Paskasti toimiva sivusto!!

paskaasaapyytämättäki

Ei päivääkään etteikö sivuston toiminta jumittaisi! Miten nykyaikana ei saada tätä toimimaan sujuvasti?? Sivut ei aukea, ei liioin posti muuta kuin satunnaisesti jos tuuria on. Alkaa kyllästyttämään ja tämän pitäisi olla suurin ja suosituin!??

22

205

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaltopahvi.kierrätykseen

      Ei tämä ole enää suurin ja suosituin...
      Syytähän ei tarvia hakea.
      Syitä piisaa miksi tämä Suomi24 on uponnut ja pian katoaa täysin.
      On täysi vitsi - kiitos Aller ja ja Aalto-Setälä

      • paskaasaapyytämättäki

        Tämä on monipuolinen sivusto noin muuten, mutta jatkuva takkuaminen ja epävarmuus toiminnasta ärsyttää! Eipä aukea postikaan taas!! Olen pitänyt tätä postia, sillä se on niin selkeä, mutta jos näyttää ettei jumitus lopu, niin on pakko vaihtaa.


      • suolenmuisto25
        paskaasaapyytämättäki kirjoitti:

        Tämä on monipuolinen sivusto noin muuten, mutta jatkuva takkuaminen ja epävarmuus toiminnasta ärsyttää! Eipä aukea postikaan taas!! Olen pitänyt tätä postia, sillä se on niin selkeä, mutta jos näyttää ettei jumitus lopu, niin on pakko vaihtaa.

        Kyllä ne tän foorumin kulta-ajat on jääny jo kauas vuosien taa....tälle aikakaudelle,
        http://abload.de/img/suomi24e5hylq.png


      • 6-kirkonrottaa-jaloissa

        Muistan tuon ajan. Jokainen "parannus" sivustoon on ollut huononnus ja tämä viimeisin "parannus" rajata sivua kohti 20 otsikkoa aiemman toimivan sijaan oli aika lailla kuolinisku. Keväällä käyttöön otettu automaattomoderointi oli käytännössä enää tilanteen toteaminen: Vain kone jaksaa lukea palstalle tulvivaa sontaa.


      • jep___
        6-kirkonrottaa-jaloissa kirjoitti:

        Muistan tuon ajan. Jokainen "parannus" sivustoon on ollut huononnus ja tämä viimeisin "parannus" rajata sivua kohti 20 otsikkoa aiemman toimivan sijaan oli aika lailla kuolinisku. Keväällä käyttöön otettu automaattomoderointi oli käytännössä enää tilanteen toteaminen: Vain kone jaksaa lukea palstalle tulvivaa sontaa.

        Ainoa parannus tuosta versiosta on se kun nykysin vastauskenttä on samalla sivulla ketjun kanssa ja muuta ketjua on helppo tarvittaessa selailla kesken viestin kirjotuksen.. kuitenkin tämä varmaan ois ollu helppo toteuttaa tuohonkin vanhaan kunnon versioon. Nykynen on yks ankea sekamelska, tuohon entiseen ja parhaaseen näkymään verrattuna, jossa silmä lepää... ja tosiaan palstojen etusivut näytti tältä, http://abload.de/img/suomi24cqgxio.png , 40 otsikkoo samalla sivulla!


    • Eipääsesisään

      Toimiiko muilla tämän sivuston posti?

      • postipaten.postitoimisto

        Toimii, mutta vain IMAP:n kautta.


      • amatööripulassa
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Toimii, mutta vain IMAP:n kautta.

        Testasin puhelimen sähköpostilla, niin aukesi sivu samantien. Osaatko kertoa, kun en löytänyt siitä postista ollenkaan sitä, että miten voi kirjautua ulos. Elikkäs kun en haluaisi, että ihan kuka vaan painaa sitä sähköpostipainiketta, niin pääsee postin sivulle (muksut) Onko noissa olenkaan sitä uloskirjautumiskohtaa, kun en löytänyt sellaista??
        Outoa, että Suomi24 posti ei aukea Chromella eikä Firefoksillakaan.

        Olisi kiva, kun joku osaisi kertoa.


    • verisuonipoksahtaa

      Outoa, että kahdesta Suomi24.postiosoitteesta toinen toimii vain. Mikä ihmeen syy siihen voi olla????????? Miten toinen voi aueta, mutta toinen takkua, kun samat laitteet ja selaimet käytössä??

    • Trullit-työssä

      Lähetyksessä tapahtui virhe.
      Palvelinvirhe

      Ei kai pääsiäinen moista saa aikaan.

    • Aaltopahvi.kierrätykseen

      JO ON PALVELU JUMISSA!!!!!!

      -------------------------------------
      Etsimäsi sivu on tilapäisesti poissa käytöstä, ja tilanne toivottavasti ratkeaa pikimmiten. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä käyttäjätukeen.
      -------------------------------------
      502 Bad Gateway
      nginx
      -------------------------------------

      VIRHETTÄ PUKKAA JATKUVASTI HIDAS!!!!!!!

    • Ei_tule_enää_mitään

      Minulla on ollut jo monen viikon ajan, että postiin tulee postit, mutta en ole pystynyt välittämään posteja. On tosi ärsyttävää kun toimin eräässä yhdistyksessä sihteerinä. Postilla voit laittaa jonakin päivänä viestejä ja jonakin päivänä en voi. Avasin uuden postin toiselle palvelimelle, koska tästä ei enää tule mitään näin. Harmi, että hyvä posti ajetaan näin alas.

    • Joo, mulla on kirjautumisongelma, väittää jatkusvasti että että olen mukamas vaihtanut salasanan. Tänään sitten vaihdoin sen mutta tilanne jatkuu samana. Lähetin ylläpitoon viestiä yli viikko sitten mutta mitään ei ole kuulunut. Onko kellään tietoa ylläpidon toiminnasta?

      • ajattele

        Sain eilen ylläpidolta vastauksen kysymykseeni jonka olin laittanut palautelomakkeella.
        Näyttäisi siltä että eivät vastaile lainkaan jos yrittää sähköpostitse lähestyä :(

        Aika huono on kyllä vastausprosentti kaiken kaikkiaan yhteydenottoihin, alle 5% veikkaisin.


      • korjaisivatsitten

        Eilen sain itse ylläpidolta oikean vastauksen kysymykseeni, kun en antanut periksi. Myönsivät ettei esim. Suomi24 posti toimi Chromella eikä Firefoxilla.


      • Niinettämiksi

        Suomi24 suosittelee Chromea ja Firefoxia sivustollaan.


      • postipaten.postitoimisto
        korjaisivatsitten kirjoitti:

        Eilen sain itse ylläpidolta oikean vastauksen kysymykseeni, kun en antanut periksi. Myönsivät ettei esim. Suomi24 posti toimi Chromella eikä Firefoxilla.

        Siksihän he laittoivat IMAP-palvelun ilmaiseksi sähköpostiinsa kun ei selaimilla enää toimi. Aikaisemmin IMAP-käyttö oli mahdollista vain jos Posti-palvelusta maksoi.


      • Pitäkäätunkkinne
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Siksihän he laittoivat IMAP-palvelun ilmaiseksi sähköpostiinsa kun ei selaimilla enää toimi. Aikaisemmin IMAP-käyttö oli mahdollista vain jos Posti-palvelusta maksoi.

        Korjaisivat sitten virheellisen tiedon. Eli ei toimi kyseisillä selaimilla. Paska mikä paska!


      • Periaatteestavalitan
        postipaten.postitoimisto kirjoitti:

        Siksihän he laittoivat IMAP-palvelun ilmaiseksi sähköpostiinsa kun ei selaimilla enää toimi. Aikaisemmin IMAP-käyttö oli mahdollista vain jos Posti-palvelusta maksoi.

        Minulla on Chromella myös ja hyvin toimii. Herääkin kysymys, että miksi se toimii vain joillakin käyttäjillä?? Täälläkin on kirjoitettu, että kahdesta rekisteröidyn nimen postista toinen toimii ja toinen ei. Jos sama laite ja sama selain, niin kyllä vika on muualla kuin Vhromessa tai sivuston käyttäjässä. Ylläpito tuntuu vaan olevan laiska korjaamaan mitään. Ei nykyaikana luulisi olevan vaikeaa laittaa sivuston posti toimimaan kunnolla, ja kaikilla selaimilla. Tällä sivustolla on jatkuvia vaikeuksia toimia. Ylläpito on välinpitämätön, vaiķka me käyttäjät pitäisi olla tärkeitä.


      • Kokeilin kolmatta selainta nyt ja tuloksena tuli sama virheilmoitus:

        Virhe
        Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi.


    • Arska_aaaa

      Vanhalla FF posti toimii. Ja miksi tää vinoilee että nimimerkki on käytössä kun yrittää viestittää. No on se juu. Se on mun mutta ei toimi kun aina pitää lisätä kirjaimia perään. Tylsää ja kohta loppuu kirjaimet tai kenttäpituus. Mitäs sitten?

    • päivän_jumitukset

      Mikäs tällä kertaa jumittaa, kun näkyy hetken vain valkoista kun kirjoittaa uuden viestin tai avaa viestiketjun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe