DNAn asiakaspalvelu ei todellakaan toimi! Olen lopettanut liittymän nyt ainakin kolmeen kertaan ja vasta (toivon todella!!) tällä viimeisellä kerralla se onnistui???. Ensimmäinen kerta ei suoranaisesti ollut DNA:an vika vaan Gigantin, josta uusi eri firman liittymä minulle myytiin. Tuolloin minulle vakuutettiin, että allekirjoittamani paperi riittää niin DNA:aan liittymän lopettamiseen, että uuden liittymän avaamiseenkin...eli kaikki hoituu helposti. Näin ei kuitenkaan ollut! Tällä kohtaa tulisi niin DNA:an kuin Gigantinkin hoitaa yhteispelinsä kuntoon!
Tämän jälkeen minulle tuli kuitenkin soittoja DNA:sta...Nyt kun olin siirtynyt/siirtymässä uuden operaattorin alle, yllättäen minulle tarjottiinkin DNA:lta paljon edullisempaa liittymää....harmi, mutta myöhässä ja samanhintainen kuin kilpailijallaan. Samassa yhteydessä totesimme, että liittymää ei oltukaan irtisanottu, joten teimme sen sitten siinä samalla ja myyjä vakuutti, että asia on loppuun käsitelty ja liittymä nyt irtisanottu. Mutta kuinkas ollakaan!!! Sain uuden normaalin kuukausimaksun, jossa ei ollut mitään loppulaskuun viittaavaa ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa tyttö yllimielisesti totesi, että voi voi ei ole irtisanottu. Hänen käyttäytymisensä oli sen kaltaista, että jokainen asiakas olisi kokenut olevansa huijari. Hän oli tyttönen, jonka asiakaspalvelu oli juuri niin ylimielistä, joka vahingoittaa yritystä itseään. Toisaaltahän kyllä lupasi hoitaa laskuasian ja katsoa mikä on loppulasku. Kyse ei olekaan siitä, etteikö vahinkoja sattuisi kaikille ( asian aiempi hoitamattomuuskaan heidän päässään ei ollut hänen syytään) ja eikö asioita voitaisi hoitaa, mutta pikemminkin olen huolissani asiakaspalvelun tasosta ja asiakkaan kohtaamisesta sekä käsittelystä. Jos itse esimiehenä kuulisin oman työntekijäni toimivan kuten hän, antaisin lähtöpassit samoin tein ja kovan koulutuksen koko asiakaspalveluporukalle yhteistyökumppaneita myöten. Nyt jäi tunne, että asioiden hoito, asennekasvatus ja yrityksen brandin rakentaminen on jätetty hoitamatta.
On muuten harmillista, että tyttö ei edes antanut koko nimeään sitä kysellessäni, eikä esimiehensä nimeä. Lisäksi DNA:lla ei sivustolta löydy yhteyshenkilöiden/esimiesten yhteystietojakaan.
Eli asiakas ei, ainakaan DNA:aan mielestä, ole enään tärkeä...suorastaan samantekevä ja vaivaava. Asiakas EI ole oikeassa on ilmeisesti tämän yrityksen ajatus.
HUH HUH - sanon minä. SURULLISTA.
DNA:n asiakaspalvelu mykistävän huonoa!
4
140
Vastaukset
- onnenkeksit
tasan eivät käy onnen lahjat. mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia DNAn kanssa ja vuosia ollut kaikki liittymät DNAlta.
- kalimero-
olen ollu 2 v asiakas homma hoitiunu
- soittanu
Tässä taas esimerkki mitä ei pidä tehdä ,jos haluaa liittymästä eroon pitää irtisanoa se! Liittymän lopettaminen ei ole sama asia eikä sulkeminen.
- ByeByeSekoilevaLaskutus
Eipä se muillakaan operaattoreilla ole sen paremmin.
Alkujaan olin Soneran tyytyväinen asiakas. Vaihdoin Elisaan, kun tuli älypuhelimet. Laskutus mätti ja pahasti. Vaihdoin takaisin Soneraan. Laskutus mätti ja pahasti.
Lisäksi palattuani Soneralle, n. 3 kk palaamisen jälkeen alkoi Elisalta tulla viestejä, että "Kiitos liittymän avauksesta!" Ikävä selvitellä molemmille operaattoreille, että en ole vaihtamassa asiakkuuttani takaisin Elisaan. Sonera ihmetteli Elisan toimitaa. Elisa sanoi, että varmaan ovat lähettäneet tietoja väärään numeroon.
Nyt olen päättänyt, että minusta tulee huoleton prepaid-asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit305939Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3113880Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e523244TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.373066- 1642444
- 552076
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1231970Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:111640Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281609Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71597