Miks mun elämän piti mennä yhden pikku virheen..

marianne---

takia pilalle?

Oon nyt 22-vuotias nainen ja kärsin koulu aikana tapahtuneen kiusaamisen jäljistä vieläkin. Emmä väitä olevani katkera, mutta kyllä voin suoraan myöntää että välillä v*tuttaa olla näin sairas! ja sairas mä oon ainoastaan kiusaamisen takia, siitä oon aika varma että jos mulla ei elämässä ois ollu kiusaamisen aiheuttamaa suurta stressiä niin terve olisin vielä tänäkin päivänä ja mun elämä ois onnellista, koska synnyin täysin terveenä ja olin täysin terve tuonne 13v saakka, kunnes kiusaaminen kunnolla alkoi ja sit alkoi ilmestymään myös näitä ihme oireita.

Mua kiusattiin sen takia, että mulla oli h*oran maine ja olin seurustellut, muillakin eri tavoin säätänyt useiden poikien kanssa, ladannut nettiin itsestäni paljastavia kuvia ja pahin varmasti oli se kun ihastuin ystävän poikaystävään ja se selvisi hälle, niin ei oikein kestänyt sitten sitä että olin mennyt ihastumaan varattuun ja siitä se kiusaaminen vasta kunnolla alkoi. Sitten mua syytettiin kans, että puhun muista pahaa seläntakana yms ja varmasti oon näin joskus tehnytkin, mutta heittäkööt synnitön kiven ensimmäisenä, eiköhän suurin osa ihmisistä ole joskus sortunut puhumaan seläntakana pahaa toisesta.

Se kiusaaminen oli sitten todella rajua. Mua haukuttiin joka päivä koulussa päin näköä ja muuallakin, jos vain satuin törmäämään näihin kiusaajiin ja huudeltiin kans perään sitä h*oraa ja sen lisäksi olin myös ruma, nolo. Jos kuljin kiusaajien ohi niin mua katsottiin tappavasti ja saatettiin yhtäkkiä revetä nauramaan, levitettiin perättömiä juoruja, uhkailtiin väkivallalla.. on uhattu mm. uittaa pää vessanpöntössä. sitten kaikki ei jääny uhkailun asteelle, on mua tönitty ja lyötykin. Kotonakaan en saanu olla kiusaamiselta rauhassa, mua nimittäin kans haukuttiin netissä ja soitettiin pilapuheluita. Kiusaajia oli myös aika monta, suurin osa heistä oli tyttöjä, mutta mahtui siihen joukkoon myös poikia jotka halveksuvat mua.

Tuollasta oli koko minun ylä-aste aika. Voitte vaan kuvitella millasia jälkiä se jättää nuoreen ihmiseen. Kiusaamisen takia tosiaan jännitin aina kouluun menoa ja ulkona liikkumista, se stressi näkyi maha kipuna ja myöhemmin mulle puhkesi ylä-asteen aikana myös ärtynyt suoli ja luulen just että se johtu siitä stressistä, mun hermosto ei enää kestänyt sitä ja kun oli tapana vatsalla stressata, niin sille alueellehan sairauskin sit puhkesi. Sitten stressin takia alkoi myös hiukset lähteä päästä ja kaljuunnun vieläkin, joudun kohta varmaan harkihtemaan peruukkia, lääkärit ei osaa tätäkään vaivaa hoitaa pois. Ja muitakin terveysongelmia mulla on, mutta en avaudu nyt niistä tässä enempää kun ovat niin henkilökohtaisia asioita, mutta halusin mainita kuitenkin nuo kaksi, koska pitkäaikainen voimakas stressi vaikuttaa vakavasti kehoon..

Toki kiusaamisen jäljet näkyy myös mielenterveyden puolella. On masennusta, ahdistusta, unettomuutta. Noihin kolmeen oon joutunu syömään jopa lääkitystä ja käynyt psykologilla juttelemassa, en koskaan voinut pienenä lapsena uskoa että menisin ikinä niin huonoon kuntoon että joutuisin jopa turvautumaan mielialalääkkeisiin! sitten on myös traumoja ja ihme pelkotiloja...

Mainitaan nyt kanssa se, että itse tein virheitä, kun joku tulee kuitenkin nillittämään siitä että älä syytä kiusaajia kaikesta! joo, mä tein virheitä, mutta ei se tietääkseni silti oikeuta kenenkään elämästä tekemään tuollasta h*lvettiä, mitä mun elämästä tehtiin ja kiusaaminen on aina väärin. Ihan sama mistä syystä kiusataan, siitä että toinen on ruma ja lihava tai että toinen iski varatun pojan, kiusaaminen on silti väärin. Enkä mä tahalleni tehny mun virheitä, olin 11-vuotias lapsi kun aloin seurustelemaan ja muutenkin käyttäytymään holtittomasti, että mun mielestä on todella väärin että jotkut varmasti vielä tänäkin päivänä ajattelee mua h*orana ja pitää kauheana ihmisenä, kun olin vaan lapsi joka ei osannut ihmissuhteissa toimia oikein. Pahoitteluni kuitenkin siitä.

Mulla ei kotona myöskään ollut helppoa, mä en voinut oikein avautua kiusaamisesta mun vanhemmille, koska heillä oli jo muitakin ongelmia ja en halunnut rasittaa heitä omilla huolillani, niinpä yritin itsekseen kestää vain sen kaiken p*skan jota mun niskaan heitettiin. Moni piti mua lellittynä, kun sain vanhemmilta paljon rahaa kaikkeen, mutta se kaikki oli vaan kulissia, mun vanhemmat riiteli usein, äiti raivosi mielenvikasesti ja hajotti tavaroita, paikkoja. isällä oli alkoholiongelma ja mulla ei myöskään ollut mitään rajoja, sain aina tehdä mitä halusin, ylä-asteellakin tulla aamuyöllä kotiin ja ryypätä pitkin kyliä... sellaistako on hyvä vanhemmuus, no ei tod, tuo oli välinpitämättömyyttä.

45

2406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marianne---

      Olisin toivonut että mun äiti ois voinu esimerkiksi opastaa minua, miten toimitaan poikien kanssa oikein ja meikataan, pukeudutaan siististi, jotta ei tule h*oran mainetta. Tämän aion ainakin omalle tyttö lapselleni joskus opettaa jos lapsia tulen saamaan ja muutenkin tulen olemaan hyvin erilainen vanhempi mitä omani olivat. Ja mun lapset ei tule myöskään koskaan kiusaamaan, pidän siitä huolen.

      Mä oon nyt sairas ja mun elämä on pilalla, eikä oo takeita siitä että saisin terveyteni tai elämäni takaisin onnelliseksi, ihan sama miten paljon tahansa yritän ja kyllähän se pahalle tuntuu että entisillä ystävillä on ammatit, töitä, parisuhteet, ystäviä, lapsia... elämä liukuu mukavasti siis eteenpäin. Mä oon ollut pohjalla, eristäytynyt ja sairas jo 7v ajan, jouduin vaihtamaan paikkakuntaa, laittamaan välit poikki vanhempiin kun en jaksanut sitä hullun myllyä enää kotona, mulla ei oo suoraan sanottuna lähes minkäänlaista tukiverkkoa ja painin ongelmieni kanssa yksin! Ei mene tasan nallekarkit elämässä.

      • eteenpäin.mies

        marianne--, löylykauhaihminen, luultavasti tyttö, on pahasti sairas, mutta pahin ominaisuus hänellä on totaalinen psykopatia. Hän on aina valmis lyömään lyötyä. Hän on paljon enemmän sairas kuin sinä. Minusta kirjoituksesi tuntuu hyvin selkeältä ja asialliselta.

        Loppupeleissä kiusaajat ovat heikommilla kuin kiusatut. Omatunto ei anna rauhaa, kun muistaa, kuinka tuli kiusattua toisia, kun ei vielä ymmärtänyt. Muutamia kiusaajien pohjattomia kärsimyksiä ja omantunnonsyytöksiä olemme saaneet lukeakin, mutta kiusaajat tietävät, että mitä enemmän he jälkikäteen katuvatkin ja kertovat, sitä enemmän heitä halveksitaan.

        Huoranmaine on pikkutyttöjen keksintöä. Aikuiset ihmiset nauravat koko asialle. Mitä aikaisemmin ja mitä useamman kanssa seurustelee, ja mitä useammalle pojalle antaa myös mahdollisuuden työntää kyrpänsä vittuun, sitä enemmän itsekin nauttii. Monet tytöt antavat samoissa bileissä monille pojille, ehkä kaikillekin.

        Nuorena ollessa vittu kelpaa pojille. Seksi on aivan ihanaa. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä harvemmin saa enää tuntea seksin iloa. Aikuinen nainen on usein aina valmis seksiin, kun vain löytyisi partneri, mutta usein ei löydy. Aikuinen nainen ei todellakaan kärsi huoranmaineesta, eivätkä muutkaan aikuiset naiset sellaista edes ajattele. Menneen ajan kuvitelmia. Miehet suuresti arvostavat ja kunnioittavat hienostuneita ladyjä, jotka ovat valmiita yhteisiin leikkeihin miesten kanssa.

        Ylivoimaisesti suurin mahdollisuus on, että sinäkin löydät oman miehesi, mutta kannattaa muistaa, ettei tie miehen sydämeen suinkaan kulje vatsan kautta, kuten väitetään, vaan naisen suloisen ja herttaisen vitun kautta. Tämä ei tarkoita sitä, että kaikille miehille tulisi antaa, vaan sitä, että jos mies on MIELLYTTÄVÄ, kannattaa olla yhdynnässä jo ENSIMMÄISENÄ iltana. Suurin osa yrityksistä ei johda eteenpäin, mutta jos näin ei toimi, kaikki miesehdokkaat on menetetty, sillä mies pian menettää mielenkiintonsa naiseen, jonka kanssa ei voi bylsiä. Joskus kuitenkin tärppää, kun luopuu huorakuvitelmista ja elää normaalielämää.

        Kerroit, kuinka vanhempasi olivat epävakaita. Minun vanhempani ovat jo päässeet haudan lepoon, mutta perin sairaita he olivat molemmat. Isä oli raivoava ja piekseliäs, raivoraitis, mutta jätti minulle yhdessä aidin kanssa alkoholistin, ahdistusta tuntevan ja masentuneen geenit. Äiti oli lapsellinen, leikki vielä aikuisena paperinukeilla ja oli loputtoman hermostunut. Perhe-elämä oli yhtä helvettiä, pelkoa, tappelua ja kaaosta. Itse kärsin vielä alkoholismista, mutta kuivillekin päästyäni masennus ja ahdistuneisuus jäi.

        Näytät olevan eteenpäin suuntautunut, etkä halua toistaa virheellistä käytöstä, mutta en minä kyllä omassa käytöksessäsi kummempia virheitä näekään. Et halua kuitenkaan toistaa muidenkaan tekemiä virheitä, vaan olet saanut niistä opiksi. Tämä lupaa hyvää.

        Saatpa lapseksesi tyttöjä tai poikia tai molempia, älä siirrä seksuaalikasvatusta ajaksi, jolloin he "ymmärtävät". Jos tätä tavoittelet, et pääse alkuun koskaan, sillä he eivät koskaan ole tarpeeksi kypsiä, ja koko asia jää ja jää, kunnes on liian myöhäistä. Aloita siis, kun lapset ovat niin pieniä, että tärkeämpää onkin asian kehittyminen luonnolliseksi ja tietoa kertyy vähitellen. Silloin välinne myös kehittyvät luontevaksi ja rennoksi, ja lapset voivat myös tehdä kysymyksiä, kun he huomaavat, ettei asia ole millään tavalla peitelty.

        Levitä vittusi jo lasten pienenä ollessa heidän nähtäväkseen, joko saunassa tai muutenkin. Tee näin monta kertaa, kerro yhdynnästä ja orgasmista, naisen herkistä kohdista, nimeä useamman kerran vitun osat, näytä huolellisesti myös emätin. Jos sinulla on poika tai poikia, käytä heidänkin kyrpää ja kiveksiä sekä seisotusta havaintovälineenä kertoessasi seksin saloista. Ennen kaikkea pyri luomaan tunnelmaa, että seksi ei ole salaista eikä kummallista, vaan normaalin elämän normaali osa.

        On tärkeätä, että havaintovalineenä on oma vittusi, eikä kuvia, sillä siten ja vain siten asian luonnollisuus tulee esille. Mitään ei tule peitellä eikä salata.

        jatkuu


      • eteenpäin.mies
        eteenpäin.mies kirjoitti:

        marianne--, löylykauhaihminen, luultavasti tyttö, on pahasti sairas, mutta pahin ominaisuus hänellä on totaalinen psykopatia. Hän on aina valmis lyömään lyötyä. Hän on paljon enemmän sairas kuin sinä. Minusta kirjoituksesi tuntuu hyvin selkeältä ja asialliselta.

        Loppupeleissä kiusaajat ovat heikommilla kuin kiusatut. Omatunto ei anna rauhaa, kun muistaa, kuinka tuli kiusattua toisia, kun ei vielä ymmärtänyt. Muutamia kiusaajien pohjattomia kärsimyksiä ja omantunnonsyytöksiä olemme saaneet lukeakin, mutta kiusaajat tietävät, että mitä enemmän he jälkikäteen katuvatkin ja kertovat, sitä enemmän heitä halveksitaan.

        Huoranmaine on pikkutyttöjen keksintöä. Aikuiset ihmiset nauravat koko asialle. Mitä aikaisemmin ja mitä useamman kanssa seurustelee, ja mitä useammalle pojalle antaa myös mahdollisuuden työntää kyrpänsä vittuun, sitä enemmän itsekin nauttii. Monet tytöt antavat samoissa bileissä monille pojille, ehkä kaikillekin.

        Nuorena ollessa vittu kelpaa pojille. Seksi on aivan ihanaa. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä harvemmin saa enää tuntea seksin iloa. Aikuinen nainen on usein aina valmis seksiin, kun vain löytyisi partneri, mutta usein ei löydy. Aikuinen nainen ei todellakaan kärsi huoranmaineesta, eivätkä muutkaan aikuiset naiset sellaista edes ajattele. Menneen ajan kuvitelmia. Miehet suuresti arvostavat ja kunnioittavat hienostuneita ladyjä, jotka ovat valmiita yhteisiin leikkeihin miesten kanssa.

        Ylivoimaisesti suurin mahdollisuus on, että sinäkin löydät oman miehesi, mutta kannattaa muistaa, ettei tie miehen sydämeen suinkaan kulje vatsan kautta, kuten väitetään, vaan naisen suloisen ja herttaisen vitun kautta. Tämä ei tarkoita sitä, että kaikille miehille tulisi antaa, vaan sitä, että jos mies on MIELLYTTÄVÄ, kannattaa olla yhdynnässä jo ENSIMMÄISENÄ iltana. Suurin osa yrityksistä ei johda eteenpäin, mutta jos näin ei toimi, kaikki miesehdokkaat on menetetty, sillä mies pian menettää mielenkiintonsa naiseen, jonka kanssa ei voi bylsiä. Joskus kuitenkin tärppää, kun luopuu huorakuvitelmista ja elää normaalielämää.

        Kerroit, kuinka vanhempasi olivat epävakaita. Minun vanhempani ovat jo päässeet haudan lepoon, mutta perin sairaita he olivat molemmat. Isä oli raivoava ja piekseliäs, raivoraitis, mutta jätti minulle yhdessä aidin kanssa alkoholistin, ahdistusta tuntevan ja masentuneen geenit. Äiti oli lapsellinen, leikki vielä aikuisena paperinukeilla ja oli loputtoman hermostunut. Perhe-elämä oli yhtä helvettiä, pelkoa, tappelua ja kaaosta. Itse kärsin vielä alkoholismista, mutta kuivillekin päästyäni masennus ja ahdistuneisuus jäi.

        Näytät olevan eteenpäin suuntautunut, etkä halua toistaa virheellistä käytöstä, mutta en minä kyllä omassa käytöksessäsi kummempia virheitä näekään. Et halua kuitenkaan toistaa muidenkaan tekemiä virheitä, vaan olet saanut niistä opiksi. Tämä lupaa hyvää.

        Saatpa lapseksesi tyttöjä tai poikia tai molempia, älä siirrä seksuaalikasvatusta ajaksi, jolloin he "ymmärtävät". Jos tätä tavoittelet, et pääse alkuun koskaan, sillä he eivät koskaan ole tarpeeksi kypsiä, ja koko asia jää ja jää, kunnes on liian myöhäistä. Aloita siis, kun lapset ovat niin pieniä, että tärkeämpää onkin asian kehittyminen luonnolliseksi ja tietoa kertyy vähitellen. Silloin välinne myös kehittyvät luontevaksi ja rennoksi, ja lapset voivat myös tehdä kysymyksiä, kun he huomaavat, ettei asia ole millään tavalla peitelty.

        Levitä vittusi jo lasten pienenä ollessa heidän nähtäväkseen, joko saunassa tai muutenkin. Tee näin monta kertaa, kerro yhdynnästä ja orgasmista, naisen herkistä kohdista, nimeä useamman kerran vitun osat, näytä huolellisesti myös emätin. Jos sinulla on poika tai poikia, käytä heidänkin kyrpää ja kiveksiä sekä seisotusta havaintovälineenä kertoessasi seksin saloista. Ennen kaikkea pyri luomaan tunnelmaa, että seksi ei ole salaista eikä kummallista, vaan normaalin elämän normaali osa.

        On tärkeätä, että havaintovalineenä on oma vittusi, eikä kuvia, sillä siten ja vain siten asian luonnollisuus tulee esille. Mitään ei tule peitellä eikä salata.

        jatkuu

        jatkoa

        Kerroit, kuinka vanhempasi olivat epävakaita. Minun vanhempani ovat jo päässeet haudan lepoon, mutta perin sairaita he olivat molemmat. Isä oli raivoava ja piekseliäs, raivoraitis, mutta jätti minulle yhdessä aidin kanssa alkoholistin, ahdistusta tuntevan ja masentuneen geenit. Äiti oli lapsellinen, leikki vielä aikuisena paperinukeilla ja oli loputtoman hermostunut. Perhe-elämä oli yhtä helvettiä, pelkoa, tappelua ja kaaosta. Itse kärsin vielä alkoholismista, mutta kuivillekin päästyäni masennus ja ahdistuneisuus jäi.

        Näytät olevan eteenpäin suuntautunut, etkä halua toistaa virheellistä käytöstä, mutta en minä kyllä omassa käytöksessäsi kummempia virheitä näekään. Et halua kuitenkaan toistaa muidenkaan tekemiä virheitä, vaan olet saanut niistä opiksi. Tämä lupaa hyvää.

        Saatpa lapseksesi tyttöjä tai poikia tai molempia, älä siirrä seksuaalikasvatusta ajaksi, jolloin he "ymmärtävät". Jos tätä tavoittelet, et pääse alkuun koskaan, sillä he eivät koskaan ole tarpeeksi kypsiä, ja koko asia jää ja jää, kunnes on liian myöhäistä. Aloita siis, kun lapset ovat niin pieniä, että tärkeämpää onkin asian kehittyminen luonnolliseksi ja tietoa kertyy vähitellen. Silloin välinne myös kehittyvät luontevaksi ja rennoksi, ja lapset voivat myös tehdä kysymyksiä, kun he huomaavat, ettei asia ole millään tavalla peitelty. usi ja lasten pienenä ollessa heidän nähtäväksi, joko saunassa tai muutenkin. Tee näin monta kertaa, kerro yhdynnästä ja orgasmista, naisen herkistä kohdista, nimeä useamman kerran vitun osat, näytä huolellisesti myös emätin. Jos sinulla on poika tai poikia, käytä heidänkin kyrpää ja kiveksiä sekä seisotusta havaintovälineenä kertoessasi seksin saloista. Ennen kaikkea pyri luomaan tunnelmaa, että seksi ei ole salaista eikä kummallista, vaan normaalin elämän normaali osa.

        Saunoimme usein yhdessä toisen parin kanssa. Ystävärouva oli niin luonteva, että hän saattoi usein tuottaa itselleen orgasmin vittua pestessään. Kun kerroin hänelle, että olipa kaunista katseltavaa, kun hän masturboi vittuansa, hän kiitti kasvot punaisena kauniista sanoista, kuivasi vittuaan minuun päin moneen kertaan ja oli aivan otettu.

        Kun sitten sekä meidän, että heidän lapsensa olivat jo isoja, olimme taas kylpemässä parin kanssa. Tuttavarouva kertoi hämillään, että hän oli aina odottanut lasten tulevan siihen ikään, että he ymmärtäisivät, ja koskaan ei tullut sopivaa hetkeä, koska asioiden esilleottaminen olisi jo ollut kiusallista.
        Lohdutin häntä kertomalla, että ovathan lapset toki saaneet muuta kautta tietoa seksiasioista, mutta siitä tietysti vaikenin, että vanhempien ja lasten keskinäistä luottamusta ei ollut syntynyt.

        Siitä kuitenkin tunnustus hänelle, ettei hän myöskään säikytellyt lapsiaan. Kun tyttö nuorena usein avasi vittuaan, piti lauteilla tavallisesti sormeansa emättimessä ja vilvoitellessa luki Aku Ankkaa käsi sievää vittuaan hyväillen, äiti ei pyrkinyt sanomaan, että se olisi sopimatonta. Siitä tunnustus hänelle. Mutta vaikka hän oli aikuisessa seurassa luonteva, lapsille hän ei pystynyt puhumaan.

        Kirjoituksesi on kaiken kaikkiaan rohkaiseva. Kiitos sinulle siitä. On ilo lukea, että ihminen on suuntautumassa eteenpäin. Erityisen rohkaisevaa on, että pyrit luomaan luottamukselliset suhteet lapsiisi.

        Suutelen suloista vittuasi! )


      • munatirtipedarilta

        Todellakin tuo ennen nikillä "rennosti.m" esiintynyt, nykyinen "eteenpäin.mies" pedofiilisekopää pitää kierittää tervassa ja höyhenissä.


      • eteenpäin.mies
        eteenpäin.mies kirjoitti:

        jatkoa

        Kerroit, kuinka vanhempasi olivat epävakaita. Minun vanhempani ovat jo päässeet haudan lepoon, mutta perin sairaita he olivat molemmat. Isä oli raivoava ja piekseliäs, raivoraitis, mutta jätti minulle yhdessä aidin kanssa alkoholistin, ahdistusta tuntevan ja masentuneen geenit. Äiti oli lapsellinen, leikki vielä aikuisena paperinukeilla ja oli loputtoman hermostunut. Perhe-elämä oli yhtä helvettiä, pelkoa, tappelua ja kaaosta. Itse kärsin vielä alkoholismista, mutta kuivillekin päästyäni masennus ja ahdistuneisuus jäi.

        Näytät olevan eteenpäin suuntautunut, etkä halua toistaa virheellistä käytöstä, mutta en minä kyllä omassa käytöksessäsi kummempia virheitä näekään. Et halua kuitenkaan toistaa muidenkaan tekemiä virheitä, vaan olet saanut niistä opiksi. Tämä lupaa hyvää.

        Saatpa lapseksesi tyttöjä tai poikia tai molempia, älä siirrä seksuaalikasvatusta ajaksi, jolloin he "ymmärtävät". Jos tätä tavoittelet, et pääse alkuun koskaan, sillä he eivät koskaan ole tarpeeksi kypsiä, ja koko asia jää ja jää, kunnes on liian myöhäistä. Aloita siis, kun lapset ovat niin pieniä, että tärkeämpää onkin asian kehittyminen luonnolliseksi ja tietoa kertyy vähitellen. Silloin välinne myös kehittyvät luontevaksi ja rennoksi, ja lapset voivat myös tehdä kysymyksiä, kun he huomaavat, ettei asia ole millään tavalla peitelty. usi ja lasten pienenä ollessa heidän nähtäväksi, joko saunassa tai muutenkin. Tee näin monta kertaa, kerro yhdynnästä ja orgasmista, naisen herkistä kohdista, nimeä useamman kerran vitun osat, näytä huolellisesti myös emätin. Jos sinulla on poika tai poikia, käytä heidänkin kyrpää ja kiveksiä sekä seisotusta havaintovälineenä kertoessasi seksin saloista. Ennen kaikkea pyri luomaan tunnelmaa, että seksi ei ole salaista eikä kummallista, vaan normaalin elämän normaali osa.

        Saunoimme usein yhdessä toisen parin kanssa. Ystävärouva oli niin luonteva, että hän saattoi usein tuottaa itselleen orgasmin vittua pestessään. Kun kerroin hänelle, että olipa kaunista katseltavaa, kun hän masturboi vittuansa, hän kiitti kasvot punaisena kauniista sanoista, kuivasi vittuaan minuun päin moneen kertaan ja oli aivan otettu.

        Kun sitten sekä meidän, että heidän lapsensa olivat jo isoja, olimme taas kylpemässä parin kanssa. Tuttavarouva kertoi hämillään, että hän oli aina odottanut lasten tulevan siihen ikään, että he ymmärtäisivät, ja koskaan ei tullut sopivaa hetkeä, koska asioiden esilleottaminen olisi jo ollut kiusallista.
        Lohdutin häntä kertomalla, että ovathan lapset toki saaneet muuta kautta tietoa seksiasioista, mutta siitä tietysti vaikenin, että vanhempien ja lasten keskinäistä luottamusta ei ollut syntynyt.

        Siitä kuitenkin tunnustus hänelle, ettei hän myöskään säikytellyt lapsiaan. Kun tyttö nuorena usein avasi vittuaan, piti lauteilla tavallisesti sormeansa emättimessä ja vilvoitellessa luki Aku Ankkaa käsi sievää vittuaan hyväillen, äiti ei pyrkinyt sanomaan, että se olisi sopimatonta. Siitä tunnustus hänelle. Mutta vaikka hän oli aikuisessa seurassa luonteva, lapsille hän ei pystynyt puhumaan.

        Kirjoituksesi on kaiken kaikkiaan rohkaiseva. Kiitos sinulle siitä. On ilo lukea, että ihminen on suuntautumassa eteenpäin. Erityisen rohkaisevaa on, että pyrit luomaan luottamukselliset suhteet lapsiisi.

        Suutelen suloista vittuasi! )

        Näköjän tuli siinä yksi kappale kahteen kertaan, kun piti jakaa pitkä kirjoitus kahteen osaan ja jouduin tappelemaan epäselvien kuvien kanssa osoittaakseni, etten ole robotti. Ymmärtänet karsia toisinnon pois. :)


      • eteenpäin.mies
        munatirtipedarilta kirjoitti:

        Todellakin tuo ennen nikillä "rennosti.m" esiintynyt, nykyinen "eteenpäin.mies" pedofiilisekopää pitää kierittää tervassa ja höyhenissä.

        "vitun.rennosti.m" ja "munatirtipedarilta" saattaa olla sama henkilö. Pininkin opetus vanhemmalta lapselle tai nuorelle on hänelle pedofiliaa. Kärsinee psykopatian lisäksi harhaisuudesta eli panoidisuudesta. Hän on trollannut jo kauan palstalla, eikä osoita minkäänlaista rauhoittumista, vaikka muutamat ovat ilmaisset jo täydellisen kyllästymisensä ja sensori poistaa hänen kirjoitelmiaan massoittain.

        Sairaan ihmisen sairasta kirjoittamista ja sitkeyttä, mutta kuten jo sanoin pahin ominaisuus on hänen halunsa lyödä lyötyä. Sillä hän kuitenkin varmistaa, että häntä ei oteta vakavasti. :(


      • edellinen
        eteenpäin.mies kirjoitti:

        "vitun.rennosti.m" ja "munatirtipedarilta" saattaa olla sama henkilö. Pininkin opetus vanhemmalta lapselle tai nuorelle on hänelle pedofiliaa. Kärsinee psykopatian lisäksi harhaisuudesta eli panoidisuudesta. Hän on trollannut jo kauan palstalla, eikä osoita minkäänlaista rauhoittumista, vaikka muutamat ovat ilmaisset jo täydellisen kyllästymisensä ja sensori poistaa hänen kirjoitelmiaan massoittain.

        Sairaan ihmisen sairasta kirjoittamista ja sitkeyttä, mutta kuten jo sanoin pahin ominaisuus on hänen halunsa lyödä lyötyä. Sillä hän kuitenkin varmistaa, että häntä ei oteta vakavasti. :(

        panoidisuudesta > paranoidisuudesta. Anteeksi!


      • Kukka.hattu.täti

        Kyllä mullekin tuli heti tuosta vitun levittämisestä lasten nähtäville rennosti.m nikki mieleen. Kun ei vaan ihminen osaa normaalisti kirjoittaa niin ei sitten, hänen pervo luonteensa tulee kommenteissa esiin ihan varmasti.


    • Onthos

      Hyvä Marianne,
      et ole tehnyt mitään väärin. Paikkakunnan vaihto voi olla hyvä tapa saada aikaan uusi alku jossa ympäristö ei muistuta menneestä ajasta kiusattuna.
      Jotta kuitenkin pääsisit kiusaamisesta täysin yli (eli seksistä johtuvat negaatiot pois), niin kannattaa vain ikään kuin kiivetä hevosen selkään uudelleen. Tule siis luokseni villejä seksisessioita varten. Nain siunua kunnioituksella ja luottamuksella.
      Kaikkea hyvää sinulle.

    • vitun.rennosti.m

      On palstalle pesiytynyt myös pedofiilitrolli joka kehottaa tyttöjä/naisia "paljastelemaan herttaista ja suloista vittua" kaikille miehille ja kehottaa myös alaikäisiä tyttöjä jakamaan "herttaista vittua" kaikille. Tämä pedofiili kirjoitteli ennen nikillä "rennosti.m" ja nyt "eteenpäin.mies"

      • eteenpäin.mies

        Sen teen, ja aivan perkeleen rennosti teenkin. Oujee...


      • eteenpäin.mies
        eteenpäin.mies kirjoitti:

        Sen teen, ja aivan perkeleen rennosti teenkin. Oujee...

        Ei ole minun kirjoittamani, vaan joku trolli on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. :)


      • Hegemon-
        eteenpäin.mies kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoittamani, vaan joku trolli on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. :)

        Niin aina...niin aina...uskoo ken tahtoo... :D


      • "Ah...lapsiseksi, mitä suloista herttailua se onkaan kun lapset levittelevät sulovittujaan ja pikkupojat venyttelevät pippeleitään."

        Lauseesi merkitys muuttui aivan päälaelleen, kun jätit siitä pois tarkeän sanan, TOISILLEEN. Siis ei aikuisille, vaan toisilleen. Sitä paitsi tuskin pikkupojat venyttelevät pippeleitään. Tytöt haluavat nähdä, millainen se on seisovana, ja useimmat pojat näyttävät, ja tyttö avaa vastavuoroisesti vittunsa.

        Seksioppaissa on moneen kertaan selostettu, että lasten harrastus tutkia toistensa sukupuolielimiä on normaali vaihe kehityksessä. Aikaa myöten se saa myös selkeää seksuaalista väriä. Ensimmäinen tyttöystäväni kertoi, miten hän oli ollut yhdynnässä samanikäisen pojan kanssa jo kahdeksanvuotiaana. Minusta se oli tyysten luonnollista, mutta jos hän olisi kertonut sen tapahtuneen aikuisen miehen kanssa, olisin aivan kauhistunut.

        "Mutta sinä kehotat alaikäisiä levittelemään "herttaista sulovittua" miehille...."

        Tämä on sinun kuvitelmiasi, mutta en ole niin kehottanut, enkä kehota. Alaikäisen tytön tulee levittää vittuaan vain alaikäiselle ja miellyttävälle pojalle. Ei muille, enkä ole kehottanut muille näyttämään, saati sitten aikuiselle.

        "Varsinkin kun kehotat äiti-ihmistä levittelemään sulovittuaan lapsilleen ja opettamaan riemurasian rämpytystä ennen esikouluikää..mikäs sen luonnollisempaa."

        Äiti, jonka kirjoituksen Hesari julkaisi poikkeuksellisesti nimettömänä, kertoi avanneensa saunassa omaa vittuaan ja selostaneensa sen toimintoja ja muita seksiasioita pikkulapselleen. Julkaisemalla kirjoituksen Hesari antoi täyden siunauksen kirjoitukselle. Äiti ei kuitenkaan alentunut käyttämään siivotonta kieltä, kuten "riemurasian rämpytystä". Hyi, että kehtaatkin puhua rumasti kauniista asiasta.

        "Tai äiti runkkaa pienen poikansa kikulia, luonnollisuuden huipentuma tämäkin herttainen tapahtuma, vai mitä?"

        Pieni poika ei vielä tarvitse laukeamista, enkä ole siten kehottanut äitiä runkkaamaan. Palstalla on ollut useita miesten kertomuksia, pelkästään positiivisia, miten äiti on joko näyttänyt myöhemmässä vaiheessa vittuaan pojan itse runkatessaan tai suorastaan auttanut heitä omin käsin purkamaan paineita. Ei ole yhtäkään kertomusta, jossa miehet sanoisivat saaneensa asiasta traumoja. Päin vastoin: he ovat ikikiitollisia äidilleen, joka on ymmärtänyt ne paineet, jotka nuorukaisella ovat. Kysele heiltä tarkemmin, älä minulta.

        Trollin kielenkäytössä on koprolalille tyypillisiä piirteitä. Kun hän käyttää vittu-sanaa, hän käyttää sitä sanojensa vahvikkeena tai kirosanana. Minulle ei tulisi mieleenkään tällainen ala-arvoinen käyttö. Vittu on hienostuneen naisen kauneimman ja suloisimman elimen nimitys, jota ei sovi millään tavalla alentaa. Sitä ei peitellä eikä sitä merkitsevää sanaa myöskään käytetä kiro- tai vahvikesanana. Jokainen elegantti nainen on ylpeä vitustaan ja kulkee pää pystyssä ja levittää sitä haluamilleen miehille. Näin hän osoittaa ystavällisyyttään.

        Muutenkin kiroileminen on aivan sopimatonta, mutta joidenkin on pakko. He eivät voi olla kiroilematta, eivät voi tahdollaan hallita pakkokäyttäytymistään.

        Omien kuvitelmiesi sijasta sinun pitäisi osoitta kohtia kirjoituksissani, joissa kehottaisin pikkulapsen ja aikuisen väliseen seksiin, mutta sellaisia


      • puter kirjoitti:

        "Ah...lapsiseksi, mitä suloista herttailua se onkaan kun lapset levittelevät sulovittujaan ja pikkupojat venyttelevät pippeleitään."

        Lauseesi merkitys muuttui aivan päälaelleen, kun jätit siitä pois tarkeän sanan, TOISILLEEN. Siis ei aikuisille, vaan toisilleen. Sitä paitsi tuskin pikkupojat venyttelevät pippeleitään. Tytöt haluavat nähdä, millainen se on seisovana, ja useimmat pojat näyttävät, ja tyttö avaa vastavuoroisesti vittunsa.

        Seksioppaissa on moneen kertaan selostettu, että lasten harrastus tutkia toistensa sukupuolielimiä on normaali vaihe kehityksessä. Aikaa myöten se saa myös selkeää seksuaalista väriä. Ensimmäinen tyttöystäväni kertoi, miten hän oli ollut yhdynnässä samanikäisen pojan kanssa jo kahdeksanvuotiaana. Minusta se oli tyysten luonnollista, mutta jos hän olisi kertonut sen tapahtuneen aikuisen miehen kanssa, olisin aivan kauhistunut.

        "Mutta sinä kehotat alaikäisiä levittelemään "herttaista sulovittua" miehille...."

        Tämä on sinun kuvitelmiasi, mutta en ole niin kehottanut, enkä kehota. Alaikäisen tytön tulee levittää vittuaan vain alaikäiselle ja miellyttävälle pojalle. Ei muille, enkä ole kehottanut muille näyttämään, saati sitten aikuiselle.

        "Varsinkin kun kehotat äiti-ihmistä levittelemään sulovittuaan lapsilleen ja opettamaan riemurasian rämpytystä ennen esikouluikää..mikäs sen luonnollisempaa."

        Äiti, jonka kirjoituksen Hesari julkaisi poikkeuksellisesti nimettömänä, kertoi avanneensa saunassa omaa vittuaan ja selostaneensa sen toimintoja ja muita seksiasioita pikkulapselleen. Julkaisemalla kirjoituksen Hesari antoi täyden siunauksen kirjoitukselle. Äiti ei kuitenkaan alentunut käyttämään siivotonta kieltä, kuten "riemurasian rämpytystä". Hyi, että kehtaatkin puhua rumasti kauniista asiasta.

        "Tai äiti runkkaa pienen poikansa kikulia, luonnollisuuden huipentuma tämäkin herttainen tapahtuma, vai mitä?"

        Pieni poika ei vielä tarvitse laukeamista, enkä ole siten kehottanut äitiä runkkaamaan. Palstalla on ollut useita miesten kertomuksia, pelkästään positiivisia, miten äiti on joko näyttänyt myöhemmässä vaiheessa vittuaan pojan itse runkatessaan tai suorastaan auttanut heitä omin käsin purkamaan paineita. Ei ole yhtäkään kertomusta, jossa miehet sanoisivat saaneensa asiasta traumoja. Päin vastoin: he ovat ikikiitollisia äidilleen, joka on ymmärtänyt ne paineet, jotka nuorukaisella ovat. Kysele heiltä tarkemmin, älä minulta.

        Trollin kielenkäytössä on koprolalille tyypillisiä piirteitä. Kun hän käyttää vittu-sanaa, hän käyttää sitä sanojensa vahvikkeena tai kirosanana. Minulle ei tulisi mieleenkään tällainen ala-arvoinen käyttö. Vittu on hienostuneen naisen kauneimman ja suloisimman elimen nimitys, jota ei sovi millään tavalla alentaa. Sitä ei peitellä eikä sitä merkitsevää sanaa myöskään käytetä kiro- tai vahvikesanana. Jokainen elegantti nainen on ylpeä vitustaan ja kulkee pää pystyssä ja levittää sitä haluamilleen miehille. Näin hän osoittaa ystavällisyyttään.

        Muutenkin kiroileminen on aivan sopimatonta, mutta joidenkin on pakko. He eivät voi olla kiroilematta, eivät voi tahdollaan hallita pakkokäyttäytymistään.

        Omien kuvitelmiesi sijasta sinun pitäisi osoitta kohtia kirjoituksissani, joissa kehottaisin pikkulapsen ja aikuisen väliseen seksiin, mutta sellaisia

        jatkuu

        EI OLE.

        Eiköhän keskustelu tältä erää ole riittävä. Olen kirjoittanut ensisijassa muille. Monivammaisen trollin kuvitelmia ei voi muuttaa. :)

        (Olin avannut rekisteröinyt nikin "puter", jotta välttäisin huonolaatuiset kuvat, joilla tulisi osoittaa, ettei ole robotti, mutta nyt taas kirjoitelma laukesi kesken kaiken. Olen kuitenkin sama henkilö kuin "eteenpäin.mies".)


      • puter kirjoitti:

        jatkuu

        EI OLE.

        Eiköhän keskustelu tältä erää ole riittävä. Olen kirjoittanut ensisijassa muille. Monivammaisen trollin kuvitelmia ei voi muuttaa. :)

        (Olin avannut rekisteröinyt nikin "puter", jotta välttäisin huonolaatuiset kuvat, joilla tulisi osoittaa, ettei ole robotti, mutta nyt taas kirjoitelma laukesi kesken kaiken. Olen kuitenkin sama henkilö kuin "eteenpäin.mies".)

        Lopuksi toistanen omat sanani trollille:

        <<Sinulle seksi vain on niin vääntynyttä, ettet voi nähdä siinä mitään hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, iloa ja nautintoa, rakkautta ja herttaisuutta. Koskaan, siis et KOSKAAN, ole kirjoittanut seksin kauneudesta ja suloisuudesta.>>


      • sivullepäin.m

        Siinähän jankkaat...sitäpaitsi vittu on 5 lapsen äidillä


      • sivullepäin.m kirjoitti:

        Siinähän jankkaat...sitäpaitsi vittu on 5 lapsen äidillä

        Vittu on kaunis kansankielinen sana, joka tarkoitta naisen suloisimpia elimiä. Se on sekä viiden lapsen äidillä että muillakin eleganteilla naisilla.

        Sanan käyttö oikeassa merkityksessään on naista syvästi kunnioittava, mutta saman sanan käyttö kirosanana, vahvikesanana tai halventavana on naista loukkaava ja täysin hylättävä.

        Naiset ovat suloisia, hienostuneita ja tietävät arvonsa.


      • vitunhienoo
        puter kirjoitti:

        Vittu on kaunis kansankielinen sana, joka tarkoitta naisen suloisimpia elimiä. Se on sekä viiden lapsen äidillä että muillakin eleganteilla naisilla.

        Sanan käyttö oikeassa merkityksessään on naista syvästi kunnioittava, mutta saman sanan käyttö kirosanana, vahvikesanana tai halventavana on naista loukkaava ja täysin hylättävä.

        Naiset ovat suloisia, hienostuneita ja tietävät arvonsa.

        Joten nyt joka ämmä levittelemään suloista ja herttaista vittuaan kaikille vastaantuleville ukoille. Se on herttaista jos joku. Ja tietenkin vittua pitää jakaa 24/7 niin se on eleganttia ja tyylikästä. Hienostunutta on myös levittää keskellä toria herttaista vittua ja jakaa sitä kaikille halukkaille keskellä päivää. Siinä hienovittuinen nainen vasta tietää arvonsa


      • vitunhienoo kirjoitti:

        Joten nyt joka ämmä levittelemään suloista ja herttaista vittuaan kaikille vastaantuleville ukoille. Se on herttaista jos joku. Ja tietenkin vittua pitää jakaa 24/7 niin se on eleganttia ja tyylikästä. Hienostunutta on myös levittää keskellä toria herttaista vittua ja jakaa sitä kaikille halukkaille keskellä päivää. Siinä hienovittuinen nainen vasta tietää arvonsa

        Voit kehitellä tällaisia villejä ajatuksia fantasiatasolla, mutta jos toteutat niitä, sinulle ensin määrätään rauhoittavaa lääkettä ja sitten neuvotaan hoitolaitokseen pakkopassituslähetteellä.

        P.S. Katselin kirjoitustasi jo illalla, vaikken vielä vastannutkaan siihen. Heti kun se ilmestyi, siinä oli jo peukutus, niin kuin usein viesteissäsi. Jos tällaista tapahtuisi aniharvoin, voisi olla myös sattuma, mutta kun se tapahtuu usein, voi kyllä arvata, mistä on kyse. :)


      • puter kirjoitti:

        Voit kehitellä tällaisia villejä ajatuksia fantasiatasolla, mutta jos toteutat niitä, sinulle ensin määrätään rauhoittavaa lääkettä ja sitten neuvotaan hoitolaitokseen pakkopassituslähetteellä.

        P.S. Katselin kirjoitustasi jo illalla, vaikken vielä vastannutkaan siihen. Heti kun se ilmestyi, siinä oli jo peukutus, niin kuin usein viesteissäsi. Jos tällaista tapahtuisi aniharvoin, voisi olla myös sattuma, mutta kun se tapahtuu usein, voi kyllä arvata, mistä on kyse. :)

        Moninikkinen trolli, jos haluat nähdä, miten nättiä, suloista, kaunista ja herkkää on vitunnäyttö parhaimmillaan, vilkaisepa tänne

        https://www.pornpics.com/galleries/teen-solo-girl-lily-rader-flashing-shaved-upskirt-pussy-and-tiny-tits/

        Kiinnitä huomiotasi erityisesti kuvaan, jossa Lily on puolittain polvillaan, hymyilee valloittavasti ja avaa sormillaan sievän sievää vittuansa, niin että pienet häpyhuulet asettuvat erilleen.

        Tie miehen sydämeen kulkee todellakin herttaisen hymyn ja naisen avatun vitun kautta. Itsekin olet nainen, joten vittu sinulla on jo ennestään. Kun saat myös itseluottamusta, voi tulla se päivä, jolloin sinäkin avaat herttaisesti hymyillen suloista vittuasi miehelle, josta pidät. Wau! :)


      • uuuuffffhhhj
        puter kirjoitti:

        Moninikkinen trolli, jos haluat nähdä, miten nättiä, suloista, kaunista ja herkkää on vitunnäyttö parhaimmillaan, vilkaisepa tänne

        https://www.pornpics.com/galleries/teen-solo-girl-lily-rader-flashing-shaved-upskirt-pussy-and-tiny-tits/

        Kiinnitä huomiotasi erityisesti kuvaan, jossa Lily on puolittain polvillaan, hymyilee valloittavasti ja avaa sormillaan sievän sievää vittuansa, niin että pienet häpyhuulet asettuvat erilleen.

        Tie miehen sydämeen kulkee todellakin herttaisen hymyn ja naisen avatun vitun kautta. Itsekin olet nainen, joten vittu sinulla on jo ennestään. Kun saat myös itseluottamusta, voi tulla se päivä, jolloin sinäkin avaat herttaisesti hymyillen suloista vittuasi miehelle, josta pidät. Wau! :)

        Työnnä löylykauha herttaiseen perseesees kaappihomo runkkari


      • Kukka.hattu.täti

        Se, mitä pornossa näytetään ja miten oikeassa elämässä toimitaan on kaksi eri asiaa ja sitä ei tämä "rennosti" pysty käsittämään. Tekstejäsi on kuvottava lukea ja käytitpä sitten mitä tahansa nikkiä, kerrot aina, miten herttaista ja eleganttia se vitun levittely on. Kerrot myös vaimostasi, häntä tuskin on olemassakaan. Ja jos on, ymmärrän hyvin, miksi hän mieluummin levittää vittuaan muille miehille kuin sinulle. Onhan se aisankannattajan roolikin jonkinlainen fetissi.

        Ja trollaaminen ei ole sitä, että on eri mieltä asioista tai kritisoi kirjoituksiasi. Et vain pysty ymmärtämään, että normimiehille ja -naisille vitun levittely ei kerro herttaisuudesta vaan ihan idioottimaisuudesta.


      • Kukka.hattu.täti kirjoitti:

        Se, mitä pornossa näytetään ja miten oikeassa elämässä toimitaan on kaksi eri asiaa ja sitä ei tämä "rennosti" pysty käsittämään. Tekstejäsi on kuvottava lukea ja käytitpä sitten mitä tahansa nikkiä, kerrot aina, miten herttaista ja eleganttia se vitun levittely on. Kerrot myös vaimostasi, häntä tuskin on olemassakaan. Ja jos on, ymmärrän hyvin, miksi hän mieluummin levittää vittuaan muille miehille kuin sinulle. Onhan se aisankannattajan roolikin jonkinlainen fetissi.

        Ja trollaaminen ei ole sitä, että on eri mieltä asioista tai kritisoi kirjoituksiasi. Et vain pysty ymmärtämään, että normimiehille ja -naisille vitun levittely ei kerro herttaisuudesta vaan ihan idioottimaisuudesta.

        Kukkistäti ym. polynikki, on ymmärrettävää, että sinua keljuttaa, koska et osaa herttailla, niin kuin kilpailijasi osaavat, mutta kyllä opit, jos haluat.

        Toki niillä, jotka osaavat, on suurempi valinnanvara laatumiehistä. Kun halutuimmat on sitten kuorittu päältä, jäljelle jäävät tatuoidut, tympeät, väärin ehostetut ja happamat tytöt, jotka eivät oikein käy kaupaksi. Kaikki kun eivät osaa. Sama muuten pitää paikkansa toisinkin päin. Ylijäämämiehet eivät oikein ole käyneet kaupaksi. Ei se tosin ole omaehtoinen valinta, luonto vain on äärimmäisen epäoikeudenmukainen ja raaka.

        Miehen ja naisen ero juontaa pohjimmiltaan siitä, että nainen saa parhaiten edistettyä geeniensä runsastumista parittelemalla vain laatumiesten kanssa. Hän on siis kranttu, koska voi elämänsä aikana jättää geeninsä vain harvoille lapsille. Mies taas voi olla kaikkiruokaisempi, sillä liukasliikkeinen mies voi saada runsaasti lapsia, joille jättää geeninsä. Nämä yhdessä ovat johtaneet miehen monivaimoisuuteen, mikä esiintyykin n. 80 %:ssa varhaiskantaisista kulttuureista.

        Tavallisesti naistenlehdet tarjoavat loputtomasti psykologisoivia artikkeleita ja psykoterapiankin asikkaista naisia on n. 90 %. Nainen, joka tuntee todelliset biologiset tosiasiat, on huomattavasti edellä kilpasisaristaan ja saa valita parhaat miehet päältä, jos osoittaa edes jonkin verran kauneutta ja herttaisuutta.

        Suurin osa pornosta on roskaa, mutta lähes kaikki miehet valikoivat kuvallisesta pornosta parhaiten itseään miellyttävät palat. Samoin nykyisin jo naisistakin yli puolet. Muun pornontarpeensa naiset korvaavat lukemalla seksiromaaneja ja -novelleja. Määräeroa ei ole, mutta naiset ovat suuntautuneet sanalliseen, miehet visuaaliseen pornoon.

        Varsinkin pornovideot ovat usein alle arvostelun, kankeita näyttejijöita, maneereja, pienellä budjetilla tehtyjä ilman harjoittelua, läpsimistä, kökköä imuttamista ja äheltelyä. Ne eivät paljon miellytä. Mutta netissä on myös valtava määrä nättejä, herttaisia tyttöjä, jotka katsovat suoraan kameraan eli siis katsojaan ja avaavat ihanaa vittuaan. Nainen, joka myös tosielämässä toimii näin, saa miehiltä parhaan palautteen ja mies osoittaa herttailun perillemenon joko sanallisesti ja/tai seisottamalla peittelemättä kyrpäänsä. Nainen taas nauttii siitä, että on voinut ilahduttaa toista.

        Suurin osa ihmisistä on nähnyt vain omaa ja parinsa seksikäyttäytymistä, joten seksin LAAJA kirjo on hänelle tuntematonta ja saattaa jopa tuntua epäuskottavalta. Tälläinen ajattelu on totuudenvastainen virhe, joka vähenee lukemalla asiantuntevaa kirjallisuutta, ei siis pelkkää psykologisoivaa tekstiä, joka tosin miellyttää ja käy hyvin kaupaksi, mutta sisältää kovin vähän tietoa.

        Juuri tässä on biologisesta lisääntymisfrekvenssistä johtuva ero. Kranttuna nainen joutuu panemaan enemmän painoa miehen muihin ominaisuuksiin, mies taas kiihottuu jo siitä, että näkee naisen vitun. Naiselle miehen sukupuolielimet eivät ole ollenkaan niin hallitsevassa asemassa, kuin naisen vittu miehelle.

        Tavallisin virhe, jolla nainen asettaa itsensä huonoon kilpailuasemaan on, että hän LUULEE TIETÄVÄNSÄ, mikä miestä miellyttää ja vaatii sitä häneltä. Herttainen nainen, joka ymmärtää miehen erityislaatua on tietysti etulyöntiasemassa. Joillekin nämä asiat jäävät ikuisesti hämäriksi. Siksi niin monet naiset valittavat palstalla, etteivät saa, mitä haluavat.

        Jos olet eri henkilö kuin vakiotrolli ja et usko, niin kokeile sinäkin. Hymyile herttaisesti. Sheivaa vittusi posliiniksi. Avaa naisellisessa asennossa suloista vittuasi ujostelematta miellyttävälle miehelle. Voit aivan ujostelematta myös masturboida samalla ja nauttia itsekin. Neuvoa voit ottaa pornon stillkuvista, joissa naiset tekevät juuri näin. Saat upeaa palautetta. Unohda, mitä luulet tietäväsi miehen maailmasta ja kuuntele herkällä korvalla, mitä miehet itse kertovat itsestään ja tuntemuksistaan.

        Mitä tulee vaimooni, jota et edes usko olevan olemassakaan, hän on poikkeuksellisen herttainen. Elämme harvinaisessa, onnellisessa liitossa. Hän on useamman kerran avannut posliinivittuaan kolmelle eri miehelle, jotka kaikki ovat seisottaneet kyrpäänsä kiitokseksi ja osoittaen, että herttailu on mennyt perille. Tietysti minullekin joka päivä ja useaan kertaan. Niin tekevät monet muutkin onnellisessa liitossa elävät siskot, mutta eivät siitä joka suuntaan huutele, sillä aina on joitakin epäuskoisia ja kaavamaisia.

        Jos et edes usko, että onnelliset ihmiset ovat saavuttaneet keskinäisen onnellisuuden, joudut ottamaan neuvoa niiltä, jotka ovat epäonnistuneet.
        Vaimoni sanoo, että kun on aloittanut vitun avaamisen miellyttäville miehille, tuntuisi todella omituiselta, jos yhtäkkiä lopettaisikin sen näyttämisen.

        Rohkeutta sinullekin! :)


      • ytgghjjjk
        Kukka.hattu.täti kirjoitti:

        Se, mitä pornossa näytetään ja miten oikeassa elämässä toimitaan on kaksi eri asiaa ja sitä ei tämä "rennosti" pysty käsittämään. Tekstejäsi on kuvottava lukea ja käytitpä sitten mitä tahansa nikkiä, kerrot aina, miten herttaista ja eleganttia se vitun levittely on. Kerrot myös vaimostasi, häntä tuskin on olemassakaan. Ja jos on, ymmärrän hyvin, miksi hän mieluummin levittää vittuaan muille miehille kuin sinulle. Onhan se aisankannattajan roolikin jonkinlainen fetissi.

        Ja trollaaminen ei ole sitä, että on eri mieltä asioista tai kritisoi kirjoituksiasi. Et vain pysty ymmärtämään, että normimiehille ja -naisille vitun levittely ei kerro herttaisuudesta vaan ihan idioottimaisuudesta.

        Kyllä tuollainen pedofiili mielisairaalaan suljetulle osatolle eikä koskaan vapaaksi.


      • Kukka.hattu.täti

        Olet sinä harvinaisen naurettava ja typerä mies. Ihan voit minun puolesta jatkaa herttaisten vittujen ja eleganttien vitunlevittäjien kuvien katselemista, nehän ovat juuri sinunlaisiasi varten nettiin laitettu. Itse en tunne miehiä, jotka arvostaisivat sinun mainostamaasi vitunlevitystä ja jakamista, eivätkä varsinkaan halua naistensa jakavan omaansa jokaiselle ohikulkijalle. Kuvottavinta on nuo lapsijutut, todella sairaita. Ja kyllä täällä muitakin tuntuu olevan, jotka eivät pervoiluasi ymmärrä. Että ihan turha on yhden ihmisen kirjoittamiksi kommenteiksi luokitella kaikki sinua vastaan olevat kommentit.


      • ytgghjjjk kirjoitti:

        Kyllä tuollainen pedofiili mielisairaalaan suljetulle osatolle eikä koskaan vapaaksi.

        Jaa, tätä epäilinkin. Kerroit itsestäsi paljonkin, kun taas kerran upouuteen kommenttiisi ilmestyi heti myös peukuttaminen. Kukapa sen kissanhännän nostaa ellei kissa itse?

        Vaikka olen vastaavinani sinulle ja kerron miehisestä ja biologisesta kannasta, en tietenkään vastaa ensisijaisesti sinulle, vaan ennen kaikkea niille muille, jotka mahdollisesti lukevat palstaa. Kiitos, että pidät keskustelua vireillä, joten tiedon jyviä valuu muillekin!

        Tässä muuten muutamia linkkejä miehille mieluisten tyttöjen kuviin:

        https://www.pornpics.com/galleries/leggy-babe-michaela-isizzu-exhibiting-small-teen-tits-for-glamour-photos/

        https://www.pornpics.com/galleries/teen-solo-girl-with-tiny-tits-baring-shaved-pussy-for-glamour-photo-shoot/

        https://www.pornpics.com/galleries/naked-shaved-teen-carlina-stretches-wide-open-to-show-closeup-clit/

        https://www.pornpics.com/galleries/teen-solo-girl-with-great-legs-unveiling-tiny-boobs-during-glamour-shoot/

        Näissähän oli sama sulotar. Sitten muita:

        https://www.pornpics.com/galleries/hot-teen-nikia-a-flashing-naked-upskirt-stripping-to-bare-small-saggy-tits/

        Nikiahan on todelinen prinsessa. Samalta lehdeltä löytyy useita muitakin kauniita Nikian gallerioita. Edelleen:

        https://www.pornpics.com/galleries/erotic-model-bridgit-a-spreads-hot-ass-on-knees-bares-tiny-breasts-in-woods/

        Bridgit A:sta ei voi muuta sanoa, kuin että hän on superihana. Lehdellä on muitakin Bridgitin ja monien muiden suloisten tyttöjen gallerioita.

        https://www.pornpics.com/galleries/brunette-euro-babe-with-great-legs-sliding-panties-over-glamorous-ass/

        "Euro-babe":stä voi vain todeta, että kauniilla tytöllä on kaunuis vittu...

        https://www.pornpics.com/galleries/sexy-naked-teen-jeff-milton-displaying-tight-shaved-pussy-and-smiley-face/

        ...vai olisiko se Jeff Miltonilla vielä kauniimpi? Tyttö on kuin unelma. Tältäkin lehdeltä pääsee monille hänen gallerioilleen.

        https://www.pornpics.com/galleries/gorgeous-teenage-babe-geisha-b-spreads-her-hairy-pussy-on-a-tree/

        Geisha B on koko netin kauneimpia tyttöjä. Jos hänen vittunsa olisi vielä sheivattu, pystyisikö sitä edes katsomaan tajuissaan? Kannattaa kiinnittää huomiota hänen suureen klitorikseensa ja ulkoneviin pikkuhäppäreihinsä. Jalkoja aivan heikottaa. Wau!

        https://www.pornpics.com/galleries/glamour-teen-toxic-a-contorting-supple-young-body-to-display-nude-cunt/

        Toxic A:llä on uskomattoman kaunis hymy ja vastustamaton vittu. Nainen par excellence.

        https://www.pornpics.com/galleries/charming-brunette-beauty-with-big-naturals-mila-m-spreads-her-pussy/

        Nyt on jo pakko lopettaa. Mila M:llä on niin täydellinen vittu, että täydellisempää ei voi olla. Ja näitä tyttöjä on netti pullollaan. Ei ihme, jos hapankaalit ovat umpikateellisia. :)


      • Kukka.hattu.täti
        puter kirjoitti:

        "Ah...lapsiseksi, mitä suloista herttailua se onkaan kun lapset levittelevät sulovittujaan ja pikkupojat venyttelevät pippeleitään."

        Lauseesi merkitys muuttui aivan päälaelleen, kun jätit siitä pois tarkeän sanan, TOISILLEEN. Siis ei aikuisille, vaan toisilleen. Sitä paitsi tuskin pikkupojat venyttelevät pippeleitään. Tytöt haluavat nähdä, millainen se on seisovana, ja useimmat pojat näyttävät, ja tyttö avaa vastavuoroisesti vittunsa.

        Seksioppaissa on moneen kertaan selostettu, että lasten harrastus tutkia toistensa sukupuolielimiä on normaali vaihe kehityksessä. Aikaa myöten se saa myös selkeää seksuaalista väriä. Ensimmäinen tyttöystäväni kertoi, miten hän oli ollut yhdynnässä samanikäisen pojan kanssa jo kahdeksanvuotiaana. Minusta se oli tyysten luonnollista, mutta jos hän olisi kertonut sen tapahtuneen aikuisen miehen kanssa, olisin aivan kauhistunut.

        "Mutta sinä kehotat alaikäisiä levittelemään "herttaista sulovittua" miehille...."

        Tämä on sinun kuvitelmiasi, mutta en ole niin kehottanut, enkä kehota. Alaikäisen tytön tulee levittää vittuaan vain alaikäiselle ja miellyttävälle pojalle. Ei muille, enkä ole kehottanut muille näyttämään, saati sitten aikuiselle.

        "Varsinkin kun kehotat äiti-ihmistä levittelemään sulovittuaan lapsilleen ja opettamaan riemurasian rämpytystä ennen esikouluikää..mikäs sen luonnollisempaa."

        Äiti, jonka kirjoituksen Hesari julkaisi poikkeuksellisesti nimettömänä, kertoi avanneensa saunassa omaa vittuaan ja selostaneensa sen toimintoja ja muita seksiasioita pikkulapselleen. Julkaisemalla kirjoituksen Hesari antoi täyden siunauksen kirjoitukselle. Äiti ei kuitenkaan alentunut käyttämään siivotonta kieltä, kuten "riemurasian rämpytystä". Hyi, että kehtaatkin puhua rumasti kauniista asiasta.

        "Tai äiti runkkaa pienen poikansa kikulia, luonnollisuuden huipentuma tämäkin herttainen tapahtuma, vai mitä?"

        Pieni poika ei vielä tarvitse laukeamista, enkä ole siten kehottanut äitiä runkkaamaan. Palstalla on ollut useita miesten kertomuksia, pelkästään positiivisia, miten äiti on joko näyttänyt myöhemmässä vaiheessa vittuaan pojan itse runkatessaan tai suorastaan auttanut heitä omin käsin purkamaan paineita. Ei ole yhtäkään kertomusta, jossa miehet sanoisivat saaneensa asiasta traumoja. Päin vastoin: he ovat ikikiitollisia äidilleen, joka on ymmärtänyt ne paineet, jotka nuorukaisella ovat. Kysele heiltä tarkemmin, älä minulta.

        Trollin kielenkäytössä on koprolalille tyypillisiä piirteitä. Kun hän käyttää vittu-sanaa, hän käyttää sitä sanojensa vahvikkeena tai kirosanana. Minulle ei tulisi mieleenkään tällainen ala-arvoinen käyttö. Vittu on hienostuneen naisen kauneimman ja suloisimman elimen nimitys, jota ei sovi millään tavalla alentaa. Sitä ei peitellä eikä sitä merkitsevää sanaa myöskään käytetä kiro- tai vahvikesanana. Jokainen elegantti nainen on ylpeä vitustaan ja kulkee pää pystyssä ja levittää sitä haluamilleen miehille. Näin hän osoittaa ystavällisyyttään.

        Muutenkin kiroileminen on aivan sopimatonta, mutta joidenkin on pakko. He eivät voi olla kiroilematta, eivät voi tahdollaan hallita pakkokäyttäytymistään.

        Omien kuvitelmiesi sijasta sinun pitäisi osoitta kohtia kirjoituksissani, joissa kehottaisin pikkulapsen ja aikuisen väliseen seksiin, mutta sellaisia

        "Palstalla on ollut useita miesten kertomuksia, pelkästään positiivisia, miten äiti on joko näyttänyt myöhemmässä vaiheessa vittuaan pojan itse runkatessaan tai suorastaan auttanut heitä omin käsin purkamaan paineita. Ei ole yhtäkään kertomusta, jossa miehet sanoisivat saaneensa asiasta traumoja. Päin vastoin: he ovat ikikiitollisia äidilleen, joka on ymmärtänyt ne paineet, jotka nuorukaisella ovat. Kysele heiltä tarkemmin, älä minulta. "

        Ei sitten käynyt mielessä, että nämä tarinat ovat seksinovelli-osiossa? Tarinat on tarinoita, niitä voi jokainen lukea tai olla lukematta, mutta sinä kirjoittelet täällä omiasi täytenä totuutena. Siinä on melkoinen ero!

        Jos sinulle hyvä mieli tulee siitä, että kuvittelet kaikki kommentit yhden ihmisen kirjoittamiksi, niin minulle ihan sama. Ilmeisesti täällä on joku muukin sinun lisäksesi, joka kyttää palstaa 24/7.


      • Kukka.hattu.täti kirjoitti:

        "Palstalla on ollut useita miesten kertomuksia, pelkästään positiivisia, miten äiti on joko näyttänyt myöhemmässä vaiheessa vittuaan pojan itse runkatessaan tai suorastaan auttanut heitä omin käsin purkamaan paineita. Ei ole yhtäkään kertomusta, jossa miehet sanoisivat saaneensa asiasta traumoja. Päin vastoin: he ovat ikikiitollisia äidilleen, joka on ymmärtänyt ne paineet, jotka nuorukaisella ovat. Kysele heiltä tarkemmin, älä minulta. "

        Ei sitten käynyt mielessä, että nämä tarinat ovat seksinovelli-osiossa? Tarinat on tarinoita, niitä voi jokainen lukea tai olla lukematta, mutta sinä kirjoittelet täällä omiasi täytenä totuutena. Siinä on melkoinen ero!

        Jos sinulle hyvä mieli tulee siitä, että kuvittelet kaikki kommentit yhden ihmisen kirjoittamiksi, niin minulle ihan sama. Ilmeisesti täällä on joku muukin sinun lisäksesi, joka kyttää palstaa 24/7.

        "Ei sitten käynyt mielessä, että nämä tarinat ovat seksinovelli-osiossa?"

        Eivät ole, vaan seksi ja seksi/seksi -osiossa.

        Aikuiset miehet ovat kirjoittaneet kokemuksiaan mm. seuraavassa ketjuissa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14397398/haluaisin-panna-aitiani

        Muitakin ketjuja on ollut, mutta en jaksa niitä etsiä. Pitkällä ajalla ei ole ollut yhtään miehen kielteistä kokemusta, mutta runsaasti positiivisia. Sen sijaan on ollut muutamia naisten kirjoituksia, joissa kertoja on sanonut tulleensa isän painostamaksi, kokeneensa insestiseksin inhottavana ja saaneensa siitä pysyviä traumoja. Miehet ja naiset suhtautuvat asiaan eri tavalla.

        Aikuisten vapaaehtoinen insestiseksi tulee lainsäädännössä saattaa sallituksi, niin kuin se monessa maassa onkin. Aikuisen harrastamaa insestiä, joka kohdistuu alaikäiseen, ei tule KOSKAAN sallia, niin kuin sitä ei sallita muussakaan seksissä. Alaikäisen "suostumusta" ei tule pitää suostumuksena. Olen siis sitä mieltä, että lainsäädäntöä tulee muuttaa vallitsevaa käytäntöä vastaavaksi, sillä eiväthän viranomaiset ole enää pitkään aikaan lutkauttaneet korvaansa vapaaehtoiselle aikuisinsestille.

        Sinun mukaasi kaikki miesten kirjoitukset on julkaistu "seksinovelli-osiossa". Ei ole. Kaikki todenperäiset kirjoitukset ovat sinun mielestäsi fantasiaa, jos näin tahdot.

        Tällä tavalla voidaan "todistaa" mitä tahansa, kun todistusaineistoa voi vapaasti valita halunsa mukaan.

        Koska piiloudut eri nimimerkkien taakse eri kertoina, en voi aivan erehtymättä tyylin perusteella päätellä, mikä on sinun kirjoittamasi, mutta useimmin osun oikeaan. Minä puolestani olen selostanut nimimerkkihistoriani, joten on helppo päätellä, että olen sama henkilö kuin rennosti.m ja eteenpäin.mies.

        Olen myös kertonut, miksi olen joutunut vaihtamaan nimimerkkiä, ja miksi jouduin ottamaan nykyisen nikkini. Minulla on huono näkö, enkä tahdo selvitä suttuisista robottitestauskuvista, ja kirjoitus laukesikin sitten ennenaikojaan tällä nimimerkillä, joka oli tarkoitettu alunperin vain robottitestauksen ohittamiseksi.

        En siis millään tavoin piilottele, kuten sinä, vaan esiinnyn täysin avoimin kortein. En myöskään tunne halua kiroilla ja esittää iljettäviä löylykauhafantasioita muille. Sellaiset kuuluvat koprolaliaan ja muuhun pakkotoimintaan.

        Vielä kerran, sinulle seksi on niin vääntynyttä, ettet voi nähdä siinä mitään hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, iloa ja nautintoa, rakkautta ja herttaisuutta. Et ole koskaan, siis KOSKAAN et ole kirjoittanut seksin kauneudesta ja suloisuudesta.

        Asia on loppuunkäsitelty. En enää vastaa sinulle. Koeta ajatella jotakin muutakin kuin pedofiliaa. Hyvää kesää! :)


      • Kukka.hattu.täti

        Et vastaa, kun et pysty. Olet mieleltäsi sairas ja sillä selvä. Minun ei tarvitse piiloutua minnekään vaan olen oman mielipiteeni kertonut ja seison sanojeni takana. Jospa sinä menisit jakamaan niitä vitunlevitysohjeitasi noihin mainitsemisen viestiketjuihin, ehkäpä vastaanotto on siellä positiivisempi.


    • herttavaikoruutuvittu

      Vastaahan rennosti tähän, mitä luulet että sosiaaliviranomaiset on mieltä sun rennosta seksuaalivalistuksen tyylistä jossa äiti kourii pojan mulkeroa ja levittelee suloista ja herttaista vittuaan lapsilleen? Luulen että sosiaalitätit eivät herttaile vitut paljaana miellyttääkseen sekopääspedejä, vaan hakevat lapset huostaan ja kaupan päälle tulee syyte seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mieti nyt vähän ja ota pääsi pois perseestäsi, rennosti. Ja on sulla termit....aina vittu on suloinen tai herttainen...kysehän on kymmenen sentin kusisesta suolenpätkästä.

      • Olen jo vastannut lukuisia kertoja omista kirjoituksistani.

        En jatkuvasti kerro, että mainitsemasi ovat sinun omia kuvitelmiasi, sillä tuot niitä esiin loputtomasti uudestaan ja uudestaan. Toistat kuin löylykauhafantasiaasi ja kiroiluasi. Et saa itseäsi järjestykseen, sillä sinua vaivaa pakkokäytös, koprolalia.

        Ketään en ole kehottanut, enkä kehota "kourimaan pojan mulkeroa". Hyi, mitä iljettävää kieltä käytät! Sen sijaan pidän kiinni siitä, että oman vittunsa avulla seksuaalivalistus on tehokkaampaa kuin kuvien avulla. Valistus tulee alkaa hyvin aikaisin ja edetä useita kertoja toistamalla.

        Jos odottaa "oikeaa hetkeä" tai että lapsi/nuori "ymmärtää", koko valistus jää antamatta, kuten ystäväpariskunnallekin kävi, mistä myös edellä kerroin. Se ei nykyaikana ole sinänsä vaarallista, sillä tietoa saa nykyään moniaalta, mutta vanhemman ja lapsen välille jää puhumattomuuden ja tabun muuri, joten nuori tai jo aikuinen lapsi ei voi turvata vanhempaansa, kun sitä tarvitsisi. Olen kertonut valistamisesta tässäkin keskustelussa ja kertonut, että Hesarikin julkaisi erään äidin samansuuntaisen kirjoituksen ja antoi sille siten tukensa.

        Vaikka kuinka monta kertaa kumoan kuvitelmasi asiaperustein, ei se auta, sillä nyt on kyse SINUN sairaudestasi ja monivammaisuudesta. Olet saanut päähäsi, että kehottaisin pedofiliaan, enkä voi muuttaa kuvitelmaasi. Luultavasti menet hautaan asti harhoinesi.

        "Ja on sulla termit....aina vittu on suloinen tai herttainen...kysehän on kymmenen sentin kusisesta suolenpätkästä."

        Mitä törkeyttä!

        Vittu ei ole "kymmenen sentin kusinen suolenpätkä", vaan jokaisen naisen, myös sinun, kaunistus, herttainen ja suloinen omaisuus. Sinun sairautesi panee näkemään kaiken seksuaalisuuden rumana. Kuten sanoin ja toistinkin:

        <<Sinulle seksi vain on niin vääntynyttä, ettet voi nähdä siinä mitään hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, iloa ja nautintoa, rakkautta ja herttaisuutta. Koskaan, siis et KOSKAAN, ole kirjoittanut seksin kauneudesta ja suloisuudesta.>>


      • hgfgsdzg
        puter kirjoitti:

        Olen jo vastannut lukuisia kertoja omista kirjoituksistani.

        En jatkuvasti kerro, että mainitsemasi ovat sinun omia kuvitelmiasi, sillä tuot niitä esiin loputtomasti uudestaan ja uudestaan. Toistat kuin löylykauhafantasiaasi ja kiroiluasi. Et saa itseäsi järjestykseen, sillä sinua vaivaa pakkokäytös, koprolalia.

        Ketään en ole kehottanut, enkä kehota "kourimaan pojan mulkeroa". Hyi, mitä iljettävää kieltä käytät! Sen sijaan pidän kiinni siitä, että oman vittunsa avulla seksuaalivalistus on tehokkaampaa kuin kuvien avulla. Valistus tulee alkaa hyvin aikaisin ja edetä useita kertoja toistamalla.

        Jos odottaa "oikeaa hetkeä" tai että lapsi/nuori "ymmärtää", koko valistus jää antamatta, kuten ystäväpariskunnallekin kävi, mistä myös edellä kerroin. Se ei nykyaikana ole sinänsä vaarallista, sillä tietoa saa nykyään moniaalta, mutta vanhemman ja lapsen välille jää puhumattomuuden ja tabun muuri, joten nuori tai jo aikuinen lapsi ei voi turvata vanhempaansa, kun sitä tarvitsisi. Olen kertonut valistamisesta tässäkin keskustelussa ja kertonut, että Hesarikin julkaisi erään äidin samansuuntaisen kirjoituksen ja antoi sille siten tukensa.

        Vaikka kuinka monta kertaa kumoan kuvitelmasi asiaperustein, ei se auta, sillä nyt on kyse SINUN sairaudestasi ja monivammaisuudesta. Olet saanut päähäsi, että kehottaisin pedofiliaan, enkä voi muuttaa kuvitelmaasi. Luultavasti menet hautaan asti harhoinesi.

        "Ja on sulla termit....aina vittu on suloinen tai herttainen...kysehän on kymmenen sentin kusisesta suolenpätkästä."

        Mitä törkeyttä!

        Vittu ei ole "kymmenen sentin kusinen suolenpätkä", vaan jokaisen naisen, myös sinun, kaunistus, herttainen ja suloinen omaisuus. Sinun sairautesi panee näkemään kaiken seksuaalisuuden rumana. Kuten sanoin ja toistinkin:

        <<Sinulle seksi vain on niin vääntynyttä, ettet voi nähdä siinä mitään hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta, iloa ja nautintoa, rakkautta ja herttaisuutta. Koskaan, siis et KOSKAAN, ole kirjoittanut seksin kauneudesta ja suloisuudesta.>>

        Luepa joskus aikaisempia kirjoituksiasi ihan ajatuksella ja mieti....


      • hgfgsdzg kirjoitti:

        Luepa joskus aikaisempia kirjoituksiasi ihan ajatuksella ja mieti....

        Olen kirjoittanut kirjoitukseni ajatuksella ja lukenut ne samoin uudestaan ajatuksella. Joskus on riitettävä.

        Heikkoon tyyliin kuuluu laittaa ajatuksensa loppuun useita pisteitä, jotta saa näyttämään, kuin niistä seuraisi joku kirkas päätelmä. Lapsellista! Lauseen lopussa tulee olla useampi piste vain, jos jatketaan seuraavaan asiaan ja väliin tulee jokin muu asia, esim. linkki. Silloin seuraava lause on syytä aloittaa pistein, millä osoitetaan, että ajatus jatkuu.

        Turha pisteitten käyttö on kökköä tyyliä. :)


    • marianne---

      Eipä tullu teiltä sitten yhtäkään järkevää vastausta mun tilanteeseen liittyen, ette osaa muuta kuin keskenänne riidellä!

      • eteenpäin.mies

        <<Eipä tullu teiltä sitten yhtäkään järkevää vastausta mun tilanteeseen liittyen, ette osaa muuta kuin keskenänne riidellä!>>

        Epäonnistuin, pyydän syvästi anteeksi!

        Yritin vastata sinulle laajasti ja asiallisesti asiaasi paneutuen 22.4.2017 14:02 ja 22.4.2017 14:06. Kerroin myös omasta kauhulapsuudestani ja alkoholismistani, jotta voisit saada kuvan, minkä verran voin ymmärtää tilannettasi, jota trolli yrittää psykopaattisuudessaan edelleen pahentaa. Kaikin tavoin pyrin vapauttamaan sinua kiusaamisen aiheuttamista traumoista ja saattamaan sinua rennoille linjoille.

        Pian saapui vakiotrolli kiusaamaan sinua. Koska pidin mahdollisena, että olet uusi palstalla, kerroin mistä on kyse, jotta et joutuisi uudestaan kiusauksen kohteeksi ja tilanne entisestäkin pahenisi.

        Olin ottanut itselleni rekisteröidyn nimimerkin "puter", koska olin kerinnyt lopettaa aikaisemmin käyttämäni. En nimittäin huononäköisenä selvinnyt suttuisista kuvista, joilla olisi pitänyt todistaa, etten ole robotti. Seurauksena olikin, että kirjoitus laukesi kesken kaiken, ja uusi nimimerkkini, jota olin aikonut käyttää vain robottitestauksen kiertämiseen tuli esille, joten esiinnyin samalla palstalla vahingossa kahdella nikillä.

        Paneuduin asiaasi, yritin katsoa asioita sinun silmilläsi ja kirjoittaa sinulle vapauttavasti. Epäonnistuin. Pyydän anteeksi! Voinen vakuuttaa, etten häiritse sinua enää.

        Hyvää kesää sinulle! :)


      • marianne---

        " Joo parempi kun painut vittuun koko palstalta trollaamasta. Onhan se huomattu että et osaa muuta kuin hokea vitunlevityksen herttaisuudesta ym. paskaa. "

        Ja sinun on turha tekeytyä minuksi, saan kyllä ihan itse sanottua jos en pidä jostakin henkilöstä.


    • Kthkl

      Väkivaltasta kiusaamista ja mentaalista kiusaamista jouduin sietämään koulun alusta loppuun, mutta jossain vaiheessa sitä vaan tajus, että mitä v*tun väliä sillä on mitä muut sanoo, joku käy käsiksi niin joko käyt takasin tai nostat siitä vähän juttua. Koulussa kyllä ihmiset kuuntelee ja jos ei kuuntele niin sitten pistät kuuntelemaan. Kiusaaminen on vaan paska etuoikeus mikä antaa hieman enemmän kipusietoa myöhemmäksi.

    • Kiusattukoulussa

      Ajat ovat muuttuneet. Näin 1971 syntyneenä kiusaaminen ori erilaista. Minua kiusasi yksi tyttö ylä-asteelta 7:ka luokalta alkaen jolloin 10-luokalla en kestänyt enää. Jätin 10-luokan kesken. Vanhempani eivät tienneet asiasta mitään.Hän mollasi nenääni. Huutaen niin että varmasti koko koulu kuuli. Menin aina vessaan itkemään ja manasin klyyvariani alimpaan h***in saakka.No, karjalainen nenä (iso, kapea)mutta kaikkien muiden mielestä olin nätti, poikiakin oli että sai jopa riparilla hätistellä pois…mutta se kiusaaminen jätti merkkinsä. Nyt vasta olen hyväksynyt nenäni ja sen että isäni on vieläkin 70-vuotiaana komea mies jolta tämän perin. Kukaan ei ole nenästäni enää maininnut, voin jopa itse joskus laskea leikkiä tällä. On tämä ihan kaunis, ei leveä vaan ylväs.Tämä sivuaa alkuperäisen kirjoittamasta mutta yksi esimerkki mitä kiusaaminen on.

    • Kiusattukoulussa

      Muuten Eteenpäinmies.Lopeta se vit**ilu kirjotuksissasi.Puhu vaikka PESÄSTÄ.Muuten puhut asiaa.

    • Kiusattukoulussa

      Kärähtää korville aika makoisasti joten lopeta.

    • Kiusattukoulussa

      Vi**sta puhuu yleensä vanhat miehet.

      • eteenpäin.mies

        Olen vanha mies, 40-luvulla syntynyt, mutta ei sanankäyttöni siitä johdu.

        Viktoriaanisena aikana 1800-luvulla, jolloin suomen uusi kirjakieli syntyi, seksi oli niin kielletty aihe, ettei siitä sopinut puhua millään sanoilla. Siksi vanhat sanat, joita oli joko lainattu muinoin tai olivat omaperäisiä, yksinkertaisesti kuolivat pois uudesta kirjakielestä, mutta säilyivät kansankielessä. Juuri kansankielistyminen selittää sen, että vanhat käyttävät sitä. Minulla käyttö on myös tarkoitusperäistä.

        Vittu ja sen vastineet esiintyvät kaikisssa itämerensuomalaisissa kielissä, esim. viron vitt ja inkeroisen vit´. Se on vanha germaaninen laina, ainakin tuhannen vuoden takaa viikinkiajalta, ellei aikaisemmaltakin. Vastineita ovat muinaisnorjan fytta ja nykyruotsin fitta. Ruotsin kielessä sanan käyttö on korrektia myös korkeassa tyylissä. Esimerkiksi kirjan "Pilluparvi" ruotsinkilinen nimi oli "Fittstim". Saksassa sana on Fotze (ääntyy fotse).

        Kun seksiä ruvettiin taas pitämään luonnollisena noin 1960-luvun puolivälin suuren seksuaalivallankumouksen jälkeen, voitiin havaita, ettei ollut korrektia sanaa, jolla sukupuolielimistä saattoi puhua. Oli lääketieteellisiä asiatyyliin sopimattomia ilmaisuja, kuten vulva, cunnus, kannus, siitin ja penis, leikillisiä kiertoilmaisuja, kuten piirakka ja heppi, ja alentavia ilmaisuja, kuten riemurasia ja mulkku.

        Kaikkein törkein yritys on mielestäni ollut, kun sisäisiin sukupuolielimiin kuuluvan emättimen ja sen latinalaisen muodon, vaginan, nimitystä on ruvettu käyttämään ulkoisen vitun nimityksenä. Vagina-sanahan tarkoittaa alkujaan "tuppi". Roomalainen sotilas veti "ferrum ex vagina", "miekan tupestaan". Ei vittu ole vagina eikä emätin, kuten kierrellen kuulee sanottavan.

        Lääkäri Irma Kerppola ehdotti, että puutteen korvaamiseksi ei yritettäisi uudissanoja, joita oli tehty lukuisia huonoin tuloksin, vaan tuli kansankielestä nostaa takaisin sanoja, joiden tyyliarvo nousisi niiden käytön mukana. Hän ehdotti sanoja pillu ja kulli, joita hän sanoi "juureviksi". Näiden sanojen tyyliarvo onkin kovasti noussut. Itse olen ollut sitä mieltä, että myöskään synonyymisanoja ei saa unohtaa. Siten tulee palauttaa asiatyyliin myös vittu ja kyrpä.

        Erityisesti vittu-sanaa on rasittanut sen myöhempi kirosanakäyttö, vahvistuskäyttö, esim. vitun surkimus, sekä täytesanakäyttö, jolloin ajatustaukojen epämääräiset öö-äännähdykset on korvattu runsaalla vittu-sanan toistamisella. Näitä käyttöjähän ei alunperin ollut. Kirosanatkin olivat pääasiallisesti uskonnollisperäisiä.

        Huolimatta sanan saamista rasitteista, olen sitä mieltä, että olisi kulttuurivandalismia hylätä se kokonaan tai jättää arvottomaan käyttöön. Siksi olen omalta pieneltä osaltani pyrkinyt sekä edistämään sanan tyylikästä käyttöä, että osoittamaan, kuinka makaaberia on käyttää naisen sukupuolielimiä tarkoittavaa sanaa naista halventaen.

        Meillä, jotka vietimme nuoruuttamme 60-luvulla, oli erityisesti kaksi päämäärää, seksuaalinen vapaus ja tulontasaus. Tulontasaus on ottanut hiukan taka-askelia, mutta sen on korvannut yli odotusten käyvä elintason nousu. Nykyinen köyhä on kyllä suhteellisesti köyhempi kuin 50 vuotta sitten, mutta rikas sen ajan köyhään verrattuna. Seksuaalinen vapaus on toteutunut paremmin, kuin osasimme odottaakaan.

        On ymmärretty, että naisen seksuaalisuus on yhtä voimakas kuin miehen. Asioita tarkastellaan MOLEMPIN sukupuolien kannalta. Moralismi on yhä vähentynyt. Elämme hyvää aikaa.

        Kun elimme 50-luvulla varhaisnuoruutta, seksiä ujostikin käsittelevät kirjat olivat kirjastossa aikuisten osastolla. Sinne ei ollut lapsilla ja nuorilla mitään asiaa. Niissäkin kirjoissa oli vain kaavakuvia, joista ei selvinnyt, minkänäköisia sukupuolielimet oikeasti olivat.

        Vaikka kuumeisesti etsin, en löytänyt selvää kuvaa vitusta. Tietysti mukana oli myös kiihottuneisuus, mutta ennen kaikkea tiedollinen intressi, kun mietin voisinko pyytää hyvää ystävääni, luokkatoverityttöä näyttämään, millainen vittu todellisuudessa on. Samalla hän olisi selostanut sen toiminnasta, En koskaan rohjennut pyytää.

        Vasta 60-luvun lopulla ilmestyivät ensimmäiset lehdet, joissa nainen oli vittu paljaana. Elimme sitä ennen niin tabumaisessa, seksikielteisessä ja konformistisessa yhteiskunnassa, että nuoremmat eivät voi sitä käsittää, vaikka kuinka yrittää selittää. On tapahtunut vanhan polven silmien edessä maailmanhistorian suurin kulttuurinmuutos, jonka aste ei ole kerrottavissa.

        Vaikka käytänkin vittu-sanaa ideologisesti orientoituen ja päämäärähakuisesti, ymmärrän kuitenkin, että ongelma on sittenkin kielellinen, ei asiallinen. Silti toivon, ettei koskaan pääsisi palaamaan aika, jolloin vittu-sana oli halveksunnan apuna ja naisia monin tavoin häpäistiin muka leikkisillä kiertoilmauksilla.

        Vittu on naisen ylpeys ja kaunistus. Se pidetään rohkeasti esillä. Sitä näytetään ja sillä herttaillaan. :)


    • mitävoienääsanoa

      Muistan kun Rita kertoi erään pojan huutaneen häntä h******i Malmin torilla. Sitä ennen Ritalla meni tosi hyvin. Samoin Rita kertoi humalaisen äitinsä raahanneen baarista kotiin miehiä Malmilla kun asuivat ja sitten äiti sammui ja pikkutyttö jäi miesten kanssa. Oli kysessä sitten kaljapussipoika, joka oli tullut äitinsä jättämäksi tai mikälie naispersoona, niin aina kyseessä on jotenkin alapäähän liittyvät asiat. Viittaa lapsuudessa tapahtuneisiin traumatisoineisiin seksuaalisluontoisiin tekoihin ja ehkä jonkinlaiseen pysyväät traumaattiseen dissosiaatioon tms. juttuun. Tämä omaterapia paskaa lapioimalla täällä vuodesta toiseen ei auta sinua. Eikä riippuvuus isännästä ja pojista, joihin takerrut ja joiden niskaan paskaa kaadat. Eikä satunnaisiin uhreihin netissä ja livessä. Jokainen valheiden verkko upottaa sinua paskaan lisää. Monilla persoonallisuushäiröisillä on läheisiä jotka ovat auttaneet hakemaan apua. Tai sitten ovat itse havahtuneet.Rita se vaan on jäänyt tänne ja aikoo täällä vielä vuosikymmeniä pysytellä.Ikävä kyllä moni viaton vielä jää verkkoosi ja joutuu uhrikseksi. Mitähän pitää tapahtua ennen kun haet apua. Joku kalpapussipoika sekoaa. Ei ei, sinä torjut kaiken ja vajoat vain syvemmälle paskaan.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe