Millainen löylykauha on paras?

Osmo_ja_Sakke

Olemme kumppani kanssa kiinnostuteet tästä löylykauha villityksestä ja päättäneet kokeilla sitä. Millaista kauhaa te kokeneet löylykauhan käyttäjät suosittelette? Onko sillä merkitystä kumpi pää edellä kauhan työntää sisään? Onko Aqua Glide Anal hyvä liukuvoide löylykauhan kanssa?

13

496

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteinen.harrastus

      Kiva että tekin olette löytäneet mukavan harrastuksen. : ) Eipä sillä ole väliä kummin päin sen kauhan työnnätte, mutta liukkaria kannattaa ehdottomasti käyttää toki nestesaippuakin käy jos saunassa touhuilette.

      • aajeeuu

        Mikä se ykkönen sitten on?


    • Löylykauha_Erkki

      Viikonloppu edessä ja tänään Juhanin kanssa taas perjantaisaunaan! Otamme kumpikin omat löylykauhat mukaan saunaan, jotka sitten työnnämme syvälle anaaliin. Minun löylykauha on muovivartinen ja se on todella liukas.... ja vielä kun vähän laittaa liukkaria niin vot! Hyvää viikonloppua kaikille löylykauhan käyttäjille!

      • tätäonodotettu

        Tämä on läpimurto ihmiset jo tajuavat vuosien jälkeen ottaa löylykauhan mukaan leikkeihin eivätkä vedä hernettä nenään kun joku käskee työntämään löylykauhan perseeseen


      • Löylykauha_Erkki
        tätäonodotettu kirjoitti:

        Tämä on läpimurto ihmiset jo tajuavat vuosien jälkeen ottaa löylykauhan mukaan leikkeihin eivätkä vedä hernettä nenään kun joku käskee työntämään löylykauhan perseeseen

        Tätä löylykauha fetissiä ei pysäytä enään mikään, vaan se on tulee leviämään kulovalkean lailla ympäri suomenmaan ja sen jälkeen koko maapallolle. Löylykauhan työntäminen anaaliin on varmastikin yksi kysytyimmistä innovaatioista seuraavilla Slush messuilla!


    • ghyui

      Tästä pitäisi tehdä elokuva löylykauhamies työtää löylykauhan pyllyyn olisi hyvä filmi vai mitä varmaan tulisi pitkä filmi siitä kun käytäisi kaikki saunat läpi Suomessa vai mitä ööööh

    • Teuvo_Luuman

      Me kokeilimme poikaystäväni kanssa Orthexin 2l tummanharmaata vesikauhaa. Vesikauhan varren päässä on sellainen ripustuskoukku, joka hieroo kivasti eturauhasta kun sen työntää anukseen. Hintakaan ei päätä huimaa sillä LÖYTÖ TAVARATALON nettisivuilla sinä myydään 3,50€ hintaan.

    • omatekemä

      Kylä paras kauha on sellainen itse tehty esim. ylä-asteella.Neliörautaa kierteelle ja puukahvat molempiin päihin.Ei tarvii miettiä kummin päin laittaa ja sopii niin tyttö kuin poikapareille sekä sekapareille.
      Saahan tosta ortexin kauhastakin tuunattua kun ostaa kaksi ja yhdistää varret.Varmaan se koukkupää tekee tosi gutaa ja pian onkin koukussa siihen...

      • saunatenttu

        omastani jäi mukavasti kutkuttelevia tikkuja rektumiin, onneksi olin yläasteella laiska enkä hionut, ooh että teki hyvvöö!


    • oukkidoukkikiki

      sankareitten sankari.

    • Orthex2l

      Minäkin kokeilin tuota Orthexin 2 litran kauhaa. Kivasti kutitteli se koukku eturauhasta! Ei tarvinnut kauan työntää sitä perseeseen kun jo mälli lensi.

      • Buuaahaa

        Sano suoraan että kurat pörähti pönttöön vauhdilla


    • Bastu_Gubbe

      Ihanaa löylykauha ihanaa
      ihanaa löylykauha ihanaa

      Vaikka tekee kipeetä ei se haittaa
      ihanaa löylykauha ihanaa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe