Miksi niin?

ongelmiako

Liperin kunnan aluella on vuokra-asuntojen vaihtuvuus suuri tai asunnot tyhjillään.

8

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löts

      Isännöinti on niin ala-arvoista. Mikään ei toimi.

    • pölhölä

      No,mikä liperissä toimisi ylensäkään?

    • Pekka46466

      Huolto ja isännöinti naurettavan huonoa. Jos asukas toiminnasta tai puutteista valittaa niin isännöitsijä räkyttää takaisin.

      • Hallituksen-puheenjoht

        Vai räkyttää. Ei räkyttäisi minulle. Olen kahdesta As. Oy:sta vaihtanut isännöitsijän ja teen sen aina kun on tarvetta. Isännöitsijä on taloyhtiön palveluksessa ja vaihtuu tarvittaessa vähän helevetin äkkiä. Sama juttu huoltofirmoissa. Isännöitsijä ja huoltofirman mies juoksee kun minä käsken. Osakkeenomistaja on pomo, ei isännöitsijä.
        Jos olet vuokralainen niin ilmoita vuokraisännälle.


      • hehhehhehhehee

        Kunnan omistamissa kiinteistöissä ei isännöitsijöitä ja huoltomiehiä juoksuteta vaikka luulisi itseään miten yrmeeksi karjuksi. Muuten, tuosta asenteesta päätellen, sattuuko teillä olemaan korkeampi isännöintipalkkio kuin muilla taloyhtiöillä....hehheh....


      • Hallituksen-puheenjoht
        hehhehhehhehee kirjoitti:

        Kunnan omistamissa kiinteistöissä ei isännöitsijöitä ja huoltomiehiä juoksuteta vaikka luulisi itseään miten yrmeeksi karjuksi. Muuten, tuosta asenteesta päätellen, sattuuko teillä olemaan korkeampi isännöintipalkkio kuin muilla taloyhtiöillä....hehheh....

        Ei ole korkeampi. Huoltoyhtiöt ja isännöitsijät kilpailutetaan tarvittaessa, mutta vähintään neljän vuoden välein. Hinta ei ole ainoa kriteeri, joskin tietysti merkittävä. Hallituksen ei kannata mennä taloyhtiön kokoukseen esittämään kalleinta tarjousta hyväksyttäväksi.
        As.Oy:ssa on se hyvä puoli, että asiat hoituu yleensä hyvin kilpailutuksen ansiosta. Kunnallisissa vuokra-asunnoissa en ole asunut kahteenkymmeneenkahdeksaan vuoteen, enkä vuokralla muissakaan yli kahteenkymmeneen vuoteen. Muistelen että silloin kunnallisessakin homma pelasi, mutta voi olla, että minä vain sopeuduin.


    • juhlaasutonkantis

      Joidenkin asukassukujen kulttuuriin kuuluu asunnon vaihtaminen tiheään tahtiin. Vaativat ja kuvittelevat olevansa muutakin kuin taakka yhteiskunnalle.

    • tosipeli

      Ne vuokraiset rakentavat tai ostavat oman talon ja siksi lähtevät pois kunnan vuokra-asunnosta . Muuten kyllä mielellään asuisivat vaikka kuinka kauan kun asunnot ovat hyviä ja isännöinti pelaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe