Palstalta ovat hävinneet oikeat keskustelijat

asiallisuutta_kehiin

Pelkästään näköjään nyt vain tämä yksi ja sama mieleltään todella pahasti häiriintynyt persutollo keskustelee itsensä kanssa. suosittelen nyt kaikille, että annetaan nyt vain tuon erään häirikköpersun keskustella itsensä kanssa. Eikä lainkaan vastata hänen provoiluunsa.

29

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Partacus

      Yhdyn aloitukseen.

    • hyvin_sanottu

      Kannattaa nyt siirtyä tiekkarin keskustelusivuille.
      Sielää keskustelu on vielä erittäin asiallista ja asiapitoista.

    • ei_ihme

      Ei mikään ihme että asialloiset keskustelijat ovat häipyneet täältä tuon jatkuvan häiriköinnin vuoksi jota persut nyt harrastavat.

    • Komuloisellehan ajatteleva ja idearikas on perustollo koska saa aikaan komuloismielessä levottomuutta, eihän komuloisen kuulu ajatella koska silloin voi saada vääriä ajatuksia. Väärät ajatukset taas voivat rikkoa sen uskon joka komuloisuuteen kuuluu. Eihän oikeaa oppia saa epäillä vaikka kysyisitte Vatikaanista.

      Tiekkarin keskustelusivuilla ei enää keskustella, siellä saarna tyyli on voimissaan. Marko laittaa sivuille aiheelliseksi katsomansa eikä yksikään komu uskalla asiasta mitään sanoa. Ennen siellä tosin oli väliin vilkaskin keskustelu paljon tätä lankkua fiksummin osallistujin tai ehkä sen vuoksi jotta siellä joku teitä fiksumpi ensin lukee kommentit ja pistää roskiin aivopierut joita täällä näkee runsaasti.

      Tiekkarin palstalla ei myöskään pysty huutelemaan puskista vaan sinne on kirjauduttava omin henkilötiedoin joskin nimimerkin käyttö on mahdollista ainakin toistaiseksi. Suosittelen, parempi ympäristö se on tähän verrattuna joskin vajaa käytössä.

      Onkohan hyvin_sanottu edes käynyt katsomassa?

    • iple

      Idearikas perustollo ja porvarisloinen Extyökkäri esitteli jälleen fiksuuttaan.

      • Onko jotain mikä siinä ei pidä paikkaansa? Jos olisi niin olisit siitä huomauttanut!

        On siis varmasti komuloiselle kipeää huomata muidenkin huomanneen tuon teidän alennustilanne. Ette kykene oikeaan keskusteluun täällä ettekä edes omalla Tiekkarin palstallanne. Olette töystolloja koko porukka.

        Yrittäkää edes kun on niin mukavaa nähdä uusia lankeamisianne!


      • muistanko_oikein
        Extyökkäri kirjoitti:

        Onko jotain mikä siinä ei pidä paikkaansa? Jos olisi niin olisit siitä huomauttanut!

        On siis varmasti komuloiselle kipeää huomata muidenkin huomanneen tuon teidän alennustilanne. Ette kykene oikeaan keskusteluun täällä ettekä edes omalla Tiekkarin palstallanne. Olette töystolloja koko porukka.

        Yrittäkää edes kun on niin mukavaa nähdä uusia lankeamisianne!

        Kun nyt muistelen että sinut aikoinaan heitettiin pihalle tuolta tiekkarin keskustelupalstalta sinun epäasiallisen käytöksesi vuoksi?

        Joten ymmärrän kyllä nyt ihan hyvin tuon todella kovan katkeruutesi vasemmistolaisia kohtaan.


      • muistanko_oikein kirjoitti:

        Kun nyt muistelen että sinut aikoinaan heitettiin pihalle tuolta tiekkarin keskustelupalstalta sinun epäasiallisen käytöksesi vuoksi?

        Joten ymmärrän kyllä nyt ihan hyvin tuon todella kovan katkeruutesi vasemmistolaisia kohtaan.

        Minä en koskaan kirjoiota epäasiallista mutta saattaa olla jotta kommunistin pää ei aina kestä totuutta.

        Minä en ole katkera mutta säälin komujen tyhmyyttä!


      • ai_jaa
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä en koskaan kirjoiota epäasiallista mutta saattaa olla jotta kommunistin pää ei aina kestä totuutta.

        Minä en ole katkera mutta säälin komujen tyhmyyttä!

        Myönnät nyt kumminkin ettei sinulla ole enää minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä tiekkarin palstalle. Koska sinun bannattiin sieltä oman käytöksesi vuoksi.


      • ai_jaa kirjoitti:

        Myönnät nyt kumminkin ettei sinulla ole enää minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä tiekkarin palstalle. Koska sinun bannattiin sieltä oman käytöksesi vuoksi.

        Miksi myöntäisin asian jossa ei ole mitään perää?

        Onko sinua näkynyt siellä? Saatat itse olla estossa typeryytesi vuoksi Tiekkarin palstoilla! Koska olet viimeksi laittanut ja millä nimimerkillä vai oikein omalla nimelläsi. Olen käynyt katsomassa ja siellä esiintyy vain kaksi nimeä joista toinen on heidän oma miehensä joka sinne suoltaa aloituksiksi artikkeleita. Oletko sinä se toinen?


      • ai_jaa
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi myöntäisin asian jossa ei ole mitään perää?

        Onko sinua näkynyt siellä? Saatat itse olla estossa typeryytesi vuoksi Tiekkarin palstoilla! Koska olet viimeksi laittanut ja millä nimimerkillä vai oikein omalla nimelläsi. Olen käynyt katsomassa ja siellä esiintyy vain kaksi nimeä joista toinen on heidän oma miehensä joka sinne suoltaa aloituksiksi artikkeleita. Oletko sinä se toinen?

        "Saatat itse olla estossa typeryytesi vuoksi Tiekkarin palstoilla!"

        Mistä sinä nyt tiedät sen asian täysin varmasti että tiekkarin keskustelupalstalla estetään joidenkin kirjoittajien kirjoittamat tekstit vain heidän typeryytensä vuoksi?

        Onko sinulla nyt tästä kertomastasi asiasta jonkinlaista omakohtaista kokemusta? Vai mistä sinä nyt tiedät aivan varmasti nyt tuon kyseisen asian?


      • ai_jaa kirjoitti:

        "Saatat itse olla estossa typeryytesi vuoksi Tiekkarin palstoilla!"

        Mistä sinä nyt tiedät sen asian täysin varmasti että tiekkarin keskustelupalstalla estetään joidenkin kirjoittajien kirjoittamat tekstit vain heidän typeryytensä vuoksi?

        Onko sinulla nyt tästä kertomastasi asiasta jonkinlaista omakohtaista kokemusta? Vai mistä sinä nyt tiedät aivan varmasti nyt tuon kyseisen asian?

        Montako mielipidettäsi siellä on julkaistu viimeisen 2 kuukauden aikana? Jos ei yhtäkään niin lienet pannassa etkä saa aivopierujasi läpi!

        Sen verran on kokemusta jotta olen käynyt katsomassa eikä sieltä montaa nikkiä tai nimeä löydy!


      • ai_jaa
        Extyökkäri kirjoitti:

        Montako mielipidettäsi siellä on julkaistu viimeisen 2 kuukauden aikana? Jos ei yhtäkään niin lienet pannassa etkä saa aivopierujasi läpi!

        Sen verran on kokemusta jotta olen käynyt katsomassa eikä sieltä montaa nikkiä tai nimeä löydy!

        Sinähän häiriköit aikoinasi tuolla tiekkarin keskustelupalstalla aivan samalla tavoin kun täällä nyt häiriköit.

        Tiekkarin palstalla on vain moderaattoei joka kitkee kaikki asiattomuudet pois, toisn kuin täällä. Ja sinut nyt sitten vain bannattiin pois tulta tiekkarin palstalta kun et itse ymmärtänyt lopettaa ajoissa sitä jatkuvaa häiriköintiäsi.


      • ai_jaa kirjoitti:

        Sinähän häiriköit aikoinasi tuolla tiekkarin keskustelupalstalla aivan samalla tavoin kun täällä nyt häiriköit.

        Tiekkarin palstalla on vain moderaattoei joka kitkee kaikki asiattomuudet pois, toisn kuin täällä. Ja sinut nyt sitten vain bannattiin pois tulta tiekkarin palstalta kun et itse ymmärtänyt lopettaa ajoissa sitä jatkuvaa häiriköintiäsi.

        Minä en häiriköi missään vaan annan neuvoja ja opastan paremmalle tielle jossa jokainen itse hoitaa asiansa kuntoon. Kommunisteilla kun sitä taitoa ei ole vaikka he luulevat. Heillä menee kohtalaisesti kun joku muu on ruotelissa mutta kun he siihen itse pääsevät kaikki menee penkin alle kuten suuri ja mahtava ja toinen pöljäjoukko eli kiinalaiset joiden ainoa pelastus olivat suurkapitalistit joille pelastus maksetaan orjatyövoimaa luovuttamalla.

        Kannattaa siis olla marginaalissa, silloin ei pilaa edes omaa elämäänsä joka muutoin kommunistisen vallan vaikutuksesta lopullisesti raunioituisi.

        Oletko käynyt tiekkarin palstalla viime aikoina? Eipä ole paljoa keskustelua ollut ainakaan niillä kerroilla jolloin olen uteliaisuuttani vilkaissut. Marko vain listaa sinne aiheita mutta yhtä keskustelijaa lukuun ottamatta palsta on hiljainen, ovat taitaneet sinutkin bannata joten älä ole kateellinen!


      • turhaan_valehtelet
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä en häiriköi missään vaan annan neuvoja ja opastan paremmalle tielle jossa jokainen itse hoitaa asiansa kuntoon. Kommunisteilla kun sitä taitoa ei ole vaikka he luulevat. Heillä menee kohtalaisesti kun joku muu on ruotelissa mutta kun he siihen itse pääsevät kaikki menee penkin alle kuten suuri ja mahtava ja toinen pöljäjoukko eli kiinalaiset joiden ainoa pelastus olivat suurkapitalistit joille pelastus maksetaan orjatyövoimaa luovuttamalla.

        Kannattaa siis olla marginaalissa, silloin ei pilaa edes omaa elämäänsä joka muutoin kommunistisen vallan vaikutuksesta lopullisesti raunioituisi.

        Oletko käynyt tiekkarin palstalla viime aikoina? Eipä ole paljoa keskustelua ollut ainakaan niillä kerroilla jolloin olen uteliaisuuttani vilkaissut. Marko vain listaa sinne aiheita mutta yhtä keskustelijaa lukuun ottamatta palsta on hiljainen, ovat taitaneet sinutkin bannata joten älä ole kateellinen!

        Kyllä sinä nyt aikoinasi häiriköit tuolla tiekkarin keskustelupalstalla niin pahasti että sinut bannattiin moderaattorin toimesta sieltä pois vallan kokonaan.

        Täältäkin sinut olisi bannattu jo kauan aikaa sitten pihalle häiriköimästä jos täällä olisi moderaattorit hommissa.


      • turhaan_valehtelet kirjoitti:

        Kyllä sinä nyt aikoinasi häiriköit tuolla tiekkarin keskustelupalstalla niin pahasti että sinut bannattiin moderaattorin toimesta sieltä pois vallan kokonaan.

        Täältäkin sinut olisi bannattu jo kauan aikaa sitten pihalle häiriköimästä jos täällä olisi moderaattorit hommissa.

        Kerropa nyt miten ja millä tavoin olen missään häiriköinyt?

        Laita oikein esimerkkejä jotta näen oletko edes ymmärtänyt mistä milloinkin on kyse!

        Minusta kun tuntuu siltä, että useimmat komuloiset vain loisivat yhteiskunnassa eivätkä muusta mitään ymmärrä, kuten vaikkapa oman ansionsa hankkimisesta!

        Nyt sitten faktat pöytään koska itsehän olet ottanut asian esiin. Liitä siihen vielä muutama linkki omiin aikaansaannoksiisi tiekkarin keskusteluissa jotta näen onko sinutkin bannattu. Sanotaan vaikka viimeisen vuoden ajalta.

        Kyllä täällä on moderaattorit hommissaan vaikka perin lepsuja ovatkin kun sinunkin aiheettomat syytöksesi ilman todisteita päästetään läpi!

        Nyt todistamaan edes omat saavutuksesi!


      • TimoEspoosta
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerropa nyt miten ja millä tavoin olen missään häiriköinyt?

        Laita oikein esimerkkejä jotta näen oletko edes ymmärtänyt mistä milloinkin on kyse!

        Minusta kun tuntuu siltä, että useimmat komuloiset vain loisivat yhteiskunnassa eivätkä muusta mitään ymmärrä, kuten vaikkapa oman ansionsa hankkimisesta!

        Nyt sitten faktat pöytään koska itsehän olet ottanut asian esiin. Liitä siihen vielä muutama linkki omiin aikaansaannoksiisi tiekkarin keskusteluissa jotta näen onko sinutkin bannattu. Sanotaan vaikka viimeisen vuoden ajalta.

        Kyllä täällä on moderaattorit hommissaan vaikka perin lepsuja ovatkin kun sinunkin aiheettomat syytöksesi ilman todisteita päästetään läpi!

        Nyt todistamaan edes omat saavutuksesi!

        Taas tuli esiin vanha totuus: Kommariraukka ei pysty mihinkään asialliseen tai järkevään. Heille on Todella Suuri Saavutus möläyttää jotain täysin idiottimaista. Se on peruja diktatuurin ajalta: Kommunistin ei tarvinnut perustella tai todistaa mitään; Oikeudessakin riitti kun totesi yks´kantaan syytetyn olevan syyllisen kaikkeen mitä mieleen juolahti. Tuomarikin löi nuijan pöytää julistaen: Istunto alkaa - tuokaa syyllinen sisään!

        Nyt ne raukat kuvittelevat täälläkin lukijoiden olevan niin tymiä, että uskovat kaikki typerät möläytykset. Eivät itse tajua, että juuri tuollaisten juttujen ja valheiden takia koko kommarien kannatus on hävinnyt kokonaan. Eikä enää nouse.
        Ainoa asia, joka kommareilla enää nousee, on Venezuelan kansa, joka mellakoi kommunistisen presidentin aiheuttamaa puuttetta ja kurjuutta vastaan.


      • TimoEspoosta kirjoitti:

        Taas tuli esiin vanha totuus: Kommariraukka ei pysty mihinkään asialliseen tai järkevään. Heille on Todella Suuri Saavutus möläyttää jotain täysin idiottimaista. Se on peruja diktatuurin ajalta: Kommunistin ei tarvinnut perustella tai todistaa mitään; Oikeudessakin riitti kun totesi yks´kantaan syytetyn olevan syyllisen kaikkeen mitä mieleen juolahti. Tuomarikin löi nuijan pöytää julistaen: Istunto alkaa - tuokaa syyllinen sisään!

        Nyt ne raukat kuvittelevat täälläkin lukijoiden olevan niin tymiä, että uskovat kaikki typerät möläytykset. Eivät itse tajua, että juuri tuollaisten juttujen ja valheiden takia koko kommarien kannatus on hävinnyt kokonaan. Eikä enää nouse.
        Ainoa asia, joka kommareilla enää nousee, on Venezuelan kansa, joka mellakoi kommunistisen presidentin aiheuttamaa puuttetta ja kurjuutta vastaan.

        Pitkälti näin, komuillahan on Paavin asenne: Minä olen Jumalan edustaja maan päällä ja minä tiedän mikä on ihmisille hyväksi! Kirottuja olkoon ne jotka eivät ymmärrä, painukoon helvettiin/Siperiaan!

        Tuohan se on ollut komujen asenne siitä lähtien kun heitä Tellukselle aikoinaan ilmestyi. He ovat kuin dinot, hetken menestys ja lopullinen tuho, joskin dinoilla homma kesti paljon pidempään mutta periaate on sama!

        Venezuelastakin näemme, komu ei kuuntele kansaa vaan vaatii kansaa kuuntelemaan!


      • olet_huvittava
        Extyökkäri kirjoitti:

        Pitkälti näin, komuillahan on Paavin asenne: Minä olen Jumalan edustaja maan päällä ja minä tiedän mikä on ihmisille hyväksi! Kirottuja olkoon ne jotka eivät ymmärrä, painukoon helvettiin/Siperiaan!

        Tuohan se on ollut komujen asenne siitä lähtien kun heitä Tellukselle aikoinaan ilmestyi. He ovat kuin dinot, hetken menestys ja lopullinen tuho, joskin dinoilla homma kesti paljon pidempään mutta periaate on sama!

        Venezuelastakin näemme, komu ei kuuntele kansaa vaan vaatii kansaa kuuntelemaan!

        Vai pitää se nimimerkki estyäkkäri jo paaviakin jonkinlaisena kommunistina.
        Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki.:-)))


      • olet_huvittava kirjoitti:

        Vai pitää se nimimerkki estyäkkäri jo paaviakin jonkinlaisena kommunistina.
        Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki.:-)))

        Niinhän en siinä sanonut! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

        On näköjään todellista se mitä en uskonut aiemmin todeksi. Kommunistiksi näköjään pääsee ainoastaan jos pää on pelkkää pahvia eikä edes osaa lukea eikä ainakaan ymmärrä mitä lukee!

        Paavi teitä auttakoon!!


      • morjens_tollo
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinhän en siinä sanonut! Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

        On näköjään todellista se mitä en uskonut aiemmin todeksi. Kommunistiksi näköjään pääsee ainoastaan jos pää on pelkkää pahvia eikä edes osaa lukea eikä ainakaan ymmärrä mitä lukee!

        Paavi teitä auttakoon!!

        Tuo älytön tyhmyytesi näyttää vanhemmiten vain lisääntyvän todella paljon ja suuresti.

        Paavi ei nyt todellakaan ole koskaan sinun harmiksesi ole ollut mikään kommunisti.


      • morjens_tollo kirjoitti:

        Tuo älytön tyhmyytesi näyttää vanhemmiten vain lisääntyvän todella paljon ja suuresti.

        Paavi ei nyt todellakaan ole koskaan sinun harmiksesi ole ollut mikään kommunisti.

        Väitinkö Paavia jossain kommunistiksi? En väittänyt vaan vastasin edelliselle kirjoittajalle seuraavasti: "...komuillahan on Paavin asenne: Minä olen Jumalan edustaja maan päällä ja minä tiedän mikä on ihmisille hyväksi!"

        Siinähän ei kukaan väitä Paavia komuksi vaan sanoo komuilla olevan itsensä suhteen Paavin asenne, eli he, siis komut, kuvittelevat olevansa jumalia ja siten aina oikeassa ja että kommunismista seuraa muillekin jotain hyvää kuin puolueen johtajille.

        Olisit lukenut vai onko ymmärryksessäsi vikaa? Ovatko yli kahden sanan lauseet sinulle vaikeita ymmärtää? Komullehan riittänee ymmärtää: tee tuo, mene sinne, ammu porvarit jne. Vai miten se on todellisuudessa? Täällä kun teistä saa niin huonon kuvan!


    • ei_mikään_ihme

      Ei kyllä nyt ole mikään ihme kun kaikki asialliset ja järkevät keskustelijat häipyvät paikalta.
      Eihän tässä tarvitse nyt mitään muuta kuin lukea muutaman häirikön avauksia. Niin silloin jokainen järkevä ihminen tekee ne oikeat johtopäätökset, ja häipyy sitten vain palstalta.

      • samaa.mieltä

        Ihmisten henkinen pahoinvointi on Suomessa lisääntynyt todella huolestuttavasti.


      • Aivan_aivan
        samaa.mieltä kirjoitti:

        Ihmisten henkinen pahoinvointi on Suomessa lisääntynyt todella huolestuttavasti.

        Totta. Sen huomas hyvin täällä.


    • ei_ihme

      Ei kyllä mikään ihme. Palstahäiriköt ne täällä nyt vain enää riehuu.

    • antaa_mennä_vaan

      Antaa persuhullun nyt häiriköidä jos se saa siitä tyydytystä itselleen.

      • noinhan_se_on

        On se persu vaan ihan pähkähullu.


    • olet_oikeassa

      Hulluksi on palsta mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe