Voisitko seurustella heikommin kouluttautuneen

mitenonkohdallasi

56

1147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkonäkötärkeintä

      Tuollaisilla asioilla on merkitystä vain naisille. Miehelle on tärkeintä, että nainen on hyvän näköinen ja pantava

      • Näin on, nainen on myös kohdattava sängyssä kuin......aamiaispöydässä.


    • EpäkoulutettuApina

      Korkeakoulutettuja naisia on reilusti enemmän kuin korkeakoulutettuja miehiä. Monen naisen on siis pakko valita heikommin koulutettu mies, koska korkeakoulutettuja miehiä ei riitä kaikille.

      • AvioATMies

        Voihan sitä pysyä ikisinkkunakin. Moni nainen niin tekeekin. Ehkä se on kaikille osapuolille lopulta parempi, jos alhaisempi koulutustaso on turn-off.


    • munmielestä

      Koulutus ei ole merkityksellinen asia.
      Tärkeää,että sydän on paikallaan, on hyvä olla yhdessä,saa ja voi antaa rakkautta.

    • Sinkkumies---

      Naiset ei halua huonotuloista. Siksi suomessa on miljoona sinkkuja koska vain harva on tarpeeksi hyvätuloinen että naisille kelpaisi.

      • justjoo11111

        Itse tienaan yli 4000€ / kk edut päälle, mutta eipä se ole syy naisettomuuteen.


      • AvioATMies

        Minäkin tienaan keskiasteen koulutuksella yli 4000 €/kk bruttona, ja moni amispohjainenkin menestyy ammatinharjoittajana varsin kelvollisesti, jos jaksaa tehdä töitä tosissaan. Putkimiehillä, sähkömiehillä ynnä muilla on melko hyvät tuntitaksat.


    • heikosti.menee.M

      On tullut kyllä vahvasti fiilis, että naisille ei kelpaa matalammin koulutettu tai edes saman tason koulutus.
      Juuri eilen kun pyysin naista treffeille niin nainen sanoi ehkä ja kysyi vielä että mitä teet arkena.
      Eli naisen ajatusmaailma suomennettuna= voin lähteä kanssasi treffeille vain jos olet jossain korkean statuksen työssä. Työ=kynnyskysymys treffeille pääsyä varten.
      En yllättynyt yhtään että nainen ei enää vastaa.

      Yksi toinenkin kerta nainen joka oli ammatiltaan laitoshuoltaja oli ensin ihan treffeille lähdön kannalta mutta päätti sitten vielä kysyä että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastasin niin eipä tullut treffejä ei. Alan jo tottua tähän.

      • josturnoff

        Mitä sitten teet ammatiksesi?


      • heikosti.menee.M
        josturnoff kirjoitti:

        Mitä sitten teet ammatiksesi?

        No, termi kuuluu "apulaisjuoksupojan vara-avustaja". Mutta jostain se on aloitettava.


      • josturnoff

        Noh,tuohan kuulostaa hyvältä pestiltä.A on alku, ei sulla oo hätää.
        Kyllä sulle joku kissa löytyy joka ei oo niin ronkeli titteleitten tai koulujen suhteen!


      • heikosti.menee.M
        heikosti.menee.M kirjoitti:

        No, termi kuuluu "apulaisjuoksupojan vara-avustaja". Mutta jostain se on aloitettava.

        Ei tuo ole ammattini, mitä järkeä kirjoittaa toisen nimellä?


      • gsgggs
        heikosti.menee.M kirjoitti:

        Ei tuo ole ammattini, mitä järkeä kirjoittaa toisen nimellä?

        Mun titteli on kesätyöharjoittelijan apulaisen sijainen, ja hyvin oon pildeä saanut.


    • nainen388

      Seurustelen työttömän miehen kanssa. Sillä on raksakoulutus mutta töissä ei ole ollut 3 vuoteen, tai mitä nyt jotain parin päivän ja viikon pätkätöitä ollut välillä.. Koulutus ei kerro mitään ihmisestä. Yhtä lailla joku insinööri voi olla kamala tapaus. Luonne on se jota ihailen, ystävällisyys ja rauhallisuus, auttaa kotitöissä eikä jätä naista yksin. Vaikka ei ole töissä niin mieheni tekee kaikenlaista muuta harrastaa sählyä ja kunnostaa venettä. Sillä on kolme venettä jota kunnostaa ja sitten myy niitä kun on valmis. Ostaa veneen halvalla ja kunnostaa ja myy kalliilla. Minusta se on hyvä harrastus.

    • JärkeäPäähänkö

      Koulutus ei ikävä kyllä tuo järkeä päähän yhtään sen enempää. Nämä "koulutetut" naiset ovat tästä elävä esimerkki.

    • Sinkkuneiti30

      Voisin seurustella ihan kenen työttömän tai työllisen miehen kanssa vaan joka ei juo alkoholia. Alkoholi on se joka pilaa suhteen, miehille alkoholi on tärkeämpää kun mikään muu elämässä. Alkoholista tulee kaikenlaista muuta pahaa kuten väkivaltaisuutta, narsismia, velkaa, pettämistä.

      • 1212121212

        Alkoholi on tärkeintä niille miehille joita sinä olet valinnut.

        Luultavimmin sytyt alitajuisesti kuvaamistasi miehistä, et vain myönnä sitä itsellesi.


      • Sinkkuneiti30
        1212121212 kirjoitti:

        Alkoholi on tärkeintä niille miehille joita sinä olet valinnut.

        Luultavimmin sytyt alitajuisesti kuvaamistasi miehistä, et vain myönnä sitä itsellesi.

        Se on totta että sytyn jostain sellaisista jostain syystä. Ehkä haluan hoivata ne kuntoon...


      • gdgfdfgfgfgf
        Sinkkuneiti30 kirjoitti:

        Se on totta että sytyn jostain sellaisista jostain syystä. Ehkä haluan hoivata ne kuntoon...

        Eli et oikeasti edes haluaisi alkoholitonta miestä..
        Mitä vittua naisen logiikka taas..


    • niinpäh

      Ne jotka eivät voi seurustella alemmin kouluttautuneiden kanssa on juuri niitä samoja jotka puhuvat suvatsevaisuuden puolesta.
      Itse ollen näin erittäinkin suvaitsemattomia.

      Ne sellaiset jotka eivät voi seurustella erilaisista lähtökohdista olevien kanssa pitäisi viedä sinne kuuluisan saunan taakse ja lopettaa niin loppuisi heidän ongelmat ja lehdessä keskustelupalstoilla epäsuvaitsevaisuus asioihin.

      Näillä tärkeilijöillä loppuu ymmärrys ja suvatsevaisuus omallekohdalleen tullessa. Ja liekkö jotain muitakin luonnehäiriökäyttäytymistä sitten mene ja tiedä.

    • ljkjöhpoj

      On totta, että viisaus ja koulutus eivät useinkaan kulje käsi kädessä. Kaupunkien kouluttautuneet naiset ovat tästä hyvä esimerkki.

      • Ammatti.Suvakki

        Koulutus ja suvakkius sen sijaan kulkevat käsi kädessä. Siellä koulutetaan ammattisuvakkeja.

        Laita ammattisuvakki lähietäisyydelle, kun tulee invaasio. Saat hyödyn irti 85 %:sti. Ei pettymyksiä, koulutus maksoi vallanpitäjille hyvin takaisin.


    • Nainen-amk

      Voisin. Muut asiat merkkaa.

    • fla.vio

      Juuen. Aika epätodennäköistä, koska harvempi nainen minua heikommin kouluttautunut... :)

    • Jhfy

      Itse en mielellään seurustele työtyömän kanssa, koska tykkään markustaa ja toivoisin samaa mieheltä. Työttömällä ulkomaille matkustaminen vaan on hankalampaa kuin työssäkäyvällä.

      Muuten ei mitään väliä. Itsellä edelleen duunariammatti, vaikka esimiestasolla ollaan.

      • Riiiiiiiiiiiii

        Voi hyvä jumala. Sinä voit olla joku päivä itse työttömänä.
        Yllättävän moni täällä vetoaa matkustamiseen. Mistä he päättelevät, että kumppani jolla on varaa matkustaa haluaamatkustaa tai lähteä samanlaisiin matkakohteisiin kuin toinen? Oma lähisukulaiseni kylpee rahassa eikä lähde vaimon kanssa edes risteilylle. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku perheloma miehen lasten kanssa.


      • Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Voi hyvä jumala. Sinä voit olla joku päivä itse työttömänä.
        Yllättävän moni täällä vetoaa matkustamiseen. Mistä he päättelevät, että kumppani jolla on varaa matkustaa haluaamatkustaa tai lähteä samanlaisiin matkakohteisiin kuin toinen? Oma lähisukulaiseni kylpee rahassa eikä lähde vaimon kanssa edes risteilylle. Minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa joku perheloma miehen lasten kanssa.

        Niin ja hulluinta tuossa on oikeastaan se että oikea uratykki matkustaa jo työnsä puolesta niin paljon ettei sitä loma-aikoina huvita lähteä kotoa minnekään eikä sillä sitä lomaakaan juuri ole kun kaikki aika menee töissä.


    • Voisin, ja olen seurustellutkin.

    • Naisen koulutus ei ole tae yhtään mistään. "Akateemiset" naisetkin voivat olla aivan täysiä kanoja.

    • Ammattini on kouluttautumaton😂 kyllähän minäkin kelpasin mutta kun pärjää vaikka kuinka yritin koulussa, jäi kesken huonojen numeroiden takia.
      Itseilmaisutaito kirjallisesti on surkea ja kirjoitan liian lyhyesti vaikka opettaja sano että minulla on ajatuksia kun kerroin suullisesti mitä kirjoitin.

      Rasti ruutuun menetelmällä vastaan 9 /10 oikein minä vaan tiedän kun joku aloittaa, voin kertoa lopun kun muistuu mieleen. Joskus totean ai niin, niinhän me puhuttiinkin silloin pystyn vastaamaan kysymykseen koska tiedän mitä vastausta haettiin.


      Kiinnitän väliin niin outoihin asioihin kiinni.

    • Naisasialooser11

      Kamunainen on työtön, kohta pitkäaikaistyötön lastenhoitaja, mutta hän on alle 24v ja hoikka ja nätti eli kelpaisi varmasti myös ylemmän sosiaaliluokan korkeasti koulutetuille miehille, kaikenikäisille sellaisille tietysti.

      Nuo koulutukset ja sosiaaliluokat vaikuttavat vain miehen tasoon.

      • Riiiiiiiii

        Käskepä kamunaisesi yrittää päästä vaikka lääkärin kanssa naimisiin. Nuoret lääkärit valitsevat yleensä toisen lekurin tai ekonomin. Paneskella voi kuka tahansa ketä tahansa.


      • Naisasialooser11

        Vain jos se lekuri tai ekonomi on kaunis ja hoikka.


      • AvioATMies
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Vain jos se lekuri tai ekonomi on kaunis ja hoikka.

        Todennäköisemmin se lekuri tai ekonomi on kaunis ja hoikka kun mitä se pitkäaikaistyötön lastenhotaja.

        Miksei kamunaisellasi sitten jo ole sitä ylemmän sosiaaliluokan korkeasti koulutettua miestä jos se on helppoa ihan vaan ulkonäön perusteella?


      • Jos on koulutus takana ja tykkää töitä tehdä, lastenhoitoalalla töitä piisaa. Miksi pitkäaikaistyötön?


    • Itsekinhyvinkoulutettu

      En voisi. Mun pitää saada tuntea, että mies on minua älykkäämpi! Haluan katsoa miestä ylöspäin joka suhteessa.

      • Naisasialooser11

        Mies taas haluaa, että nainen on kaunis, nuori ja hoikka mitä sinä et ole.


    • wannabekampaaja

      Koulutusta tärkeämpää on älykkyys eli totta kai voisin. Eri asia sitten, miten muuten maailmat kohtaavat, onko riittävästi yhteistä. Esimerkiksi minulle on tärkeää yritteliäisyys ja ahkeruus, käytännönläheisyys, joita tarvitaan monissa käytännön ammateissa. Kaikkien oikeiden porvareiden tapaan arvostan duunareita enkä itsekään epäröi tarttua käytännön työhön. Joskus olen miettinytkin, että voisin sopia hyvin johonkin fyysisenkin työn ammattiin. Ehkä vielä jokin päivä kouluttaudun kampaajaksi tai kosmetelogiksi ihan huvikseni vain.

    • tiedtiedäsinäse

      Tyhmät on tyhmille

    • eiainoatekijä

      Se riippuu ihan miehestä. Jos miehinen ylpeys ei kärsi korkeasti koulutetusta naisesta vaan hän hyväksyy tämän ja pystyy tukemaan toista niin miksei pystyisi. Ongelma vaan monesti voi olla miehessä itsessään ja hänen ajatuksissaan luomista mielikuvista ja esteistä. Itselle tärkeämpää on se miten toinen sytyttää muuten, millainen arvomaailma on ym.

    • no_en

      Työläiset ovat likaisia ja haisevat pahalle

    • Minävoisin

      Ehkä ensimmäinen vastaaja kiteytti asian, miten paljon koulutuksella on merkitystä miehille. Koulutetuille naisille miehen koulutuksen lisäksi elintason on tärkeä. Kouluttamattomille elintaso pitää olla exää vastaava, koska ovat tottuneet miehen ylläpitämään elintasoon. Rennointa seuraa ovat olleet fiksut ja kauniit alemman koulutustason naiset, joilla ei ole ollut elättäjäyrittäjämiestä. Jos elämänkumppani löytyy, veikkaan viimeistä ryhmää, muttei pidä liikaa yleistää enkä mihinkään ryhmään tähtäile. Tunne on tärkein.

    • Nötkött1

      Minulla on parikin korkeakoulututkintoa, mieheni on amiksen käynyt. En ole ikinä ajatellut että sillä olisi väliä. Tosin itse tulen alemmasta sosiaaliluokasta, joten ehkä se vaikuttaa.

      • huomattuon

        Ensimmäisen polven akateemiset ovatkin yleensä avarakatseisia. Akateemisten sukujen vesojen on vaikeampi ymmärtää ns. tavallista kansaa.


    • Kemiatmerkitsee

      Voisin aivan hyvin. Ei se koulutus ratkaise, vaan se, että on fiksu. Ja komeakaan ei tarvitse olla, kunhan näyttää minun silmissäni hyvältä. Rikaskaan ei tarvitse olla, kunhan pyrkii elämässään eteenpäin. Työtönkin saa olla, kunhan hakee töitä.

      Tyhmä, minua sytyttämätön löysäilijä ei varmasti edes viihtyisi kanssani.

    • eiväliä1

      Näin 24-vuotiaan ammattikoulu ja lukio taustaisen nuorenmiehen näkökulmasta koulutuksella ei juurikaan ole merkitystä kumppanin valinnassa. Itse työskentelen tehtaassa perus duunari hommissa. Mulle on yksi hailee olisiko mahdollinen kumppani töissä korkeakoulutetussa ammatissa tai ammattikoulututkintoa vastaavassa työssä. Toivottavaa on tietenkin, että elämässä on jotain yritystä.
      Itse toivon, että mahdollinen tuleva elämänkumppanini olisi perus fiksu ja mukava nainen, jonka kanssa jakaisi samankaltaiset elämänarvot ja jonka kanssa olisi yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita.

      • qwertreqwq

        99% miehistä sanoo, että naisen koulutuksella/työllä ei ole väliä. Harmi kun naiset ei ole samaa mieltä vastaavasti miehistä..


      • Rautalangastatämäkin

        Jonkun nettitreffisaitin naisten mielipiteeseen et voi perustaa tuollaista väitettä. Jos haet sitä naista jostain, missä on mahdollista vain listata vaatimuksia ja periaatteessa niiden pohjalta "shoppailla" miehistä sopivimmat, niin varmaan saatkin tuollaisen kuvan. Tutustupa naiseen jossain tuolla "oikeassa maailmassa" niin huomaat olevasi väärässä.

        Seuranhakusivustoille profiilin tekevissä ihmisissä on yhdistävänä tekijänä esimerkiksi tuo toisten arvostelu ja pinnallisuus. Päätös tutustumisesta tehdään tekstin ja kuvan kautta, eikä vaikka vuorovaikutustilanteessa ilmenevän molemminpuolisen kiinnostuksen kautta. Kumpikohan voisi olla fiksumpi tapa? Kun kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ilman tietokoneruutua tai kännykkäsovellusta, jäävät koulutusasteet todella omaan arvoonsa.


      • qwertreqwq
        Rautalangastatämäkin kirjoitti:

        Jonkun nettitreffisaitin naisten mielipiteeseen et voi perustaa tuollaista väitettä. Jos haet sitä naista jostain, missä on mahdollista vain listata vaatimuksia ja periaatteessa niiden pohjalta "shoppailla" miehistä sopivimmat, niin varmaan saatkin tuollaisen kuvan. Tutustupa naiseen jossain tuolla "oikeassa maailmassa" niin huomaat olevasi väärässä.

        Seuranhakusivustoille profiilin tekevissä ihmisissä on yhdistävänä tekijänä esimerkiksi tuo toisten arvostelu ja pinnallisuus. Päätös tutustumisesta tehdään tekstin ja kuvan kautta, eikä vaikka vuorovaikutustilanteessa ilmenevän molemminpuolisen kiinnostuksen kautta. Kumpikohan voisi olla fiksumpi tapa? Kun kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ilman tietokoneruutua tai kännykkäsovellusta, jäävät koulutusasteet todella omaan arvoonsa.

        Harmi vaan kun tilanteet joissa sopiviin ihmisiin pääsisi oikeassa maailmassa tutustumaan on niin vähissä.
        Tinderissä/nettideiteissä sentään tiedät että toinen todennäköisesti on sinkku ja etsii seuraa ja aloitteen tekeminen on niin paljon helpompaa kun pakitkaan ei tunnu missään.
        Olisihan se oikea elämä paljon parempi vaihtoehto tutustumiseen toisaalta.


    • ulkonäkö_ratkaisee

      Kyllä, jos ulkonäkö on kohdallaan

    • Voisin ja olenkin voinut. Mulla on (vain) toisen asteen koulutuksia ja ko. miehellä ei ollut mitään koulutusta, taino peruskoulu.

    • kemia_ratkaisee

      Koulutuksella ei merkitystä

    • Eskopetterikulmamutteri

      Itse karsastan pääsääntöisesti matalakoulutettuja naisia. Ongelma on siinä, että valtaosa heistä ei ole kiinnostunut omaa napaa suuremmista asioista eikä omista oikeita harrastuksia. Kavereiden kanssa kahvittelu ja romaanien lukeminen eivät ole järin kehittäviä ajanviettotapoja.
      Poikkeuksia toki on ja häpeän tuomitsevaa mielipidettäni.

    • Pyörin joku aika sitten deittipalstoilla. Jokainen nainen jonka kanssa päädyin treffeille asti oli korkeakoulutettu.

    • .. Naiset väittää Itsekkyyttään, että miehille keskimäärin olisi ongelma jos naisen koulutus jne. on "parempi" ja PääSääntöisesti jos tämä juttu aiheuttaa ongelmia jossain vaiheessa, niin Nainen on ihan ite sen ongelman rakentanut ja/tai osallistunut sen rakentamiseen suuresti.. ;P

      .. Miehille keskimäärin tämä ei ole samanlainen "ongelma", kuin naisille.. Ei SinnePäinkään.. Kulttuuri vaikuttaa paljon, mutta on siinä jotain muutakin oltava.. Jotenkin se on suurimmalla osalla Veressä enemmän tai vähemmän.. ;P

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe