Aikuinen nainen ja aikuinen mies.

NaiseltaAuringosta

Tiedän olevani aivan naurettava! Luen netistä ihastumisen merkkejä miehessä ja etsin tarinoita miten työpaikkaromanssit ovat saaneet alkunsa. Kertomuksia tai faktoja ovatko muut onnistuneet, miten asiat ovat saaneet alkunsa ja edenneet. Nytkin mietin sinua, vaikka olen varattu nainen. Tuntuu niin väärältä, että olet saanut perhosia vatsaani, sydämeni sykkyrälle ja ajatukseni solmuun. Kehoni kipinöi, vaikka vain ajattelen sinua. Välillä tuntuu, että oikeasti haluat. Ne katseet, juttelumme, viereen hakeutuminen, flirtit, kyselyt minusta ja ajatuksistani. Muistat pienimmätkin jutut. Avuliaisuutesi ja huolehtimisesi ovat niin miehekästä, että sulan. Kuitenkaan mitään ei tapahdu?

14

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajankulua2

      Trollilta

      • NaiseltaAuringosta

        Vähän ehkä näytän Trollille, mutta nyt olen lomalla, joten ei haittaa. Kyllä mä olen ihan oikea hölmö aikuinen nainen!


      • NaiseltaAuringosta kirjoitti:

        Vähän ehkä näytän Trollille, mutta nyt olen lomalla, joten ei haittaa. Kyllä mä olen ihan oikea hölmö aikuinen nainen!

        Työpaikalla ei pääsääntöisesti kannata rakastua;
        itse en ole koskaan rakastunut töissä.


      • eienääsitä

        Ei todellakaan! Eikä asiat myöskään kuulu työkavereille ollenkaan. Kyseessä oleva ei ole sitä koskaan hyväksynyt eikä tule hyväksymään.


      • NaiseltaAuringosta

        Mielestäni olen ollut nimenomaan linjalla jossa en hyväksy ihastumistani työkaveriin! Siksi kirjoitan tänne enkä toimi oikeasti. Yritän tukahduttaa tunteeni!


      • miesavaruudesta

        Älä huoli niin mäkin teen, varsinkaan kun en osaa lukea toisia kovin hyvin mutta huomannu tähän mennessä että naiset ottavat älypuhelimen jostain syystä lähelläni kovin usein.


      • NaiseltaAuringosta
        miesavaruudesta kirjoitti:

        Älä huoli niin mäkin teen, varsinkaan kun en osaa lukea toisia kovin hyvin mutta huomannu tähän mennessä että naiset ottavat älypuhelimen jostain syystä lähelläni kovin usein.

        On kaksi vaihtoehtoa, niitä jännittää tai ne naiset eivät halua puhua. Itsekin joskus jännittyneenä piiloudun paikallislehteen, kun en uskalla sanoa hänelle mitään tai en kehtaa koko ajan vilkuillakaan.


    • Vastausyhdeltämieheltä

      No sehän siinä juuri on, kun olet varattu nainen. Kun ei oikein tiedä, miten sinua pitäis lähestyä. Olen yrittänyt mutta aina on tunne, että tungettelen liian lähelle sinua. Pelkään, että suutut siitä ja pilaan nämäkin välimme kokonaan. Sitä en missään nimessä halua.

      • NaiseltaAuringosta

        Itse olen ollut hyvin innokkaasti tämän miehen kanssa juttelemassa, katsonut silmiin, flirttaillut takaisin ja nyt olen kyllä ehkä vihjannutkin niin, että ymmärtäisi.... En vaan naisena kehtaa tehdä isompaa aloitetta. Pelkään. Jos haluat tuon naisen tai naista. Tee sinä rohkea aloite! Nainen rakastaa positiivista huomiota!!!


    • flirttailevamummi

      Työpaikkaflirttailu on tuttua, koska harrastin sitä vuosikymmeniä sitten. Jännittävyys siinä oli mahtavaa. Vieläkin muistan sen poltteen ja palon sisässäni ja kuiskailut, kun jotkut työkaverit ounastelivat ja kyselivätkin salaisuudestamme. Enhän minä mitään myöntänyt, en suinkaan, kuka sitä nyt esimieheensä sotkeutuisi.
      Kuitenkin siinä kävi niin, että salaisuutemme pajastui, perheen perustimme ja nyt elämme onnellisina elämämme onnellisina elämämme loppuun asti.
      Flirtti kannatti, onni suosi rohkeaa.

      • NaiseltaAuringosta

        Ihanaa! Toivon, että kannattaa myös minulla. Meillä on kyllä molemmilla jo lapsiluvut täynnä ja minulla muutama vuosi enemmän jäljellä tuota kasvattamista, mutta pikkulapsia ei enää ole.


    • NeOlenHuomannut

      Sinulla on Eve ihanan tiukka vartalo ja täydellinen peräsin.

    • tottatoinenpuoli

      ja totuuden toinen puoli: aina on niitä, jotka haluavat viihdyttää ja kiihdyttää, mutta se onkin vain pointti bisnesmaailmassa menestymiseksi...

      • NaiseltaAuringosta

        Tää ei kyllä bisneksiin voi liittyä, mutta mitään tarkoittamatonta flirttiä, leikkiä tämä voi olla hänelle. Ei enää minulle. Mulla alkaa olemaan tunnetta pelissä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe