Pettäjät ongelma jätettä

eikykeneajattelemaan

Niin paljon petätään suhteessa ihmisiä fyysiseesti ja henkisesti,että tälläisellä tunne kuohu ihmisellä pettää aina kontrolli.
Joten ajattelu tapa on erittäin lyhyt jänteinen,ailahteleva,tunne kuohu ja aina mennään mistä on rima alin. Joten mennään omien mielialojen mukaan,koska ei kestä totuutta tai kohdata vaikuksia.
Mutta se on nähty,että niin kauan tälläinen jatkuu,kunnes tulee pää vetävään käteen(sanonta).
Toinen kuitenkin kärsii tälläisestä ailahtelavasta käytöksestä,että ei ihme moni suhde kärsii. Koska aihahteleva ihminen ei näe sitä miltä toisesta tuntuu,koska hän näkee vain itsensä,eikä heidän ajattelu riitää muuhun.
Ikivanha sanonta on,että tälläinen luulee olevan,että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen ja niin kauan pidetään "varasuhdetta",että ei jäädä "tyhjän päälle".
Koska vastunotto ei onnistu tälläiseltä ihmiseltä ollenkaan,joka on vajaisuutta.
Joten pettäjä pettää myös itseään.

16

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syysmaxi

      Sinulla on kyllä pettänyt kontrolli jo oikeinkirjoituksen muodossa. Mutta eihän kohdallasi voi kauhalla vaatia, kun on teelusikalla annettu.

      • onneavaansulle

        onneksi sinulla on sit kaikki hyvin!


    • mmnnn

      Hyvin kuvattu narkissos-tyyppiä, jonka maailmankuva hedonistinen.

    • ertyuio

      Kun käy noilla laivaristeilyillä, niin huomaa, että logiikkasi mukaan suurin osa suominaisista on ongelmajätettä.

      • sieltäsaa

        ei taida se katsoa sukupuoleen.


    • heivaahittoon

      Pettäjän rinnalla on vaikeaa elää. Mutta kenenkään ei ole oikeasti pakko. Jos sua ahdistaa se, että toinen juoksee vieraissa, miksi et eroa? Selittelet puolison vieraissa juoksua että kun on niin ailahtelevainen, ei uskalla kohdata ongelmia yms. Ongelma on vain hänen omassa päässään. Pettäjä pettää kun itse niin haluaa. Ei häntä siihen mitkään ongelmat aja vaan oma sisäinen halu.
      Oikeastikko sä meinaat jatkaa elämää pettäjän rinnalla? Huomaatko ollenkaan, että sulla on jo paha olla? Heivaa ongelmajäte kaatopaikalle niin ei tarvitse murehtia ja selitellä itselleen hänen motiivejaan.

      • syvällinenpohjinta

        No,niin.... taas oletetaan asoita.
        Mistä päättelet,että olen suhteessa oleva?
        Kaikki olettaa,että jokainen kirjoittaja on parisuhteessa.
        Suomessa on paljon yksin asuvia.
        Vai onko niin,et muut ei saakaan kirjoitella?


      • anteeksijosloukkasin
        syvällinenpohjinta kirjoitti:

        No,niin.... taas oletetaan asoita.
        Mistä päättelet,että olen suhteessa oleva?
        Kaikki olettaa,että jokainen kirjoittaja on parisuhteessa.
        Suomessa on paljon yksin asuvia.
        Vai onko niin,et muut ei saakaan kirjoitella?

        Kaikki saa kirjoittaa. Ettei tulisi väärinymmärryksiä, olisi hyvä kirjoittajan kertoa, missä ominaisuudessa sen tekee. Että onko kokemusta asioista pettäjänä, petettynä tai kakkosena vai sanooko oman mielipiteensä ulkopuolisena. Anteeksi jos loukkasin.

        Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, ettei pettäjällä välttämättä ole mitään ongelmia elämässään. Hän voi olla hyvinkin tyytyväinen elämäänsä. Hänellä on vaan se vika, että yksi kerrallaan ei vaan hänelle riitä. Tiedän useamman pettäjän, joista ei kukaan ikinä koskaan uskoisi, että he juoksee vieraissa. He elävät normaalia elämään, huolehtivat puolisoistaan ja lapsistaan, pyörittävät arkea omalta osaltaan. Elämän kertovat kaikinpuolin olevan ihan jees. Mutta vierasta vaan tekee välillä mieli. Koko ikänsä ovat eläneet noin.


      • vhjkhkh
        anteeksijosloukkasin kirjoitti:

        Kaikki saa kirjoittaa. Ettei tulisi väärinymmärryksiä, olisi hyvä kirjoittajan kertoa, missä ominaisuudessa sen tekee. Että onko kokemusta asioista pettäjänä, petettynä tai kakkosena vai sanooko oman mielipiteensä ulkopuolisena. Anteeksi jos loukkasin.

        Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, ettei pettäjällä välttämättä ole mitään ongelmia elämässään. Hän voi olla hyvinkin tyytyväinen elämäänsä. Hänellä on vaan se vika, että yksi kerrallaan ei vaan hänelle riitä. Tiedän useamman pettäjän, joista ei kukaan ikinä koskaan uskoisi, että he juoksee vieraissa. He elävät normaalia elämään, huolehtivat puolisoistaan ja lapsistaan, pyörittävät arkea omalta osaltaan. Elämän kertovat kaikinpuolin olevan ihan jees. Mutta vierasta vaan tekee välillä mieli. Koko ikänsä ovat eläneet noin.

        Aivan oikein, ei se iso vika tarvitse olla, kun se on päässä. Valitettavan totta juuri pettäjän kohdalla.


    • kaikkea_kokenut

      Tuskin seksihalut käy yksiin monessakaan suhteessa, ainakaan alun jälkeen. Sen verran olen kuulut juttua myös lähipiiristä. Toisia paneettaa toisia ei ja kun toinen haluaa toinen ei. Kyllä sitä vierasta haetaan ihan vain seksittömyyden johdosta, ei se kenestäkään huonoa tee, syynsä kullakin. En minä ainakaan pettäjiä arvostele.

    • jkuio

      Täällä nopeasti nappastaan sanoa, että eroa.
      Varoisin itse ketään kehottomaan eroamaan, sillä jokaisen pitää itse asia käydä läpi ja tehdä päätöksensä. Kuunnella voi, mutta ohjeita ei saa antaa. Sillä kun hän kertoo tarinaansa, samalla hän myös miettii itse asiaa, joten vain tukena kuuntelemassa.

      Eroamista ei koskaan pidä tehdä ääritunteissa, sillä silloin ei ajattele järkevästi ja erotessa pitää pysty ajattelemaan hyvinkin monia asioita. Sillä jokaisen perheen elämään kuuluu paljon muitakin asioita, kun tämä ihmissuhde ja seksuaalinen pettäminen.
      Jos yhdessä on perhe ja koti perustettu, on satoja asioita, jotka pitää pystyä huomioimaan ja tilanteessa pitää yrittää todella unohtaa se kolmas, joka on tullut väliin, hänellä ei saa olla mitään arvo erotilanteen selvittelyssä. Tärkeintä on että, ihmisille saadaan koti ja turvallisuus pärjäämisestä.

      Moni lähtee niin kipakasti, että unohtaa kaiken muun, jopa ne omat lapsensa.
      Vaikka muuta väittää, kyllä lapset sen uuden seksikumppanin rinnalla ovat suorastaan liikaa ja heistä pitäisi päästä aina eroon. Lapset joutuvat niin yksin surunsa ja pelkojensa kanssa, usein vielä häädetään kaikki läheiset ihmisetkin, sillä yritetään estää tämän oman häpeä. Sillä aika moni kuitenkin taitaa hävetä toimiaan selvin päin.
      Ja valitettavasti muut ihmiset kyllä näkevät asiat oikein, että ei se uusi ihminen mikään ihme ole, samalla tapaa ihminen kuin muutkin kaksi, jalkaa, kaksi kättä, pää.
      Se mitä muutoin osaa, onkin vielä arvoitus jopa sinulle pettäjälle.

    • hälläväliä

      Niin eihän se haittaa jos toinen pettää,tappaa,juoo,raiskaa,huoraa,kiristää,uhkailee,varastaa,kieroilee,yms.
      Kuten joku kirjoitti,että jonkun vain tekee mieli juosta vieraissa.
      Et sellaista se elämä on!
      Joten älä välitä mitä tapahtuu.

    • turhaa_moralisointia

      Ei ole mitään pettäjiä on vain toisilleen tuntemattomia jotka harrastaa seksiä keskenään tai voi tietty olla tuttujakin. Muutenkin hassua että miks pettämistä pidetään pahana, miehellä on vain kehossa "värkki" joka työnnetään naisen sisälle, jokainen päättää itse kenen kanssa vehtaa.

    • sdutgy

      Psykopaatilla ei ole empatia kykyä....sori tämä ei varmaan kuulu tänne.

    • Kukajaketäpettää

      Niin on ja otan eron heti kun myöntää pettäneen. Täällä ulistaan kun ei eroa vaikka tietää asiasta. No kai sitten rahat kyseessä kun kannattelee pettäjää ja seuraa surkeana ja sulkee silmänsä! Inhoan ihmistä joka pettää. En ymmärrä sitäkään että kylillä liikkuu juoruja tietyistä kolmiotraamoista. Tietääkö petetty? Tietääkö tuo kakkonen olevansa myös petetty? Kuka varattua tietoisesti taas jyystää ja kuka milläkin syyllä pitää suhdetta vuosia. Jokainen itse se määrittää mitä suhteesta haluaa ja miten elää. Minä olen ehdoton jos minua petettäisiin eroasin välittömästi. Jos taas en tiedä ( kun kukaan ei kerro) niin pitääkö sitäkin hävetä mitä ei tiedä? Ja ne pettäjät jotka tietoisesti pettävät kantavat sen maineen ja sen naurettavuuden ihan itse. Pettureita riittää tiedän myös yhden naisen joka tälläistä harrastaa varatun kanssa. Eikö ihmiset ymmärrä että aina joku tuntee jonkun. En toki siihen sekaannu enkä ota kantaa mutta sen ystäväksi en ala!

    • rysänpäältä

      Niin pettäjä on seksiriippuvainen,kun ei riitä oma kumppani.
      Ja varsinkin ne,jotka pettävät jatkkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe