Kiitos Jeesukselle!

Jeesukseenluottava

Jeesus kuoli MINUN syntien takia Golgatan ristillä!

106

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peräkamarin-poika

      Kaiken saatte anteeksi mutta Pyhän Hengen pilkkaa ette anteeksi saa.

      • Muistapase

        Muistapa se itsekin Sutki-Teuvo. Teet sitä pilkkaa joka kerta kun herjaat sovitusverta.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Muistapase kirjoitti:

        Muistapa se itsekin Sutki-Teuvo. Teet sitä pilkkaa joka kerta kun herjaat sovitusverta.

        Niinpä!


      • ihlam

        On noita kuolementuomioita annettu muillekin ja edelleen annetaan. Se ei tee tuomituista mitään ns pyhiä.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Murey

      Lisätietoa: KATSO osasto Herätysliikkeet kohta Herätys, oi herätys!

    • Jeesusarmahtaa

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

    • Jeesuselää

      Vasta perillä, Taivaan kirkkaudessa Jeesuksen luona osaamme kylliksi kiittää Jeesusta siitä, mitä Jeesus teki meidän puolestamme ja hyväksemme!

      • Murey

        Jos on vain luku- ja kirjoitustaitoinen ja jäljentelee satukirjoja, niin ei se enää nykymaailmassa monia vakuuta.


      • Jeesusarmahtaa
        Murey kirjoitti:

        Jos on vain luku- ja kirjoitustaitoinen ja jäljentelee satukirjoja, niin ei se enää nykymaailmassa monia vakuuta.

        Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.


      • Jeesukseenluottava
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

        Niin se vaan on. Jumala näkee sydämeen, ihmisen sisimpään ja tietää, kuka hänelle on otollinen. Ylpeät ja pilkkaajat eivät ole otollisia.


    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

      • AamenkiitosJeesus

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.


    • Viimeinkin.asia.selvisi

      Hyvä, kun tunnustit Jeesuksen kuolleen SINUN syntiesi takia, että loppuu se meidän syyttömien syyttely.

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Ja taivaaseen ei siltikään pääse jos on tehnyt syntiä vaikka jesse on jo antanut kaikki synnit anteeksi.

      • Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä (minä ainakin), joten kukaan ei ansaitsisi taivaspaikkaa. Mutta Jeesuksen ristinkuoleman ansiosta Hänen sovitustyöhönsä ja ylösnousemukseensa uskova ja Häntä vilpittömästi seurata tahtova, perii iankaikkisen elämän.


      • Tipale kirjoitti:

        Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä (minä ainakin), joten kukaan ei ansaitsisi taivaspaikkaa. Mutta Jeesuksen ristinkuoleman ansiosta Hänen sovitustyöhönsä ja ylösnousemukseensa uskova ja Häntä vilpittömästi seurata tahtova, perii iankaikkisen elämän.

        Eli voi tappaa vaikka sata ihmistä ja päästä silti taivaaaseen kun uskoo jeesukseen. Toisaalla ateisti lääkäri pelastaa kymmenien ihmisten hengen mutta koska on ateisti joutuu helvettiin. Jos taivas olisi olemassa sinne pääsisi tekojen seurauksena ei pelkän uskomuksen.


    • Jari-3

      Jeesus on tie, totuus ja elämä

    • Jari-3

      Rauhaa ja rakkautta kaikille Jeesuksen lapsille

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • Jeesusarmahtaa

      Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen.

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus nimenomaan pelastaa yksilöllisesti.

    • Pitihän.se.arvata

      L öytyihän se syyllinen, hyvä että viimein tunnustit.

    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

      • Jeesusarmahtaa

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!


    • violaluna17

      Katso Jumalan Karitsa,joka ottaa pois maailman synnin! Joh. 1 j 29.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


    • mitäs.teit

      Aloittajan täytyy olla jo aika vanha !

      • Tekisi.hyvää

        Sinun pitäisi hiukan valistua kristinuskon perusasioilla.


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

      • AamenkiitosJeesus

        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on armollinen vaivaiselle ja köyhälle, ja köyhäin sielua hän auttaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Miten.sen.aiot.korvata

      Nyt sen vasta sanot, väärä mies siis tuomittiin sinun syntiesi takia.

      • AamenkiitosJeesus

        Jeesus olikin sijaiskärsijä. Eikö Jeesus olekin ihana?


      • Asiat.asioina
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jeesus olikin sijaiskärsijä. Eikö Jeesus olekin ihana?

        Jeesus, jos kyseistä henkilöä on ollut edes olemassa, tuomittiin tarinan mukaan omien tekojensa vuoksi kuolemaan. Myöhemmät sadunkertojat ovat sepitelleet Raamattuun mielikuvituksellisen syntien sovittamis tarinan.

        PONTIUS PILATUKSEN TUOMIO
        että Jeesus Natsarealainen on ristillä kuoleva.

        TUOMIO
        Keisari Tiberiuksen seitsemäntenätoista hallitusvuotena ja 24 päivänä Maaliskuuta, Pyhässä Jerusalemin kaupungissa, Hannaan ja Kaifaan ollessa ylimmäisinä pappeina, Jumalan kansan uhripappeina, tuomitsen minä, Pontius Pilatus, Pretorikunnan maaherra, Jeesus Natsarealaisen kuolemaan ristillä kahden pahantekijän välillä, seuraavien kansan syytösten tähden:

        Hän on viettelijä,
        hän on kapinallinen,
        hän on lain vihollinen, hän nimittää itsensä Israelin kuninkaaksi,
        hän on mennyt temppeliin seurassaan suuri kansanjoukko, jolla oli
        palmunoksia käsissään.

        Centurio Qvintus Kornelius käsketään viemään hänet teloituspaikalle. Jokaista, olkoonpa hän köyhä tai rikas, kielletään vastustamasta Jeesuksen kuolettamista.

        Me allekirjoittaneet todistamme täten Jeesuksen kuolemantuomion:

        Daniel, rabbiini, farisealainen
        Johannes, rabbiini
        Rafael Rorobabel
        Kapet, kansalainen

        Jeesus menköön kaupungista ulos Struenus-portista.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

    • oipoi

      Turhaan kuoli, ihan omaa hölmöyttään. En ota siitä mitään vastuuta tai ole kiitolisuudenvelassa.
      Olis mieluummin vaan mennyt ja kiksauttanut sitä Maria Magdaleenaa joka häntä niin vonkasi.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

      • EiJeesusVoiKaikkiaVahtia

        Eiköhän kannattais sitä henkiriepua vähän itsekin varjella, jos meinaa pysyä hengissä.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.

      • NimimTäysinSyytön

        Minä mieluummin kyllä kohtaan niitä nuoruuden himoja!
        Moni on kieltämättä huutanut herraa tässä kyydissä: voi Jeesus.. voiJeesus... jatka.. jatka


    • NimimTäysinSyytön

      Onpas aloittaja ollut ilkiö ja rikollinen!
      Että kehtaatkin vielä kehua teoillasi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä; sillä hän tulee tuomitsemaan maata. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti ja kansat oikeuden mukaan.

      • AamenkiitosJeesus

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."


    • AamenkiitosJeesus

      Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"

    • Eikiitosjeesus

      Kylläpä olet ilkeä ihminen!
      Minulla ei ainakaan ole mitään osaa tai syyllisyyttä moisesta.

      • Ei.mitään.häpyä

        Aloittaja kehtaa vielä kehua retostella tekemisillään.


      • Hohhoijakkaa
        Ei.mitään.häpyä kirjoitti:

        Aloittaja kehtaa vielä kehua retostella tekemisillään.

        No olipas "hyvä" vitsi...


      • Valehtelee
        Hohhoijakkaa kirjoitti:

        No olipas "hyvä" vitsi...

        Joo, sitähän minnäkin, ettei tuo aloituksen tekijä ole 2000 vuotta stten ollut vielä syntynytkään.


      • Hohhoijakkaa
        Valehtelee kirjoitti:

        Joo, sitähän minnäkin, ettei tuo aloituksen tekijä ole 2000 vuotta stten ollut vielä syntynytkään.

        Jaaha. Limboilu vaan jatkuu. Ei jatkoon!


      • Aloitushan.on
        Valehtelee kirjoitti:

        Joo, sitähän minnäkin, ettei tuo aloituksen tekijä ole 2000 vuotta stten ollut vielä syntynytkään.

        absurdi!


      • Sitäseonpi
        Aloitushan.on kirjoitti:

        absurdi!

        Ehei! Se on hyvin evankeelinen!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe