Eikö olekkin meil......

missäoootttei

Jännä suhde nainen. Emme ole näköyhteydessä tai kosketusetäisyydellä, mutta silti välillämme on jotain jännitettä ja hymynaamoja.

35

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juurikinnäin

      Telepatia toimii.

      • Teketappeibebb

        Össinpaskar


    • Joidenkin

      kanssa se vaan on noin. Vain ajatuksissa, kenties ne ajatukset on niin voimakkaita että ne koskettaa ja kulkee perille,,,

    • Eiolluonneksmulle

      Harhainen mieli saa kuvittelemaan just tommosia.

    • RehellinenEssonAsiakas

      Jollekkin riittää tuollainen suhe ja jollekkin taas jotain suurempaa ja läheisempää kuin omassa mielessä pelkästään. Teillä sen naisen kanssa ei ainakaan tule riitoja,on tietenkin palstariidat tuntemattomien kanssa ja seksuaalinenpalstakanssakäyminen sekä palsta tunteet.

    • naineeeeenn

      Musta tuntuu ihan samalta.. mutta ehkä itse kuvittelen sen jännitteen, tai siis että se on vain minun tunteeni, ei hänen.

    • Naiseltamiehelle

      Tänäänkin koko päivän oon miettinyt sua ja mitä teet. Onhan se hassua joo. Tää tunne. Iltapäiväpäikkäreillä kuvittelin et kömmin sun kainaloon nukkumaan. Oli ikävä.

    • näkemisiin

      Kyllä toivoisin, että oltaisiin näköyhteksissä jännitteestä huolimatta.

    • kokoajanajatuksissani

      On todellakin jännääkin jännempi ;) Mutta jotakin muutosta jo tähän toivoisin, olis kiva olla tekemisissä lähemminkin :)

    • butter.flyy

      Kokonaisen päivän olit jälleen mielessäni.Sinä vain olet ja pysyt.

    • Harmi vaan et se tarina on ainoastaan digi muodossa, livena olisi veel parempa -.-

    • hymiööjabittejä

      Koetko eläväsi siis jotain virtuaalisuhdetta, aloittaja? Mikä digiloikka. Niin nykyaikaista että. Saa ihan kaipaamaan oikean ihmisen ihon tuoksua.
      Mä koen jännitteet kyllä irl, mutta olenkin sillä tavalla oudosti vanhanaikainen.

    • jännä-jännite

      Kyllä sitä jännitettä on livenä vielä enemmän kuin viesteissä... :) mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

    • aaaapeeehh

      Hän on varattu, MONENELLE MIEHELLE !!!!!!

    • varattuhiukkanen

      Juu juu on on. Paras irrottautua verkkovirrasta, ettei käy köpelösti :) jos pistäisin täältä ihan tälaista tasavirtaa vaan tulemaan, ettei pala poroksi huh huh mies minkä teit :D

      • pakkonosto

        Parasta olisi jos pääsisin puristelemaan..tälläkertaa ihan kahdestaan.


    • Eioosuhdetta

      Se jokin on, sinun pääsi sisällä näin uskon.
      Aamukahvia tässä juon, susta mä en tiedä.
      Mä lopetan täällä kaiken viestittelyn pian.
      Ennen kuin sä tai joku muu sekoaa täällä.

      • tartukäestäkäteen

        .....
        Olet oikeassa. Ei ole, eikä tule..Ei ollutkaan,kuin pienen hetken. Oli sekin jotain. Varmasti muistamme mitä tapahtui....:)


      • Täällä ei pidä olla, jos se sekoittaa pään.


    • Mihinsejohtaasulla

      Onhan meillä hyvin näytellään kaveria. Pää asia että jatkat tätä teatteria kanssani. Tiedät etten uskalla riskiä ottaa kanssasi. Joudun näyttelemään kanssasi koska tiedät itsekin mitä voit tehdä jos saan sut suuttumaan.

      • ei.mulle.ap

        Kaikki feikkeily ja teatteri on niin lapsellista!


      • En tunnistanut sinua, mutta totean, ettei kenenkään ystävää kannata esittää, ellei henkilöstä oikeasti välitä.
        (En ole myöskään vaarallinen: väkivalta, kiristys, uhkailu tai nettivakoilu eivät kuulu repertuaariini.)

        Taidan taas poistua palstalta, koska täällä paitsi esiinnytään toisten nimimerkeillä myös kirjoitellaan hyvin kaunaiseen ja katkeraan sävyyn.


      • sydänlämminkinvoi

        Niin mä ja sä, olemme kaksi vierasta ihmistä täällä palstalla. Joka on katkeruutta, pettymystä töpö täysi. Todellisessa elämässä, sä tiedät musta vain ja ainoastaan sen mitä sä olet silmilläsi nähnyt. Olet 99% varmuudella väärä henkilö, puhumaan vieraalle naiselle ystävyyden näyttelemisestä, koska en ole nainen joka näyttelee kenenkään ystävää vaan minusta aivan varmasti näkee, että pidänkö ihmisestä.
        (En ole myöskään vaarallinen: väkivalta, kiristys ja uhkailu ei ole kuulunut milloinkaan minuun) Ihan kuten yllä olevakin palstakirjoittaja totesi.
        Mutta jos nyt leikitään, että sä olisit (Hän mies, joka on tehnyt useita rikoksia ja joista mä häntä olen epäillyt pidemmän aikaa ja mä aivan varmasti tietäisin asian)
        Niin voin vakuuttaa sulle, että en tekisi sulle mitään sellaista mitä sä kuvittelet.
        Vaan jos sä sitä yhteiselämää niin kauheasti itket, kun mä en ole huolinut sua tähän asti. Niin ehkä sä saisitkin sitä maistaa, mutta vain lyhyen ajanjakson verran ja toinen mies olisi läsnä seuraamassa rakkauttamme minuuteista alkaen.
        Mitään rakkautta ja välittämistä ei todellakaan, välillämme ole eikä ole ollut milloinkaan, ehkä pienen pikkuruisen hetken jokin näyttäytyi normaalina kahden ihmisen tilanteena, useita vuosia sitten.
        Mä luulen että tähän todellakin päättyis kuvitelma rakkaustarinasta, joka oli puhdas kuin lumi aamulla ja illalla likainen.
        Näin mä kostaisin sulle, jos kiinni sä jäät, sitten mä antaisin muiden ihmisten päättää sun kohtalosta.
        Enkä mä vielä tehnyt päätöstä siitä.
        Että suako mä hellästi koskettaisin kaikkialta niin aidosti kuin mä ikinä kykenisin.
        Vai näyttäisinkö sulle, miten rakastetaan toista ihmistä?


    • Kolmiotraamassaollaan

      Juu todella jännä. Et vain raukka osaa vaan näytellä niin hyvin etten huomaa kuka todella viestittelee kanssasi. Etkä sitäkään kävin taas katsomassa luurimesi ja löysin ne viestit. Ette niin salassa ole pysyneet. Et kai kieltäisi sen yhteyksiä kuten kerrot muiden ystävien viestit. Pari kertaa olet jäänyt kiinni niinkin että tiesin kaverimme olevan paikassa missä ei voinut viestittää sulle ja pokkana sanoit sen. Siksi tarkistin puhelimen. Olisi se pitänyt uskoa omaa epäilyä asiassa kun et osaa näytellä niin hyvin.

    • tylsä_täti-ihminen

      No se on sitä limerenssiä. Sitä elämää suurempaa rakkautta 💑.

      • Oliko mukavaa ottaa VANHA NIMIMERKKINI käyttöön(?)

        Tässä tuli taas osoitus siitä, miksi mihinkään tällä palstalla luettuun ei voi luottaa.

        Kyllä uskon telepaattiseen yhteyteen, jota USA:n armeijakin on tutkinut.
        Uskon, että on olemassa asioita joita ei voi paljain silmin nähdä.


      • tylsä_täti-ihminen
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Oliko mukavaa ottaa VANHA NIMIMERKKINI käyttöön(?)

        Tässä tuli taas osoitus siitä, miksi mihinkään tällä palstalla luettuun ei voi luottaa.

        Kyllä uskon telepaattiseen yhteyteen, jota USA:n armeijakin on tutkinut.
        Uskon, että on olemassa asioita joita ei voi paljain silmin nähdä.

        En ole tiennyt, että kukaan muu olisi ko. nimimerkkiä käyttänyt ennen kuin otin sen käyttöön.

        Mutta jos sua asia noin "närästää", niin vxxxu rekisteröi se, äläkä urputa!


      • tylsä_täti-ihminen kirjoitti:

        En ole tiennyt, että kukaan muu olisi ko. nimimerkkiä käyttänyt ennen kuin otin sen käyttöön.

        Mutta jos sua asia noin "närästää", niin vxxxu rekisteröi se, äläkä urputa!

        Et ole oikein uskottava ROOLISSASI "tylsänä täti-ihmisenä",
        kiroillessasi ja puhuessasi "urputuksesta".
        (Taidat olla sukupuoleltasi mies.)


    • toinentäältä

      Sun kanssa on kyllä ihanaa rupatella... Ei siinä huomaa ajankulua :)

    • oonpohtinut

      tosi jännä mut muista viitata jos tiedät miksi?

    • Nixrntffrr

      Mitä odotat teidän kohtaamiselta?

      • eitartteihmeellisyyksiä

        Vähintään ilotulitusta, säihkyviä valoja ja tiivistä tunnelmaa. Ja on muuten ihan mahdollista, vähintä mitä vaadin.


    • Onkylläomituinen

      Älä muuta sano. :D toivottavasti nähtäisiin joskus ja saatais asioita eteenpäin

    • Hassuksisanotulle

      Oon miettinyt et uskaltaako edes nähdä enää... voisi helpottaa jos huomaisi taian olevan poissa...

    • mustassaN

      Oispa ihana nähdä ja jutella.
      Katsoa toista silmiin.
      Ottaa kädestä kiinni..
      Hyvää yötä kaivatulle<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe