eturauhasorgasmi

Hoikkaasiantrans

Lähteekö muilla taju eturauhasorkussa peppuseksin aikana?Lisäksi spermani voi lentää jopa 4-5 kertaa muutaman minuutin aikana ennenkuin mustenee silmissä.Olen kyllä harjoitellut vuosia sauvoilla ja pystyn laukeamaan koskematta kaluani,mutta tuo pyörtyminen hämää.Toivottavasti ei vakavaa,ainakin se tuntuu taivaalta.

2

476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan se olla hyvä testata sydänterveys, verenpaine ym. ihan varmuuden vuoksi. Ei esim. mulla lähde taju vahvimmissakaan orgasmeissa, pulssi on alle 60 (en tiedä kuin paljon nyt on, joskus ollut 55 jopa) ja sydänterveys muutenkin todella hyvä. Pisimmät orkkuni kestää jopa yli 30min yhtäjaksoisesti. Yleensä siinä vaiheessa, kun alkaa oksettaa/kurkkua kuristaa, on parempi jarrutella.. Välillä on kyllä pyörtymisen tunnetta, mutta ei ole koskaan onneksi todella taju lähtenyt. Ja näkyy värejä ym. upeaa. Mutta siis, kannattaa varmaan varmuuden vuoks sulkea pois terveydelliset syyt ja ylipäätään huolehtia kunnosta, levosta ja ravinnosta hyvin. Jos nää on poissuljettu -ei muuta kuin nauti vain kehosi ja mielesi kyllyydestä <3

      Ja joo, eturauhasorgasmi ON vahva parhaimmillaan. 4 kertaa oon sen onnistunut eri miehille antamaan. Osa niistä oli miedohkojakin, mutta 1 eturauhasorkku oli aivan ihmeellinen, kesti n. 10min (ei toki nesteentulo, vaan orkku muutoin supisteluineen ym.) ja mies oli aivan pökerryksissä ja ihmeissään sen jälkeen, oli kuulemma ylivoimaisesti paras orkku ikinä, "jälkijäristykset" kesti pitkään myös ja koko loppupäivä oltiin molemmat yhtä hymyä :) Sanoin, että nytpähän ymmärtää vähän paremmin mua ja sitä, miten ihania orgasmit voi olla! Tuossa kokemuksessa mies ei tosin ollut selvinpäin, mikä saattoi auttaa vapautumaan, kun ei ollut aiemmin eturauhaorkkua saanut (yhdistelmäorkkuja kylläkin joissa myös penisstimulaatiota). Tuon jälkeen on saanu uudelleenkin eturauhasorkun (selvinpäin), ja uskon että niitä tulee vielä paljon lisää.

    • korkillakorkinkorkki

      Olet ilmeisesti homoseksuaali?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe