Mitä irakilaisten päässä oikein liikkuu???

Voimahoton

Ja mitä vastaanottokeskuksissa oikein opetetaan??? Kuvittelevat, että kun saavat jonkun suomalaisen naisen yhteystiedot ja nainen vielä suostuu tapaamaan (julkisella paikalla), niin tämän jälkeen naiselta aletaan pyytämään rahaa. Mistä heille pitäisi maksaa, siitäkö että jatkuvista yhteydenotoista pääsee eroon???

31

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusss

      Vittuako annat ybteystietosi? Kuulostat löyhäperseiseltä, ja lisäksi he pitävät sinua muutenkin tyhmänä.
      Isät, veljet, aviomiehet! Pitäkää suominarttunne kurissa, jotta koko suku ei häpäisty.
      Tuollaisten käytöstä saa hävetä silmät päästään. Itse en enää kehtaa sanoa olevani Suomesta.

      • oooot_hulluuuuu

        Toivomme että et kerro olevasi suomalainen, sen verran sairas olet päästäsi.


      • Raaka-_-Watson
        oooot_hulluuuuu kirjoitti:

        Toivomme että et kerro olevasi suomalainen, sen verran sairas olet päästäsi.

        Et sitten ole viimeaikoina peiliin vilkaissut?


      • olethereillkokoajan

        Mitäs persulle muuta kuuluu?


      • nökönuukaajuuh

        On sinulla sitten ongelmat, otat toisten ihmisten elämisen huolen aiheeksesi.
        Suosittelen hankkimaan oman elämän sen sijaan, että kyttää mitä muut puuhaavat.


    • Mirjammm

      Oletko antanut ymmärtää että sinulta saisi helposti rahaa?oletko vanhempi nainen?ainakin jos olet puhunut rahasta miehelle niin tottakai hän olettaa että että sinulta sitä saa..ja ota myöskin huomioon että jos mies asuu vastaanottokeskuksessa hän saa alle 200e kuussa elämiseen...jos et halua rahan vonkaajia kato sellainen ulkkis jolla on jo oma vuokra asunto ja ole lupa...järkeä voi käyttää ja joskus se on jopa suotavaa...

    • Voimahoton

      En ole antanut ymmärtää, että minulla olisi rahaa ja että sitä helposti antaisin, kaverilla on oleskelulupa ja oma vuokra-asunto, ikäeroa meillä on muutama vuosi, mutta en ole mikään puuma. Pari kuukautta vinkui tapaamista ja sitten kun lopulta suostuin, niin muuten ihan mukavan tunnelman latisti, kun alkoi kierrellen puhumaan kuinka tarvitsee jostain heti rahaa, mielestäni aika ison summan ja kun ilmoitin, että minulla ei ole antaa hänelle rahaa, niin yritti kovasti selitellä, että ei ei ei hän sitä tarkoittanut. Hetken jo uskoin, että kysymys oli vain kommunikointiongelmasta... Lähtiessäni sitten kuitenkin vielä yritti saada vähän pienempää summaa...ei suuttunut, eikä vaikuttanut hänen käytökseensä millaan lailla, mutta mun mielestä tosi törkeää käytöstä. Varsinkin, kun olen parin kuukauden viestittelyn aikana häneltä useaan kertaan kysellyt mitä hän minusta haluaa ja on aina nimenomaan korostanut, että ei tarvitse rahaa ja oleskulelupa on kunnossa, hän haluaa vain minut.
      Näin käy kun unohtaa hetkeksi järjen käytön, mutta onneksi olen nopea oppimaan. Tiedoksenne kaikki huolestuneet, että minun kohdallani tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, eikä onneksi edes mitään viestittelyä ja keskustelua vakavampaa päässyt tapahtumaan:)

      • tunkkiko

        Miten vastaanottokeskus liittyy tyyppiin, jolla on jo oma asunto ja oleskelulupa? Menepä kuule kysymään, että mitä liikkuu suljetulla osastolla kaikkien ihmisten mielessä, tod. näk. tulet saamaan muutaman erilaisen vastauksen.


      • tunkkkiko
        tunkkiko kirjoitti:

        Miten vastaanottokeskus liittyy tyyppiin, jolla on jo oma asunto ja oleskelulupa? Menepä kuule kysymään, että mitä liikkuu suljetulla osastolla kaikkien ihmisten mielessä, tod. näk. tulet saamaan muutaman erilaisen vastauksen.

        Oma asunto = yhteiskunnan kustantama vuokra-asunto


    • Raaka-_-Watson

      MOT = mie oon tunkki buhahahahahaaa

    • watson-on-väärässä

      Ranskassa mulsu on tappanut poliisin. Missä viipyy watsonin vihjailut siitä, että mulsut on sellaisia. Minähän olen sanonut ja kertonut totuuden mulsuista ja islamista. Monikulttuurista värinää, vaikka sama raasu on väittänyt, että mulsuilla ei ole kulttuuria.

    • jarkinen

      Sanotaanko nyt vaikka näin, ihan järjellä ajateltuna, että heitäkin SAATTAA olla moneen lähtöön ja monesta eri sosiaaliluokasta. Jos ihan kuka tahansa pummaa rahaa niin pitäisi jonkinlaiset hälytyskellot soida pään sisällä. Näitä naisten rahoilla eläviä tulee tänne ihan naimakaupoillakin eri maista. Ei tarkoita että kaikki olisivat samasta muotista.
      Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että näitä läpimätiä miehiä löytyy ihan kantaväestöstäkin. Sellaisia, jotka huoraavat, hakkaavat, juopottelevat ja eron jälkeen hylkäävät lapsensa ja eivät halua ottaa mitään vastuuta lapsistaan eivätkä huolehti lastensa elatuksesta.
      Tiedän on myös ulkomaalaisia, jotka opiskelevat, ovat yrittäjiä, huolehtivat itse asioistaan, huolehtivat mahdollisen eron jälkeen erittäin hyvin lapsistaan ja ovat rauhallisia ja hyviä miehiä. Haluavat vain asua ja elää rauhassa ja tehdä työtä ja rakentaa parempaa elämää täällä.
      Eli ihan katsomatta taustoihin, itse määrittelet mitkä omat rajasi ovat ja mitä siedät/haluat.
      Uskottomuus palsta on täynnä tarinoita suomalaisen miehen petollisuudesta ja sikamaisuudesta. Jotkut jopa hyväksyvät sellaista käytöstä, jäävät kynnysmatoksi ja itkevät kun pahat naiset viettelevät heidän viattomat miehensä. Että kyllä näitä paskoja yksilöitä löytynee ihan täältä Suomesta, Suomen kansasta.

      • myösnaisissa

        Paskoja yksilöitä on myös naisissa. Miksi aina syytetään vain miehiä kun samanlaisia paskoja löytyy myös naisista.


    • Hardtruth

      Ehkä sillä on perhe kuolemassa nälkään siellä Irakissa. Harvoinpa nämä mitään vapaita on.

    • zxredxzz

      No mitä suomalaisille naisille opetetaan kun he eivät yksinkertaisesti tajua että mm. Irakilaisten kulttuurin mukaan nainen joka antaa yhteystietonsa ,tai on muutenkaan miesten kanssa tekemisissä vapaaehtoisesti, on helppo, ala-arvoinen ja moraalisesti rappeutunut.

      • kesätalvisamapää

        Kylläpä oli tyhmä viesti. Olet juntti ja tietämätön asioista ja satavarmasti vielä kateellinen ja rasisti. Helppo keksiä tuollaisia "totuuksia" omasta päästään, kun nyt vaan tuli tällainen mieleen nyt. Taitaa juttu olla niin, että olet saanut pettyä itse suhteissasi naisiin tai yksinkertaisesti sinua ei ole kukaan koskaan huolinut ja siksi pidät naisia ala-arvoisina, moraalittomina ja helppoina.
        Sääliksi käy tuollaiset runkkarit!


      • tuhmälletytölle
        kesätalvisamapää kirjoitti:

        Kylläpä oli tyhmä viesti. Olet juntti ja tietämätön asioista ja satavarmasti vielä kateellinen ja rasisti. Helppo keksiä tuollaisia "totuuksia" omasta päästään, kun nyt vaan tuli tällainen mieleen nyt. Taitaa juttu olla niin, että olet saanut pettyä itse suhteissasi naisiin tai yksinkertaisesti sinua ei ole kukaan koskaan huolinut ja siksi pidät naisia ala-arvoisina, moraalittomina ja helppoina.
        Sääliksi käy tuollaiset runkkarit!

        Sinun kirjoitus on täysin tyhmä. Sinähän se tietämätön olet. Musliminainen ei Irakissa anna tietojaan kenellekään miehelle eikä ole tuntemattomien kanssa missään tekemisessä. Otahan asioista selvää ja ala sitten vasta haukkua ja mellastaa.


      • tyhmäolet
        tuhmälletytölle kirjoitti:

        Sinun kirjoitus on täysin tyhmä. Sinähän se tietämätön olet. Musliminainen ei Irakissa anna tietojaan kenellekään miehelle eikä ole tuntemattomien kanssa missään tekemisessä. Otahan asioista selvää ja ala sitten vasta haukkua ja mellastaa.

        Niin sinunkin kirjoitus on tyhmä.
        Mistä helvetistä sinä tiedät mitä musliminainen puuhailee miehensä takana Irakissa ?
        Aika typerä väitös siitä, että musliminainen ei anna tietojaan kenellekään varsinkaan tuntemattomille miehille eikä kenellekään muullekaan.

        Ota ihan itse selvää asioista!!!


      • uskojo
        tyhmäolet kirjoitti:

        Niin sinunkin kirjoitus on tyhmä.
        Mistä helvetistä sinä tiedät mitä musliminainen puuhailee miehensä takana Irakissa ?
        Aika typerä väitös siitä, että musliminainen ei anna tietojaan kenellekään varsinkaan tuntemattomille miehille eikä kenellekään muullekaan.

        Ota ihan itse selvää asioista!!!

        Älä ole lapsellinen . Tiedät hyvin ettei musliminaisella ole varaa leikkiä miesten selän takana . Se voi helposti maksaa naisen hengen.


      • höpölöpöhöpö
        uskojo kirjoitti:

        Älä ole lapsellinen . Tiedät hyvin ettei musliminaisella ole varaa leikkiä miesten selän takana . Se voi helposti maksaa naisen hengen.

        Joo, ja se on nyt sinun varsinainen huolenaiheesi.
        Sua vaan vituttaa irakilaiset Suomessa ja piste.


      • Mietippäuusiks
        kesätalvisamapää kirjoitti:

        Kylläpä oli tyhmä viesti. Olet juntti ja tietämätön asioista ja satavarmasti vielä kateellinen ja rasisti. Helppo keksiä tuollaisia "totuuksia" omasta päästään, kun nyt vaan tuli tällainen mieleen nyt. Taitaa juttu olla niin, että olet saanut pettyä itse suhteissasi naisiin tai yksinkertaisesti sinua ei ole kukaan koskaan huolinut ja siksi pidät naisia ala-arvoisina, moraalittomina ja helppoina.
        Sääliksi käy tuollaiset runkkarit!

        Taidat itse olla aika tietämätön muista kulttuureista... tuo mieshän sanoi että heidän kulttuurissaan se menee niin, että naiset ovat ala-arvoisemmassa asemassa kuin miehet. Eivätkä he viestittele muille miehille ja monissa kulttuureissa naiset ovat kuin miesten omaisuutta. Se on totta että tuossa kulttuurissa asiat ajatellaan tuolla tavalla toisin kuin Suomessa. Otappa nyt nainen selvää ihan itse😅😀


      • Mietippäuusiks
        kesätalvisamapää kirjoitti:

        Kylläpä oli tyhmä viesti. Olet juntti ja tietämätön asioista ja satavarmasti vielä kateellinen ja rasisti. Helppo keksiä tuollaisia "totuuksia" omasta päästään, kun nyt vaan tuli tällainen mieleen nyt. Taitaa juttu olla niin, että olet saanut pettyä itse suhteissasi naisiin tai yksinkertaisesti sinua ei ole kukaan koskaan huolinut ja siksi pidät naisia ala-arvoisina, moraalittomina ja helppoina.
        Sääliksi käy tuollaiset runkkarit!

        Mitä junttimaista mies sanoi? Se on totta että esim irakissa naisten ja miesten välillä on suuri ero, mitä he saavat tehdä mitä ei. Naiset pidetään ala-arvoisemmassa asemassa, kuin miehet. Monet miehet tuolla ajattelevat senkin töykeänä, jos toinen mies kyselee miehen vaimon normaaleja kuulumisia. Yhdessä dokumentissa juuri kerrottiin tarina, missä mies valehteli vaimonsa pettäneen häntä ja nainen kivitettiin kuoliaaksi sen takia. Jos mies olisi pettänyt naista, ei hän olisi saanut mitään rangaistusta. On varmasti totta ettei naiset viestittele muille miehille. Voi hyvin kuvitella, että tuosta kulttuurista tulevat miehet monesti kuvittelevat suomalaisten naisten olevan helppoja ja ala-arvoinen, kun me saadaan tehdä mitä miehetkin saavat ja voimme itse jopa päättää miten haluamme pukeutua. Koko maapallo ei toimi niinkuin Suomessa.


      • justiinajuuh
        Mietippäuusiks kirjoitti:

        Taidat itse olla aika tietämätön muista kulttuureista... tuo mieshän sanoi että heidän kulttuurissaan se menee niin, että naiset ovat ala-arvoisemmassa asemassa kuin miehet. Eivätkä he viestittele muille miehille ja monissa kulttuureissa naiset ovat kuin miesten omaisuutta. Se on totta että tuossa kulttuurissa asiat ajatellaan tuolla tavalla toisin kuin Suomessa. Otappa nyt nainen selvää ihan itse😅😀

        Missäs kohtaa tuo mies sanoi, että heidän kulttuurissaan se menee niin? Ihan selkeästi suomalaisen rasistin kirjoitus, joka ei tiedä irakilaisesta kulttuurista yhtään mitään.
        Tuollaista paskaa kun heittelee, niin pitää olla faktaa käsittelevää tietoa tukena. Ei riitä tuollaiset pelkät heitot, kiitos.

        Ja onhan tuo nyt ihan selvä viesti suomirasistilta, että Suomessa nainen, joka antaa tietojansa ja varsinkin irakilaiselle, on moraalisesti rappeutunut, helppo ja ala-arvoinen.

        Onneksi asumme Suomessa (naisina) ja annamme yhteystietojamme kenelle haluamme, oli se sitten suomalainen tai irakilainen mies. Minä ainakin ja monet muut suominaiset viis veisaamme mitä joku suomirasisti tai irakilainen ajattelee. Elämme suomalaisessa ja länsimaisessa kulttuurissa ja elämme sen mukaisesti.


      • Mietippäoikein
        justiinajuuh kirjoitti:

        Missäs kohtaa tuo mies sanoi, että heidän kulttuurissaan se menee niin? Ihan selkeästi suomalaisen rasistin kirjoitus, joka ei tiedä irakilaisesta kulttuurista yhtään mitään.
        Tuollaista paskaa kun heittelee, niin pitää olla faktaa käsittelevää tietoa tukena. Ei riitä tuollaiset pelkät heitot, kiitos.

        Ja onhan tuo nyt ihan selvä viesti suomirasistilta, että Suomessa nainen, joka antaa tietojansa ja varsinkin irakilaiselle, on moraalisesti rappeutunut, helppo ja ala-arvoinen.

        Onneksi asumme Suomessa (naisina) ja annamme yhteystietojamme kenelle haluamme, oli se sitten suomalainen tai irakilainen mies. Minä ainakin ja monet muut suominaiset viis veisaamme mitä joku suomirasisti tai irakilainen ajattelee. Elämme suomalaisessa ja länsimaisessa kulttuurissa ja elämme sen mukaisesti.

        Etkö osaa lukea? Hän kirjoitti että irakilaisessa kulttuurissa menee tuollaisella tavalla. Tuolla suunnalla ainakin (joillakin) miehillä on käsitys että naiset ovat ala-arvoisempia. Mies tekee esim päätökset perheessä jne. Nämä ovat faktoja. Olen kyllä katsonut dokumentteja ja lukenut aiheesta. Hän ei sanonut hänen mielestään suomalaiset naiset ovat moraalisesti rappeutuneita tai helppoja tai ala-arvoisia, jos antavat vaikka yhteystietonsa, vaan että heidän (irakilaisten) käsitys sellaisista naisista voi olla tuollainen. Ei irakissa naiset ole yhtä vapaita millään tavalla kuin Suomessa. Täällä suomessa naiset ja miehet tekee ihan mitä itse haluaa ja se on minustakin oikein.


      • moraalisestirappeutunut
        Mietippäoikein kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Hän kirjoitti että irakilaisessa kulttuurissa menee tuollaisella tavalla. Tuolla suunnalla ainakin (joillakin) miehillä on käsitys että naiset ovat ala-arvoisempia. Mies tekee esim päätökset perheessä jne. Nämä ovat faktoja. Olen kyllä katsonut dokumentteja ja lukenut aiheesta. Hän ei sanonut hänen mielestään suomalaiset naiset ovat moraalisesti rappeutuneita tai helppoja tai ala-arvoisia, jos antavat vaikka yhteystietonsa, vaan että heidän (irakilaisten) käsitys sellaisista naisista voi olla tuollainen. Ei irakissa naiset ole yhtä vapaita millään tavalla kuin Suomessa. Täällä suomessa naiset ja miehet tekee ihan mitä itse haluaa ja se on minustakin oikein.

        Osaan lukea, mutta tuossahan lukee näin " "tuo mieshän sanoi että heidän kulttuurissaan se menee niin, että naiset ovat ala-arvoisemmassa asemassa kuin miehet. "

        Joku nyt vaan ei osaa kirjoittaa!! Tästä tekstistä saa sellaisen kuvat, että kirjoittaja olisi irakilainen, joka kertoo että heidän kulttuurissaan, mutta tämä kirjoittajahan on selkeästi suomalainen. Varmaan onkin niin, että muslimimaissa naisten asema ei ole niin hyvä kuin meillä länsimaissa, mutta tuollaista potaskaa en allekirjoita, että naiset olisivat muka ala-arvoisia ja helppoja sekä moraalisesti rappeutuneita, jos ja kun antaisivat yhteystietonsa jollekin miehelle tai edes juttelisivat miesten kanssa. Tällaisille heitoille pitää olla totuudenmukaista faktaa esittää!!

        "No mitä suomalaisille naisille opetetaan kun he eivät yksinkertaisesti tajua että mm. Irakilaisten kulttuurin mukaan nainen joka antaa yhteystietonsa ,tai on muutenkaan miesten kanssa tekemisissä vapaaehtoisesti, on helppo, ala-arvoinen ja moraalisesti rappeutunut."

        No, tämähän on ihan selkeästi viesti joltain rasistilta, että myös Suomessa nainen on moraalisesti rappeutunut, jos antaa mm. puhelinnumeronsa jollekin miehelle.
        Jos Suomessa nainen antaa yhteystietonsa miehille, so what. Mitä vitun väliä sillä on, mitä joku irakilainen mies ajattelee siitä, koska asumme Suomessa ja meidän kulttuurimme mukaan se ei ole ala- arvoista touhua.

        Onko niin, että palstan rasistipelle yrittää selittää, että suomalaisten naisten ei tulisi antaa kellekään, varsinkaan irakilaisille tietojaan, koska se on moraalitonta?


      • einiitoimiei
        Mietippäuusiks kirjoitti:

        Mitä junttimaista mies sanoi? Se on totta että esim irakissa naisten ja miesten välillä on suuri ero, mitä he saavat tehdä mitä ei. Naiset pidetään ala-arvoisemmassa asemassa, kuin miehet. Monet miehet tuolla ajattelevat senkin töykeänä, jos toinen mies kyselee miehen vaimon normaaleja kuulumisia. Yhdessä dokumentissa juuri kerrottiin tarina, missä mies valehteli vaimonsa pettäneen häntä ja nainen kivitettiin kuoliaaksi sen takia. Jos mies olisi pettänyt naista, ei hän olisi saanut mitään rangaistusta. On varmasti totta ettei naiset viestittele muille miehille. Voi hyvin kuvitella, että tuosta kulttuurista tulevat miehet monesti kuvittelevat suomalaisten naisten olevan helppoja ja ala-arvoinen, kun me saadaan tehdä mitä miehetkin saavat ja voimme itse jopa päättää miten haluamme pukeutua. Koko maapallo ei toimi niinkuin Suomessa.

        Joo ja koko maapallo ei toimi kuten Irak.


      • Höhhöhpöö
        moraalisestirappeutunut kirjoitti:

        Osaan lukea, mutta tuossahan lukee näin " "tuo mieshän sanoi että heidän kulttuurissaan se menee niin, että naiset ovat ala-arvoisemmassa asemassa kuin miehet. "

        Joku nyt vaan ei osaa kirjoittaa!! Tästä tekstistä saa sellaisen kuvat, että kirjoittaja olisi irakilainen, joka kertoo että heidän kulttuurissaan, mutta tämä kirjoittajahan on selkeästi suomalainen. Varmaan onkin niin, että muslimimaissa naisten asema ei ole niin hyvä kuin meillä länsimaissa, mutta tuollaista potaskaa en allekirjoita, että naiset olisivat muka ala-arvoisia ja helppoja sekä moraalisesti rappeutuneita, jos ja kun antaisivat yhteystietonsa jollekin miehelle tai edes juttelisivat miesten kanssa. Tällaisille heitoille pitää olla totuudenmukaista faktaa esittää!!

        "No mitä suomalaisille naisille opetetaan kun he eivät yksinkertaisesti tajua että mm. Irakilaisten kulttuurin mukaan nainen joka antaa yhteystietonsa ,tai on muutenkaan miesten kanssa tekemisissä vapaaehtoisesti, on helppo, ala-arvoinen ja moraalisesti rappeutunut."

        No, tämähän on ihan selkeästi viesti joltain rasistilta, että myös Suomessa nainen on moraalisesti rappeutunut, jos antaa mm. puhelinnumeronsa jollekin miehelle.
        Jos Suomessa nainen antaa yhteystietonsa miehille, so what. Mitä vitun väliä sillä on, mitä joku irakilainen mies ajattelee siitä, koska asumme Suomessa ja meidän kulttuurimme mukaan se ei ole ala- arvoista touhua.

        Onko niin, että palstan rasistipelle yrittää selittää, että suomalaisten naisten ei tulisi antaa kellekään, varsinkaan irakilaisille tietojaan, koska se on moraalitonta?

        Et toki itse sanonut mitään mikä kuulostaa tasistiselta🙈😂 "Mitä irakilaisten päässä oikein liikkuu?"


      • haluaatietää
        Höhhöhpöö kirjoitti:

        Et toki itse sanonut mitään mikä kuulostaa tasistiselta🙈😂 "Mitä irakilaisten päässä oikein liikkuu?"

        Mikä tuo tasistiselta tarkoittaa?


      • niihjooh567
        tuhmälletytölle kirjoitti:

        Sinun kirjoitus on täysin tyhmä. Sinähän se tietämätön olet. Musliminainen ei Irakissa anna tietojaan kenellekään miehelle eikä ole tuntemattomien kanssa missään tekemisessä. Otahan asioista selvää ja ala sitten vasta haukkua ja mellastaa.

        Kyllä Irakissa Bagdadissa ja muissakin isoissa kaupungeissa naiset ovat vapaampia kuin pienemmissä kaupungeissa. Ei tarvitse pitää huivia ja voivat olla tyttöystäviä . Lisäksi naiset avaavat enemissä määrin omia liikkeitä ja ovat työelämässä mukana .


    • Hmmjuuuu

      Enpä usko että se johtuu siitä että hän on irakilainen..vaan siitä että hän on köyhä ja jotenkin päässä outo erilainen ajattelutapa. Itse en antaisi tuosta vaan omaa numeroa tuntemattomalle😅

    • sikapirjo

      Jokaisella on lisäksi pienet kullit, Mutta taitavat painaa enimmäkseen perseeseen joten lienee kannaltasi hyvä asia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe