Hyvä Pro Lahti!

tulevaäänestäjänne

Täysin samaa mieltä Pro Lahden keskustan kehittämisohjelmasta joka on luettavissa Uusi Lahti lehden 29.3.2017 sivulla7.

14

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääniProLahdelle

      Siihen lehtiartikkeliinhan oli poimittu eri puolueiden kaavoitukseen,kaupunkiympäristöön ja liikenteeseen liittyviä kannanottoja.Otsikolla Tällaista kaupunkia he haluavat.Näistä kannanotoista Pro Lahden kannanotot osuivat täysin yhteen omien mielipiteideni kanssa.

    • kehitystäkehiin

      No nyt on tilaisuus tiputtaa valtuustosta Lahden keskustan pilaajat. Eihän keskustaa ole kehitetty vaan pilattu. Pro sanoo sen mitä pitääkin. Keskustan pilaaminen täytyy loppua.

    • vitunpro.ja.matulahti

      perusS äänestämään!.

    • Vastauksiavailla

      Pro Lahti saa äänen, jos Kalle on niin suoraselkäinen, kuin väittää olevansa. Paljonko Kalle maksaa vuodessa veroa? Maksaako ollenkaan, vai noukkiiko vielä opintotukia. Elääkö puolisonsa piikkiin? Miksei mies vastaa...mollaa muita suojatyöpaikoista ja taitaa olla itse pahin esimerkki. Paria kehonrakentajaa valmentamalla tuskin itseänsä elättää. Vastaa Kalle vaikka tänne tai sivuillesi? Kukaan ei uskalla kysyä reilun Kallen sivuilla mitään, koska kysymyksen ollessa vaikea, Kalle ryöpyttää ja mustamaalaa kaikki...tämä on täyttä totta.

      • narsismi

        No sulle on vuosien välillä moni "läski" vinkunut uutisoinnin perusteella.


      • Mitenoli
        narsismi kirjoitti:

        No sulle on vuosien välillä moni "läski" vinkunut uutisoinnin perusteella.

        No ei mulle varsinaisesti vaan kaikille ketkä vähänkin saa enemmän rahaa jostain


    • EiTriohaihattelulle

      Bussien tultava torille.

    • Jursala

      Pro on yhdenlaisen ääliön kokoon kyhäämä lauma B-luokan ex valtuutettuja tai semmoiseksi pyrkiviä, jota ei oikeisiin puoluesiin voida ottaa. Kyhäys keskustan kehittämisestä lauantain UL lehdessä on aivan p....tä.

      Keskustan osalta on ratkaisut on tehty jo kauan sitten, kun marketit rakennettiin.

      PS, Pro porukkaa odottaa vastaava kohtalo kun aikanaan kävi Vennamon joukoille.

      • kuravettäpäälle

        Se Pro Lahden järkevä keskustankehityskannanotto olikin keskiviikon Uudessa Lahdessa.29.3.2017 sivulla 7. Lauantain Uudessa Lahdessa oli aprillijuttu.


    • eipyöräteitäjokapaikkaan

      Pelastetaan Vapaudenkadun vinopysäköintipaikat.

    • vaikutetaanylihuomena

      Pidetään bussipysäkit torilla.

    • eipyöräteitäjokapaikkaan

      Pelastetaan Vesijärvenkatu.

    • helpposeontyhjäähöpist

      Valitetaan kaikesta mutta ei sanota mitä pitäisi sitten tehdä: Pro Lahti.

    • Anonyymi

      Onkohan kaikkien ehdokkaiden esteettömyys tarkistettu? Jos merkittävänä osana agendaa on kerran Lahti ja päihteet, niin aika rumalta näyttäisi, jos joillain näistä ehdokkaista olisi merkintä huumausainerikoksesta. Tai edes kytkentöjä niihin piireihin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe