Tosi outo juttu

kaikkikunnatkasassa

Ihan rennosti olin tuossa radiohuaneessa, pyörittelin rumpua tarmokkaasti ja yritin kovasti kuunnella lapinkeliä. Joku venäläinen rekkakuski siellä anttimatilla oli äänesä. Yritin reikata väliin mutta ei ne kuullu vaikka tuli ihan vitosena oikeestaan jopa kutosena. Sitten alkoi närästämään ja oksettamaan. Tunsin kovaa painetta ruokatorvessa ja yhtäkkiä kurkustani alkoi työntyä ulospäin Supergainer-tikku kääräistynä RA-lehteen. En enää uskalla puklailla tätä yhdistelmää ulospäin koska olen jo ökäillyt 2 metriä ulos ja seuraavana on maatasot vuorossa. Sain aika huonon äänenlaaturaportinkin kuulemma tukkoinen ääni ja korkeat puuttuu. Laitoin gainin ja rossun täysille niin edes tämä ei auttanut. Mitä ny tässä kannattaa tehrä?

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johtavahammashygienisti

      Kyselin asiaa sateenkaariliitosta minulla on nyt ratkaisu ongelmaasi.
      Selviät tästä kiusallisesta kurkkutorvitilanteesta kahdenlaisella tekniikalla.

      Tekniikka yksi: Jännität oikein tiukaksi sulkijalihaksen eli varmistat että tämä suunta tukittu. Sitten vedät syvään henkeä ja huudat selkeällä kovalla äänellä "PÄTEVYYSTUTKIJA PÄTEVYYSTUTKIJA". Supergainer alkaa resonoimaan ja värinän vuoksi RA-lehteen kääritty Supergainer liukuu ulos kurkkutorvesta rytmikkäästi huudon tahdissa. Maatasot saattavat kirpaista hieman. Jos kaapeli kytketty Supergaineriin niin toimenpide kestää hieman pidempään. Hyväksi havaittu huuto RG-58 kaapelin ulossaamiseksi on "NUORISOAVUSTUS NUORISOAVUSTUS".

      Tekniikka kaksi: Tarvikkeet: Six-pack LIDL Olut-olutta. Rentouta sulkijalihas täydellisesti. Juo mahdollisimman nopeaan tahtiin olutta nieleskellen ahneesti ja voittoisasti. Alta aikayksikön paine kurkussa helpottaa, Supergainer vetäytyy alaspäin ja tämä RA-lehteen kääritty Supergainer kurkistelee jo takaluukusta. Tässä vaiheessa muutama tiukka nielaisu ilmaa, hetken odotus. Tässä vaiheessa jännitetään sulkijalihas ja päästetään sarja flatuksia seuraavasti: PRÖT PRÖT PRÖT PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT. Viimeinen erittäin voimakkaasti, jotta maatasot liukuvat ulos sutjakkaasti. Tämä voi aiheuttaa pientä ummetusta, mutta se on ohimenevä ilmiö.

    • tietää.mistä.puhuu

      tärkeä aihe, tämä ylös

    • offi

      Näennäisamatöörit täällä aikaansa kuluttaa ja me mut workimme niin että välillä annettava rigin ja linukan jäähtyä, alkaa linukan ulostulo-ilma olemaan niin kuumaa että tapetit palaa pian linukan takana, tänään 102 yhteyttä fonella ja 30 metrin bandilla ja pisin yhteys Uruguay, 1300 wattia biimiin tuupattuna.

    • åmmåttilåinen2

      Håhhåh nyt kåråhdit ölet nåennåishåmssi åidöt åmåtöörit kåyttåå qsl-körttejå seinån påållyståmiseen ei tåpettiå

    • offi

      Hahhaaaaaa, olet menneisyyden vanki, seinät täynnä kellastuneita qsl-kortteja, nykyään QSL-kortit vaihdetaan netissä, QSL-kortti lähtee samalla kun yhteyden lokiin kuittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe