä naisia.


    • hyvahyvaa

      Hohhoijaa, on se hyvä että näillekin surkimuksille jotka näitä asiattomuuksia kirjoittavat, on jokin mielipahan purkamispaikka. Väijytään heti uutta kirjoitusta, ei muuta tekemistä? Kertonee enemmänkin tällaisten tyhmien ihmisten surkeasta lapsuudesta.

      • rtgfmv

        Kun toisten hyvinvointi vituttaa, niin täytyy keksiä jotain vittuilemisen aihetta.


      • Epäilyttävää
        rtgfmv kirjoitti:

        Kun toisten hyvinvointi vituttaa, niin täytyy keksiä jotain vittuilemisen aihetta.

        Oleellisin tieto puuttui, eli onko jo oleskelu- tai työlupa? Suomalaisen sos.turvan takia on vahva motiivi nähdä vaivaa, ja helpoiten se käy imartemalla sopivan tyhmää naista tavoitteen saavuttamiseksi, se on miehelle luontaista toimintaa. Kyllä miehellä pitää olla muutakin selkärankaa kuin naisen holhoaminen ja hyväksikäyttö, hyvät yleiset sivistyneet käytöstavat riittäisi jos on oikealla asialla. Onko niistä hajuakaan?


    • Käthlin

      Hyvin tyypillinen irakilainen mies. Heillä on suuri hoivavietti rakkaitaan kohtaan, olet huomannut varmasti sen jo suhteessa sinuun ja varmasti myös huomannut hänen lämpimät välit perheeseen, serkkuihin, ystäviin :)
      Erilaista kuin Suomessa yleensä.
      Tapakulttuurissa eri irakilaisten kesken on paljon samaa, mutta toisaalta myös paljon vaihtelua. Onhan jokainen ihminen erilainen.
      Oma mieheni (irakilainen siis myös) tekee aivan samaa ja haluaa huolehtia koko ajan, että minulla on kaikki hyvin, niin sängyssä kuin sängyn ulkopuolella ;)
      Hänen mielestään naisten pitäisi saada tehdä mitä he haluavat ja heidän ei putäisi rasittaa itseään. Minua tämä naurattaa kun olen aina tottunut tekemään kaiken itse, remontoinnista renkaiden vaihtamiseen ja pullan leipomiseen.
      Meillä mies haluaisi aina tehdä kaiken vaikka on itsekin väsynyt töidensä jälkeen, mutta silti hän haluaa laittaa ruokaa ja tehdä kotitöitä, että minä voisin levätä. Minä sanon häntä hulluksi kyllä välillä :D
      Tuossa joku viikko sitten olin sairaana, pieni flunssa kuumeineen. Mies ei edes nukkunut öisin kun huolehti minusta ja oli kiikuttamassa nenäliinoja ja vesilasia kun vain satuin vähänkin yskäisemään. Silti se lähti aamulla töihin ja soitteli monta kertaa päivässä, että onko kaikki ok.
      Ei minusta ole kukaan ennen näin huolta pitänyt. Ihan kivaahan se on kun tuntee todella, että toinen välittää.

      • Raaka-_-Watson

        No muslimit ovat tunnettuja siitä että serkut, veljet ja siskot ovat hyvin läheisiä. Niitä saa vapaasti paneskella ikään ja sukupuoleen katsomatta.
        Onneksi olkoon!


    • käytöstavat

      Irakilaiset osaavat ottaa naisen huomioon. Asun paikkakunnalla, jossa on vastaanottokeskus ja siellä on näitä irakilaisia. Olen monesti kohdannut heidät kaupassa ja aina ovat tulleet kysymään saisivatko he kantaa raskaat kauppakassit autolle saakka. Siihen olen suostunut ;) He antavat naisten mennä jonon ohi ja avaavat naiselle oven.

      Siinä olisi suomiukollekin opittavaa. Jos lopettaisitte sen ryyppäämisen, niin alkaisi täällä Suomessakin näkymään yhtä raamikkaita miehiä kuin irakilaiset. Islam kieltää alkoholin juomisen, niin onko mikään ihmekään miksi arabit ovat raamikkaita.

      • susan89

        vastaanottokeskuksessa oleilevista harva käy töissä joten on kyllä aikaa antaa muiden ohitella kassajonossa ja energiaa auttaa kauppakasseissa, varsinkin jos on vähänkään kauniimpi nainen kyseessä. itselläni on valitettavasti pelkästään huonoja kokemuksia irakilaisesta suhteessa, mutta kiva, kun joillakin ondaa.


      • onneksionsuomimies

        Muslimit nuo alkoholia, siinä missä muutkin. Hyvin viski ja olut maistuu. Onneksi suomimiehet ei ole kuin nämä huijari pakolaiset, meillä olis kovon huonot oltavat, ainakin naisilla.


      • enhuolis
        susan89 kirjoitti:

        vastaanottokeskuksessa oleilevista harva käy töissä joten on kyllä aikaa antaa muiden ohitella kassajonossa ja energiaa auttaa kauppakasseissa, varsinkin jos on vähänkään kauniimpi nainen kyseessä. itselläni on valitettavasti pelkästään huonoja kokemuksia irakilaisesta suhteessa, mutta kiva, kun joillakin ondaa.

        Itse en kyllä huolis kassini kantajaksi suomea hyväksi käyttävää huijaria. Rehellisiäkin miehiä löytyy ja itseään saa syyttää ellei löydä kuin viinamäenmiehiä.


      • käytöstavat
        enhuolis kirjoitti:

        Itse en kyllä huolis kassini kantajaksi suomea hyväksi käyttävää huijaria. Rehellisiäkin miehiä löytyy ja itseään saa syyttää ellei löydä kuin viinamäenmiehiä.

        Taitaa vaan viinaanmenevä suomiukko siellä katkerana kommentoida, kun muslimit avaavat jopa vieraille naisellekin oven, jopa myös sinun naisystävällekin! Naista huomioidaan muillakin tavoilla kuten kantamalla kauppakassit. Suomiukko jää kakkoseksi tämän jälkeen.

        Alanyassa ja Dubaissa käydessä saat tuntea itsesi prinsessaksi/kuningattareksi, kun pääset näkemään herrasmiesmäisyyttä.


      • enhuolis
        käytöstavat kirjoitti:

        Taitaa vaan viinaanmenevä suomiukko siellä katkerana kommentoida, kun muslimit avaavat jopa vieraille naisellekin oven, jopa myös sinun naisystävällekin! Naista huomioidaan muillakin tavoilla kuten kantamalla kauppakassit. Suomiukko jää kakkoseksi tämän jälkeen.

        Alanyassa ja Dubaissa käydessä saat tuntea itsesi prinsessaksi/kuningattareksi, kun pääset näkemään herrasmiesmäisyyttä.

        En ole viinanmenevä suomiukko, olen nainen. Enkä todellakaan huolia huijari pakolaista laukkuni kantajaksi. Suomimies ei jää kakkosesi ainakaan yhdelläkään muslimille. Alanyassa olen kyllä käynyt ja tiedän mitä turkinmies on. Jokainen nainen kelpaa oli minkälainen riivinrauta tahansa. Herrasmiesmäisyyttä, se on pelkkää silmänlumetta pojathan nauraa vain takanapäin.


      • Enminäkään
        enhuolis kirjoitti:

        Itse en kyllä huolis kassini kantajaksi suomea hyväksi käyttävää huijaria. Rehellisiäkin miehiä löytyy ja itseään saa syyttää ellei löydä kuin viinamäenmiehiä.

        Eipä he kotimaissaan omien naisten kasseja kanniskele, perseelle potkivat. Turistipaikoissa on omat hännystelijät iiihastuneille naikkosille josko sattuisi onnistamaan.


    • Raaka-_-Watson

      Lyöt pääsi oven kulmaan? Sitenkö selität kun naamasi on turvoksissa???
      Tiedäthän että ei mene selitys kovin pitkään läpi.

    • phytagoras

      Voi voi Raasu Watsonia, kun pitää yrittää sönköttää jotain. Etkö nyt keksi mitään naurettavampia valeita? Menepäs nyt nukkumaan sieltä ja näe unia, kuinka muslimit uivat sun uima-altaassasi ja panevat vaimoasi.

    • Habibti

      Suudelma otsalle on kunnioituksen merkki, yleensä lapsien ja vanhempien tai puolisoiden välillä.

    • monovipattaa

      Mikä oli kysymys? :D Surullista on että sellainen ehkä on oikeasti mutta sitä ei voi kysyä kun kaikki on niin hyvin...

      Its olen täysin suomalainen mies ja jo ennen eka seksikertaa tiesin halusin opettelin että annan parasta nautintoa. Ei uskonut nainen ensimmäisekseni. Sittemmin laiva on seilannyt, maailmoja satamia naisia tunteita intohimoja öitä alla palmujen tähtien.

      Rakastellut pannut ottanut hellinyt huolehtinut ollut ihminen.

      Tuosta tilanteesta aivan hullua kysyä täällä. Kukaan ei tiedä vastausta, ei myöskään ko mies itse. Jos tp hakija niin motivaatio on ainoa selitys. Kaikista kulttuureista on omia juttuja mitä tehdään mutta tuo kuullostaa lähinnä vakuuttelulta ihmiselle. Kahdessa muslimimaassa vasta asuneena lähinnä mietin että outoa...ei se että mitä ihminen tekee vaan se että se olisi jotenkin kulttuurisidonnainen, etenkin kun puhutaan naisia alistavasta kulttuurista.

      Mä olin hirveä manwhore aiemmin ja joka pv otan naiseni töiden jäljeen syliin, joka yö kiiven keittiöön ja laitan kahvin valmiiksi. Seksi on liian hlökohtainen mutta sanotaan että hela hoito ja kaikki päälle, kotona keittiössä konepellillä ulkona katolla vedessä maailmalla laivassa kannella lumessa . Ja miljoona muuta mitä en ikinä kerro.

      Afrikassa asuessani naiset oli hulluna suomalaiseen mieheen, veli jolla vaaleita hiuksia päässä tuli käymään ja marketissa jono perässä.....Eikä kukaan kysynyt rahaa. Seksi oli -seurustellessa maagista.....................................................-. en ees halua jatkaa tätä, tai kertoa mitä naiset puhui parisuhteesta.

      • kuullottaako

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta kuullostaa kirjoitetaan kuulostaa ellet halua kuullottaa jotain ja se onkin sitten ihan eri asia!
        Liittyy ruoanlaittoon.


    • Allahuakbar247

      Alluh akbar

    • Mirellah88

      Irakilaiset eritoten kurdit ovat aika ihania! huomioin naisia ja bilettää naisten kans, tunnen monia miehiä ja naisia mut eniten miehiä! Ei ole paljoa puhuttavaaa yhdessä mutta käy se näinkin et styylataan ja tehdäään kaikkee kivaa yhdessä. Hienoo että onnistuit saamaan hyvän miehen meikällä ei tuuri käynyt heti molemmat petettiin mutta silti päätettiin asua yhdessä koska rakkaus voittaaa. Uskonnolle mun mies vaan nauraa ei sitä kiinnosta! On myös hyväää että voidaan bilettää yhdessä ja päihteet ei ole ongelmaa mun miehelle! et silleen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe