kivisaari vaalilehti

jhhhhu

Kivisaaren vaalilehti on taas melekoonen, tukijoita piisaa, jo niillä mennään läpi. Ihme äijä.

20

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkäänyhullujapuhuko

      Eipä sitä pelkällä lehdellä vielä isoksi vaikuttajaksi tulla

    • Auktorireerrinen

      Ymmärtääksemme Kivisaari on jo ensimmäisen valtuustokauden ja eduskuntavaalien jälkeen kohonnut huomattavaksi vaikuttajaksi. Hän osoittaa harkitsevaa ajattelua ja on näkemyksiltään monipuolinen eli juuri sellainen, jollaista Seinäjoen vetovastuuseen kaivataan. Nyt on pyrkyreiden aika ohi, tarvitaan osaajia, ei korvakuulolla sompailevia.

    • KisamiesON

      Kova kisa on kaikkien hyödyksi.

    • Alkoholicola

      Kivisaari olisi mitä soveliain ottamaan isomman roolin kaupungin valtakoneistossa. On koulutusta, esiintymiskykyinen, harkintaa, yhteistyökykyä ja kaiken lisäksi terveelliset elämäntavat.

    • Alakoulunope

      Minä olen kyllä erimieltä herran kompetenssista.

    • H.Lecter

      Puolet tukijoista näyttää potentiaalisilta sarjamurhaajilta.

    • eiootodellista65

      Tukijat ihan eri paikkakunnalta :)

    • emmäämmä

      Yrittää liikaa.

      En kyllä äänestäis. Mitään lapualaasia tänne tarvita oikean kaupungin asioosta päättämään. :)

    • tyhmätjuntit

      Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Kivisaari rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

    • Nöyryyttäväkunnioitusta

      Kateus on kantava voima. Kivisaaren vaalilehti ja Peltonen Ylinen vaalilehti ovat iso ponnistus. Ei siis kannata haukkua.

      Tehkää itse perässä tai olkaa hiljaa, jos ette jaksa toimia.

    • Serja

      No ei multa ääntä tuu sille.

    • äänioikeutettu

      Pasi on oikeesti todella fiksu ja osaava kaveri, joka ansaitsee paljon isomman roolin kaupungin päätöksen teossa. Ääneni annan ehdottomasti hänelle. :)

    • joonäinonhyvä

      Keskustaa kannattavat.

      Sovitaanko niin, että sjokiset äänestää Luotolaa tai Kivisaarta.

      Nurmolaiset äänestää Ylistä tai Peltosta
      Ylistarolaiset Kattelusta tai Nuottivaaraa. Pjokiset äänestää Katia.

    • HyväMies2

      Kivisaari on kyllä erityisen hyvä kun kannattaa Afrikkalaisten tuontia Suomeen. Aivan mahtavaa, pian saadaan kaikki maksaa enemmän veroja kun saadaan tänne Suomeen lisää Afrikkalaisia. Kyllä meillä rahaa piisaa. Minä ainakin äänestän tästä syystä Kivisaarta.

    • opellaisottulot

      Lapualaanen opettaja yrittää Sjoen päälliköksi. Ei jeesus. Ope joka ajaa liukumäkiä budjettiin. Heräkkää ny tahvot. Kampanja yli 10000euroa opettajalla ku seuraavat tulee 3000 butjetilla. On pikkasen pyrkyä. Ei jatkoon

    • KivisaarionPyrkyri

      Jos kepua on pakko jonkun äänestää, niin äänestäkää oman kaupungin Kati Ojaniemeä. Siinä on oikeasti ihminen ,joka ei pyri vaan vaikuttaa ja on osoittanut taitonsa ja osa edustaa kaupunkia kuten pitää!

    • Köyhäkundi

      Ojaniemi, siis kuka hän on? Aivan yhtä tyhjää kuin Neulasen Mantan tissit. Oliko tämä Ojaniemi se joka yritti jonkin P-reikäkunnan kunnanjohtajaksi sillä perusteella, kun sinne on ennenkin valittu intomielisiä kepulaisia. Hän ei ole tainnut tuoda Seinäjoelle mitään lisäarvoa. Ehkä Peräseinäjoelle.

    • Eitodellakaanlapualaista

      Kivisaarella näyttää olevan rahaa. Luuleeko että sillä mällätään? Pah.. Jotain tarttis osatakki. Kieliä ei mies ainakaan puhu. En kyllä ainakaan Lapualaista pyrkyriä äänestä. Naisten naurattaja ja turha jätkä. Käykääpä seuraamassa baari-iltoja. Häppä maistuu!

      • minne---pyrky

        Maalaisliittolaiset näyttävät kylpevän rahassa.
        Tukijaisgängni vauhdissa.


      • Huutomerkkikö

        Velkarahalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe