Elisa boikottiin

Ehsa

Elisan johtajan mukaan suomalaiset tienaa liikaa. Hän on myös ek:n johtaja. Vuosipalkka hänellä on 1,5 miljoonaa. Ja suomalaiset hänen mielestä tienaa liikaa. Hänen palkka on kuitenkin hänen omasta mielestään ihan ok, ja hän saa tienata, muut ei. Nyt lähti ainakin täältä elisan liittymät koko perheeltä boikottiin.

14

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa-lähti

      Meni jo ja vaihdoin 7 liittymää tänään DNA:lle toistaiseksi. Samoin Elisa viihde lähti seitsemästä rivitalosta pois kun sovimme asukkaiden kanssa.

      • Hintasaarnaaja

        Typeriä kommentteja Elisan toimarilta. Ei taida ymmärtää kuinka paljon vahinkoa tekee firmalleen. Me korkeapalkkaiset duunarit kun satumme käyttämään kännyköitä ja voimme itse valita operaattorin. Käsittämättömän röyhkeää puhetta ihmiseltä joka itse tienaa 1,77 milj. euroa vuodessa. EK on muutenkin jumittunut menneisyyteen ja toistaa vanhaa rahisevaa levyä...palkkoja täytyy leikata... palkkoja täytyy leikata...
        Niinpä myös meillä vaihtui. Moi, Moi Elisa.


    • hylättypuh

      huomenna kyselen muita kun elisaa,olen ollut elisan asiakas vuosia huomisen jälkeen voi olla toisin

    • sepsi

      Kannatetaan Elisan boikottia. 3 liittymää vaihtuu.

      Myös vanha Fortum ja lillukan optiot on boikotissa.

    • dfgdfgdf

      Asiaa, vaihdoin pari kuuta sitten Dna:han, paranikin nettikin mukavast, et en turhaan vaihtanu. Hävis niinku kaikki pätkiminen. Olisin vaihtanu aikasemmin jos tajunnu miks kannattaa vaihtaa.

    • kroskalinja

      en oo koskaan käyttänyt enkä käytä

    • vaihtakaaihmeessä

      Se on oikein että vaihdatte liittymät toiselle operaattorille. Tämä suunaukominen taisi tulla kalliiksi tääle pikkupalkkaisen johtajan puulaakille. Hyvä niin.

    • maattimattila

      Jos EK:n johdossa saa olla näin äärimmäisen typerä mies niin se kertoo jotakin koko EK:n roolista ja painoarvosta jossakin neuvottelussa. Mattila on niin tyhmä ettei uskoisi säilyttävänsä paikkaansa johdossa. EK.voi tietysti olla niin typerä järjestö että painaa villaselle nämä omat aivopierunsa.Mattila on typerys isolla y:llä

    • Kkkkkkkklll

      Tehtaan olenko kaksnelosen boikotissa, kun en pysty lähettämään keskustelun aloituksia

    • Fukfu

      Laitoin Elisan boikottiin, ikinä ei tule kyseistä liittymää tähän talouteen.

    • ElisajaAnvia

      Ihan mahdotonta sähellystä tuo Anvian ja Elisan touhu. Yrityksen lankapuhelimeen soitettaessa "päivitysten" jälkeen kuuluu vaan "numero ei ole käytössä". Internetdomainit jätetään uusimatta asiakkaiden puolesta. Sähköpostit on ilman mitään etukäteisilmoitusta poissa käytöstä koko viikonlopun.
      Voi voi.

    • Haha. Elisan asiakas ja osakas. Mitään muuta firmaa en ole käyttänyt enkä käytä.

    • rthrthrth

      Melkein yhtä paha moka kuin mitä eräs Nokian Elop päästi suustaan

    • dnaanasiakas

      Elisa viihde on sanottu irti samalla 4 puhelinliittymää, yksi mokkula vaihdettu, antenni alkaa olla asennettu jonka jälkeen irtisanon Elisan kaapeli TV,n joka on myös takuu sille etten koskaan
      palaa Elisan asiakkaaksi. Mattilan paikka on leipäjonossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe