Lytän tankkaajat

Ranevaan1

On ne veronkiertäjiä...muuttaisivat sinne asumaan.Siellä vaan suunnitellaan mitä sais tuoda ja myydä täällä vähän kalliimmalla.Toivottavasti eivät käytä täällä meidän rehellisten veronmaksajien palveluja.Rajat kiinni...siinä on ainoa kainuun turva.

16

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavaritsi

      Oikein rane.Eikä venäläistenkään pitäsi käydä tänne tuomasssa verorahoja.

    • rumpinaeta

      Juuri niin,Ämmän Betoni valmistaa jo muurielementtejä joilla ympäröidä koko Suomussalmi.Eipä tule ylimääräiset vierailijat sotkemaan auvoista elämäämme!

    • nivalata

      Halavalla pensalla on hyvä ajella,ei muuta kun tankki täyteen ja susien perään.

      • VironTuttu

        Minä tuon juomat.


    • hekohekoheko

      Fox kanavalla näkyi Lapin pelastajat ohjelma.Lentelivät Vartiuksessa Helikopterilla ja vahtivat rajanylittäjiä.

      Se kuuluu nyt Kuhmokin sitten Lappiin.

    • Setäukkeli

      Minä sain kaunista idän-neitoa...
      Hänelle suukkoja vieläkin...

      • samallakyydilläNiinistö

        Kävitkö ihan Arkangelissa asti?


      • Omohvalvoo

        Sinustako se oli otettu kuva Setäukkeli?Niin komea oli palttoo päällä ja parta kammalla sukaistu.
        Montako ruplaa maksaa kertalippu nykysellään Pietarin Metrosssa?


    • oktaani99

      Oletteko hankkineet Venäjän rajavyöhykeluvan?
      Minä nuukailen enkä laita passia,saati vielä siihen sitten viisumia.Loppuun saakka kuljemme supiSuomalaisella,laadukkaalla,polttimeen sopivalla lisäaineettomalla ehdalla kotimaisella benziinillä.

    • duesemberg

      Minä löysin muutama vuosikymmen sitten, sakujen sota-aikaisen kätkön.
      Tarvitsee pistää vettä vaan tankkiin, sitten muutama poretapletti, ja toimii.

      • Anonyymi

        Mites nyt kateelliset kotimaisen biodieselin tankkaajat?
        - jo useamman viikon kotimaisen biodieselin valmistajan/kylmäasemafirman dieselpistoolit ovat olleet huputettuja
        - YLE: Biodieselissä kasvava levämassa iso ongelma veneiden ja traktorien moottoreissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites nyt kateelliset kotimaisen biodieselin tankkaajat?
        - jo useamman viikon kotimaisen biodieselin valmistajan/kylmäasemafirman dieselpistoolit ovat olleet huputettuja
        - YLE: Biodieselissä kasvava levämassa iso ongelma veneiden ja traktorien moottoreissa

        Motonetistä saa semmoset myrkyt, että ei levä kasva biodiisselissä.

        ...ainiin, mutta eihän Kuhmossa olekaan motonettiä vaan on mentävä muualle ostoksille...tai sitten tilattava, o-ou, netistä!


    • Anonyymi

      Rajalla bensa toki halvempaa kun suomessa, mutta itse olen joutunut käyttämään sitä veden poistavaa ainetta seassa. Sillä kyllä auto liikkuu.

    • Anonyymi

      Kainuussa on monta todella pienellä palkalla työssä käyvää, jotka joutuvat ajamaan pitkiäkin työmatkoja. Kuinkahan monella työssä käynti olisi kutakuinkin mahdotonta jos ei voisi käydä rajan takana tankkaamassa huomattavasti halvempaa polttoainetta? Tähän tietysti joku vastaa, muuta lähemmäs työpaikkaa. Entäpä jos se ei vaikkapa perheen tai useammalla paikkakunnalla sijaitsevan osa-aikatyön takia ole mahdollista? Onko valittajien mielestä parempi jos nämä pienpalkkaiset jäävät kotiin makaamaan työttömänä?

    • Anonyymi

      Kuhmon kateelliset kauppiaat täällä tankkaus asialla panettelemassa

    • Anonyymi

      Jutun aloittaja voisi aloittaa veronkiertäjien tarkkailun ja laskennan vaikka tutustumalla Tallinnan laivoilla tapahtuvaan alkoholin hamstraamiseen. Täh?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe